Appartement Mar Soleil

Tonen op kaart

15 reviews over Appartement Mar Soleil

• 8Kuster27-02-2016

Erg leuk! maar erg heet

Wij kwamen laat in de avond aan waardoor het restaurant dicht was maar het personeel was zo vriendelijk om voor pizza's te regelen. Het appartement was verder prima alleen liet de airco wat de wensen over, wij hadden een 3 kamer appartement waarbij in één van de slaapkamers de airco hing waardoor het alsnog veel te heet was. De airco kon ook niet aanblijven als je weg ging i.v.m de sleutel die hiervoor zorgde. Buiten dit om was het een hele leuke accommodatie met vriendelijk personeel. Ze zijn wel streng met het meenemen van mensen van buitenaf..!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 4privé09-10-2015

valt tegen

Bij aankomst bar gesloten, geen snacks en halverwege de eerste week geen ijsverkoop meer. Appartement zonder enige luxe, hangende kastdeurtjes en niet echt schoon. Wel dagelijkse schoonmaak en handdoeken. Nachtwacht veroorzaakte met enkele vrouwelijke bewoners voor ons 2 slapeloze nachten.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Anoniem09-11-2014

Super vakantie gehad!

Ligging was best dicht bij het strand maar wel ver van de barstreet. De prijs/ kwaliteit verhouding was goed, het was ook erg schoon, ook bij het zwembad. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden onze bedbank ik de slaapkamer gekregen waardoor wij met z'n drieën bij de airco konden slapen. Badkamer was gewoon prima, maar schoon. De keuken was aan de kleine kant, maar wel alles werkte. In de periode dat wij er zaten waren er alleen maar jongeren, geen kinderen gezien. Al met al een top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10anne11-10-2013

Graag nog een keer

Wij zijn in de zomer vakantie naar marsoleil geweest en hebben super erg genoten. het was druk maar iedereen werd goed geholpen. s´avonds om 12 uur kwamen wij er aan en het personeel heette ons met open handen welkom (zelf onze koffers werden gedragen). wij hebben een top vakantie gehad met het super goede personeel ondanks dat we wel een aantal dingen hadden mee gemaakt in ons eerste appartement. onze airco was over verhit geraakt en hierdoor vloog hij in brand. dit is heel goed opgelost en hadden meteen een andere kamer waar we ook in mochten blijven! daarna is het ook nooit meer voor gekomen. de bar was gezellig en nogmaals het personeel was heel erg fijn! ik heb niks te klagen we hebben een leuke vakantie gehad en zouden graag nog eens terug willen. dicht bij het strand en de winkels en natuurlijk de bazaar! we hebben veel gezien en na alle landen die we al gezien hebben staat dit bij mij op nummer 1! graag kom ik weer eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 8Eline09-09-2013

Top!

Eind augustus ben ik met 5 vrienden een weekje op vakantie geweest in Marmaris. We hebben het hier erg naar ons zin gehad. Het appartement was prima! Wij hadden 2 slaapkamers waarvan 1 grote en 1 kleinere. De woonkamer was ruim en had er was een keukentje aanwezig en 2 slaapbanken. Er was slechts 1 badkamer met een krakende deur die niet op slot kon dat was wel onhandig. Het appartement was schoon en het zwembad was schoon, het was er nooit heel druk en er waren genoeg ligbedden en parasols aanwezig. Ook zat er een leuke glijbaan bij het zwembad. Verder was er een bar met een ruim assortiment waar je s'avonds gezellig kon zitten. Helaas was dit tevens ook aan nadeel aangezien mijn slaapkamer aan de kant zat waar de bar ook zit en heb af en toe wel last gehad van engelsen snachts aan de bar die veel lawaai maakten maar dat was gelukkig slechts 2 keer. (vervolg zie tip)

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8claudia16-08-2013

Erg leuk!

wij hebben het erg naar ons zin gehad het personeel is zeer betrokken bij hun klanten op de manager na. iedereen stond dag en nacht voor je klaar en het was er super gezellig. het appartement was anders dan verwacht want geen enkele kamer is hetzelfde onze tafel paste niet op het balkon en we hebben er toen een strijkplank neergezet wat prima te doen was voor ons. de ligging was prima, overal lekker dichtbij en een grote supermarkt op de hoek. als gezin zijnde zou ik er niet zo snel heen gaan, er zitten heel veel jongeren, het zwembad zit vaak vol met de jongeren en voor de kinderen is er niet heel veel te doen. Als je met vrienden van plan bent te gaan. DOEN!!!!! het is er super!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 1Sandra15-08-2013

Nooit meer Mar Soleil!!!!!

