Géén boekingskosten

TurkijeEgeïsche ZeeMarmaris

9.6FenomenaalScore uit 60 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

60 Reviews over JdW Design

• 9Marty02-08-2019

Zèker voor herhaling vatbaar!!!

Un heerlijk schoon hotel! Wij verbleven er 2 weken. Elke dag schone lakens en handdoeken. Wij hebben wel un upgrade gedaan naar de suite want wij vonden de kamers wat klein, er was geen opbergruimte voor de kleren, dus alles moest in de koffers blijven,maar als dat geen probleem is .... De badkamer had un regenkop, heerlijk! Het ontbijt was goed, niet zoals in mega-resorts maar zat om uit te kiezen... Het was ook heel fijn dat er un Nederlandse meisje zat aan de receptie, un tip, als je de Nederlandse tijdschriften uitheb geef die dan af bij de receptie, ze is je heel dankbaar. Als je af en toe iets wast neem dan 2 hangers mee want de hangers in de kast kun je niet buiten aan het rekje gebruiken. Aan het einde van de boulevard hebben ze un gelijknamig restaurant zitten waar je voortreffelijk kan eten, ook de moeite waard om daar na toe te gaan. Nog un tip, pak de dolmus,kost je 4 lira per pers enkel reis,de taxi is stukken duurder.

• 10Angelique Ligthart14-07-2019

Geweldig hotel

Rustig hotel, heerlijk eten, personeel zeer vriendelijk, mooie schone hotelkamers, dicht bij de boulevard. Aanrader ga ook eten bij Jan de Wit restaurant in de haven, je krijgt ook korting als je in het hotel slaapt. Ook hier zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten!!!!

• 10Angelique Ligthart03-11-2018

Zeer schone, gezellige klein hotel.

• 9Saskia25-07-2018

Een echt verwen hotel.

Het hotel heeft niet te veel kamers waardoor de dienstverlening persoonlijk is, dit vinden wij erg prettig. De inrichting is netjes en schoon. All inclusief hotels vinden wij niets, waardoor dit hotel goed aansluit op onze wensen. Lekker 's avonds op zoek naar een leuk restaurantje op de boulevard.😀 Het restaurant van Jan de Wit bij de haven is ook prima. Als gast van het hotel krijg je korting. Het ontbijt in het hotel is gevarieerd en lekker. We raden het hotel aan voor mensen.die niet van het massale houden en voor jonge kinderen.

• 10Kenan17-06-2017

Geen overnachting meer maar visite.

Uitstekende ligging, gastvrij en professioneel personeel. Heerlijk eten dankzij de jaren ervaring in de horeca

Elk jaar voelt het als thuiskomen.

• 10Jan Bruins19-09-2016

Heerlijk hotel voor herhaling vatbaar.

Super hotel, wwar de hygiene voorop staat., met heerlijke bedden, en een regendouce., en handdoeken service, Het is centraal gelegen ten opzichte van het strand, boulevard en centrum. We komen al niet voor niets al voor de 4e keer in het hotel . Perfecte keuken, goed op temperatuur.

• 10Diko en Ria Bogaards16-09-2016

Fantastisch hotel, we komen zeker weer terug

Jan de Wit Design hotel is een fantastisch hotel, wij gaanal tien jaar naar Turkije waarvan voor de vijfde keer naar Marmaris. We boeken altijd 5 sterren en dat verdient Jdw hotel ook. Alles is perfect. Mooie kamer, heel vriendelijke en lief personeel. Het ochtend en avond eten is bescheiden maar wel van hoogwaardige kwaliteit.alles is even schoon. Iedere dag schone handdoeken en beddengoed. Mooi zwembad en heerlijke ligbedden. Super service. Alsje eenbiertje bestel dan krijg je die in een wijnkoeler met ijs.kluisje is gratis.We hebben hier veertien dagen mogen verblijven.als we volgend jaar weer naar Marmaris gaan dan boeken we zeker weer dit hotel. aangezien ons vervoer eerder kwam dan verwacht hebben we geenafscheid vanhet personeel kunnen nemen. Dus bij deze iedereen heel erg bedankt, julliehebben ons een super vakantie bezorgt.tevens is het Jan de Wit Restaurant van de zelfde eigenaar als van JdW design hotel. Daar krijg je ook geweldig eten en een super bediening.

• 10Lynne eastick17-08-2016

Fantastic hotel

This hotel is 5*plus ..the staff are really friendly and 100% focused on there guests. as is erdal the manager who is always around if you need anything .hotel is immaculate.the pool is checked 3 times a day and recorded .never stayed in such a clean and friendly hotel ..everyone gives 110% can't wait to go back next year ...well done all at jdw you made our holiday a one to remember Lynn and phil from England

• 10caroline13-08-2016

Super hotel, echt een aanrader!

Erg schoon, vriendelijk personeel, mooi zwembad met lekkere liggelden en handdoek service.

• 9Petri Vissers09-08-2016

Fantastic hotel

The most: the nice clean rooms with good beds and great shower The least: nothing.

Hotel JdW Design info

• KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden