Hotel Kervansaray Marmaris

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag26°11°
Hotel Kervansaray Marmaris

We hebben een aantal aanbieders voor Kervansaray Marmaris voor je op een rij gezet:

546 reviews over Hotel Kervansaray Marmaris in het Nederlands

Nooit meer nooit meer

Johnny Meeuwsen, 26-10-2017

14 keer in Turkije. 5 keer in Marmaris . Nooit meer nooit meer, deze hotel.. Alles vies, alles oud, heel slecht eten. Koud, geen keuze, sap automat hele week out of order?? Ontbijt 10 uur afgelopen, maar wel tot 10.30 op de bord gestaan??? Meubels, alles antiek bijna. Overal vies. Heel onvriendelijk personeel. Lange rij bij de lobbybar, maar ja was maar 1. Moet elke dag uit eten gaan, jammer wij hebben wel voor all in betaald. Marmaris is echt leuk., maar de hotel echt niet hoogst 2 sterren.Wij vonden wel de kamers super, en schoonmaken van kamers super. Heb ook elke dag, fooi op bed gelegd. En de shuttlebus 2 keer per dag naar de strand? Neee deze week niet?? Zo ik en mijn partner en dochter ga Nooit meer naar de Hell hotel.

Nooit meer zonde van je geld

Y Kuijsten vd Ven, 2-10-2017

We zouden er 3 weken blijven,het is er maar 1 geworden. We zijn er met nog 8 andere gasten weggehaald door de touroperator. Dat zegt toch genoeg. Te vies voor woorden.

Fantastische

Priscilla, 24-9-2017

Het hotel is erg groot en schoon, het eten is erg lekker.

Coco van het animatieteam verricht super werk, dit hotel is erg aan te raden.

Alles was goed

Istwan, 20-9-2017

Alles in dit hotel was goed. Goede en lekkere vakantie gehad. Speciale dank aan CoCo, heeft ons erg geholpen door al onze vragen te beantwoorden. Niks was te veel gevraagd. Ga zo door!

Prima hotel

Yolanda Grevenstuk, 20-9-2017

Ik kan me niet vinden in de slechte beoordelingen. Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad in Kervansaray. Natuurlijk zijn er kleine verbeterpunten, maar het is een 4* hotel. Mijn kamer werd elke dag netjes schoongemaakt. Ik was zeer tevreden met de kamer. Het gebeurd zelde dat een hotel zulke ruime kamers heeft. Het eten was prima. Ikzelf ben niet zo'n moeilijke eter. Misschien voor wat moeilijkere eters, dat het eten wat tegenvalt. De ligging is prima. Jammer dat je een hugje opmoet, maar je bevind je buiten het centrum dus geen getrek in de winkeltjes in de buurt. Taxi meteen bij het hotel, dus binnen een paar minuten op het strand of in het centrum voor weinig geld. We hadden mooi uitzicht op de bossen vanaf ons balkon. Het entertainment team was leuk. Elke dag een andere show. De shows waren leuk om te zien. Vooral Turkse avond en de vuurshow van CoCo. Jerry en CoCo waren erg vermakelijk om naar te kijken en kregen door hun energie ook mensen mee voor activiteiten. Kortom:super

Goed hotel

Sandy, 20-9-2017

Ik ben in augustus in dit hotel geweest. Ik heb een hele leuke vakantie gehad. Het hotel is redelijk schoon. Kan iets beter, maar niks te klagen. Het eten is redelijk. Redelijk lange wachtrijen maar het eten smaakt goed en er is elke dag iets anders.

Het animatie team is geweldig. We hebben veel gelachen om CoCo. Hij is altijd grappig en heeft altijd tijd voor een geintje. Verkleed rondlopen of verkleed waterpolo spelen. Ook doet hij de microfoon leuk tijdens bingo.

Dit hotel is zeker een aanrader als je voor een leuke gezellige vakantie komt. Ik heb geen een dag de behoefte gehad om buiten het hotel te zijn.

Geweldig

Piet, 19-9-2017

Super hotel zeker een aanrader en entertainer Coco is fantastisch wij gaan zeker weer terug

Top verblijf

M.Mulder, 19-9-2017

Super hotel met ruime kamers en heerlijk gevarieerd eten. Het Coco animatieteam was een top team. de kids hebben zich prima vermaakt.

Heerlijk

Marieke, 19-9-2017

Een heerlijke vakantie gehad! Zeker CoCo deed het super. Wat een fijn persoon! Ook de kamers zijn groot en lekker schoon en ook het eten is lekker en vooral een ruime keus. We komen zeker terug! Dank jullie wel!

Geweldig

Liana Hoots, 19-9-2017

Bij binnenkomst meteen vriendelijk ontvangen. Personeel is altijd even vriendelijk. De kamers zijn erg groot. Een standaard kamer heeft 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed. Genoeg ruimte. Hotel en kamer waren beide schoon. Het restaurant is groot genoeg en genoeg ruimte voor iedereen. Eten is goed klaargemaakt en er zit altijd wel iets tussen wat lekker is. Zelfs voor moeilijke eters. Het zwembad is wat klein maar prima te doen. Her entertainment team is geweldig. Vooral CoCo zorgt voor een goede sfeer in het hotel. Echt super. Het team zorgt er op een leuke manier voor dat mensen meedoen aan activiteiten. Elke avond een show. CoCo doet ook mee met sommige shows, echt super goed gedaan. Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Marmaris in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Marmaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kervansaray Marmaris scoort een 7.98 uit 10 op basis van 636 reviews.