Hotel Markiz

Anders

Wel oké

kimberleyboss
10-7-2011

In de 5 dagen dat ik hier was is er geen één keer schoongemaakt, de koelkast was kapot, de stoelen op het balkon waren kapot (kon je niet op zitten) en de riolering stonk oeeeh Ohja en er zaten brandgaten in de gordijnen en het beddegoed!!

Toch was het best aardig want het was wel schoon en er waren twee balkons (ik zat op de vierde verdieping, was wel één van de kleinste kamers). De ligging was perfect voor mij (tussen marmaris en icmeler in en bijna aan het strand).

2006

ben hier in sept 2004 geweest en vond het een leuk en knus hotel kamers zijn niet al te groot maar de bediening en het eten vergoeden veel!

2005

dit hotel is een aanrader

matthijs
19-7-2005

dit hotel is een aanrader.

niet duur, het eten is lekker en het personeel is vriendelijk. Er zit een groot zwembad in dus je hoeft niet altijd naar het strand te gaan.

het hotel ziet er voor de rest goed uit en wordt goed schoongemaakt.

je krijgt waar voor je geld.

We hebben een aantal aanbieders voor Markiz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Markiz in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Markiz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.