Appartement Long Beach

Meer appartement info

19 reviews over Appartement Long Beach

• 6al14-08-2015

long beach marmaris

Vriendelijk personeel, eten goed maar weinig afwisselend..verder kamers redelijk, airco niet goed..zwembad was super..waren een heleboel irritante jongelui, gooide met bekers en kregen geen waarschuwing..later toch officiële klacht naar de touroperator...prijs en wat je er voor kreeg was zoals verwacht..volgend jaar een sterretje extra zoeken, net wat meer kwaliteit...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7kitty07-09-2012

Leuke vakantie gehad!

Super leuke vakantie gehad. We verwachtte vrij weinig van het hotel aangezien de beoordelingen. Maar al met al is het ons echt meegevallen. We zaten helemaal boven in, de kamer was super schoon. Aardig personeel. Eten was weinig keuze maar wat er was was echt niet slecht. In het zwembad zijn we niet geweest want wij houden meer van het strand. Airco werkte goed, elke dag een schoon bedje. Wat wil j e nou nog meer. Misschien is het hotel niet leuk als je kleine kinderen hebt maar samen en kinderloos is dit een top hotel. Zeker als je er alleen wat eet en slaapt.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 2Leon09-08-2012

Kippevel als ik er aan terug denk

De eerste indruk die wij kregen was zeer armoedig. Een rommelige receptie, gangen zijn smal en vies, en om het zwembad is het een bende.

Wij kwamen aan om vier uur s’nachts en wilden graag slapen, op de kamer stond een bedje waar mijn 14 maanden oude dochter maar in moest gaan slapen, geen box!!!. De kamer was vies, de kraan lekte, de poep van de laatste bezoeker kleefde nog in de wc.

Buiten trof ik vuile kommen en borden aan van de avond soep!! Vieze peuken rond het zwembad en ook weer een zeer rommelige indruk.

De ober raapte om 09:50 een stuk tomaat van de grond en legde deze op de schaal waar deze vandaan kwam.Lachend in het engels voegde hij eraan toe ,,hop hop,, breakfast till ten.

Het middag eten was smaakloos zout en koud. aangezien wij bij dit hotel TOTAAL geen vakantie gevoel hadden kan niks dit verblijf nog goed maken

Wij zijn door de touroperator diezelfde dag nog overgeplaatst naar een ander hotel.

Goed is goed, maar dit was BAR slecht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 2M29-07-2012

Nooit meer!

Met gezin met 2 kinderen naar toe geweest, nooit meer. Eten niet te eten, borden ook nog eens super smerig. Snachts veel herrie en de glijbaan is maar 2 uur per dag open! En alleen op de slaapkamer hangt een airco in de rest van het appartement is het bloedheet!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 7Lilian28-08-2011

Als all-in is dit echt ELLENDE!

Long beach is zowel een appartement als een all-inclusive hotel. Je hier beter als appartement zitten dan als all-in. Het eten is vies, alles is droog, wij zijn dan ook bijna elke avond uiteten geweest. Voor de drank hoef je ook niet all-in te gaan want ze hebben alleen dood bier, smerige wijn, en goedkope hoofdpijn vodka. Het gehele hotel zat vol Schotse aso gezinnen toen wij er waren, niet echt de meeste gezellige lui. Het personeel was niet vriendelijk eerder irritant. Als jongerenhotel is dit echt een fluthotel, je mag snachts niet zwemmen, geen herrie maken, geen drank op je kamer???. De ligging is wel fijn, erg rustig dus je kan gewoon slapen en het is iets van 8 min lopen naar het strand. We hadden 2 slaapkamers maar 1 slaapkamer met airco, dus toen hebben we alle bedden moeten verslepen naar de airco kamer. Slecht geregeld want er stond dat we overal airco zouden hebben.

Marmaris zelf was super,geweldig,fantastisch we gaan volgend jaar terug maar niet naar long beach!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9jacq04-08-2011

heb een supervakantie gehad

is inmiddels alleen te boeken als hotel.all incl, geen kookgelegenheid.personeel zeer vriendelijk,kamers groot genoeg met airco,3xper week schone handdoeken 2xper week schoon beddengoed schoonmaak dagelijks eten ontbijt eenvoudig maar goed,lunch en diner vaak kip ,maar dat ga nog veranderen vele soorten salades ,fruit gebak pudding, animatie zou leuk zijn.flink zwembad met glijbaan ligstoelen met parasols. kortom simpel maar goed

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8anita14-06-2009

prima appartement met uitstekende service

Appartement was prima voor die prijs.Wat problemen gehad met het plafond van de douche maar nadat we dat gemeld hadden mochten we gelijk een andere kamer uitzoeken!!Prima geregeld daar dus en Marmaris is natuurlijk prachtig.Tegenover het appartement kun je prima eten en naast die eetgelegenheid prima excursies boeken.

Gereisd met partner in juni 2009

• 10jasper04-10-2008

dit was echt te gek

ik was hier met mijn ouders in mei en wij vonden het te gek alles was goed er was maar een nadeel het strand was niet zo mooi.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 4tamara22-09-2008

NOOIT MEER

Zeer vieze kamers Slechte kinderbedjes Kakkerlakken Doorspoelende wc,s Kapotte bedden Geen plafonds in de douche Kapotte koelkasten Slechte service

Boek hier geen ALL INCLUSIVE want je moet op long beach alsnog betalen voor je eten;)

Het enige goede aan Long Beach was, de aardige jongen van het winkeltje!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9Nelly Malenstein08-09-2008

Toplocatie

Mijn dochter en ik zijn hier een week geweest begin sep. Erg gezellig gehad, eten daar erg goed voor weinig geld. Personeel is erg gezellig en gek. Dit was mijn 5e keer in Marmaris en de eerste keer in Long Beach ga er zeker snel weer naar toe, want we hebben nu al heimwee. Afstand naar boulevard en strand is 7 min. lopen. Kortom een toplocatie.

Gereisd in september 2008

Appartement Long Beach info