Hotel Ideal Prime Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag34°21°
Hotel Ideal Prime Beach
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ideal Prime Beach voor je op een rij gezet:

639 reviews over Hotel Ideal Prime Beach in het Nederlands

Nooit meer

eddy
9-8-2016

In dit hotel kwamen we voor de 3 keer , maar ook de laatste keer , te veel Oekrainers, te weinig parasols , vecht partij, animatie een ramp , animatie op het 1 verdiep speelde play back met zijn gitaar maar zong wel (( niet om aan te horen))

ligplaatsen veel te weinig, handdoeken lagen er hele dag zonder dat er iemand kwam de hele dag, restaurant op 19 h tot 21 h moest 1200 gasten verwerkt krijgen ,

s'morgens 1 dag gebakken ei maar geen omelet en andere dag omelet maar geen gebakken ei en vertikken om het gevraagde te doen, kartonne bekertjes hadden we geen probleem mee, het hotel is overgenomen door Rus klopt voor de rest, het weer was goed,, gelukkig,, en veel Belgen en Nederlanders in elk geval waren deze gezellige mensen maar jammer ook niet tevreden

GROTE jammer voor de gitarist die in 2015 speelde op het dakterras

want deze speelde iedereen aan dansen en nu jammer niet meer

Goed hotel, maar een paar minpuntjes

WenneDijk
7-8-2016

+ Mooi uitziend hotel

+ goede kamers, heerlijke bedden!

- Hotel is erg groot en druk

+ heel erg vriendelijk personeel. personeel werkt heel hard, zeker in het restaurant.

- vooral tijdens het diner is het heel druk en is het zoeken naar een plekje.

+ animatieteam doet het leuk, onderhoudt contact met gasten

- zwembad is echt veel te klein voor het aantal gasten

- veel te weinig bedjes. mensen staan om half 7 al in de rij. Je bent bijna verplicht aan deze gekte mee te doen, want om 8 uur zijn alle stoelen bezet. staat wel aangegeven dat de handdoeken worden verwijderd indien te lang alleen, dit hebben wij nog nooit gezien.

- bij het zwembad stond de muziek ook veel te hard, niet heel kindvriendelijk, er kwamen veel scheldwoorden in voor

- geen badmeester te zien bij het zwembad.

+ eten is lekker en gevarieerd, maar wij zijn dan ook geen moeilijke eters. Vooral de Turkse avond was een succes, erg lekker!

- veel Russen en Engelsen in het hotel, die erg aanwezig en gulzig zijn

Hotel oké, maar te druk

J. Veldhuizen
3-8-2016

Mijn vriend (23) en ik (21) kwamen hier 30 juni aan. We kwamen als eerst uit de bus en konden dus meteen inchecken. We kregen van de receptionist een kaart en twee handdoekkaarten en dat was het. Verder geen uitleg waar we heen moesten. Ook werd onze koffer meegenomen, die blijkbaar een half uur later naar de kamer werd gebracht. De kamer was erg klein, maar wel schoon. Helaas zat onze kamer (op de begane grond) net naast de glijbanen. Dit zorgde voor erg veel lawaai overdag. Ook omdat we op de begane grond zaten, moesten we de hele dag met de gordijnen dicht zitten. Je wilt immers wel een beetje privacy.

Het hotel was echt te druk. Je mocht blij zijn als je een plekje bij het zwembad of op het strand had. Verder werd je slecht behandeld bij de hamam als je niet meer behandelingen afnam. Ook de wifi werkte niet optimaal en het eten en de cocktails waren vies. Tot slot was de zee niet prettig om in te lopen (alleen maar stenen).

Kortom, Marmaris: ja! Ideal prime beach, nee ;)

Jammer

Cuneyt
2-8-2016

Hele overvolle hotel. Het zwembad zelf is al niet normaal klein en dan is het ook nog eens druk. Een plek bij het zwembad kan je vergeten en je mag overal in de rij gaan staan. Je mag van geluk spreken als je 4 mensen voor je hebt. Heel erg klein hotel met elke dag hetzelfde eten. Soms heb je wel iets lekker er tussen zitten maar dat kan je 1 keer per week verwachten, voor de rest is het hele dag hetzelfde. Handoeken waren zelfs op dus we konden het uitzoeken ook dit kwam door te weinig ruimte met teveel mensen. Wifi is heel slecht dus internette kan je vergeten. Kom zeker niet meet terug ga verl liever naar antalya,alanya en belek enz net als voorgaande jaren waar het wel lekker groot was en goed geregeld.

Waardeloos hotel

M.Stegeman
27-7-2016

Kamers te klein en bedden te klein.Niet schoon en beddengoed vaak al vies.

Eten wel warm maar bijna dagelijks hetzelfde.

Zwembad erg klein.600 gasten en maar 200 bedjes bij het zwembad.

Iedere dag strijd om een plekje waardoor ook handgemeen tussen de gasten.

Veel kakkerlakken gezien ook op de kamers.

Slechte WIFI vaak geen bereik.

Schietpartij in het hotel ivm vermeende verkrachting in het hotel.

Veel te duur en zeker geen 5 sterren waard.

Wij gaan hier nooit meer heen.

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad.

Slechte animatie en helemaal geen ruimte om shows te geven.Dit gebeurde gewoon naast het restaurant.

Gelukkig waren we in goed gezelschap en hebben ons wel vermaakt.

Geen aanrader.

Ideal Prime Beach, MANAGER, 4-8-2016

Dear M.Stegeman,

Thank you for being our guest and for taking the time to review our hotel on Zoover. We regret to read that we did not meet your holiday expecations. Although your comments are not consistent with the many positive ones we will take it into consideration in our quality measures. Furthermore we are sad that you were anxious about the rumors. But we can 100% guarantee that they do not reflect the truth.

Kind regards

Super vakantie!

Kaj
22-7-2016

Wat een top vakantie was dit in het mooiste resort van marmaris. Alles is tot in de puntjes geregeld en vervelen zul je er nooit. Service, personeel en kamers zijn uitstekend en de ligging is ideaal. Zeker voor herhaling vatbaar!

Dear kaj,

Wow, what a lovely review!

Our entire team thanks you too because you remarked our work and recognized how we try our best to satisfy and our guests.

We appreciate also that you loved our ideal situated location and the beautiful zone of Marmaris.

All the pleasure was shared.

We hope to see you again in the near future.

Warmest regards

Top verblijf!

Jip
22-7-2016

Geweldige ervaring. Het hotel heeft aandacht voor de gasten. Dat zie je niet vaak! Het hotel is netjes & doet er alles aan om de vakantie te lagen slagen. Kortom, zeker een aanrader!!

Dear Jip,

We are grateful to you for writing and sharing your comment sabout your stay with us.

In the name of all the staff we thank you so much for your beautiful comments and your very good notes.

It was our pleasure to be your host

We just hope to see you again in the near future.

Kinds Regards,

Geweldig hotel

Guy Heldens
22-7-2016

Prijs kwaliteit een van het beste hotel waar ik ooit geweest ben. Voor iedere leeftijdscategorie is het geweldig. Het eten is geweldig. Je krijgt waar voor je geld, all in is ook echt all in! Kortom je komt niets te kort hier. Wil je lekker ontspannen in Turkije dan is ideal prime een echte aanrader. Hier gaan we nog vaak terug komen!

Dear Guy Heldens,

We thank you much for sharing your great review here on Zoover.

It was a big pleasure to welcome you.

Your great compliments about our staff especially on the food will be forwarded to our kitchen team.

We are really happy that you enjoyed so much your stay and we just hope to see you again in our hotel.

Warmest regards

Geweldige, prachtige uitstraling

Marloes
22-7-2016

Zeker moeite waard om heen te gaan. Luxe, mooi, goed eten, goeie service. Zeker een aanrader

Dear Marloes,

We are glad to hear you enjoyed a relaxing stay here at Ideal Prime Beach hotel.

It was a really pleasure to have you with us.

We look forward to your next visit and thank you for staying at our hotel.

Kinds regards

Geweldig hotel!

Lisa van Duijnen
22-7-2016

Prachtig hotel waar op elk detail is gelet! Personeel super beleefd, zwembaden zijn top en de shows die worden gegeven zijn ook geweldig! Zeker een hotel waar ik nog een keer naartoe zal gaan.

Dear Lisa van Duijnen,

We thank you for your 5* all inclusive feedback and for sharing it with us and other travellers. It was for us really big honour to serve you and we are happy that you enjoyed your stay with us. The best compliment from our guests is if they mention to visit us again. We hope to see you in the near future.

Best regards

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ideal Prime Beach in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ideal Prime Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.