Hotel JdW Design

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

9.1Fenomenaal

60 reviews over Hotel JdW Design

• 10Jako van Weelden11-07-2015

geweldig hotel met top personeel

Een geweldig mooi hotel met super service . Ontbijt en diner is erg goed en is zeer uitgebreid. Mooie kamers met dagelijkse schoonmaak , handdoeken , gratis wifi , airco en kluisje. Het personeel is super vriendelijk en hartelijk. Deze mensen verstaan de kunst om je op vakantie echt thuis te voelen. En speciaal voor Elvan je doet het perfect met jou team. :-) ik heb geen " luie donder " gezien onder het personeel :-)

• 10Lisette van Kessel03-07-2015

Super hotel

Dit hotel is echt een topper voor Marmaris , zeer schoon en lekker eten , prachtige kamers koffie en thee gratis WiFi gratis kluisjes gratis , kortom een geweldige service . De ligging is ook goed niet ver van strand, verschillende soorten kamers

Erdal GEZGEN, Genel Müdür, 09-07-2015

Beste JdW Desıgn Hotel Gast, Wıj danken U voor het vertrouwen ın de keuze van ons Hotel tıjdens uw verblıjf ın JdW Desıgn Hotel Wıj zıjn blıj met de fıjne herınnerıngen dıe U heeft opgedaan tıjdens het verblıjf ın JdW Desıgn Hotel Nogmaals dank voor het delen van uw ervarıng(en) met ons en onze gasten tıjdens uw verblıjf ın ons Hotel Uw ervarıng(en) zıjn van groot belang voor ons ın het verbeteren van onze servıce tıjdens het verblıjf van onze gasten We stellen het zeer op prıjs om u nogmaals te kunnen ontmoeten ın ons Hotel. Onze dank ıs groot JdW Desıgn Hotel Management Neem uw ervarıng(en) mee naar huıs JdW Desıgn Hotel

• 9Jennifer Jansen02-07-2015

Hotel met goede prijs-kwaliteit-verhouding

Dit hotel zit op loopafstand van het strand met bijbehorende boulevard. In het hotel is wifi gebaseerd op paspoortnummer van de hoofdboeker. Wij hadden halfpension (ontbijt- en dinerbuffet) geboekt. Je kunt bestellingen daarbuitenom op jouw kamernummer zetten door bijbehorende bonnetjes te paraferen. Betalen kan aan de receptiebalie met jouw Maestro-betaalpas. Geef af een toe een tip in hele Turkse lira's (dus niet de centen-muntjes). Bij de receptie bestaat de mogelijkheid om euro's te wisselen in lira's. Omdat je als euro-toerist een beetje wordt afgezet raad ik je aan om als het even kan activiteiten via jouw reisorganisatie te boeken. Doe je het toch zelf vraag altijd eerst de prijs voordat je iets doet. Wij zijn een dagje naar Rhodes geweest en hebben meegedaan aan de jeepsafari (let daarbij op dat je geen zonnebrand op je hoofd aanbrengt, zodat het niet tijdens het bijbehorende watergevecht in jouw ogen druipt). Veel pleier

Gereisd in juni 2015

• 9k hoogduin29-06-2015

Geweldig hotel aanrader

Half pension maar service als all in vriendelijk personeel werken hard om je van alle gemakken te voorzien mooie en schone kamers elke dag schone handdoeken mooi en modern zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10ellen oppenneer25-06-2015

Prachtig hotel!

Wij gaan al 10 jaar naar turkije en dit is werkelijk het beste hotel wat wij ooit gehad hebben! Prachtig modern hotel waar je je erg welkom voelt,fijn personeel. Schitterende kamers,super schoon,heerlijke bedden/beddengoed. Het eten is ook heel erg goed. Eigenlijk helemaal niets op aan te merken,wij gaan hier nogmaals heen!

• 10Cora17-06-2015

geweldig hotel

jdw hotel is op papier 3 steren maar mag van ons wel 5 steren hebben. het personeel is uitermate vriendelijk vragen altijd of alles nog naar wens is, of je nog wat nodig hebt en de bediening gaat tot aan het zwembad, je hoeft niet eens een poging te doen om je glas of kopje weg te brengen want dan zijn de jongens van de bediening je al voor. dankzei ali en elvan en erjan en ook de rest van het personeel hebben wij een geweldige tijd gehad. bedankt voor de goede zorg en altijd vriendelijke benadering.

groetjes fam. pronk

• 10 Bolle Jan en Mia16-06-2015

Alles Super

Goede service en een uitgebreide open buffet van hoge kwaliteit., De chefkok komt vragen of alles naar wens was. Mooi en luxe verbouwd Hotel.

• 9Samantha de Niet14-06-2015

Fantastische vakantie gehad

Jan de Wit ken ik al ruim 12 jaar, dit keer naar zijn Hotel geweest. Had er niet veel van verwacht maar toen ik aankwam gingen mijn ogen open. Er werd 's avonds laat toen wij aankwamen nog eten voor ons gemaakt. Het personeel is altijd even vriendelijk en staat al voor je klaar als je hun kant op kijkt. Het hotel is HP maar je wordt bediend als All in. Het ligt vlak bij het strand, een straatje door en je bent er. De dolmus busjes stoppen om de hoek van het hotel en brengen je voor een paar centen naar de haven waar je ook geweldig kunt eten en wat drinken bij La Fleur en Jan de Wit restaurant (wat van dezelfde eigenaar is als het hotel). Wij hebben een hele leuke en gezellige vakantie gehad in dit hotel en ik kom er zeker nog eens terug!!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Alex Bakarbessy - Wouters26-05-2015

Zeer goed hotel

Jan de Wit Design Hotel is recentelijk (2014) gerenoveerd. Het hotel ziet eruit als nieuw. Zeer mooi en schoon. Ruim van opzet met een luxe interieur. Het hotel straalt klasse uit en biedt dat ook. Het hotel bevindt zich in een rustige straat op ongeveer 100 meter afstand van de boulevard aan de kust van Marmaris. De directe omgeving van het hotel bestaat uit andere hotels en woningen. Uit de drukte van het toeristische Marmaris. Het hotel heeft 5 etages en er zijn een aantal kamers met zeezicht. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. De klant is hier echt koning en krijgt een goede service. Net als de rest van het hotel is het restaurant zeer netjes. Het (Turkse) avondeten is uitgebreid en goed verzorgd. Het ontbijt is tevens uitgebreid. We hadden een familiekamer op de 4e etage. Helaas matige wifi. Grote living, grote slaapkamer en grote badkamer. Van alle luxe voorzien. Elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. Zeer goede kwaliteit voor de prijs. Super!

• 10Sally en Gert-Jan25-05-2015

Luxe, klantvriendelijkheid, service, hygiëne top!

Het Jan de Wit Designhotel in Marmaris is echt een aanrader. Mooie luxe en zeer schone kamers, prachtige inrichting, gastvrijheid, heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Niets is te veel. Dicht bij het strand en het centrum op loopafstand. Kortom het verdient meer sterren en bekendheid.

Hotel JdW Design info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV