KinderhotelWeer vandaag21°11°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Beach Deluxe voor je op een rij gezet:

564 reviews over Hotel Luna Beach Deluxe in het Nederlands

Wij hebben dit hotel geboekt omdat wij lazen dat het hotel net nieuw geopend was. Voorheen was het een ander hotel. En van 5 sterren ultra all inclusive mag je wel wat verwachten! Alles heeft alleen een likje verf gekregen. Bij aankomst zagen we het al aan de chagrijnige koppen van de gasten.. Het blijkt dus dat het hele hotel steeds vol zit met oekrainiers! Ultra all inclusive? Niks van gemerkt. Er is nog veel minder dan in een 4 sterren hotel. Wij zijn hier 2 dagen geweest. Touroperator gebeld en gezegd dat wij hier gelijk weg willen! Voor €50 extra hebben zij ons overgeplaatst naar Gran Pasa hotel. Luna beach hotel ligt wel direct aan het strand. Wat wel fijn is. Maar wel de oude bedden met matrasjes van het oude hotel overgenomen (Om nog iets positiefs te zeggen)

Gereisd met partner in mei 2016

Leuk, wel veel Russen!

Sabientje
17-2-2013

Veel lawaai van de Russen die s'nachts het zwembad onveilig maakten. Het strandje is niet bijzonder maar het is wel heerlijk weer! kamers vond ik netjes en schoon en het eten was smakelijk!

Gereisd met vrienden in april 2004

Ik zou het niet aanraden!

Wij
27-9-2012

Al meerder malen in Turkye geweest, maar dit viel erg tegen.

Hier een aantal punten:

- Van de 8 dagen maar 3 dagen wifi en dan nog erg slecht ook.

- Geen douchedeur, dus hele badkamer stond blank

- Wastafel smerig, allemaal kringen van eerder geplaatste materialen, was een goede voor Rob Geus

- Speeltoestellen kapot

- Geen entertainment, alleen een rare gast die dacht dat hij kon dansen, was alleen maar geinteresseerd in de russische dellen.

- Kidsclub niet in werking

- Enkele dagen diarree gehad, waardoor?

- Harde muziek

- om 22.45 uur begon het zogenaamd entertainment, drinken was gratis tot 23.00 uur

- All inclusive was het niet echt, coicktails.ed moest jezelf betalen

- Te weinig bedjes aan het zwembad en aan zee voor de aantal gasten.

- Er hangen regels bij het zwembad, maar bijna niemand houd zich daaraan en er word ook niets van gezegd door het personeel, ze zijn te aardig!

Gereisd met partner in september 2012

teveel russen

corrie
16-9-2012

caprice is een leuk hotel, maar er word te weinig rekening gehouden met oudere mensen.

te harde muziek bij de beachbar kan je niet normaal praten,eten is goed alleen weinig variatie.

En zeker teveel russen waardoor de nederlanders massaal wegblijven,en die waren er altijd veel ,nu 5stuks.het zat vol met russen,finnen, zweden,en turken.

Gereisd alleenreizend in september 2012

perfecte ligging

ijpelaar h
13-9-2012

sept 2012 .12 dagen capriche beach.

Eenvoudig maar prima gelegen hotel met schone ruime kamers, geen bad.

Links prachtige boulevard naar marmaris

Rechts prachtige boulevard naar icemeler.

Lekker eten .

Volop ruimte bij zwembad leuke glijbaantjes.

Wel glad , maar loop over de groene matten.

Geen animatie wel loopt er s avonds bij de bar een pias met een pet en een staartje die zich hoofd animatie noemt ,die de boel aardig weet

te verpesten door inderdaad door op de dansvloer de turkse techno

oorverdovend te laten klinken en veel interesse heeft voor alles wat jong is en borsten heeft. Gelukkig is s avonds weggaan vanuit hier erg leuk.

