Hotel Ideal Prime Beach

Hotel Ideal Prime Beach

7.1Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ideal Prime Beach voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

Het 5-sterren, all-inclusive Hotel Ideal Prime Beach Marmaris is in het bezit van een klein strandje en meerdere zwembaden. Het eten is gevarieerd en het personeel erg behulpzaam. De locatie is ideaal voor winkelliefhebbers door de ligging aan een boulevard met winkeltjes. Ook het centrum van Marmaris is een aanrader op circa 7 kilometer afstand.

683 reviews over Hotel Ideal Prime Beach

• 2019
    8Kelly09-12-2019

Top vakantie!

Hele fijne vakantie gehad in dit hotel! Ik had eerst zo mijn twijfels wegens slechte recensies maar wat hebben wij een top vakantie gehad. De ligging is goed. Voor weinig geld kan je met de taxi heen en weer, maar je zou ook via de boulevard kunnen lopen. Het eten is prima alleen geven wij de voorkeur aan om op leuke plekken uiteten te gaan. Personeel is heel vriendelijk. Wij waren met vrienden ergens gaan zitten waar het iets rustiger was. Het personeel kwam daar je drinken heen brengen. De kamers zijn heel mooi en het balkon lekker ruim. Hele nette badkamer. Beneden zit een kapper. Ik heb daar denk ik elke dag mijn haar laten krullen. Tip voor de dames. Het enige nadeel is dat het een erg druk hotel is, maar elke dag hadden wij gewoon een plekje aan het zwembad terwijl wij vaak rond 10 uur pas naar het zwembad gingen. Echt een top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Chantal Haijma23-10-2019

Fantastisch hotel!

Heel mooi hotel en centraal gelegen! Alles is makkelijk te bereiken met shuttlebussen die af en aan rijden voor slechts 4 lira per busrit p.p. (Omgerekend +- 60 cent). Het hotel word zeer netjes verzorgd en schoongehouden! Ons hotel kamer werd ook iedere dag netjes schoongemaakt. Aan het eten is niks op aan te merken, alles werd netjes bijgevuld en er was nooit iets leeg. Er was ook genoeg variatie! Één tip is wel: ga niet eten wanneer het buffet is geopend maar probeer ietsjes laten te gaan eten aangezien het erg druk is wanneer het buffet net is geopend. Verder heel erg gezellig gehad en het personeel was top, met name het animatie en bar personeel. We komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 1De pauw. Via corendon .05-10-2019

Nooit meer

Bar slecht Alleen maar russen Ze nemen letterlijk onbeschoft het hotel over en Alles is of in het turks of in het Russisch

Bijna geen Engels wat onbegrijpelijk is . Als Hollander hier zijn is absoluut niet fijn.

Overlast tot 4 uur in de nacht en beveiliging doet helemaal niks. Rust zal je hier niet vinden.

Ow en eten ahahahahhaha dat is letterlijk bijna een gevecht. Iedereen loopt letterlijk tegen je aan , eten wordt verspild alsof de hele wereld genoeg eten heeft. Heel jammer dit.

Taxi's rijden zonder meter en als je er wat van zegt Heb je de grootste bonje.

Nooit meer marmaris voor ons. Wat een ....

Touroperator moet hier iets mee doen.maar blijkbaar ook hun alleen maar geld vangen en verder klaar. Je ziet ook werkelijk geen enkele keer iemand van corendon hier .

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7Kim10-09-2019

Mooi hotel,Jammer van de service vanuit receptie

Mooi hotel zeker waar voor je geld. En de bediening en animatie is top maar...

De service bij de receptie is slecht!

Ik ben daar erg van geschrokken. Onze kamer deur sloot niet goed, de deur in het scharnier bleek niet juist te zijn ingesteld. Deze was kapot gegaan. Dit aangegeven bij de receptie,kregen we te horen dat het onze eigen schuld was omdat ze de deuren nakijken bij het in en uitchecken , en we zouden hierover een rekening krijgen, de man aan de receptie sprak heel neerbuigend en liet mij niet uitspreken en maakte me eigenlijk uit voor leugenaar. Erg jammer dat jullie als hotel zo met gasten omgaan, dat verandert helaas mijn denkwijze over jullie gastvrijheid. Touroperator heeft ons uiteindelijk geholpen en top opgelost. Dus bedankt touroperator!

Al met al een mooie vakantie gehad in een goed hotel, maar teleurgesteld in de gastvrijheid ,en het vertrouwen en geloof wat jullie hebben in de gasten.

Gereisd met partner in september 2019

• 1M simmelink07-09-2019

Waardeloos, nooit meer!

Vakantie geboekt via touroperator Middelburg. We vertrokken 1 september en zouden blijven tot 9 september. Eenmaal op hotel aangekomen. Viel de kamer meteen tegen klein, geen twee persoon bedden bed hard de airco stonk en hotel kamer viel zowat uit elkaar! Ook het personeel is erg onvriendelijk respectloos en niet behulpzaam. Ze lopen je liever omver dan dat ze je voor laten zoals het zou horen. Er werd ons zelfs tot 3x aan toe drugs aangeboden door het personeel en als we een klacht indiende bij de guest relations werden we uitgelachen en haar eigen woorden waren dat ze vond dat ze hele dagen uitgescholden werd en dat we maar kwamen zeiken. Ook nog dat mijn zwangere vriendin kip wilde eten en er achter kwam dat deze gewoon nog rauw was. Laat je niet misleiden door de mooie foto's! Dit hotel is absoluut geen aanrader! Zou verboden moeten worden om zo met mensen om te gaan die zo veel geld betalen voor een reis.

