Aparthotel Kibele Club

Aparthotel Kibele Club
8,2

7 tips over Aparthotel Kibele Club

Nadine, 28-7-2015
Ga wat eten bij Kibele Restaurant. Prima eten voor een goede prijs en de mensen in de bediening doen ontzettend hun best om je een leuke avond te bezorgen.
henk en marian Smeele, 13-6-2013
gewoon een geweldige stad Marmaris veel bijzonderheden
Mark, 3-2-2013

Een rondvaart langs de kust is erg leuk en niet duur.

De markt in het centrum is erg leuk als je het leuk vindt om wat namaak merkkleding wilt zien/kopen.

Uitgaan is ook erg leuk omdat er erg veel keus is en heel veel uitgaansgelegenheden een eigen thema hebben.

bert, 20-10-2012
Marmaris lijkt een beetje op Bodrum maar is minder mooi.Wie van wandelen houdt kan een route door het bos rondom Marmaris volgen.Haven is leuk, alleen je wordt gek van al die mensen die je aan boord willen lokken.Als je een markt bezoekt kun je enorm afdingen.Voor een "merk"overhemd niet meer dan 15 euro betalen. Eveneens voor een leren tas
M. Michielsen, 8-10-2011
Markt in Icmeler is een aanrader en ga dan met een boottaxi die liggen aan de boulvard, een leuke ervaring. De dolmusjes zijn een perfect vervoer en spot goedkoop voor 1,75 T.L kun je meerijden door Marmaris, je kan overal op en afstappen. Geen bushaltes gewoon je hand opsteken en ze stoppen. Baaientocht met boot is ook leuk.
Harm van Doorn, 13-8-2011

Voor een excursie ga je naar 5m travel. Deze zit in een zijstraat van de boulevard.(net voor je het centrum bereikt) De eigenaar spreekt vloeiend Nederlands.We hebben bij hem 4 excursies geboekt en de 5e kregen we kado. Het was de helft goedkoper dan bij Neckerman.

Elke excursie was perfect geregeld. We werden opgehaald vanuit het hotel en ook weer netjes teruggebracht.

Wil je lekker eten en vindt je het niet erg om wat meer te betalen, ga naar Sea Side gelegen aan Long Beach. Perfekt!

jannekevdm, 9-5-2011
Je moet zeker een Jeep safari doen, heeeeelemaal top! Super mooi en ook heel gezellig en je lacht je echt kapot. Doe wel oude kleren aan die nat mogen worden!