Aparthotel Karakas

544 reviews over Aparthotel Karakas in het Nederlands

Fantastisch. Echt een leuk appartement

Ron
24-4-2018

Leuk appartement, vriendelijke obers, komen er al jaren. Weet iemand misschien waarom het niet meer te boeken is. Waren er in september, waren een van de laatste mensen. Niemand heeft wat gezegd. Hadden alweer geboekt voor 2018. Maar hebben een bericht gekregen dat het niet meer boekbaar is. Wat vreselijk jammer is😠

Heel gezellig en goede service aardig personeel

Grada en Filips
10-2-2018

Goede prijs voor dat geld en kwaliteit. Ik heb geen minpunten

Elly
16-11-2017

Komen hier al jaren. Helaas kan je het niet meer boeken. Ze zeggen dat het wordt gesloopt. Echt jammer

Ruim voldoende om 2 weken te verblijven

Jan
24-10-2017

Redelijk appartement. Prijs/kwaliteit oké. Het is echt basis maar we sliepen en douchten er alleen maar. We zaten aan de voorzijde aan een drukke weg. Tevens kun je tot middernacht genieten van de luide muziek die op het terras ten gehore wordt gebracht. We hebben er niet gegeten, maar er werd wel op aangedrongen dit te doen. Vonden we toch wel vervelend.

Wederom fantastisch!

Francie & Bert
1-10-2017

In 2013 hebben we eerder geweldig genoten van deze accomodatie, dit jaar wederom geboekt voor een weekje vakantie.

Ook nu een heerlijke tijd gehad! Het personeel doet veel moeite om de gasten te verzorgen. De kamers zijn simpel, maar wel netjes hoewel de badkamer wel een opknapbeurt kan gebruiken! Het restaurant wat bij deze accomodatie hoort was ook dit jaar weer goed en betaalbaar! Kortom: weer een heerlijke week gehad!

Een geweldig appartement vriendelijke mensen

Lenie van Heugten
25-9-2017

Ik en mijn zus gaan al zeker 4 jaar hier naar toe gewoon omdat het er heel goed is en goedkoop de mensen zijn zo vriendelijk en het eten is er heerlijk ik geef niet makkelijk een 10 maar voor dit appartement geef ik dat zeker wel.

Slecht tot geen onderhoud

Gast
5-9-2017

Brand in de keuken gasten moesten er uit gewaarschuwd door gasten eigenaar en vrouw waren aanwezig totaal geen intresse na afloop in gasten terwijl bij sommige de schrik er goed inzat gewoon schandalig zijn we dam alleen goed voor ons geld fam karakas zeer teleur gesteld

Magnifiek, wat een goede service en gezelligheid

Ton Bodelier
18-8-2017

Het was gewoon af, mooie, grote kamer met goed meubilair. Zeer vriendelijk en gezellig personeel. Niet rennen om een bedje aan het zwembad te krijgen, zeer goed en betaalbaar eten ( van ontbijt, lunch en avondeten) en het wordt genaakt zoals je het zelf wilt. Iedere avond opnieuw heel veel plezier gehad met Mustafa, Serkan, Hikmet en vele anderen.

Volgend jaar weer

Peter
11-7-2017

Prima ligging en vriendelijk personeel. Keuken en badkamer zijn hoognodig aan renovatie toe.

1 keer en nooit weer!

Jan
1-7-2017

De regels van het hotel slaan helemaal nergens op. Daar water gekocht mochten we niet eens daar opdrinken alleen op je kamer. Kamers erg verouderd en vies! Badkamer was vies en alles lekte!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Karakas in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Karakas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.