Aparthotel Kibele Club

Aparthotel Info

• Sauna

155 reviews over Aparthotel Kibele Club in het Nederlands

• 4Bernadette kolsters20-09-2016

Oud gedateerd omschrijving klopt niet.

De airco,het bed,en het linnengoed was goed.we hadden geen keuken geen snelkoker,3 dagen geen koelkast ook de sleutel van de kluis was nergens te vinden,bij de bar is s'avonds niets te doen. Uitzicht begane grond kamer 103 kijk je op bouwmaterialen. We hadden ontbijt geboekt,daar moeten we n drukke straat voor over steken 150meter verder kun je je ontbijt nuttigen tussen de russen. Iedere keer was er wel wat dan geen kopjes,dan geen brood,dan geen melk.nooit meer kibele.terug reis werd van luchthaven omgeboekt en moesten naar Bodrum ipv van Dallaman.

5Zwembad
    4Eten
    2Kamers
    3Prijs/kwaliteit
    3Service

• 6pieter van keulen19-09-2016

gedateerde kamer met uitzicht over bouwmaterialen

de airco doet het goed. 3 dagen moeten vragen om 1 koelkast omdat tie het niet deed. apartement zonder keuken e.d.

6Zwembad
    6Eten
    3Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    8Service
    8Ligging

• 9jurgen en tamara04-09-2015

geweldige vakantie

Goeie prijs / kwaliteitsverhouding zeer behulpzaam en vriendelijk personeel . Perfecte locatie of terwijl alles aanwezig voor een zeer geslaagde vakantie . Zeker voor herhaling vatbaar

8Zwembad
    8Kamers
    10Ligging

• 9Nadine28-07-2015

Prima accomodatie

Aparthotel Kibele Club is prima gelegen, dichtbij het strand, winkeltjes en diverse barretjes, waarvan overigens geen geluidsoverlast. De kamers zijn eenvoudig en wat gedateerd, maar wel schoon. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Personeel van het complex en het bijbehorende restaurant is ontzettend vriendelijk. Het eten was ontzettend goed. Reden genoeg om nog eens terug te gaan.

8Zwembad
    10Eten
    7Kamers
    9Prijs/kwaliteit

• 6M. Heinen28-06-2015

Redelijk

Juin 2015. 3 zussen Wij zijn hier 8 dgn geweest. Bij aankomst lag er een laag stof op de afzuigkap en bij het weggaan was dit nog zo! Wel iedere dag schone handoeken en werd het sanitair even gesopt. Personeel wel erg vriendelijk in het resraurant, maar achter de receptie spraken de meisjes geen Engels!! Op dag van vertrek was men te lui om een half uur eerder, 7.30 het ontbijt te verzorgen. Na overleg met de bazin, de vorige avond, mochten we gaan ontbijten in hotel Romance aan de overkant. Als we de avond voor vertrek er niet over hadden gesproken was het geen onbijt geweest. Het dagelijks ontbijt was erg matig.Het eten in het restaurant was wel wéér erg lekker! Maar om hier nog een keer naar toe te gaan,,.... Nee

7Zwembad
    5Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    4Service

Anders

• 10natasja27-07-2014

Top!

Wij hebben een topvakantie gehad in club Kibele. We werden gelijk super ontvangen door Andy en het personeel. De appartementen zien er netjes uit, er wordt goed schoongemaakt. Het hotel ligt dichtbij het strand en gelijk aan de hoofdstraat dus goede ligging. Het leukste aan het hotel vonden wij dat het personeel altijd gezellig is en tijd maakt voor een praatje. Dit hebben wij nog niet vaak gehad bij andere hotels.

Kortom echt een aanrader!

10Zwembad
    9Eten
    10Kamers

• 7Roos Breemer14-07-2014

Prima, maar vreselijke herrie

De ligging is erg ideaal, ongeveer 3 minuten lopen en je bent op het strand. Het personeel is heel vriendelijk, alleen jammer dat de schoonmakers bij ons elke dag rond 10 uur op de deur aanklopt, terwijl we nog in bed lagen of aan het ontbijten waren. Hierdoor maakten zij steeds slecht schoon, omdat wij in de weg liepen. Bij andere kamers begonnen ze vaak pas om 1 uur met schoonmaken. Het zwembad is mooi, er waren vaak genoeg ligbedden. Het enige nadeel is dat er echt vreselijke muziek wordt gedraaid. De hele dag door, keihard. Als het nou nog leuke muziek was, maar nee. Echt werden maar ongeveer 10 vreselijke plaatjes gedraaid, en die werden de hele dag door herhaald. Het eten in het restaurant is prima, zou alleen de pizza niet aanraden. Het ligt wel aan een heel drukke weg, dus als je kinderen meeneemt, zou ik daar wel rekening mee houden.

7Zwembad
    7Eten
    7Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    7Service

• 9jjminnebo14-08-2013

Super accomodatie!!

