Appartement Kaptan Poyraz

8,5

169 reviews over Appartement Kaptan Poyraz in het Nederlands

PaMa,
27-7-2018

Toen wij daar kwamen was het hotel overgenomen door de nederlandse Turk Yunus en zijn nederlandse vrouw. Zij waren bezig met het opknappen van de appartementen en boden de beste service ever. Het appartement van ons was heel ruim en we woonden tegenover de oma van de eigenaar. Het restaurant was buiten en bood de lekkerste eten die ik heb gehad in een Turkse hotel. Ze hadden af en toe Nederlandse kroketten met friet. Af en toe wel lekker als je dagenlang alleen maar Turks at die eigenlijk helemaal niet lekker was. Vriendelijke personeel en zeer behulpzaam. Ik ben hier nog steeds enthousiast over. Top hotel

Geweldig

Filips en gerda
21-9-2016

Gezellig appartement. Junus en Lotte zijn zeer gastvrije mensen die de horeca daar verzorgen. Mooi zwembad en goed eten. Echt een aanrader prijs en kwaliteit. Nu voor de tweede keer geweest. Ook niet onbelangrijk zijn de goede bedden. Junus en Lotte bedankt

Fantastische Honeymoon gehad!

Bas en Willemijn
1-9-2016

Wij zijn in mei 2016 getrouwd en wilde in eerste instantie een verre reis maken voor onze Honeymoon

Van voorgaande jaren weten wij dat het goed is bij Kaptan Poyraz. Wij zijn al 2 keer eerder geweest en hebben beide keren een top vakantie gehad.

Zo leuk zelfs dat wij voor onze Honeymoon besloten om weer terug te keren en het was wederom top. Na een geweldig ontvangst compleet met vuurwerk door Erik en Kirsten en ook Yunus voelden we ons meteen weer thuis.

Wat betreft de kamers, verwacht geen luxe, maar daar is de prijs ook naar. Het appartement staat los van het Bar/terras gedeelte.

Bar, Terras en keuken wordt gerund door Yunus en Lotte. Bijna niets was te gek, als je aangaf wat je wilde eten dan zorgden ze daarvoor. Ze denken goed met je mee en wij hebben de omgang met hen als zeer prettig ervaren.

We genoten van het goede sfeertje wat daar hangt, ook mede dankzij Hakan die het je naar de zin maakt. En ook Jamie van de tour operator heeft ons wederom super geholpen met de Excursies en andere vragen die wij hadden. Jullie zijn toppers!

Dit jaar lukt ons helaas niet meer om weer te gaan, maar wij missen het wel. Daarom willen wij hier zeker terug keren volgend jaar.

Corendon

Het was er echt fantastisch.

fam van Berkel/Veulen
8-8-2016

Eigenlijk alles was goed en vooral met Yunus en Lotte de beheerders van het buiten restaurant en zwembad die een ieder wist om het naar hun zin te maken.

Niets was te veel voor hun en alles was mogelijk.

Het eten was ook erg goed en lekker.

Ook als je iets bijzonders wilde eten of een specialiteit,ook deze wensen werden voldaan.

Dus de keuken en hun bediening uitmuntend en allemaal even lief en vriendelijk.

we gaan zeker nog een keer.

Geweldig verblijf!

Sara
29-7-2016

Voor de prijs die wij betaald hadden, verwachtten wij niet veel. Maar wauw! Wat een geweldig verblijf. Mijn vriend en ik hadden een zeer ruime kamer op de tweede verdieping. De een slaapkaper met tweepersoons, de woonkamer met slaapbank, de nette badkamer en het ruime balkon waren iets verouderd, maar verder in orde. De ligging is perfect: net buiten de drukte, maar vlak bij het strand en het winkelcentrum.

De dames die de kamers bijhielden, waren uiterst vriendelijk en kwamen graag een praatje maken. Ook het personeel bij het zwembad en de bar waren zeer behulpzaam en stonden altijd klaar. Leuk dat hun 3 kinderen ook dagelijks komen spelen en zwemmen.

Het zwembad is bovendien prachtig! We hebben hier heerlijk elke dag gezwommen. Rondom het zwembad staan genoeg ligbedden. Het restaurant en de bar zijn prachtig en uitnodigend.

Wij hebben ontzettend genoten van onze 14 dagen in Kaptan Poyraz. Aanrader!

Heerlijk Hotel

Marja
23-7-2016

Wat een heerlijk hotel,lieve behulpzame beheerder en personeel.Gezellige bar/restaurant en lekker eten en niet duur.Het zwembad is prachtig en genoeg ligbedden/parasols.De kamers zijn schoon en vaak schone handdoeken/beddengoed.Marmaris is gezellig en wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld.We hebben een heerlijke vakantie gehad.Wij komen zeker terug.

