Appartement Liman

Appartement
Appartement Liman
8,6

209 reviews over Appartement Liman in het Nederlands

Gewoon goed voor dat geld.

Gerard van den Bergh
15-8-2018

Schoonmaak geweldig wordt dagelijks gedaan. Hotel voor dit geld topper.

Iedereen zegt dat eigenaar een erg vriendelijke man is en dat was hij ook de eerste week.

Toen hij echter door had dat wij elke dag ergens anders gingen eten sprak hij de rest van de vakantie niet meer tegen ons.

De rest van het personeel bleef echter zeer vriendelijk.

1 ding is echt wat minder namelijk de €6 per dag voor airco en dat voor slechts 1 unit enkel in de slaapkamer.

Was 6X22 dagen is toch €132 ext

Internet is dan weer wel gratis maar erg slecht op de kamer.

Eigenlijk dus prima hotel maar wij komen er nooit meer.

Vinden het bijzonder kinderachtig dat eigenaar zelfs geen goedemorgen meer zei.

Top, ik zou er zo weer naar toe willen.

Jan
26-7-2018

Marmaris is een hele leuke plaats en Liman ligt zeer kort bij het centrum. Het personeel is super aardig, komen veel Nederlanders daar. Marmaris heeft leuke terrasjes en de overdekte bazar is groot en afwisselend. Ik vind de zee heerlijk, de sfeer prettig en gemoedelijk.

Geweldig

Vera
1-3-2018

Kom hier al vele jaren!fijne familie,behulpzaam klantvriendelijk!eenvoudig maar schoon appartement

zeer.goed

estelle.lichtveld
21-2-2018

een mooi en goed familie apartement

Gewoon fantastisch .

Sonja
10-10-2017

Echt een superleuk appartement complexje. Geen groot resort maar heel gemoedelijk. Heerlijke mensen . Superlief. Schoon goede bedden. Heel centraal gelegen tussen de locale mensen gewoon in een straatje. Vlakbij het centrum de prachtige haven en het strand. Veel restaurants in de buurt. Eten bij het aparthotel zelf ook Prima! Wat een mooie plek is Marmaris en omgeving! Alles op loopafstand. Ik heb genoten van mijn verblijf in Liman aparthotel. Geen fratsen maar gewoon goed. Ik ga er zeker weer naar terug.

klant vriendelijk appartement

Anneke
23-9-2017

Dicht bij het centrum, dicht bij de bussen.

Wil je op een strandbedje liggen, dan moet je wel een stukje lopen.

Ze zijn erg vriendelijk en belangstellend.

Je kunt er uitstekend eten.

Maar vooral!! ze zeuren niet iedere avond of je komt eten. Kom je eten dan zijn ze blij, ga je ergens anders eten dan wensen ze je een fijne avond.

Het was daar fantastich een geweldig appertement.

Wout en Ada
27-6-2017

Er ontbreekt je daar aan niets schone kamers goede bedden en vooral vriendelijke mensen en een goede keuken.

super appartement

leen
3-9-2016

ze zijn daar super vriendelijk als er iets is word het meteen op gelost.

let op wc papier kun je bij de receptie vragen die krijg je gewoon .we kunnen iedereen dit appartement aanraden .super complex

prima appartement dichtbij centrum

gpoiesz
30-7-2016

Liman apart hotel is qua prijs kwaliteit prima. Vriendelijk personeel en je kunt er ook lekker eten. zoals overal moet je de airco per dag bijbetalen € 6,- pd.

Tip ga geen activiteit boeken via de reisleiding. Twee slechte ervaringen. Eerste activiteit pas 5 kwartier wachten opgehaald en bij tweede verkeerde datum in systeem dus geen activiteit gehad. Echt waardeloos. In de haven op 3 minuten lopen kun je vergelijkbare activiteiten boeken en nog goedkoper ook.

Geweldige mensen, goede ligging

Kevin
29-7-2016

Bij liman voel je je altijd thuis! Wij zijn een aantal jaar niet geweest en kwamen terug na 5 jaar niet geweest te zijn maar wat een geweldig ontvangst. Kamers prima, eten ook goed en dichtbij het centrum.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Liman in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Liman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Liman scoort een 8.6 uit 10 op basis van 216 reviews.