Appartement Kaptan Poyraz

Appartement Kaptan Poyraz
8,5

23 tips over Appartement Kaptan Poyraz

Helena, 16-12-2015
Boek geen excursies bij Corendon, deze zijn veel duurder dan wanneer je lokaal een excursie boekt.
BasWillemijn, 17-6-2015

Excursie via Corendon naar Dalyan: een bezoek aan het modderbad, leuk boottochtje op de riviertjes naar Iztuzu beach en daarna een bezoek aan het schildpadden ziekenhuis.

Daarnaast was het dolfijn zwemmen fantastisch!

Ria, 1-6-2015

voor weinig geld is het te doen

kamer aan zwembadzijde is te doen

strand/boulevard op 10 mijn lopen,

centrum met taxi voor 15 lira

We hebben een aantal aanbieders voor Kaptan Poyraz voor je op een rij gezet:

heidi1979, 26-4-2015

Taxiboot na Icmeler is mooi om te doen

Jeepsafari is een aanrader

En als je in Turkije bent moet je gewoon de Hammam doen dat is super relax

Rachel Gerards, 30-9-2014
De prijzen in Marmaris en omgeving zijn nog steeds heel laag. Bijna overal krijg je voor nog geen 15 euro een (aantal) gangen diner inclusief drinken. Kleding enzo is ook nog leuk te doen. De taxiboot tripjes zijn erg gezellig om te doen, bijvoorbeeld met de taxiboot naar Icmeler, 15 min, (erg gezellig en mooi plaatsje!) (10 lira) en lopend terug. Taxiboot naar Turunc 30 min, (ook heel leuk) (12 lira) was een mooie trip tussen de bergen door.
Mark Commandeur, 29-9-2014
Ga lekker aan de bar zitten en drink wat met de turkse vrienden. Je kunt heel veel lol met ze beleven!

Elly, 28-9-2014
Ottoman Hamam, Boottocht Poyraz Kaptan met Lenie , Jack (Ismael) Sparrow, Dusty, Vicky en Mehmet. Boottocht met Hosyollar met Barbara
guidoo40, 24-8-2014
De boottrip met de Poyraz Kaptan moet je zeker gedaan hebben! De mensen die op de boot werken ( Lenie, Jack, Dusty ) zijn erg gastvrij. Ze zijn niet uit op je geld, ze zijn er voor de mensen om een geweldige tijd te bezorgen. Na de boottrip die wij hadden gemaakt nodigde ze ons af en toe ook uit om gezellig wat te komen drinken op de boot. Dit zal je bij geen een andere boot zien. Lenie en Jack jullie zijn top. Ik hoop dat de crepes lekker waren Lenie!
M, 19-7-2014
Leuk voor jongeren die op stap willen, de boulevard is 200 meter verder. Ook leuk voor gezinnen met kinderen die niet in de drukte van barstreet willen zitten maar wel in een levendige omgeving.
Tamara Markus, 16-7-2014
Een tocht met Lenie op de Kaptan Poyraz boot en Nirvana beach (Met het oranje busje richting Icmeler en dan aangeven dat je uit wil stappen bij Nirvana beach)

We hebben een aantal aanbieders voor Kaptan Poyraz voor je op een rij gezet: