Hotel Ideal Prime Beach

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Kinderopvang
  • Sauna

Het 5-sterren, all-inclusive Hotel Ideal Prime Beach Marmaris is in het bezit van een klein strandje en meerdere zwembaden. Het eten is gevarieerd en het personeel erg behulpzaam. De locatie is ideaal voor winkelliefhebbers door de ligging aan een boulevard met winkeltjes. Ook het centrum van Marmaris is een aanrader op circa 7 kilometer afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Ideal Prime Beach voor je op een rij gezet:

660 reviews over Hotel Ideal Prime Beach in het Nederlands

• 7Kim10-09-2019

Mooi hotel,Jammer van de service vanuit receptie

Mooi hotel zeker waar voor je geld. En de bediening en animatie is top maar...

De service bij de receptie is slecht!

Ik ben daar erg van geschrokken. Onze kamer deur sloot niet goed, de deur in het scharnier bleek niet juist te zijn ingesteld. Deze was kapot gegaan. Dit aangegeven bij de receptie,kregen we te horen dat het onze eigen schuld was omdat ze de deuren nakijken bij het in en uitchecken , en we zouden hierover een rekening krijgen, de man aan de receptie sprak heel neerbuigend en liet mij niet uitspreken en maakte me eigenlijk uit voor leugenaar. Erg jammer dat jullie als hotel zo met gasten omgaan, dat verandert helaas mijn denkwijze over jullie gastvrijheid. Touroperator heeft ons uiteindelijk geholpen en top opgelost. Dus bedankt touroperator!

Al met al een mooie vakantie gehad in een goed hotel, maar teleurgesteld in de gastvrijheid ,en het vertrouwen en geloof wat jullie hebben in de gasten.

1Service
    9Prijs/kwaliteit
    9Kindvriendelijk

• 1M simmelink07-09-2019

Waardeloos, nooit meer!

Vakantie geboekt via touroperator Middelburg. We vertrokken 1 september en zouden blijven tot 9 september. Eenmaal op hotel aangekomen. Viel de kamer meteen tegen klein, geen twee persoon bedden bed hard de airco stonk en hotel kamer viel zowat uit elkaar! Ook het personeel is erg onvriendelijk respectloos en niet behulpzaam. Ze lopen je liever omver dan dat ze je voor laten zoals het zou horen. Er werd ons zelfs tot 3x aan toe drugs aangeboden door het personeel en als we een klacht indiende bij de guest relations werden we uitgelachen en haar eigen woorden waren dat ze vond dat ze hele dagen uitgescholden werd en dat we maar kwamen zeiken. Ook nog dat mijn zwangere vriendin kip wilde eten en er achter kwam dat deze gewoon nog rauw was. Laat je niet misleiden door de mooie foto's! Dit hotel is absoluut geen aanrader! Zou verboden moeten worden om zo met mensen om te gaan die zo veel geld betalen voor een reis.

1Ligging
    1Kindvriendelijk
    1Zwembad
    1Hygiëne

• 5Mc08-08-2019

Nooit weer in de bouwvak!

Kijk uit hoe je nu gaat boeken qua kamers! Ze hebben namelijk familie kamer veranderd in connectie kamer! Erg vervelend als je familie kamer boekt en bij aankomst elders blijkt te zijn! En verder ook nog word afgescheept met een campingbedje en met de mededeling.. ja maar ja, u heeft zeezicht dus ja! Dus andere woorden, zoek t uit! Veel asociaal en brutaal volk! Voornamelijk Engelsen en Russen! Die lopen ook gewoon zo je kinderen omver! Qua buffet kan je beter zo laat mogelijk aanschuiven. Want dat is ook in deze periode een trieste bedoeling! En hygiëne laat zijn wensen ook te buiten! Met het vinden van mieren en kakkerlakken op je kamer! Qua ligging prima! Maar verhouding met het aantal gasten wat het hotel kan hebben en hun vermogen qua ligbedjes? Drama!!! Zowel bij het zwembadje, zowel bij het bij gelegen strandje! Eens en nooit weer ij deze periode!!

7Ligging
    5Zwembad
    5Hygiëne

Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 31-08-2019

Dear Mc,

Thank you for taking the time to share your experiences with us!

It is never our intention to disappoint a guest in any way. We will review your comments at our meeting to address the issues that you encountered during your visit.

Of course we would have liked to have been able to discuss any issues you had whilst in hotel as we hope that all guests can have excellent holidays here with us.

It makes us very sad that this time we couldn't provide you with a relaxing holiday. Nevertheless, it’s our hope to get another chance so that we can convince you from our hospitality that we are known for among our guests.

Best regards Guest Relation Ideal Prime Beach

Met jonge kinderen

• 8Romana12-07-2019

Ontzettend goed en schoon hotel

Schoon hotel met behulpzaam personeel. Direct aan een zwembad en leuke boulevard. Buffet is erg goed en uitgebreid. Kamers zijn schoon en modern ingericht. Er is elke avond entertainment dus je komt niks te kort! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

9Prijs/kwaliteit

Dear Romana,

Thank you for sharing your thoughts with the valuable readers here on Zoover.

It is truly exciting to receive reviews like yours.

We are, as well, happy to know that you were pleased with our clean rooms and delicious culinary.

