Appartement Kaptan Poyraz

160 reviews over Appartement Kaptan Poyraz

• 2019
    3John17-06-2019

Afknapper

Sober appartement met incomplete keuken, slechte verduistering en in ons geval airco die het niet deed en een badkamer die naar schimmel rook.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9PaMa27-07-2018

Toen wij daar kwamen was het hotel overgenomen door de nederlandse Turk Yunus en zijn nederlandse vrouw. Zij waren bezig met het opknappen van de appartementen en boden de beste service ever. Het appartement van ons was heel ruim en we woonden tegenover de oma van de eigenaar. Het restaurant was buiten en bood de lekkerste eten die ik heb gehad in een Turkse hotel. Ze hadden af en toe Nederlandse kroketten met friet. Af en toe wel lekker als je dagenlang alleen maar Turks at die eigenlijk helemaal niet lekker was. Vriendelijke personeel en zeer behulpzaam. Ik ben hier nog steeds enthousiast over. Top hotel

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• Oude reviews

9Filips en gerda21-09-2016

Geweldig

Gezellig appartement. Junus en Lotte zijn zeer gastvrije mensen die de horeca daar verzorgen. Mooi zwembad en goed eten. Echt een aanrader prijs en kwaliteit. Nu voor de tweede keer geweest. Ook niet onbelangrijk zijn de goede bedden. Junus en Lotte bedankt

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Bas en Willemijn01-09-2016

Fantastische Honeymoon gehad!

Wij zijn in mei 2016 getrouwd en wilde in eerste instantie een verre reis maken voor onze Honeymoon

Van voorgaande jaren weten wij dat het goed is bij Kaptan Poyraz. Wij zijn al 2 keer eerder geweest en hebben beide keren een top vakantie gehad.

Zo leuk zelfs dat wij voor onze Honeymoon besloten om weer terug te keren en het was wederom top. Na een geweldig ontvangst compleet met vuurwerk door Erik en Kirsten en ook Yunus voelden we ons meteen weer thuis.

Wat betreft de kamers, verwacht geen luxe, maar daar is de prijs ook naar. Het appartement staat los van het Bar/terras gedeelte.

Bar, Terras en keuken wordt gerund door Yunus en Lotte. Bijna niets was te gek, als je aangaf wat je wilde eten dan zorgden ze daarvoor. Ze denken goed met je mee en wij hebben de omgang met hen als zeer prettig ervaren.

We genoten van het goede sfeertje wat daar hangt, ook mede dankzij Hakan die het je naar de zin maakt. En ook Jamie van de tour operator heeft ons wederom super geholpen met de Excursies en andere vragen die wij hadden. Jullie zijn toppers!

Dit jaar lukt ons helaas niet meer om weer te gaan, maar wij missen het wel. Daarom willen wij hier zeker terug keren volgend jaar.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10fam van Berkel/Veulen08-08-2016

Het was er echt fantastisch.

Eigenlijk alles was goed en vooral met Yunus en Lotte de beheerders van het buiten restaurant en zwembad die een ieder wist om het naar hun zin te maken. Niets was te veel voor hun en alles was mogelijk. Het eten was ook erg goed en lekker. Ook als je iets bijzonders wilde eten of een specialiteit,ook deze wensen werden voldaan. Dus de keuken en hun bediening uitmuntend en allemaal even lief en vriendelijk. we gaan zeker nog een keer.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Sara29-07-2016

Geweldig verblijf!

Voor de prijs die wij betaald hadden, verwachtten wij niet veel. Maar wauw! Wat een geweldig verblijf. Mijn vriend en ik hadden een zeer ruime kamer op de tweede verdieping. De een slaapkaper met tweepersoons, de woonkamer met slaapbank, de nette badkamer en het ruime balkon waren iets verouderd, maar verder in orde. De ligging is perfect: net buiten de drukte, maar vlak bij het strand en het winkelcentrum. De dames die de kamers bijhielden, waren uiterst vriendelijk en kwamen graag een praatje maken. Ook het personeel bij het zwembad en de bar waren zeer behulpzaam en stonden altijd klaar. Leuk dat hun 3 kinderen ook dagelijks komen spelen en zwemmen. Het zwembad is bovendien prachtig! We hebben hier heerlijk elke dag gezwommen. Rondom het zwembad staan genoeg ligbedden. Het restaurant en de bar zijn prachtig en uitnodigend. Wij hebben ontzettend genoten van onze 14 dagen in Kaptan Poyraz. Aanrader!

