Aparthotel Karakas

Aparthotel Karakas
8,5

40 tips over Aparthotel Karakas

William, 17-7-2015
Boottochten, kroegentochten, hammam en het aquapark in de bergen is aan te raden. Cleopatra beach (op een eiland) is een plaatje. Eten op de boulevard aan het stand is genieten!
Gerda Pullen, 8-7-2015

De tip die ik wil geven is; houden zoals het is.

De kamer die wij hadden was aan de voorkant, dus heel gezellig en na 12 uur helemaal stil. Top

Gina Bitter, 2-7-2015
Club Joy in barstreet, Pilot Pub aan de boulevard

We hebben een aantal aanbieders voor Karakas voor je op een rij gezet:

Toff, 1-2-2015
Niet met kleine kinderen heen gaan, geen voordeelappartement boeken, geen kluisje huren (is duur en kun je eventueel ook goed op kamer opbergen).
joost , 5-11-2014

Wij zijn overdag naar het haventje gelopen, vlakbij de taxiboten die naar Icmeler gaan, Hebben ze ook ; De boot met de naam Aquarium, eigenaar Tarzan, heeft een hele leuke trip, lekker strandbedden boven op de boot incl. lunch op onderdek en incl.drinken 120 TL met 2 volw. en 2 kinderen.

Hij gaat hier en daar voor anker en je kan dan heerlijk zwemmen en snorkelen. Echte aanrader. En pak een keer het wit oranje busje(2,5 TLp.p. naar Icmeler (meer zandstrand met een klein beetje grind)

Wendy, 22-10-2014
Ga met taxi boot naar icmeler, meet en Greet met dolfijn

berkay en barbara, 9-10-2014

kamer no 1 afrader en restaurant van t hotel,

supermarkt een aanrader.

J.H., 1-9-2014
In de zomermaanden is de airco een pré, deze zit echter niet bij de prijs inbegrepen.
Lotte, 17-8-2014

Wij zaten in kamer 406. Helemaal bovenin aan de achterkant van het hotel. Wij vonden deze kamer erg prettig. We hadden een groot balkon, groter dan sommige andere kamers en hadden geen last van de muziek die aan stond bij het zwembad. Vanaf het balkon was er een mooi uitzicht op de bergen.

Doetip: parasailen via corendon. Waar voor je geld omdat het mooi en heel erg gaaf is om te doen en omdat je, naast 10 min in de lucht, ook nog een uur in de boot kunt genieten van het uitzicht over de baai!

sam kregting, 13-8-2014
boek geen voordeel appartement want dan kom je in een kelder maar verder wel gewoon een goede kamer

We hebben een aantal aanbieders voor Karakas voor je op een rij gezet: