Wel de moeite, jammer van kartonbekers!!

Hotel Ideal Prime Beach *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. de Hoog

Wel de moeite, jammer van kartonbekers!!

Fam. de Hoog
12-6-2018

Het personeel is erg aardig en werkt enorm hard. Hotel heeft een prachtig ligging. Eten is prima. Jammer van de russen die grote hoeveelheden op hun bord doen. Echt hele ombeschofte lui. De bedjes bij het strand en zwembad zijn erg hard. Soms ging de jongen van het zwembad om 16 uur al parasols dicht klappen boven je hoofd en bedjes verschuiven. Zo een keer onze handdoek op andere plek teruggevonden. Dat is erg ongastvrij. Jammer dat er niet ieder avond muziek is in de bar. Het entertainment stopt al om 23.00 uur. Beetje jammer. Al aantal jaar dezelfde shows zit weinig afwisseling in. En wat ik echt heel erg jammer vind is dat je overdag moet drinken uit papieren bekers. Er zit gewoon een kartonsmaak aan je drinken. Maar dat is toch niet lekker een biertje of wijntje of cocktail drinken. Als je all-inclusive aanbied moet je ook zorgen dat dit goed is. Verkeerde bezuiniging.