Een top accomodatie.

Kooistra
3-7-2016

Via touroperator hebben we een goedkope last minute geboekt. De keuze viel op dit appartementencomplex vanwege de zeer positieve recensies. En dat bleek terecht.

We zijn laat op de avond vriendelijk ontvangen en zijn de gehele week goed behandeld door het personeel. Verwacht van de kamers een plek waar je bent voorzien van alle basis benodigdheden.

We hebben bijna de gehele vakantie gespendeerd aan het zwembad. Het eten en drinken is goed en betaalbaar en er hangt gedurende de hele dag een relaxte sfeer. Hierin werkt de goede mix van Top40, Dance, R&B en relaxte muziek rond het zwembad ook erg mee.

Het strand is op loopafstand (max 10 minuten) en alles is in de buurt. (restaurantjes, supermarkten, winkels etc.)

Om naar het centrum te gaan pak je een busje voor 2 Lira (€0,70) welke om de 10 minuten voorbij het complex rijdt. Ook hier ben je in 5 minuten.

Kortom; een topvakantie met een hoge prijs/kwaliteit verhouding.

Super vakantie!

Van beek
29-6-2016

Wij zitten nu nog 2 dagen in kaplan poyraz ( 8 dagen totaal ). Voor dit geld konden we niet veel verwachten en dat deden we dus ook niet. Maar wat is het hier geweldig! Personeel doet alles voor je ( hakan vooral en de koks niet te vergeten !!!!)

De eigenaren zijn turks/ Nederlandse en super vriendelijk!( Lotte en yunus )

de kamer was prima. Geen 5 sterrenhotel kamer maar dat verwachten we ook niet. En hoevaak zit je hier ? Wij eten alle maaltijden aan het zwembad.natuurlijk door de koks bereid. Ze maken wat je wil ookal staat het niet op de kaart. Wij komen hier zeker nog terug want het was geweldig. Net als de reisleidster van touroperator die ons hielp ( jamie) staat dag en nacht voor je klaar!!! Ge wel dig hier en voor de evt negatieve reacties... ligt echt aan de mensen zelf. Gisteren een bbq gehad met alle gasten. Was heerlijk! Echt een aanrader!

leuk appartementencomplex

J. Meijer
19-6-2016

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles prima op afstand, zeer goede excursies in de buurt voor een ongelooflijke prijs. Goed geprijsd. Hakan is oprecht aardig en geïnteresseerd. Ik ben zelf in de mooiste hotels in Turkije geweest en heb me meer dan prima vermaakt hier. Eten/drankjes aan de bar niet duur, maar voor nog mooiere prijzen in de stad. Als je als twee jonge meiden gaat zoals wij komt dat nog wel wat beter uit. Leuk ruim zwembad. Alles is geweldig en voor de prijs abnormaal overheerlijk, alleen een nogal luie schoonmaak die de handdoeken en het beddengoed in 1 week niet verschoonde. Verder voldeed alles en was het erg gezellig. Goede muziek bij het zwembad en een handig supermarktje naast het complex.

De ideale vakantie voor een superprijs

Created By Paula
14-6-2016

Kaptan Poyraz in Marmaris wordt gerund door Yunus en Lotte die zich voortreffelijk hebben geprofileerd door van helemaal niets...iets te maken. 2 maanden pas geopend en met keihard werken iets neergezet waardoor ze nog niet helemaal klaar zijn maar de sfeer in het complex is geweldig. Je moet geen luxe verwachten maar wees blij dat je een dak boven het hoofd heeft. Er zijn nog kinderziekten maar ik ben ervan overtuigd dat zij dit allemaal zullen fixen. Ze zijn klantvriendelijk en creeeren een huiselijke sfeer door goed om te gaan met hun klanten. De kamers zijn uitstekend. Zoals ik het zeg: verwacht geen luxe maar de eerste levensbehoeften zijn in de omgeving. Een supermarket in de buurt, de dolmus voor de deur, 300 meter verderop het strand! Ik was en ben tevreden en ben een zeer blij gevoel naar huis gegaan. Nederlands en Engels sprekend personeel en het eten is de moeite waard. Ze hadden een nieuwe kok en het eten voldoet absoluut aan mijn verwachtingen en eisen. De prijzen van het "open" restaurant is lowbudget dus elke dag eten in het restaurant is een must. De verhouding prijs kwaliteit krijgt van mij een dikke 9! Volgend jaar weer terug naar Kaptan Poyraz en dat alleen om de sfeer, kamers en de ligging. Waarom zou je duur betalen als goedkoop ook goed is!!!

Corendon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaptan Poyraz in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaptan Poyraz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.