Aparthotel Karakas

Aparthotel Info

545 reviews over Aparthotel Karakas in het Nederlands

• 10Greetje Faber17-08-2019

Superrrrrrr! Een aanrader.

Ga je naar Marmaris boek dan dit appartement. Super!!! Wat een warm welkom. Personeel is erg vriendelijk. Ze maken een praatje gaan even bij je zitten. Bankbed was niet goed,zakte in werd direct gerepareerd. Elke morgen goed ontbijt, warm eten ook heerlijk. En kamer wordt elke dag schoongemaakt. Om de 3 dagen schone handdoeken. Je voelt je hier echt thuis. Wat werken de jongens hard,en altijd met een vriendelijke lach. Onze zoon was een dagje ziek, brachten ze het eten even naar zijn kamer,. Zo lief. Leven echt met je mee. 500 meter lopen ben je bij het strand. Maar door de gezelligheid, muziek erbij. Kwamen wij daar niet veel. Dus mensen boek Karakas je krijgt echt waar voor je geld😊😊.

7Ligging
    10Zwembad
    10Hygiëne

Met oudere kinderen

• 2018
    9Ron24-04-2018

Fantastisch. Echt een leuk appartement

Leuk appartement, vriendelijke obers, komen er al jaren. Weet iemand misschien waarom het niet meer te boeken is. Waren er in september, waren een van de laatste mensen. Niemand heeft wat gezegd. Hadden alweer geboekt voor 2018. Maar hebben een bericht gekregen dat het niet meer boekbaar is. Wat vreselijk jammer is😠

• Oude reviews

9Grada en Filips10-02-2018

Heel gezellig en goede service aardig personeel

Goede prijs voor dat geld en kwaliteit. Ik heb geen minpunten

8Hygiëne
    8Service

• 2017
    9Elly16-11-2017

Komen hier al jaren. Helaas kan je het niet meer boeken. Ze zeggen dat het wordt gesloopt. Echt jammer

8Ligging

• 7Jan24-10-2017

Ruim voldoende om 2 weken te verblijven

Redelijk appartement. Prijs/kwaliteit oké. Het is echt basis maar we sliepen en douchten er alleen maar. We zaten aan de voorzijde aan een drukke weg. Tevens kun je tot middernacht genieten van de luide muziek die op het terras ten gehore wordt gebracht. We hebben er niet gegeten, maar er werd wel op aangedrongen dit te doen. Vonden we toch wel vervelend.

6Hygiëne
    6Zwembad
    7Prijs/kwaliteit
    6Service
    7Ligging

• 8Francie & Bert01-10-2017

Wederom fantastisch!

In 2013 hebben we eerder geweldig genoten van deze accomodatie, dit jaar wederom geboekt voor een weekje vakantie. Ook nu een heerlijke tijd gehad! Het personeel doet veel moeite om de gasten te verzorgen. De kamers zijn simpel, maar wel netjes hoewel de badkamer wel een opknapbeurt kan gebruiken! Het restaurant wat bij deze accomodatie hoort was ook dit jaar weer goed en betaalbaar! Kortom: weer een heerlijke week gehad!

7Hygiëne
    7Zwembad
    9Prijs/kwaliteit
    9Ligging

• 10Lenie van Heugten25-09-2017

Een geweldig appartement vriendelijke mensen

Ik en mijn zus gaan al zeker 4 jaar hier naar toe gewoon omdat het er heel goed is en goedkoop de mensen zijn zo vriendelijk en het eten is er heerlijk ik geef niet makkelijk een 10 maar voor dit appartement geef ik dat zeker wel.

9Zwembad

Met vrienden

• 4Gast05-09-2017

Slecht tot geen onderhoud

Brand in de keuken gasten moesten er uit gewaarschuwd door gasten eigenaar en vrouw waren aanwezig totaal geen intresse na afloop in gasten terwijl bij sommige de schrik er goed inzat gewoon schandalig zijn we dam alleen goed voor ons geld fam karakas zeer teleur gesteld

1Hygiëne
    3Zwembad
    4Eten
    4Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    1Service

• 10Ton Bodelier18-08-2017

Magnifiek, wat een goede service en gezelligheid

Het was gewoon af, mooie, grote kamer met goed meubilair. Zeer vriendelijk en gezellig personeel. Niet rennen om een bedje aan het zwembad te krijgen, zeer goed en betaalbaar eten ( van ontbijt, lunch en avondeten) en het wordt genaakt zoals je het zelf wilt. Iedere avond opnieuw heel veel plezier gehad met Mustafa, Serkan, Hikmet en vele anderen.

9Zwembad

Met oudere kinderen

• 8Peter11-07-2017

Volgend jaar weer

Prima ligging en vriendelijk personeel. Keuken en badkamer zijn hoognodig aan renovatie toe.

8Hygiëne
    9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

40 tips over Aparthotel Karakas

• Claudia , 24-06-2014

De kamers hoog gelegen kijken leuk uit over de badplaats en hebben een fijn balkon!

• Chantal, 11-05-2014

Je kan water bij het appartement kopen voor 2,50 lira, dezelfde flessen in de supermarkt voor 0,40 lira. In het centrum altijd ERG laag beginnen met de prijzen, je wordt anders echt opgelicht. In het centrum bij de Burger King zit een mooie fontein, op een enkele avond ook licht/geluid show. WC papier moet je overigens zelf kopen, alleen de eerste rol krijg je. Gelukkig zit er recht tegenover een supermarkt en ook nog een om de hoek, dus dat is niet echt een probleem.

• anouk, 20-11-2013

De voordeelkamers zijn zeker goedkoper, maar je moet er wel rekening mee houden dat je dan in de kelder zit en dus geen echt balkon hebt en zeker geen mooi uitzicht

24 vragen over Aparthotel Karakas

• L.Noya, 14-01-2018

De prijzen

Hallo, ben van plan om juni 2018 naar appartement Karaats te gaan. Maar er staan nog Steeds geen prijzen beschikbaar op internet. Iemand idee waarom er nog geen prijzen staan voor deze periode???

• Birthe, 09-06-2014

Strandbedjes strand

Zijn er ook strandbedden en parasollen aanwezig op het strand nabij karakas? En is dit tegen betaling? Weet iemand hoeveel dit is?

Claudia , 24-06-2014

Het gedeelte bij Karakas vandaan is het gedeelte dat ( dit seizoen) voor het eerst zonder ligbedjes is. Je kunt daar dus gewoon met je handdoekje liggen. Als je op de boulevard naar rechts gaat dan kom je bij allerlei eet tentjes etc waar je overal gratis gebruik kunt maken van de bedjes en de parasols, tegen de aankoop van minimaal 1 consumptie.

• Corrie Langeveld, 01-09-2013

lift

Wie weet of er ook een lift is in Karakas. In Club Karakas wel maar kan er hier niets over vinden.

H, 06-09-2013

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette