Appartement Kaan

12 reviews over Appartement Kaan in het Nederlands

superb!

Leith
22-5-2016

Kaan is niet meer te boeken via Nederlandse reisbureaus.

Eenvoudig, schoon, ruim, geweldig personeel, eten is zeer goed.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Prima overnachtingshotel

Jac
22-4-2012

Klein hotel (attente en hele vriendelijke eigenaar)dat schoon is maar de kamers zijn erg gedateerd. Wel heel gezellig tussen al die reuzehotels op loopafstand van de zee. Er is een mooi zwembad en een bar met enthousiast personeel. Lekker ontbijt en turkse gerechten. Wij hebben dit hotel geboekt als begin-en eindplaats van onze reis. We verbleven meestal in Akyaka in een privéhuis. Hotelprijs en transfer waren interessanter dan een los ticket. De plaats wordt echter bedolven door engelse toeristen en is voor ons té toeristisch, maar smaken verschillen.

Gereisd Met partner in april 2012
2006

Wij zijn met ons gezin bij de familie Kaan gekomen omdat

Marina Hagen
6-5-2006

Wij zijn met ons gezin bij de familie Kaan gekomen omdat Pineta overboekt was. Wat waren wij blij je kon lekker rustig bij het zwembad zitten en niet in de massa van Pineta. Wel gingen we eten en drinken bij Pineta omdat we all in hadden geboekt. 'S avonds bleven we vaak wel bij Kaan wat drinken. Meneer Kaan heeft zelfs voor de Nederlanders die er waren een super leuke avond gehouden met buik danseressen en een bbq. Bedankt voor de leuke vakantie. Groetjes van Martin, Marina Maikel en Roy Hagen

Gereisd Anders in mei 2006

2005

In mei 2002 een last minute geboekt naar Kaan

Elly
16-6-2005

In mei 2002 een last minute geboekt naar Kaan. Erg goed appartement,ruim, schoon, vriendelijk personeel. Je kunt er ook goed eten, lekker verse vis.Ook wij hebben een rondrit gehad in de omgeving van Marmaris. Mijn zoon van 2,5 had het er prima naar zijn zin. In sept. 2003 een reisje naar Pineta geboekt, maar wegens overboeking, op aandringen van ons zelf een kamer gekregen bij Kaan! Zelfs nu nog deden ze alles voor je. En wij blij, nu hadden we een 2-kamer appartement i.p.v. een kleine familiekamer.

Gereisd Anders in Thu Jun 16 2005 14:32:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben in app

ellis
8-3-2005

Wij hebben in app. Kaan een geweldige vakantie gehad, met onze kindjes (4 en 5 jaar)Omdat wij een lastminute, de laatste week van de school vakantie hadden, hebben wij niet veel last ondervonden van Pineta denk ik,en anders hadden we ons ook wel aangepast hoor, het is tenslotte vakantie! Kaan heeft ons in iedergeval een aantal gezellige avonden bezorgd, bbq, turkse avond, en zelfs voor onze kindjes verse vis gebakken.Voor de kindjes was het in de tuin ook prettig spelen.Een gezellig terras waar je smorgens lekker kunt ontbijten(lekker gebakken eieren b.v).Hier is het geen massa toerisme, maar zeker nog de turkse gastvrijheid.

Gereisd Anders in maart 2005

Het appartement was fokking relaxt en de eigenaar was ook

Flip Rooie Japie
2-2-2005

Het appartement was fokking relaxt en de eigenaar was ook zeer flex en gastvrij.Wij hebben daar afgelopen zomer een top vakantie gehad.Vooral het personeel wat er werkte was cool.We hebben gelachen met GUMUS en ZARKAN!! Zeker voor herhaling vatbaar!!!!! Rauw Pauw Pauw

Gereisd Anders in februari 2005

Jeanny & Jan Wij zijn al 3 keer geweest en Kaan en

Jeanny Smolders
20-1-2005

Jeanny & Jan Wij zijn al 3 keer geweest en Kaan en Zijn fam en het persooneel zijn geweldigen mensen en dit jaar gaan we weer naar kaan we hebben het daar goed . echt een mooi en ruim appartement

Gereisd Anders in januari 2005

nou wij hebben er een fantastische vakantie gehad

the gang
11-1-2005

nou wij hebben er een fantastische vakantie gehad.en kaan houd van een pilsje maar wie niet met zulk mooi weer.wij zijn er nu twee keer geweest en wij hebben kaan nog nooit dronken gezien.allemaal kolder.het is een hardstikke gastvrije familie en het personeel is er ook heel aardig.kaan heeft ons meegenomen naar hele mooie plekjes en naar een echt turks restaurant.de appartementen zien er netjes en schoon uit.het zwembad is ook super.oke die kui van pineta kunnen lastig zijn maar dan gaat het voornamalijk over de russen.maar daar kan kaan ook niks aan doen.kortom een geweldig appartement en een leive eigenaar.

Gereisd Anders in Tue Jan 11 2005 12:48:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Mwaah, wat moet ik er van zeggen

Anja en Toon
18-4-2004

Mwaah, wat moet ik er van zeggen. Best een aardig app. Tenminste het is schoon en de service is goed. Verder viel het een beetje tegen, maar je kan voor de prijs die wij hebben betaald ook niet al te veel verwachten natuurlijk.

Gereisd Anders in april 2004

Ik vond het kei gezellig

Nicky Ooms (16
1-4-2004

Ik vond het kei gezellig. Bedankt voor de verjaardags avond voor mijn moeder Kaan en familie. ik heb zeer erg genoten van het appartement en ook het zwembad was leuk. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!!!!! :) en eminem(hulp daar) zet m op met je engels

Gereisd Anders in april 2004

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast

• Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaan in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.