Hotel Kervansaray Marmaris

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag16°9°
Hotel Kervansaray Marmaris
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Kervansaray Marmaris voor je op een rij gezet:

555 reviews over Hotel Kervansaray Marmaris in het Nederlands

Wat een slechte vakantie en afhandeling

Esther Jong,
9-11-2018

Nooit naar toe gaan, wat slecht. Vies, onaardig personeel, niets van wat je van een resort in Turkije verwacht. Dan doe je een klacht samen met de touroperator en dan hoor je na 3 maanden, na veel uitstel dan je word afgescheept, dat het hoogseizoen was. Onze touroperator heeft geprobeerd om ons daar weg te halen, kon niet omdat we met zijn vijfen waren en niet ergens anders plaats was.

Handoekken service, was er niet, koop je handdoeken, worden ze bij het zwembad gestolen. Je kon ook niet met je gezin tegelijk zwemmen omdat je bij het resort/ zwembad op moest passen omdat er gestolen werd. Bezorgdiensten van eten kwamen af en aan omdat het eten zo slecht was, iedere dag uit eten geweest.

Touroperator heeft de klacht heel slecht afgehandeld. Nooit meer naar kervansary in Mamaris en nooit meer via touroperator.

Verschrikkelijk

M.A. Jong,
9-11-2018

Niet schoon, niet mooi, alles stuk, slecht eten, onvriendelijk personeel, geen toezicht, dronken Engelsen kortom, vreselijk

Het hotel was ok , op zich prima maar had wat schoner gekund , en er was weinig keus kwa eten ! Elke dag hetzelfde , geen afwisseling , niet heel gezellig of vriendelijk personeel , gelukkig was het verder wel een prima vakantie en omgeving marmaris erg mooi !

Super

Desiree,
27-9-2018

Hele mooie kamers en schoon

Eten veel keus

Animatie is heel goed voor jong en oud word veel georganiseerd door Sniper die het heel leuk doet. Overdag bij het zwembad en s'avonds worden er verschillende dingen georganiseerd.

Vreselijk.

Busra,
19-9-2018

Bij aankomst in onze kamer was het niet goed schoongemaakt. Lakens, kussenslopen en het badkamer was 1 smerige bende. Meteen weer opnieuw laten schoonmaken. Wij hebben all inclusive geboekt. Achteraf niet gehoeven want het eten was smerig. Moeilijke eters zijn wij niet, maar het was totaal niet hygenisch. Lange rijen aan de bar waar je een normaal frisdrankje wilt pakken. Tot je je drinken een keer hebt is je eten alweer koud. We hadden om overplaatsing gevraagd maar hebben dat al snel geannuleerd mede door het personeel. Wat een geweldige mensen zijn het. Van het personeel achter de receptie tot aan het animatieteam. IN 1 WOORD ; GEWELDIG!! Maar voor ons nooit meer Kervansaray Marmaris meer.

Nooit meer!!!!

D. Acton,
12-8-2018

Waar moet ik beginnen. Bij aankomst moesten we eerst al 2 uur wachten voor we in de kamer konden. Er wordt niet dagelijks schoongemaakt, 1 x per 2 dagen nieuwe handdoeken. Zwembad 1 gore bende. Het eten is niet te doen. Weinig keus, niet gaar. Nooit meer!

Te smerig voor woorden ! GROEN ZWEMBAD

Naomi davey,
8-8-2018

Heel vies hotel het animatie team was niet vriendelijk deed meer met volwassenen dan met de kinderen. Ook was het eten slecht, koud smaakloos en op =op.

Eerst 6 borden pakken voor je een schonen heb ook het bestek is vies en vooral de bestek bakken zijn vies etens resten en zand lagen er in .. nu komt nog het aller mooiste van alles wij hadden geen blauw zwembad zoals op de fotos te zien is het zwembad even blauw als de blauwe streep op de glij baan bij ons was deze even groen als de groene streep op de glijbaan schandalig. Het leek wel een vis vijver zo rook het water. Het fruit bij de pool bar was gewoon warm en de hamburgers koud en aan gebrand. Het is echt een schande van een hotel. Ik raad iedereen aan om nog eens even veder te gaan kijken! Marmaris veder is een leuke plaats . Wij zijn overgeplaatst naar een ander hotel onsze reisleidster schrok zich eigen dood en hebben dit hotel ook gelijk niet meer aangeboden!

nooit meer

mulder,
28-7-2018

eten was slecht koud en heel weinig keus werden er ziek van

Gunnur

Mirthe Bluıjs,
30-5-2018

Het personeel ıs erg vrıendelıjk, respectvol en hulpvaardıg.

Het eten ıs elke dag gevarıeerd en lekker. Kamers zıjn erg groot en goed schoon.

Ik zal dıt hotel zeker aanraden bıj vrıenden en famılıe.!

Nooit meer nooit meer

Johnny Meeuwsen,
26-10-2017

14 keer in Turkije. 5 keer in Marmaris . Nooit meer nooit meer, deze hotel.. Alles vies, alles oud, heel slecht eten. Koud, geen keuze, sap automat hele week out of order?? Ontbijt 10 uur afgelopen, maar wel tot 10.30 op de bord gestaan??? Meubels, alles antiek bijna. Overal vies. Heel onvriendelijk personeel. Lange rij bij de lobbybar, maar ja was maar 1. Moet elke dag uit eten gaan, jammer wij hebben wel voor all in betaald. Marmaris is echt leuk., maar de hotel echt niet hoogst 2 sterren.Wij vonden wel de kamers super, en schoonmaken van kamers super. Heb ook elke dag, fooi op bed gelegd. En de shuttlebus 2 keer per dag naar de strand? Neee deze week niet?? Zo ik en mijn partner en dochter ga Nooit meer naar de Hell hotel.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Marmaris in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Marmaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.