We waren hier voor de 2e keer achtereen en werden warm verwelkomd door Yucef, Andy en Volkan!! Zelfs de schoonmaaksters herkenden ons nog van vorig jaar. Dat is dan net als thuiskomen. Dit keer hadden we een kamer op de 2e verdieping, 1 trap meer op maar voor de rest weer net zo netjes als de vorige keer. Hadden alleen last van een lekkende airco maar na aangeven aan de receptie werd dit snel verholpen. Het eten bij Andy en de lunch bij de pool waren heerlijk. Altijd een bedje kunnen bemachtigen bij het zwembad. Er zijn voldoende bedden dus.... Yucef is altijd in voor een geintje bij het zwembad en Volkan altijd even behulpzaam achter de bar. Minpuntje (als die er al is) is dat er altijd dezelfde entertainment is. Een ding is zeker: dit is een aanrader voor Marmaris, dichtbij het strand, alles in de buurt wat je maar nodig kan hebben!! We komen zeker een keer terug hier!!

9Kamers
    8Prijs/kwaliteit

• 9mevrouw Goeman31-07-2013

gastvrij, netjes, ruime kamers, goede ligging

Prima accommodatie voor een zon, zee, strand vakantie. Centrale ligging, dichtbij het strand, winkels en restaurants in de nabije omgeving. Centrum van Marmaris is ongeveer 25 minuten lopen en anders goede verbinding met OV. Ruime, nette kamer. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel aardig personeel!

9Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 10Lianne13-07-2013

Super Service! Erg behulpzaam

Leuke vakantie gehad. Het personeel is onwijs vriendelijk. Super behulpzaam. En heel erg vriendelijk. Als er iets is, schieten zij meteen te hulp. Heel alert allemaal. Je kunt er heerlijk eten.

9Eten
    8Kamers

7 tips over Aparthotel Kibele Club

• M. Michielsen, 08-10-2011

Markt in Icmeler is een aanrader en ga dan met een boottaxi die liggen aan de boulvard, een leuke ervaring. De dolmusjes zijn een perfect vervoer en spot goedkoop voor 1,75 T.L kun je meerijden door Marmaris, je kan overal op en afstappen. Geen bushaltes gewoon je hand opsteken en ze stoppen. Baaientocht met boot is ook leuk.

• jannekevdm, 09-05-2011

Je moet zeker een Jeep safari doen, heeeeelemaal top! Super mooi en ook heel gezellig en je lacht je echt kapot. Doe wel oude kleren aan die nat mogen worden!

• Mark, 03-02-2013

Een rondvaart langs de kust is erg leuk en niet duur. De markt in het centrum is erg leuk als je het leuk vindt om wat namaak merkkleding wilt zien/kopen. Uitgaan is ook erg leuk omdat er erg veel keus is en heel veel uitgaansgelegenheden een eigen thema hebben.

8 vragen over Aparthotel Kibele Club

• Claudia, 26-10-2011

centrum Marmaris

Is het uitgaans-centrum van Marmaris op loopafstand????

bert, 20-10-2012

ja,makkelijk te doen

• Rotterdam, 23-06-2014

vraagje

Als het goed is vertrek ik 12 aug. en zit ik in een tweepersoonskamer met me kind van 12 jaar. wat moet ik me daarbij voorstellen? zitkamer en slaapgelegenheid in 1?

Frits, 07-05-2015

Slaapkamer is wel apart. Hangt van het gebouw af. Als je aan zwembad kant zit is het een beetje lawaaiig.

• Paula, 01-08-2012

kleine kinderen

Hallo, kan iemand vertellen of er ook kleine kinderen aanwezig zijn in Club Kibele? Wij willen nl gaan boeken voor september met 2 dochters van dan 3,5 en 1,5 jaar oud en vooral voor de oudste vinden wij het wel belangrijk dat ze wat speelkameraadjes zal hebben in het complex. Heeft iemand er ervarin mee of heeft iemand met kleine kinderen toevallig al geboekt voor deze periode? (waarschijnlijk ongeveer 2e en 3e week sep)

Warna , 13-08-2013

We komen er al een aantal jaren het is een leuk complex maar met kinderen van die leeftijd zal ik er niet heen gaan . Er is namelijk niets voor de kleintjes , wel zit je heel dicht bij het strand . Wil je bij kibele op het terras achter zitten moet je de kleintjes heel goed in de gaten houden ivm met een diep zwembad

Hansje, 02-09-2012

Toen wij er waren afgelopen augustus waren er in allerlei leeftijdscategorie kinderen, maar ik wil er wel bij zeggen dat wij een twee jarige bij ons hadden die met zijn hoofdje door het balkon kon en als hij wilde met zijn hele lijfje en dat op twee hoog!!!! Wij hebben niet echt rustig op ons balkon gezeten aan gezien Die vrij groot was.

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension