Appartement Liman

Appartement Liman
8,6

5 tips over Appartement Liman

Demi, 10-9-2014
Er is geen lift in het appartement, dus heb je moeite met traplopen of ga je hier met kleine kinderen heen is het aan te raden rekening te houden met de trappen.
Geesje, 16-8-2014

Als het mogelijk is, geen kamer op de bovenste verdieping (4). Ik zou er niet gaan eten en betaal je rekening niet op het eind. Na een tip hebben wij een rekening max. 2 dagen open laten staan, anders zetten ze er dingen bij. Restaurant Gusta (in de haven) is een echte aanrader eveneens de Poyraz Kaptan, alleen Leni (NL gastvrouw) is er volgend jaar niet meer.

Je krijgt maar 1 rol wc-papier. De rest moet je zelf betalen, een box tissues voldoen prima, kost namelijk minder (1.95 tl = 0.71 euro).

ascha, 29-3-2014
Echt een airco nemen anders is het niet uit te houden in de kamer!

We hebben een aantal aanbieders voor Liman voor je op een rij gezet:

Frits Dijkdrenth, 25-8-2012

Advies: kies altijd een app. met airco. De kluisjes zijn niet op de kamers maar in de centrale hal. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Iedere avond is op het centrale plein (loopafstand) een fontein, dat dan op muziek werkt (20 minuten). Echt heel leuk. De boulevard met de restaurantje langs de haven is heel leuk. Als je auto huurt, let dan wel op de bijkomende kosten.

Wat wij bijzonder vonden is, dat wij totaal geen last hebben gehad van (vliegend) ongedierte.

ineke, 12-6-2012
Ga zeker een keer eten bij Yunus bij het hotel weten ze waar het is. Het is zeer goed en uitgebreid eten voor weinig geld, echt turks!!

We hebben een aantal aanbieders voor Liman voor je op een rij gezet: