Hotel Laberna

• Animatie
  • Sauna

12 reviews over Hotel Laberna

• 10Kadir07-09-2014

Prima hotel!! Zeker aan te raden

Hotel Laberna in Marmaris is een echte aanrader! Direct bij het inchecken voelde het al goed. Wij zijn erg goed en warm ontvangen. Personeel is zeer klantvriendelijk en staat altijd voor je klaar.

Genoeg plek voor iedereen om te liggen in tegenstelling tot andere hotels waar je om 06:00 uur in de ochtend al een handdoek moet plaatsen voor een plekje om te liggen. Er wordt continu geserveerd.

Eten was erg lekker, maar nog belangrijker super vers en warm. Wat ik zelf ook belangrijk vond was dat er overal wel prijskaarten stonden. Je weet dan direct wat iets kost en wat je uiteindelijk moet betalen. Dit is niet vanzelfsprekend bij andere hotels!

Kamers zijn erg schoon. Alles wordt dagelijks schoongemaakt. Er hangt een led tv in vrijwel alle kamers voor schotel tv.

Ik ga hier volgend jaar zeker weer.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Familie N.17-09-2013

Fijne vakantie gehad

Hele fijne vakantie gehad in dit hotel. Niet al te groot en daardoor persoonlijk. Het personeel is zeer servicegericht. De kamer was echt keurig. Door het bijgeplaatste kinderbed alleen wel wat krap, maar uiteindelijk ben je er toch alleen maar om te slapen. Het ontbijt vonden wij niet denderend. Weinig keuze, dat werd ook naarmate de week vorderde steeds minder. Al met al, toch een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10billy08-09-2013

Top hotel

Laberna is top hotel en heel erg schoon. Eten was goed kamer was ruim en goed schoon.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10zeynel02-09-2013

Fantastische plek!!

Echte aanrader. Super schoon, personeel schenkt veel meer aandacht aan je dan in een drukke 5 sterren hotel. Eten is lekker. 500m van het strand. Elke dag schone kamers en schone handdoeken. Mijn kinderen vonden het zwembad en de glijbaan schitterend en waren de hele dag zoet. Personeel spreekt goed Engels. Eigenaar spreekt ook Nederlands en is zeer klantvriendelijk en staat 24uur voor je klaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Bryan27-08-2013

Een echte aanrader!

Het hotel is echt super! Een hotel waar service hoog in het vaandel, dit is te zien aan het personeel wat altijd voor je klaar staat en zeer sociaal is. Het ligt op loopafstand van de zee, binnen 5 minuten ben je bij de winkels, restaurants e.d. en binnen 10 minuten ben je aan zee. Het eten is goed, maar je zit wel gewoon aan een redelijk uitgebreid menu vast voor die dag, dit omdat het een redelijk klein hotel is. De kamers worden elke dag schoon gemaakt en zijn in topconditie, je ziet dat het allemaal nieuw is. Het is ook kindvriendelijk, maar je kunt kleine kinderen niet vrij rond laten rennen. Het pad naar de weg en het zwembad is gewoon open. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed, mocht ik nog een keer terug gaan naar Marmaris wordt het zeker dit hotel!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10dion tonnie schrijvers06-08-2013

super hotel echt een aanrader

Elizabeth van der S...

Waardering 9,0

Ligging 8,0

Service 9,0

Prijs / kwaliteit 9,0

Eten 9,0

Kamers 8,0

Kindvriendelijk 7,0

De kamers zijn helemaal vernieuwd en worden elke dag schoongemaakt! Ze zijn niet heel groot maar het is prima te doen! Ik heb liever iets kleiner en mooi, dan groot en oud en vies! Er zitten airco's in de kamers maar deze moet je apart betalen voor € 45,- per week. Geweldig personeel, vrolijk en behulpzaam! Elke dag lekker eten, niet heel veel keuze maar het smaakt fantastisch! Je zit heel dicht bij het stadje en het strand en er zijn veel leuke excursies die je kunt doen! Bij het hotel zelf zit een heerlijk zwembad, ook super schoon. Wij hebben een geweldige vakantie gehad ! Ik ben zelf vrij kritisch en al snel ergens vies van maar daar hoef je bij dit hotel niet bang voor te zijn, je kunt er met een gerust hart naartoe! Het is wat kleinschalig waardoor het ook wat persoonlijker is! Echte aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Doesie26-07-2013

Fantastische plek!

Goede verzorgde accomodatie met vriendelijk en leuk personeel. De omgeving is rustig, maar toch voldoende voorzieningen in de buurt. Lekkere vakantie met het gezin daar gehad. Kamers zeer goed schoon en qua prijs kwaliteit perfect.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Jeroen op 't Hof21-07-2013

In één woord PERFECT!

Het hotel van eigenaar Metin is zijn 4 sterren dubbel en dwars waard. Het personeel staat dag en nacht voor je klaar, spreken zeer goed Engels. De eigenaar spreekt Nederlands. De kamers zijn erg netjes en worden elke dag onderhouden door een vaste schoonmaak ploeg, u hoeft zich geen zorgen om u spullen te maken. Het voedsel is vers, u krijgt geen ingevroren eten maar elke dag vers. Metin is zo gastvrij dat u zelfs in zijn keuken mag kijken. De ligging is ook geweldig, u loopt u hotel uit naar Links en gaat wederom naar links en u bent met 10 minuten lopen op de boulevard. Voor de deur stopt dolmus bus 3 en die brengt u binnen 7 minuten naar de winkels (de grote fontein). Kortom u krijgt hier geen spijt van!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Elizabeth van der Spek03-07-2013

Laberna is een geweldig hotel, echte aanrader!!

De kamers zijn helemaal vernieuwd en worden elke dag schoongemaakt! Ze zijn niet heel groot maar het is prima te doen! Ik heb liever iets kleiner en mooi, dan groot en oud en vies! Er zitten airco's in de kamers maar deze moet je apart betalen voor € 45,- per week. Geweldig personeel, vrolijk en behulpzaam! Elke dag lekker eten, niet heel veel keuze maar het smaakt fantastisch! Je zit heel dicht bij het stadje en het strand en er zijn veel leuke excursies die je kunt doen! Bij het hotel zelf zit een heerlijk zwembad, ook super schoon en netjes! Je kunt er tussen de middag heerlijk lunchen voor weinig geld! Voor kinderen is het wel redelijk klein om te zwemmen. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en wij zouden volgend jaar er zo weer heengaan! Ik ben zelf vrij kritisch en al snel ergens vies van maar daar hoef je bij dit hotel niet bang voor te zijn, je kunt er met een gerust hart naartoe! Het is wat kleinschalig waardoor het ook wat persoonlijker is! Echte aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Albert17-08-2012

Super mooi!

Zeer mooie hotel dat zich duidelijk onderscheid van alle andere hotels in de buurt. Een enorme zwembad en tot mijn grote verbazing hebben ze ook een mini zwembad voor kinderen. Het ligt op een rustige plek maar niet al te ver van het centrum. Personeel was heel erg vriendelijk en zij hebben ons heel erg veel geholpen met het verkennen van de omgeving. De kamer was splinternieuw en werd ook elke dag schoon gemaakt. Verder heb je verschillende soorten eten in het menu waar wij heel erg veel van hebben genoten. Dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen! Bedankt Laberna hotel!

Gereisd met partner in juli 2012

Hotel Laberna info