Ook loop je vanuit hotel het strand op , eerst wat steentjes maar in het water lekker zand.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Viel erg tegen

Yvonne
17-5-2012

Los van de service met een erg aardige bediening waren we toch niet tevreden, met name het feit dat er overal harde muziek werd gedraaid vond ik erg vervelend. In het zwembad en in de bar en zelfs in de eetzaal staat een soort MTV scherm aan, ook in de hal, er was geen ontkomen aan omdat je de muziek ook op je kamer en strand hoort, tot 12 uur s nachts wat met kinderen niet zo fijn is. We zijn dus elke dag gevlucht naar andere stranden en hebben excursies gedaan waardoor we toch een leuke vakantie hebben gehad. Het eten was niet goed, ook waren er geen Hollanders en geen kinderen in de meivakantie, jammer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Vervolg: nooit meer

opa oma kleinzoon
19-10-2011

Kamer geboekt voor 3 personen te klein en incompleet

door het bijplaatsen van een 2 persoons sofabed geen ruimte meer over.

Slechts 1 bar open aan de beach, met zeer onprofessioneel en onvriendelijk

personeel. geen all incl. locale coktails en thee alleen maar keiharde muziek zodat er geen gasten zullen gaan zitten wat werken betekend.

Restaurant wat outtilage heeft voor de geboekte aantallen gasten.

Is gesloten dus staan er rijen tot ver buiten de eetzaal om uit de 6 warme schalen het eten te kunnen opscheppen.

Bestekken, borden, kopjes enz enz niet in voldoende aantallen aanwezig.

zeer beperkte keuze,s van het eten geen of marginaal vers fruit.

Hand doeken sercice bij wisseling van handdoek moet waskosten a 1euro betaald worden.

Kortom, geen 4 sterren waard hoogstens 1.

Enkele pluspunt is de geweldige behandeling van de zwembad man Hassan.

Dit is wat Caprice betreft een eenmalige ervaring.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

nooit meer

opa oma kleinzoon
      19-10-2011

Een verouderd Hotel wat betreft de voorzieningen en all incl formule.

De ligging is aan het einde meer richting ice-meler

Personeel is met uitzonderingen behulpzaam

prijs kwaliteit staat in GEEN verhouding

Restaurant is totaal ongeschikt voor de aantallen gasten

De kamers zijn verouderde staat

voor kinderen vanaf 10 jaar zijn de voorzieningen redelijk

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

Rusland in het klein.

grijs63
      2-10-2011

dekbed strand reserveren tussen 7.00 en 8.00 anders pech.waterschoenen meenemen.eten voor west-europese normen ver onder de maat.veel oost-europeanen die de honger winter hebben meegemaakt ter plaatse en zich heel arrogant gedragen!bij zwembad ook te weinig dekbedjes voor op zonnestoel.kamers slecht schoongemaakt.balkondeur die niet dicht kon,kluis een willekeurige toets aanraken en open is,pluspunten hasan (fijn mens)rond het zwembad,cocktail-bar aan strand kant all in clusive drankjes tot 23.00 uur gratis (niet de cocktails),cocktails gaat teveel ijs in,caprice bar op 1 km.loop afstand van hotel,fiets huren bij strand om kustlijn te verkennen van marmaris,wifi overal.

voor een week is het net leuk,geen 4 sterren maar drie.Turkije echt 5 sterren nemen geen 4. Touroperator onwaardig dit hotel.jammer.

Gereisd met partner in september 2011

was een tegenvaller

Frank
      1-10-2011

Net terug uit Caprici. Wij vonden het een gdateerd hotel en zeker geen 4 sterren. (3 is meer dan genoeg). Het eten zag er goed uit maar ik ben (met mij meerdere) een week lang aan de diarree geweest. Iets was er dus niet goed.

Personeel heel verschillend: receptie aardig en behulpzaam de andere in de bars aan buien onderhevig: absoluut niet gezellig.

Kamer was groot maar oud en was nou ook niet op en top schoongemaakt Bijv tandpastaresten op beker en in wasbak. Haren in de afvoer van de douche (die overigens goes was) Klein smal strandje maar de ligging van het hotel is goed. Veel harde muziek bij het zwembad werd door veel als hinderlijk beschouwd (eind september dus veel ouderen).

Gereisd met partner in september 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
      • Eten en drinkenLunch
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Beach Deluxe in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Beach Deluxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.