Verwaarloosde appartementen, elektriciteit draden liggen bloot, meubilair kapot. Koelkast werkt niet goed. Kookplaat defect. Rondom zwembad heel vies zoals peuken en rietjes die er al dagen liggen. Wispelturig en onvriendelijk personeel, Engelsen en Turkse gasten gaan voor de andere gasten. Bier wordt aangereikt in zwembad zelf,met als gevolg kapot glas rondom zwembad. De jongeren worden daardoor gestraft zodat de glijbaan dicht gaat is meerdere malen gebeurd. Heel lang wachten op eten in restaurant 1 1/2 a 2 uur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Ina16-07-2012

Tot volgend jaar!

Omdat er in de door ons geboekte accomodatie(Green Valley)geen appartement voor ons beschikbaar was zijn we in Mar Soleil terecht gekomen. Hier hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in een ruim, licht en schoon 3 kamer appartement met een ruim balkon. De keuken inventaris (met name pannen) schoot wel wat tekort, maar even vragen en we kregen er pannen bij. Vriendelijk personeel waar je altijd met je vragen terecht kon. Er waren 2 schoonmaaksters voor de 35 appartementen die zeer vriendelijk waren en heel erg hard werkte. Regelmatig schone handoeken en bedden. De kids (7,5 en 9,5) hebben zich uitstekend vermaakt op de gave glijbaan, de pooltafel en de playstation. Regelmatig gegeten in het restaurantje, het eten is er van goede kwaliteit tegen een goede prijs! Er verbleven Engelse, Turkse en Nederlandse gasten toen wij er waren. Kortom wij zijn blij dat we per toeval in Mar Soleil terecht zijn gekomen!Overigens met dank aan Dali en Marco van touroperator voor de begeleiding

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 6A. Broekman28-10-2010

nooit meer, geluidsoverlast giga

Mijn man en ik zijn 27 okt 2010 terug uit Marmaris. Een mooi zwembad met omliggende app. EN bar / kantine. Tot dik na 24.00 uur giga Turkse muziek overlast en NA 01.00 uur veel gebral aan de bar ( nachtwaker met kornuiten). Ondanks herhaalde vriendelijke verzoeken ... geen verbetering. We hebben nog nooit zo weinig en slecht geslapen. De 2 helwitte spaarlampen in app. deden pijn aan de ogen. Nooit meer Mar Soleil voor ons.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Yvy23-08-2010

Prima complex met gunstige ligging

Wij zijn net terug van 2 weken Mar soleil in Marmaris.Hebben een heerlijke vakantie gehad in een prima appartement.Dit was voor ons de 2de keer Marmaris en vonden het er weer erg gezellig,toch gaat onze voorkeur wederom uit naar Side,Marmaris is in vergelijking met Side erg druk met verkeer en een stuk groter. Tempratuur is in het hoogseizoen vergelijkbaar met de Turkse riviera alleen viel op dat de vochtigheidsgraad(vooral s'avonds)erg hoog is waardoor het warmer lijkt en behoorlijk zweterig is.Het app was naar alle tevredemheid,wij zaten echter helemaal boven in een 3kamer app en dat is best heftig als je in die warmte iedere keer die trappen op moet,een lift in nl niet aanwezig.Verder was iedereen erg vriendelijk en was het goed schoon,met een fooi voor de schoonmaakster iedere dag schone handdoeken.Veel winkeltjes,gezellige haven, wij aten gemiddeld met 4pers voor 120 lira(€15pp)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

2 tips over Appartement Mar Soleil

• Eline, 09-09-2013

De locatie is goed te doen. Je zit ongeveer in het midden van marmaris en het strand/boulevard is nog geen 10 minuten lopen. De supermarkt carrefour zit om de hoek!

• claudia, 16-08-2013

ga naar içmeler (dorpje ernaast) om rust te zoeken en lekker naar het strand te gaan je betaald 5 lyra voor een bedje en je mag je eigen eten en drinken meenemen. houdt er rekening mee dat drank erg prijzig is in marmaris!

0 vragen over Appartement Mar Soleil

Appartement info