Aparthotel Karakas

Tonen op kaart

559 reviews over Aparthotel Karakas

• 2019
    7Arda Bil01-10-2019

Voor herhaling vatbaar maar dan alleen logies

samen met mijn zus ben ik op basis van logie + ontbijt, 11 dagen in Club Karakas geweest. Het appartement zelf viel bij aankomst een beetje tegen omdat het op een hoek lag waardoor de woonkamer heel klein was. Maar hier waren we al snel aan gewend. Voor de rest was het een prettig appartement met alles erop en eraan. Goede bedden en airco in de slaap-en woonkamer, waar wel extra voor betaald moet worden. Het ontbijt viel wel heel erg tegen. Op de menukaart was niet veel keus en wat er op stond was heel summier. Bv toast met jam, bestond uit 2 geroosterde boterhammen (die aan één kant nog zacht en klef waren), één kuipje boter en één kuipje vloeibare jam. Jus d'orange moest apart betaald worden. Variant in deze keuze was ipv jam, kaas of worst met toast. Personeel is wel super vriendelijk en behulpzaam. Het appartementencomplex ligt wel ver van de boulevard en afgelegen. Ondanks deze opmerkingen hebben wij een leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Greetje Faber17-08-2019

Superrrrrrr! Een aanrader.

Ga je naar Marmaris boek dan dit appartement. Super!!! Wat een warm welkom. Personeel is erg vriendelijk. Ze maken een praatje gaan even bij je zitten. Bankbed was niet goed,zakte in werd direct gerepareerd. Elke morgen goed ontbijt, warm eten ook heerlijk. En kamer wordt elke dag schoongemaakt. Om de 3 dagen schone handdoeken. Je voelt je hier echt thuis. Wat werken de jongens hard,en altijd met een vriendelijke lach. Onze zoon was een dagje ziek, brachten ze het eten even naar zijn kamer,. Zo lief. Leven echt met je mee. 500 meter lopen ben je bij het strand. Maar door de gezelligheid, muziek erbij. Kwamen wij daar niet veel. Dus mensen boek Karakas je krijgt echt waar voor je geld😊😊.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Ron24-04-2018

Fantastisch. Echt een leuk appartement

Leuk appartement, vriendelijke obers, komen er al jaren. Weet iemand misschien waarom het niet meer te boeken is. Waren er in september, waren een van de laatste mensen. Niemand heeft wat gezegd. Hadden alweer geboekt voor 2018. Maar hebben een bericht gekregen dat het niet meer boekbaar is. Wat vreselijk jammer is😠

• 9Grada en Filips10-02-2018

Heel gezellig en goede service aardig personeel

Goede prijs voor dat geld en kwaliteit. Ik heb geen minpunten

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9Elly16-11-2017

Komen hier al jaren. Helaas kan je het niet meer boeken. Ze zeggen dat het wordt gesloopt. Echt jammer

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Jan24-10-2017

Ruim voldoende om 2 weken te verblijven

Redelijk appartement. Prijs/kwaliteit oké. Het is echt basis maar we sliepen en douchten er alleen maar. We zaten aan de voorzijde aan een drukke weg. Tevens kun je tot middernacht genieten van de luide muziek die op het terras ten gehore wordt gebracht. We hebben er niet gegeten, maar er werd wel op aangedrongen dit te doen. Vonden we toch wel vervelend.

• 8Francie & Bert01-10-2017

Wederom fantastisch!

In 2013 hebben we eerder geweldig genoten van deze accomodatie, dit jaar wederom geboekt voor een weekje vakantie. Ook nu een heerlijke tijd gehad! Het personeel doet veel moeite om de gasten te verzorgen. De kamers zijn simpel, maar wel netjes hoewel de badkamer wel een opknapbeurt kan gebruiken! Het restaurant wat bij deze accomodatie hoort was ook dit jaar weer goed en betaalbaar! Kortom: weer een heerlijke week gehad!

• 10Lenie van Heugten25-09-2017

Een geweldig appartement vriendelijke mensen

Ik en mijn zus gaan al zeker 4 jaar hier naar toe gewoon omdat het er heel goed is en goedkoop de mensen zijn zo vriendelijk en het eten is er heerlijk ik geef niet makkelijk een 10 maar voor dit appartement geef ik dat zeker wel.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 4Gast05-09-2017

Slecht tot geen onderhoud

Brand in de keuken gasten moesten er uit gewaarschuwd door gasten eigenaar en vrouw waren aanwezig totaal geen intresse na afloop in gasten terwijl bij sommige de schrik er goed inzat gewoon schandalig zijn we dam alleen goed voor ons geld fam karakas zeer teleur gesteld

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Ton Bodelier18-08-2017

Magnifiek, wat een goede service en gezelligheid

Het was gewoon af, mooie, grote kamer met goed meubilair. Zeer vriendelijk en gezellig personeel. Niet rennen om een bedje aan het zwembad te krijgen, zeer goed en betaalbaar eten ( van ontbijt, lunch en avondeten) en het wordt genaakt zoals je het zelf wilt. Iedere avond opnieuw heel veel plezier gehad met Mustafa, Serkan, Hikmet en vele anderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

40 tips over Aparthotel Karakas

• Claudia , 24-06-2014

De kamers hoog gelegen kijken leuk uit over de badplaats en hebben een fijn balkon!

• Chantal, 11-05-2014

Je kan water bij het appartement kopen voor 2,50 lira, dezelfde flessen in de supermarkt voor 0,40 lira. In het centrum altijd ERG laag beginnen met de prijzen, je wordt anders echt opgelicht. In het centrum bij de Burger King zit een mooie fontein, op een enkele avond ook licht/geluid show. WC papier moet je overigens zelf kopen, alleen de eerste rol krijg je. Gelukkig zit er recht tegenover een supermarkt en ook nog een om de hoek, dus dat is niet echt een probleem.

• anouk, 20-11-2013

De voordeelkamers zijn zeker goedkoper, maar je moet er wel rekening mee houden dat je dan in de kelder zit en dus geen echt balkon hebt en zeker geen mooi uitzicht

24 vragen over Aparthotel Karakas

• L.Noya, 14-01-2018

De prijzen

Hallo, ben van plan om juni 2018 naar appartement Karaats te gaan. Maar er staan nog Steeds geen prijzen beschikbaar op internet. Iemand idee waarom er nog geen prijzen staan voor deze periode???

• Johnny10, 16-09-2015

Johnny B

Hallo, wij willen met de herfstvakantie naar marmaris gaan. (23 tot 30 okt. 2015) Weet iemand hoe het weer is rond deze tijd??

• sjannie, 09-09-2015

Fijnste kamer?

Wat is de fijnste kamer qua uitzicht om te vertoeven? Liever niet aan de zwembadzijde. Eventueel verdieping of kamernummer?

Aparthotel Karakas info

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette