Hotel Kervansaray Marmaris

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag35°22°
Hotel Kervansaray Marmaris
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Kervansaray Marmaris voor je op een rij gezet:

550 reviews over Hotel Kervansaray Marmaris in het Nederlands

Anders

Nooit meer!!!!

D. Acton
12-8-2018

Waar moet ik beginnen. Bij aankomst moesten we eerst al 2 uur wachten voor we in de kamer konden. Er wordt niet dagelijks schoongemaakt, 1 x per 2 dagen nieuwe handdoeken. Zwembad 1 gore bende. Het eten is niet te doen. Weinig keus, niet gaar. Nooit meer!

Te smerig voor woorden ! GROEN ZWEMBAD

Naomi davey
8-8-2018

Heel vies hotel het animatie team was niet vriendelijk deed meer met volwassenen dan met de kinderen. Ook was het eten slecht, koud smaakloos en op =op.

Eerst 6 borden pakken voor je een schonen heb ook het bestek is vies en vooral de bestek bakken zijn vies etens resten en zand lagen er in .. nu komt nog het aller mooiste van alles wij hadden geen blauw zwembad zoals op de fotos te zien is het zwembad even blauw als de blauwe streep op de glij baan bij ons was deze even groen als de groene streep op de glijbaan schandalig. Het leek wel een vis vijver zo rook het water. Het fruit bij de pool bar was gewoon warm en de hamburgers koud en aan gebrand. Het is echt een schande van een hotel. Ik raad iedereen aan om nog eens even veder te gaan kijken! Marmaris veder is een leuke plaats . Wij zijn overgeplaatst naar een ander hotel onsze reisleidster schrok zich eigen dood en hebben dit hotel ook gelijk niet meer aangeboden!

nooit meer

mulder
28-7-2018

eten was slecht koud en heel weinig keus werden er ziek van

Gunnur

Mirthe Bluıjs
30-5-2018

Het personeel ıs erg vrıendelıjk, respectvol en hulpvaardıg.

Het eten ıs elke dag gevarıeerd en lekker. Kamers zıjn erg groot en goed schoon.

Ik zal dıt hotel zeker aanraden bıj vrıenden en famılıe.!

Nooit meer nooit meer

Johnny Meeuwsen
26-10-2017

14 keer in Turkije. 5 keer in Marmaris . Nooit meer nooit meer, deze hotel.. Alles vies, alles oud, heel slecht eten. Koud, geen keuze, sap automat hele week out of order?? Ontbijt 10 uur afgelopen, maar wel tot 10.30 op de bord gestaan??? Meubels, alles antiek bijna. Overal vies. Heel onvriendelijk personeel. Lange rij bij de lobbybar, maar ja was maar 1. Moet elke dag uit eten gaan, jammer wij hebben wel voor all in betaald. Marmaris is echt leuk., maar de hotel echt niet hoogst 2 sterren.Wij vonden wel de kamers super, en schoonmaken van kamers super. Heb ook elke dag, fooi op bed gelegd. En de shuttlebus 2 keer per dag naar de strand? Neee deze week niet?? Zo ik en mijn partner en dochter ga Nooit meer naar de Hell hotel.

Nooit meer zonde van je geld

Y Kuijsten vd Ven
2-10-2017

We zouden er 3 weken blijven,het is er maar 1 geworden. We zijn er met nog 8 andere gasten weggehaald door de touroperator. Dat zegt toch genoeg. Te vies voor woorden.

Fantastische

Priscilla
24-9-2017

Het hotel is erg groot en schoon, het eten is erg lekker.

Coco van het animatieteam verricht super werk, dit hotel is erg aan te raden.

Alles was goed

Istwan
20-9-2017

Alles in dit hotel was goed. Goede en lekkere vakantie gehad. Speciale dank aan CoCo, heeft ons erg geholpen door al onze vragen te beantwoorden. Niks was te veel gevraagd. Ga zo door!

Prima hotel

Yolanda Grevenstuk
20-9-2017

Ik kan me niet vinden in de slechte beoordelingen. Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad in Kervansaray. Natuurlijk zijn er kleine verbeterpunten, maar het is een 4* hotel. Mijn kamer werd elke dag netjes schoongemaakt. Ik was zeer tevreden met de kamer. Het gebeurd zelde dat een hotel zulke ruime kamers heeft. Het eten was prima. Ikzelf ben niet zo'n moeilijke eter. Misschien voor wat moeilijkere eters, dat het eten wat tegenvalt. De ligging is prima. Jammer dat je een hugje opmoet, maar je bevind je buiten het centrum dus geen getrek in de winkeltjes in de buurt. Taxi meteen bij het hotel, dus binnen een paar minuten op het strand of in het centrum voor weinig geld. We hadden mooi uitzicht op de bossen vanaf ons balkon. Het entertainment team was leuk. Elke dag een andere show. De shows waren leuk om te zien. Vooral Turkse avond en de vuurshow van CoCo. Jerry en CoCo waren erg vermakelijk om naar te kijken en kregen door hun energie ook mensen mee voor activiteiten. Kortom:super

Goed hotel

Sandy
20-9-2017

Ik ben in augustus in dit hotel geweest. Ik heb een hele leuke vakantie gehad. Het hotel is redelijk schoon. Kan iets beter, maar niks te klagen. Het eten is redelijk. Redelijk lange wachtrijen maar het eten smaakt goed en er is elke dag iets anders.

Het animatie team is geweldig. We hebben veel gelachen om CoCo. Hij is altijd grappig en heeft altijd tijd voor een geintje. Verkleed rondlopen of verkleed waterpolo spelen. Ook doet hij de microfoon leuk tijdens bingo.

Dit hotel is zeker een aanrader als je voor een leuke gezellige vakantie komt. Ik heb geen een dag de behoefte gehad om buiten het hotel te zijn.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Marmaris in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Marmaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.