Aparthotel Kibele Club

Aparthotel Kibele Club
8,1

155 reviews over Aparthotel Kibele Club in het Nederlands

Anders

Oud gedateerd omschrijving klopt niet.

Bernadette kolsters
20-9-2016

De airco,het bed,en het linnengoed was goed.we hadden geen keuken geen snelkoker,3 dagen geen koelkast ook de sleutel van de kluis was nergens te vinden,bij de bar is s'avonds niets te doen.

Uitzicht begane grond kamer 103 kijk je op bouwmaterialen.

We hadden ontbijt geboekt,daar moeten we n drukke straat voor over steken 150meter verder kun je je ontbijt nuttigen tussen de russen.

Iedere keer was er wel wat dan geen kopjes,dan geen brood,dan geen melk.nooit meer kibele.terug reis werd van luchthaven omgeboekt en moesten naar Bodrum ipv van Dallaman.

gedateerde kamer met uitzicht over bouwmaterialen

pieter van keulen
19-9-2016

de airco doet het goed.

3 dagen moeten vragen om 1 koelkast omdat tie het niet deed.

apartement zonder keuken e.d.

geweldige vakantie

jurgen en tamara
4-9-2015

Goeie prijs / kwaliteitsverhouding zeer behulpzaam en vriendelijk personeel .

Perfecte locatie of terwijl alles aanwezig voor een zeer geslaagde vakantie .

Zeker voor herhaling vatbaar

Prima accomodatie

Nadine
28-7-2015

Aparthotel Kibele Club is prima gelegen, dichtbij het strand, winkeltjes en diverse barretjes, waarvan overigens geen geluidsoverlast.

De kamers zijn eenvoudig en wat gedateerd, maar wel schoon. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken.

Personeel van het complex en het bijbehorende restaurant is ontzettend vriendelijk.

Het eten was ontzettend goed. Reden genoeg om nog eens terug te gaan.

Redelijk

M. Heinen
28-6-2015

Juin 2015. 3 zussen

Wij zijn hier 8 dgn geweest. Bij aankomst lag er een laag stof op de afzuigkap en bij het weggaan was dit nog zo!

Wel iedere dag schone handoeken en werd het sanitair even gesopt. Personeel wel erg vriendelijk in het resraurant, maar achter de receptie spraken de meisjes geen Engels!! Op dag van vertrek was men te lui om een half uur eerder, 7.30 het ontbijt te verzorgen. Na overleg met de bazin, de vorige avond, mochten we gaan ontbijten in hotel Romance aan de overkant. Als we de avond voor vertrek er niet over hadden gesproken was het geen onbijt geweest. Het dagelijks ontbijt was erg matig.Het eten in het restaurant was wel wéér erg lekker!

Maar om hier nog een keer naar toe te gaan,,.... Nee

Top!

natasja
27-7-2014

Wij hebben een topvakantie gehad in club Kibele. We werden gelijk super ontvangen door Andy en het personeel. De appartementen zien er netjes uit, er wordt goed schoongemaakt. Het hotel ligt dichtbij het strand en gelijk aan de hoofdstraat dus goede ligging.

Het leukste aan het hotel vonden wij dat het personeel altijd gezellig is en tijd maakt voor een praatje. Dit hebben wij nog niet vaak gehad bij andere hotels.

Kortom echt een aanrader!

Prima, maar vreselijke herrie

Roos Breemer
14-7-2014

De ligging is erg ideaal, ongeveer 3 minuten lopen en je bent op het strand. Het personeel is heel vriendelijk, alleen jammer dat de schoonmakers bij ons elke dag rond 10 uur op de deur aanklopt, terwijl we nog in bed lagen of aan het ontbijten waren. Hierdoor maakten zij steeds slecht schoon, omdat wij in de weg liepen. Bij andere kamers begonnen ze vaak pas om 1 uur met schoonmaken.

Het zwembad is mooi, er waren vaak genoeg ligbedden. Het enige nadeel is dat er echt vreselijke muziek wordt gedraaid. De hele dag door, keihard. Als het nou nog leuke muziek was, maar nee. Echt werden maar ongeveer 10 vreselijke plaatjes gedraaid, en die werden de hele dag door herhaald.

Het eten in het restaurant is prima, zou alleen de pizza niet aanraden.

Het ligt wel aan een heel drukke weg, dus als je kinderen meeneemt, zou ik daar wel rekening mee houden.

Super accomodatie!!

jjminnebo
14-8-2013

We waren hier voor de 2e keer achtereen en werden warm verwelkomd door Yucef, Andy en Volkan!! Zelfs de schoonmaaksters herkenden ons nog van vorig jaar. Dat is dan net als thuiskomen. Dit keer hadden we een kamer op de 2e verdieping, 1 trap meer op maar voor de rest weer net zo netjes als de vorige keer. Hadden alleen last van een lekkende airco maar na aangeven aan de receptie werd dit snel verholpen. Het eten bij Andy en de lunch bij de pool waren heerlijk. Altijd een bedje kunnen bemachtigen bij het zwembad. Er zijn voldoende bedden dus.... Yucef is altijd in voor een geintje bij het zwembad en Volkan altijd even behulpzaam achter de bar. Minpuntje (als die er al is) is dat er altijd dezelfde entertainment is. Een ding is zeker: dit is een aanrader voor Marmaris, dichtbij het strand, alles in de buurt wat je maar nodig kan hebben!! We komen zeker een keer terug hier!!

gastvrij, netjes, ruime kamers, goede ligging

mevrouw Goeman
31-7-2013

Prima accommodatie voor een zon, zee, strand vakantie. Centrale ligging, dichtbij het strand, winkels en restaurants in de nabije omgeving. Centrum van Marmaris is ongeveer 25 minuten lopen en anders goede verbinding met OV. Ruime, nette kamer. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel aardig personeel!

Super Service! Erg behulpzaam

Lianne
13-7-2013

Leuke vakantie gehad. Het personeel is onwijs vriendelijk. Super behulpzaam. En heel erg vriendelijk. Als er iets is, schieten zij meteen te hulp. Heel alert allemaal. Je kunt er heerlijk eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kibele Club in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kibele Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.