Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°9°
7,6

Omschrijving
Het 5-sterren, all-inclusive Hotel Ideal Prime Beach Marmaris is in het bezit van een klein strandje en meerdere zwembaden. Het eten is gevarieerd en het personeel erg behulpzaam. De locatie is ideaal voor winkelliefhebbers door de ligging aan een boulevard met winkeltjes. Ook het centrum van Marmaris is een aanrader op circa 7 kilometer afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Ideal Prime Beach voor je op een rij gezet:

644 reviews over Hotel Ideal Prime Beach in het Nederlands

prachtig hotel

Roy
11-10-2016

Wij vonden het een geweldig hotel en ook zeer goed met kids

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 17-10-2016

Dear Roy,

Thank you for taking the time to provide us with your kind feedback regarding to your stay at Ideal Prime Beach. We are happy to hear you and kids enjoyed your holiday.

We hope we can welcome you soon again.

Kindest regards,

Niet voor iedereen geschikt

Alexander
4-10-2016

Het hotel is groot, erg groot maar heeft bij alle uitbreidingen verzuimd de faciliteiten mee te laten groeien. Gevolg, te kleine zwembaden, te weinig ligbedden, chaotische toestanden bij de buffetten, zoeken naar zitplaatsen, afgekoelde gerechten enz. Veel te veel gasten op een te klein oppervlak. Constant gedreun van house muziek. Lawaai, lawaai en nog eens lawaai.

Gereisd met partner in september 2016
Guest Relation, Ideal Prime Beach, MANAGER, 7-10-2016

Dear Alexander,

Thank you for your positive comments and the high ratings given based on your stay experience at the Savoy Park.

We look forward to host you again at the Savoy Park.

With best regards from Marmaris,

goed vertoeven

Fam van Os
28-9-2016

Het hotel werd heel goed bij gehouden met het schoon maken van eetzaal, lobby en kamers!

Zwembad lag alle dagen helemaal vol wou je een goede plaats dan moest je om 6.00uur je bed uit wat wij dus niet gedaan hebben. Naar het strand was alleen de boulevard oversteken.

Aan het strand was altijd plaats. Het (grind)strand was maar kort en (4 rijen bedden).

Het was wel lastig om de zee in te gaan door de scherpe grind die er lag. Waterschoenen dus aan bevolen!

De boulevard liep helemaal langs de zee naar de haven van Marmaris ,goed te wandelen en geen auto's.

Het eten was variabel voor ieder wat maar heel erg druk.

Het bekende verhaal met de Russen maar wij hebben ons daar niet aan gestoord.

Gereisd met vrienden in september 2016
Guest Relation, Ideal Prime Beach, MANAGER, 7-10-2016

Dear Fam van Os,

First of all we would like to thank you for spending time to write a review through Zoover.

With pleasure we read that you had been very much satisfied with our fantastic location. Indeed, Ideal Prime Beach benefits from an excellent location right on the beachfront of Marmaris with local amenities within walking distance. It has its own section of beach and private jetty where guests can enjoy the stunning sea views. Hotel is surrounded by restaurants, bars and shops. It is possible to get a minibus in every 5 minutes to city center in front of the hotel. Also, there is a taxi station nearby the hotel.

Also, it is very much appreciated by all of us that you mentioned especially our friendly staff, the wonderful selection of food from our international chefs as well as the cleanliness of our hotel.

Look forward to welcome you back very soon, in good health and spirit.

With best regards from Marmaris,

Traveltroef

Leuk voor een weekje vakantie

Noelle
5-9-2016

Omdat we de luxe wilde hebben van een resort, maar wel in een "bruisende" omgeving, kozen we na veel wikken en wegen voor Marmaris. En omdat er in Marmaris bijna geen all inclusive resorts zijn (meer hotels), kozen we uiteindelijk toch voor Ideal Prime Beach, ondanks sommige negatieve reviews op o.a. deze site. Zonder er teveel van te verwachten zijn we dus op vakantie gegaan.

Hotel: Eerste indruk was goed. Het hele complex ziet er in overall verzorgd en schoon uit. Hotel zit ondanks dat het eind augustus was bij onze aankomst nog bomvol met gasten (terwijl het in bijv resort Turban veel rustiger was). Afstand naar centrum is prima. Rijden ook veel dolmusjes op en neer voor maar een paar lira's.

Kamer: Omdat het hotel denk ik volgeboekt was, kregen we voor de eerste nacht een vier persoons kamer (eerste etage, kamer 3101, aanrader!!!). Deze kamer was ruim en had een mooi interieur. Maar nog belangrijker was de locatie, die was echt top. Heel centraal, zicht op het zwembad, bar, restaurant en strand. Uiteindelijk mochten we de hele week in deze kamer blijven. Dat was een ontzettend pluspunt.

Als we met andere stelletjes vergeleken die we later leerde kennen, hadden we echt geluk gehad. Zij lagen voornamelijk aan de andere kant van het complex, in hele kleine kamertjes met uitzicht op het kleine zwembadje met glijbanen.