Gereisd met partner in september 2019

• 5Mc08-08-2019

Nooit weer in de bouwvak!

Kijk uit hoe je nu gaat boeken qua kamers! Ze hebben namelijk familie kamer veranderd in connectie kamer! Erg vervelend als je familie kamer boekt en bij aankomst elders blijkt te zijn! En verder ook nog word afgescheept met een campingbedje en met de mededeling.. ja maar ja, u heeft zeezicht dus ja! Dus andere woorden, zoek t uit! Veel asociaal en brutaal volk! Voornamelijk Engelsen en Russen! Die lopen ook gewoon zo je kinderen omver! Qua buffet kan je beter zo laat mogelijk aanschuiven. Want dat is ook in deze periode een trieste bedoeling! En hygiëne laat zijn wensen ook te buiten! Met het vinden van mieren en kakkerlakken op je kamer! Qua ligging prima! Maar verhouding met het aantal gasten wat het hotel kan hebben en hun vermogen qua ligbedjes? Drama!!! Zowel bij het zwembadje, zowel bij het bij gelegen strandje! Eens en nooit weer ij deze periode!!

Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 31-08-2019

Dear Mc,

Thank you for taking the time to share your experiences with us!

It is never our intention to disappoint a guest in any way. We will review your comments at our meeting to address the issues that you encountered during your visit.

Of course we would have liked to have been able to discuss any issues you had whilst in hotel as we hope that all guests can have excellent holidays here with us.

It makes us very sad that this time we couldn't provide you with a relaxing holiday. Nevertheless, it’s our hope to get another chance so that we can convince you from our hospitality that we are known for among our guests.

Best regards Guest Relation Ideal Prime Beach

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Romana12-07-2019

Ontzettend goed en schoon hotel

Schoon hotel met behulpzaam personeel. Direct aan een zwembad en leuke boulevard. Buffet is erg goed en uitgebreid. Kamers zijn schoon en modern ingericht. Er is elke avond entertainment dus je komt niks te kort! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Dear Romana,

Thank you for sharing your thoughts with the valuable readers here on Zoover.

It is truly exciting to receive reviews like yours.

We are, as well, happy to know that you were pleased with our clean rooms and delicious culinary.

It was certainly a pleasure looking after you and we hope to welcome you soon again.

Sunny regards,

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Maxime11-07-2019

Ge-wel-dig!

Ideal Prime Beach is écht een top hotel. Meerdere malen onder de indruk geweest van de hygiene. Erg warm en hard werkend personeel wat zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Eten in overvloed en voor ieder wat wils! Onmogelijk om iets aan te merken op het eten en de hoeveelheid hiervan.

Leuk animatieteam wat niet overdreven veel aanwezig is, enkele korte momenten op de dag even bij het zwembad. Het hotel is prachtig en door de mooie palmbomen geeft het direct een vakantiegevoel.

In de avond is het erg gezellig bij de buitenbar, na sluit van de bar is het hotel doodstil en hoor je op de (zeer moderne kamers) niets. Goede airco en fijn balkon. De ligging is ook perfect, goed te doen als je van wandelen houd of de dolmus stopt op de parkeerplaats van het hotel om je naar het centrum te brengen.

Schoon stuk privestrand met steiger om te zonnen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Ideal Prime Beach is een échte aanrader!!

Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 15-07-2019

Dear Maxime, Thank you for taking the time to write your review of our property, your comments are very much valued.

We really appreciate your kind comments regarding our facilities, culinary and activities.

We will be more than happy to serve you again.

Sunny regards,

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Fam. Tak09-07-2019

Prima! maar.. veel Russen...

Prima verblijf, mooi hotel, erg groot terrein waar alleen al genoeg te zien is. Personeel is vriendelijk, heel hygiënisch (wordt altijd goed schoongemaakt), handdoeken service was top. min puntjes; veel Russen, in het laag seizoen is het nog wel de mogelijkheid om op een 'normaal' tijdstip een bedje te bemachtigen bij het zwembad of het strand, een van de laatste dagen ging dit helaas niet meer (7:00 minimaal je handdoekje leggen als het druk is) ondanks dat er overal bordjes staan dat reserveren niet mag en dat het na 30 minuten wordt weggehaald, dit was niet het geval. Leuke winkels buiten het hotel! Centrum Marmaris bereikbaak te voet maar het kost maar 4 lira of 50 cent p.p. met de Dolmus! Eten was veel variatie en altijd goed warm, soms wel wat druk in de eetzaal. Het drinken wordt overdag in kartonnen bekertjes aangeboden maar 's avonds gewoon plastic. Maar al met al een prima vakantie gehad en waar gekregen voor mijn geld.

Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 15-07-2019

Dear Fam. Tak, Thank you so much for choosing our hotel and for giving us high rates.

Guest satisfaction is our top priority! We're more than happy that we could meet most of your expectations and hope to welcome you back.

Best regards,

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Anja Claasen08-07-2019

Fantastisch hotel. Schoon. Goed eten. Mooi zwembad.

Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 15-07-2019

Dear Anja Claasen, Thank you for having given us the opportunity to host you at Ideal Prime Beach.

We would like to thank you for giving us high rates and look forward to welcoming you back in the future!

Warm regards

Gereisd met partner in september 2017