Hotel Marmaris Imperial

• Sauna

160 reviews over Hotel Marmaris Imperial

• 2019
    9Vd Linden24-10-2019

Een pracht vacantie op een sublieme locatie!

Prachtige ligging, mooie bungalows, geweldig eten, méér dan vriendelijk personeel ... Dit was echt de overtreffende trap. Wat hebben wij genoten!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• Oude reviews

9Bridget02-05-2016

Heerlijk!

Het complex ligt op een heuvel, ben je wat slecht ter been, boek een laag gelegen bungalow of maak gebruik van de service om met een golfkarretje naar je bungalow gebracht te worden. Het uitzicht is prachtig, park is mooi aangelegd en goed onderhouden. Bungalow wordt netjes schoongehouden, prima airco en bedden, een ruim balkon. Eten is heerlijk, ruime keuze en variatie genoeg. Personeel is uiterst vriendelijk en beleefd, ze doen erg hun best. Al met al is het heerlijk relaxen en genieten. Het complex is voor 16 jaar en ouder, dus geen kleine kinderen, dat vonden wij heel prettig (niets tegen kinderen hoor, we hebben ze zelf ook) Stad is per boot of busje goed te bereiken, park ligt wel wat afgelegen, maar ook lekker rustig. Wij zijn 7 nachten geweest, volgende keer wat langer..... Wij komen terug!

Gereisd met partner in september 2015

• 10RvD01-05-2016

Helemaal Super!

Gewoon gaan!!!! Alles is goed!!!

Alleen gereisd in april 2015

• 3joke30-09-2015

Zeker nooit meer

De kamer(tjes) liggen tegen de heuvels gebouwd, wat wel mooi lijkt, maar zeer vermoeiend is. De kamertjes, het waren inderdaad kamertjes een vijf sterren hotel onwaardig. Ook waren de kamers vuil en onverzorgd. Het eten was redelijk, op een paar uitzonderingen na. De animatie kon er best door, maar de muziek was zo luid dat je elkaar niet kon verstaan. Als verstokte rokers hebben we ons nogmaals gediscrimineerd gevoeld. Welgeteld zeven tafels buiten in het restaurant voor rokers, die dan vaak nog door niet rokers werden bezet. Aan de bar waren drie tafeltjes voor de rokers, een immens grote bar in de buitenlucht!!!!

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Sel07-04-2015

Prachtig!

Het ligging was niet zo ver van de stad. Toen we bij de hotel aankwamen, was het oogverblindend. Het zee, groen, het uitzicht en het ligging waren kortom prachtig! Het is net een eilandje waar je van alles kan doen. Het eten was super lekker, je had meerdere keuzes. Obers waren super vriendelijk, ze werkten zo hard om je tevreden te stellen. Dit fantastisch plek is meer voor mensen om hun rust te kunnen vinden, en jongeren boven 16 jaar.

Gereisd in september 2012

• 7de maere christiane14-08-2014

heel mooi ligging

een heel mooi verlof gehad maar wel wat opmerkingen over hotel marmaris imperial zeker geen 5 sterren waard we waren eens smorgens vroeg weg zodus gans de dag moesten we daar niet eten ,we vroegen voor een lunchpakket geen probleem maar moesten dat wel betalen,dat hebben we nog nooit meegemaakt,ook de handdoeken voor aan het strand of zwembad gans de 10 dagen de zelfde en zo zijn er nog veel opmerkingen de omgeving is wel heel prachtig,we zijn niet moeilijk maar je betaald wel voor 5 sterren.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8E Schroeten29-06-2014

Prachtig uitzicht, goed hotel maar geen 5*

Prachtig uitzicht, zalig om er buiten te eten. Mooie omgeving, de kamers hebben een opfrissing nodig. De kamer rook de eerste dagen duf, we hebben ze zelf maar goed verlucht. Lekker eten alhoewel we 's morgens spek/bacon misten bij het ontbijt en gekookte ham bij de charcuterie wat altijd aanwezig was in de vele hotels waar de voorbije jaren verbleven. Vele mensen van de service hadden een erg matige kennis van Engels wel waren ze allemaal vriendelijk. Op woensdag kwamen ze niet poetsen of handdoeken vervangen wat volgens ons niet kan voor een 5* hotel. Environmental day noemen ze het, volgens ons gaat het hier enkel om een grote kostenbesparing. Je kan wel vragen om te komen poetsen, dit hadden we gedaan maar 's' avonds merkten we dat er niet gepoetst was en we nog natte handdoeken hadden. We hebben toen direct naar de receptie gebeld en om droge handdoeken gevraagd. Die hebben ze ons dan wel binnen de 10 minuten gebracht. Onze kamer werd de andere dagen wel telkens goed gepoetst.

Gereisd met partner in juni 2014

• 6Ton23-05-2014

Tegenvaller

Van al de hotels die we hebben gehad in Turkije was dit de minste! Al die trappen en steile hellingen lijken leuk, maar gaan snel tegenstaan, maar geod, we wisten dat er hoogteverschil was.De service en vriendelijkheid van het personeel was ok, wat minder was, was de kamer ( klein en heel sober, kleine badkamer en gehorig. Nauwelijks privacy) Werd op woensdag niet schoongemaakt en ook geen verse handdoeken( onder het mom van milieu!!! was gewoon kostenbesparing) Eten was niet bijzonder, heb al veel beter meegemaakt. De late night snack was afgeschaft, zei men. Nergens was een behoorlijke snack of ijs te krijgen. Geen fatsoenlijke cocktails aan de poolbars( wat daar voor doorging dan) Ook geen welkomstdrankje of warme hap toen we laat arriveerden, wespen op de drinkautomaten, katten die op tafel sprongen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Heb voor minder geld al veel beter meegemaakt in Turkije. Marmaris Imperial: voor mij nooit meer!!!

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Hans van Oosten16-10-2013

Prachtig Resort

We hebben met drie stellen een week vakantie gehad in Marmaris Imperial Voor sommigen van ons al de zesda keer dat we Turkije in het najaar bezoeken. Elke keer weer een ander hotel of resort. Eerst de positieve punten van Marmaris Imperial. De ligging is bijzonder mooi, vlakbij een prachtige haven. Hier geen traditioneel hotel maar vrijstaande huisjes,soort Landal idee.Wat zeker vermeld moet worden is de kwaliteit en de diversiteit van de maaltijden. Werkelijk super. Meestal na een paar dagen verlang je weer naar een echte Hollandse prak, maar hier was daar geen sprake van. De minpuntjes zijn de wegen naar je huisje, deze zijn erg steil, dus zeker niet aan te bevelen als je slecht ter been bent. Je kunt eventueel met een golfkarretje (als die vrij is) naar je huisje worden gebracht. Ook zijn de huisjes erg gehorig. Maar niet al te negatief gaan doen, bediening en andere medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9Bakker28-09-2013

Couples resort

Hotel Marmaris Imperial is een mooi accommodatie op een rustige, enigszins afgelegen locatie, die goed bereikbaar is met de minibus, taxi en watertaxi. Kamers verdeeld over verschillende bungalows, bereikbaar via trappen. Eten goed en gevarieerd. Animatie vooral gericht op Engelse gasten. Zwemmen en zonnen bij zwembad, op de pier of aan het strand (voldoende bedden van goede kwaliteit). Bezetting grotendeels door Engelsen en Russen, geen overlast in welke vorm dan ook. Opmerkelijk: service van sommige personeelsleden afhankelijk van tips.

Gereisd met partner in september 2013

Hotel Marmaris Imperial info