Personeel: Super, heel behulpzaam en vriendelijk. Na een paar dagen zorgde een hele aardige ober ervoor, dat we iedere avond op onze favoriete plekje konden dineren.

Animatie: Elke dag actief, behalve op zondag. Iedere dag eigenlijk hetzelfde op t menu, maar we vonden het toch wel leuk. Enige minpunt is dat ze de muziek heel hard zette overdag bij het zwembad, en dat de muziek niet altijd kindvriendelijk te noemen was (hele grove rapmuziek).

Zwembad: Groot genoeg, ondanks dat er zoveel mensen in het hotel zaten. Wel zoals we al lazen in reviews, was het wel vechten voor een plekje. En ook al hadden we ons voorgenomen om niet mee te doen met de handdoek madness in de ochtend, hield ik dat helaas niet vol en deed ik na een dag ook hieraan mee. Maar voor ons was dit ook heel makkelijk, omdat onze kamer zo centraal lag.

De schoonmaak ploeg zou alleen wat vaker langs moeten komen om al die bekertjes / rietjes op te ruimen van de grond en / of meer prullenbakken plaatsen zodat mensen ze zelf kunnen weggooien.

Strand: Klein, steentjes, harde bedjes. Wel meer kans om een bedje 's ochtends te scoren dan bij het zwembad. Pluspunt was wel dat je er ook drinken kon halen, en in de middag sandwiches.

Haman: We hadden onze gratis voucher om laten zetten naar een deluxe massage pakket voor een lagere prijs. Het hele traject was heerlijk (ongeveer 2 uur verwennerij). Echt een aanrader, maar let wel op dat ze niet te vroeg stoppen. Ons werd 2 uur en 20 minuten beloofd, maar uiteindelijk was het 20 minder minder.

All inclusive concept: Sowieso is het geen ultra concept, want tussen 21:00 en 00.00 kon je niks eten. Eten is over het algemeen prima, soms niet helemaal gaar. Na een week waren wij er wel klaar mee. Ook omdat je soms in een lange rij moest staan.

Marmaris: Vonden wij tegenvallen. We hadden het groter verwacht. Na 2 avonden hadden wij het wel gezien. De haven is leuk, maar dat heb je na een avondje ook wel gezien. Er is 's nachts wel veel te doen in de party street, maar in clubs is het bestellen van een drankje belachelijk duur en wordt je belazerd op straat als je een paar shotjes besteld. Daar werd bijv. een shotje Tequila aangemengd met water!! Nadat we hierover geklaagd hadden bij de manager, kregen we in een keer wel een sterker shotje. Let hier dus goed op!

De volgende keer als we weer naar Turkije gaan, dan kiezen we voor Lara. Gewoon een groot all inclusive dorp met meer luxe waar we een weekje kunnen genieten, want zoals hierboven omschreven vonden wij het stadje zelf tegenvallen en hadden we hier achteraf gezien niet voor naar Marmaris hoeven te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2016
Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 8-9-2016

Dear Noelle,

Thank you for your feedback about your recent stay with us!

We are delighted to read that you had all in all a good stay with us and that you liked especially the friendliness of our staff which do really their best to offer our guests a comfortable stay as possible. We also appreciate your kind words regarding our SPA area and are very pleased that you were fully satisfied with our Hamam.

Thank you also for your helpful remarks. It is only with feedback like yours we are able to improve our services and guest experiences. We had already shared this with the relevant head of departments.

Thank you for prefering our hotel. Hope to welcome you back soon!

Best regards,

Tja wat zal ik er van zeggen

Saka
22-8-2016

Ligging: toppie / hotel: goed /kamer: te klein / restaurant: geen variatie, te klein voor zo'n groot hotel, erg chaotisch, obers zijn om te kopen / zwembad: te klein, handdoekje leggen / animatie: slecht, vinden zichzelf erg knap en goed, muziek veel te hard bij zwembad / wifi: zeer slecht en alleen in loby / uitzicht: fantastisch / marmaris: super mooie stad met veel uitgaans mogelijkheden voor jong en oud, leuke gezellige boulevard.....

We hebben wel genoten van onze vakantie en er waren veel russen, kroaten en gezellige engelsen. Tweede week gelukkig veel nederlanders en belgen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 25-8-2016

Dear Saka,

Thank you for your valuable feedback!

It is a pleasure to read that you had all in all a good stay with us and that you liked especially the great location as well as the tasty food.

It will be a pleasure to welcome you back soon!

Best regards,

Nooit meer

eddy
9-8-2016

In dit hotel kwamen we voor de 3 keer , maar ook de laatste keer , te veel Oekrainers, te weinig parasols , vecht partij, animatie een ramp , animatie op het 1 verdiep speelde play back met zijn gitaar maar zong wel (( niet om aan te horen))

ligplaatsen veel te weinig, handdoeken lagen er hele dag zonder dat er iemand kwam de hele dag, restaurant op 19 h tot 21 h moest 1200 gasten verwerkt krijgen ,

s'morgens 1 dag gebakken ei maar geen omelet en andere dag omelet maar geen gebakken ei en vertikken om het gevraagde te doen, kartonne bekertjes hadden we geen probleem mee, het hotel is overgenomen door Rus klopt voor de rest, het weer was goed,, gelukkig,, en veel Belgen en Nederlanders in elk geval waren deze gezellige mensen maar jammer ook niet tevreden

GROTE jammer voor de gitarist die in 2015 speelde op het dakterras

want deze speelde iedereen aan dansen en nu jammer niet meer

Gereisd met partner in juni 2016

Goed hotel, maar een paar minpuntjes

WenneDijk
7-8-2016

+ Mooi uitziend hotel

+ goede kamers, heerlijke bedden!

- Hotel is erg groot en druk

+ heel erg vriendelijk personeel. personeel werkt heel hard, zeker in het restaurant.

- vooral tijdens het diner is het heel druk en is het zoeken naar een plekje.

+ animatieteam doet het leuk, onderhoudt contact met gasten

- zwembad is echt veel te klein voor het aantal gasten

- veel te weinig bedjes. mensen staan om half 7 al in de rij. Je bent bijna verplicht aan deze gekte mee te doen, want om 8 uur zijn alle stoelen bezet. staat wel aangegeven dat de handdoeken worden verwijderd indien te lang alleen, dit hebben wij nog nooit gezien.

- bij het zwembad stond de muziek ook veel te hard, niet heel kindvriendelijk, er kwamen veel scheldwoorden in voor

- geen badmeester te zien bij het zwembad.

+ eten is lekker en gevarieerd, maar wij zijn dan ook geen moeilijke eters. Vooral de Turkse avond was een succes, erg lekker!

- veel Russen en Engelsen in het hotel, die erg aanwezig en gulzig zijn

Hotel oké, maar te druk

J. Veldhuizen
3-8-2016

Mijn vriend (23) en ik (21) kwamen hier 30 juni aan. We kwamen als eerst uit de bus en konden dus meteen inchecken. We kregen van de receptionist een kaart en twee handdoekkaarten en dat was het. Verder geen uitleg waar we heen moesten. Ook werd onze koffer meegenomen, die blijkbaar een half uur later naar de kamer werd gebracht. De kamer was erg klein, maar wel schoon. Helaas zat onze kamer (op de begane grond) net naast de glijbanen. Dit zorgde voor erg veel lawaai overdag. Ook omdat we op de begane grond zaten, moesten we de hele dag met de gordijnen dicht zitten. Je wilt immers wel een beetje privacy.

Het hotel was echt te druk. Je mocht blij zijn als je een plekje bij het zwembad of op het strand had. Verder werd je slecht behandeld bij de hamam als je niet meer behandelingen afnam. Ook de wifi werkte niet optimaal en het eten en de cocktails waren vies. Tot slot was de zee niet prettig om in te lopen (alleen maar stenen).

Kortom, Marmaris: ja! Ideal prime beach, nee ;)

Jammer

Cuneyt
2-8-2016

Hele overvolle hotel. Het zwembad zelf is al niet normaal klein en dan is het ook nog eens druk. Een plek bij het zwembad kan je vergeten en je mag overal in de rij gaan staan. Je mag van geluk spreken als je 4 mensen voor je hebt. Heel erg klein hotel met elke dag hetzelfde eten. Soms heb je wel iets lekker er tussen zitten maar dat kan je 1 keer per week verwachten, voor de rest is het hele dag hetzelfde. Handoeken waren zelfs op dus we konden het uitzoeken ook dit kwam door te weinig ruimte met teveel mensen. Wifi is heel slecht dus internette kan je vergeten. Kom zeker niet meet terug ga verl liever naar antalya,alanya en belek enz net als voorgaande jaren waar het wel lekker groot was en goed geregeld.

Waardeloos hotel

M.Stegeman
27-7-2016

Kamers te klein en bedden te klein.Niet schoon en beddengoed vaak al vies.

Eten wel warm maar bijna dagelijks hetzelfde.

Zwembad erg klein.600 gasten en maar 200 bedjes bij het zwembad.

Iedere dag strijd om een plekje waardoor ook handgemeen tussen de gasten.

Veel kakkerlakken gezien ook op de kamers.

Slechte WIFI vaak geen bereik.

Schietpartij in het hotel ivm vermeende verkrachting in het hotel.

Veel te duur en zeker geen 5 sterren waard.

Wij gaan hier nooit meer heen.

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad.

Slechte animatie en helemaal geen ruimte om shows te geven.Dit gebeurde gewoon naast het restaurant.

Gelukkig waren we in goed gezelschap en hebben ons wel vermaakt.

Geen aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2016
Ideal Prime Beach, MANAGER, 4-8-2016

Dear M.Stegeman,

Thank you for being our guest and for taking the time to review our hotel on Zoover. We regret to read that we did not meet your holiday expecations. Although your comments are not consistent with the many positive ones we will take it into consideration in our quality measures. Furthermore we are sad that you were anxious about the rumors. But we can 100% guarantee that they do not reflect the truth.

Kind regards

Guest Relation Ideal Prime Beach

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ideal Prime Beach in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ideal Prime Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.