Hotel Ideal Prime Beach

7,6

143 reacties Hotel Ideal Prime Beach

Shoppen

R, 28-11-2017
Kan je leuk shoppen en uitgaan in marmaris? Ook qua neppe merkkleding?

disco

Annie, 13-5-2016
hai, ik en vriendin van mij willen in de zomervakantie naar dit hotel. alleen is er buiten het hotel of in het hotel een disco te vinden om uit te gaan?

Van alles

Anna0410, 27-4-2016

Hallo,

In mei ga ik met mijn vriend naar Ideal Prime Beach. We hebben een aantal vragen en zijn benieuwd of hier iemand is die het antwoord daarop kan geven.

1, Hoe lang is het lopen naar het centrum van Marmaris?

2, Zijn er backpack/wandelroutes in de omgeving? (liefst door de bergen)

3, hebben jullie tips en/of suggesties? must sees? Must do?

Groetjes!

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Ideal Prime Beach voor je op een rij gezet:

markt

els, 21-4-2016
is er in Turunch nog wel de markt met allerlei kleding en spullen? Daar het in Icmeler en Marmaris verboden is.

Familie kamer

lisette_mosterman, 14-2-2016

Staan er in de familie kamer vaste bedden en kan dit voor 4 volwassen meiden? en is er uitzicht op zee of alleen straat kant.

Gr.

stappen

Nick, 3-12-2015
kan er in de buurt worden uitgegaan?

eten

Marlou1992, 8-9-2015

Wat voor een eten kan je in dit hotel vinden? Ik ga met een vriendin die een moeilijke eter is, en wat westerse gerechten daar hoopt te vinden.

En zitten er bij het all inclusive concept ook cocktails?

Bier

anika1991, 22-8-2015
Kan iemand mij vertellen welk merk bier er in dit hotel wordt geschonken? Is dit tuborg of effes?

Kamers

Bianca, 23-5-2015
Zijn de kamers een beetje ruim. Wij hebben een familiekamer en zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen onder de 6 jaar. Heb gemaild voor evt upgrade via hun website maar krijg niet echt reactie.

Suikervrije dranken

Anja1903, 21-5-2015
Ik ga in Juni naar dit hotel en wil graag weten of er Cola Light wordt geschonken of andere suikervrije dranken ben namelijk diabeet.
3 reacties