• 9Marja23-07-2016

Heerlijk Hotel

Wat een heerlijk hotel,lieve behulpzame beheerder en personeel.Gezellige bar/restaurant en lekker eten en niet duur.Het zwembad is prachtig en genoeg ligbedden/parasols.De kamers zijn schoon en vaak schone handdoeken/beddengoed.Marmaris is gezellig en wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld.We hebben een heerlijke vakantie gehad.Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Kooistra03-07-2016

Een top accomodatie.

Via touroperator hebben we een goedkope last minute geboekt. De keuze viel op dit appartementencomplex vanwege de zeer positieve recensies. En dat bleek terecht. We zijn laat op de avond vriendelijk ontvangen en zijn de gehele week goed behandeld door het personeel. Verwacht van de kamers een plek waar je bent voorzien van alle basis benodigdheden. We hebben bijna de gehele vakantie gespendeerd aan het zwembad. Het eten en drinken is goed en betaalbaar en er hangt gedurende de hele dag een relaxte sfeer. Hierin werkt de goede mix van Top40, Dance, R&B en relaxte muziek rond het zwembad ook erg mee. Het strand is op loopafstand (max 10 minuten) en alles is in de buurt. (restaurantjes, supermarkten, winkels etc.) Om naar het centrum te gaan pak je een busje voor 2 Lira (€0,70) welke om de 10 minuten voorbij het complex rijdt. Ook hier ben je in 5 minuten.

Kortom; een topvakantie met een hoge prijs/kwaliteit verhouding.

• 10Van beek29-06-2016

Super vakantie!

Wij zitten nu nog 2 dagen in kaplan poyraz ( 8 dagen totaal ). Voor dit geld konden we niet veel verwachten en dat deden we dus ook niet. Maar wat is het hier geweldig! Personeel doet alles voor je ( hakan vooral en de koks niet te vergeten !!!!) De eigenaren zijn turks/ Nederlandse en super vriendelijk!( Lotte en yunus ) de kamer was prima. Geen 5 sterrenhotel kamer maar dat verwachten we ook niet. En hoevaak zit je hier ? Wij eten alle maaltijden aan het zwembad.natuurlijk door de koks bereid. Ze maken wat je wil ookal staat het niet op de kaart. Wij komen hier zeker nog terug want het was geweldig. Net als de reisleidster van touroperator die ons hielp ( jamie) staat dag en nacht voor je klaar!!! Ge wel dig hier en voor de evt negatieve reacties... ligt echt aan de mensen zelf. Gisteren een bbq gehad met alle gasten. Was heerlijk! Echt een aanrader!

• 9J. Meijer19-06-2016

leuk appartementencomplex

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles prima op afstand, zeer goede excursies in de buurt voor een ongelooflijke prijs. Goed geprijsd. Hakan is oprecht aardig en geïnteresseerd. Ik ben zelf in de mooiste hotels in Turkije geweest en heb me meer dan prima vermaakt hier. Eten/drankjes aan de bar niet duur, maar voor nog mooiere prijzen in de stad. Als je als twee jonge meiden gaat zoals wij komt dat nog wel wat beter uit. Leuk ruim zwembad. Alles is geweldig en voor de prijs abnormaal overheerlijk, alleen een nogal luie schoonmaak die de handdoeken en het beddengoed in 1 week niet verschoonde. Verder voldeed alles en was het erg gezellig. Goede muziek bij het zwembad en een handig supermarktje naast het complex.

Gereisd in juni 2016

Appartement Kaptan Poyraz info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras