Hotel Ideal Prime Beach

Hotel Ideal Prime Beach
7,7

122 tips over Hotel Ideal Prime Beach

Robverhagen, 14-10-2015

Huur een fiets, lekker de boulevard op.

Neem een busrit naar de markt in turunch, een een taxiboot terug.

Eet baklava in het hotel.

Peter De Smet, 20-7-2015
Boek je excursies bij de lokale Turken, scheelt een pak centen !
Rachel, 12-7-2015
Een fiets huren en lekker over de boulevard fietsen naar Icmeler of Marmaris is een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Ideal Prime Beach voor je op een rij gezet:

N, 22-6-2015
Eten was erg goed, ook het hotel ligt op een prettige locatie dicht bij het centrum.
Smits, 18-6-2015
Pak n kamer met zeezicht is n aanrader!!
~Manon, 15-6-2015
Leuk om de Grand Bazaar te bezoeken en de haven van Marmaris. Aanrader om een keer buiten het hotel te eten in het centrum aan de boulevard bij Jan de Wit!! Leukte boottochten , zwemmen met Dolfijnen, Rhodos , Jeepsafari etc.

RufAyt, 12-6-2015
Als je wil winkelen, eten, zon, zee en strand hebben dan is dit de plek voor jou. Niet voor rust en niet voor te lang, dan gaat het echt vervelen.
Zarina , 6-6-2015
Neem een kamer met zeezicht! De andere kant zit aan een drukke weg
robert kempenaerts, 3-6-2015
een aanrader ook met kinderen.
Johan, 28-5-2015
We raden de Spa op het resort van harte aan, we hebben hier een heerlijke Hamam gehad met aansluitend een geweldige massage, gezichtsbehandeling en een voetmassage. dit alles om snel perfect bruin te worden op het privéstrand of aan één van de zwembaden.