It was certainly a pleasure looking after you and we hope to welcome you soon again.

• 10Maxime11-07-2019

Ge-wel-dig!

Ideal Prime Beach is écht een top hotel. Meerdere malen onder de indruk geweest van de hygiene. Erg warm en hard werkend personeel wat zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Eten in overvloed en voor ieder wat wils! Onmogelijk om iets aan te merken op het eten en de hoeveelheid hiervan.

Leuk animatieteam wat niet overdreven veel aanwezig is, enkele korte momenten op de dag even bij het zwembad. Het hotel is prachtig en door de mooie palmbomen geeft het direct een vakantiegevoel.

In de avond is het erg gezellig bij de buitenbar, na sluit van de bar is het hotel doodstil en hoor je op de (zeer moderne kamers) niets. Goede airco en fijn balkon. De ligging is ook perfect, goed te doen als je van wandelen houd of de dolmus stopt op de parkeerplaats van het hotel om je naar het centrum te brengen.

Schoon stuk privestrand met steiger om te zonnen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Ideal Prime Beach is een échte aanrader!!

9Kamers
    7Kindvriendelijk
    10Hygiëne

Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 15-07-2019

Dear Maxime, Thank you for taking the time to write your review of our property, your comments are very much valued.

We really appreciate your kind comments regarding our facilities, culinary and activities.

We will be more than happy to serve you again.

• 8Fam. Tak09-07-2019

Prima! maar.. veel Russen...

Prima verblijf, mooi hotel, erg groot terrein waar alleen al genoeg te zien is. Personeel is vriendelijk, heel hygiënisch (wordt altijd goed schoongemaakt), handdoeken service was top. min puntjes; veel Russen, in het laag seizoen is het nog wel de mogelijkheid om op een 'normaal' tijdstip een bedje te bemachtigen bij het zwembad of het strand, een van de laatste dagen ging dit helaas niet meer (7:00 minimaal je handdoekje leggen als het druk is) ondanks dat er overal bordjes staan dat reserveren niet mag en dat het na 30 minuten wordt weggehaald, dit was niet het geval. Leuke winkels buiten het hotel! Centrum Marmaris bereikbaak te voet maar het kost maar 4 lira of 50 cent p.p. met de Dolmus! Eten was veel variatie en altijd goed warm, soms wel wat druk in de eetzaal. Het drinken wordt overdag in kartonnen bekertjes aangeboden maar 's avonds gewoon plastic. Maar al met al een prima vakantie gehad en waar gekregen voor mijn geld.

8Ligging
    8Prijs/kwaliteit
    8Kamers

Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 15-07-2019

Dear Fam. Tak, Thank you so much for choosing our hotel and for giving us high rates.

Guest satisfaction is our top priority! We're more than happy that we could meet most of your expectations and hope to welcome you back.

• 10Anja Claasen08-07-2019

Fantastisch hotel. Schoon. Goed eten. Mooi zwembad.

10Kamers
    10Kindvriendelijk
    10Hygiëne

Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 15-07-2019

Dear Anja Claasen, Thank you for having given us the opportunity to host you at Ideal Prime Beach.

We would like to thank you for giving us high rates and look forward to welcoming you back in the future!

Warm regards

• 10Driel, Paul van08-07-2019

Fantastisch hotel Ideal Prime Beach!

Geweldig mooi hotel, wij komen al jaren in Marmaris en Kusadasi maar IDeal Prime Beach is echt het beste hotel waar wij geweest zijn. Het eten is echt fantastisch, wat een keus ongelofelijk. Klachten hierover zijn echt belachelijk!! Kamers zijn groot genoeg en in zeer goede staat. Entertainment en drankjes bij de poolbar zijn ook erg goed en het barpersoneel is echt geweldig, niks is te veel! Wat wel minder is, is dat je erg vroeg (06:00) moet opstaan om je handdoek neer te leggen anders heb je geen plek bij het zwembad en de WiFi is zeer slecht. Voor de rest is het echt een geweldige accommodatie.

8Kamers
    7Kindvriendelijk

Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 19-07-2019

Dear Driel, Paul van,

We would like to thank you for having chosen our hotel.

We were delighted to read that you fully enjoyed your stay with us. For us, this is the best praise.

We hope to see you in the near future.

• 10Manon28-06-2019

Top vakantie gehad door dit top hotel!!

Ik heb echt genoten op dit resort. We zijn op 14 juni aangekomen en toen we naar onze kamer werden begeleid keken we onze ogen uit hoe groot het hotel is. Het is veel groter dan op de foto's! De palmbomen zijn prachtig het lijkt net of je op een tropisch eiland bent. Het personeel is top. Semih de baas van de bar bij het zwembad is een topper, echt een hele lieve man zowel voor de gasten als zijn personeel. Ook het animatieteam is top, Ozzie, Aladin, en de 2 gekke van het stel Mehmet en Cheeto zijn toppers en maken je verblijf top. De kamers en het uiterlijk van het hotel zijn top. Heel mooi, chique en schoon. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en het uitzicht vanuit ons balkon was fantastisch! Elke avond entertainment en super gezellig.Het enige minpuntje wat ik vond is dat de toilets bij het zwembad (onder de trap) vaker op een dag schoongemaakt mochten worden, meestal einde middag en avond niet schoon. Verder was het geweldig

9Eten
    10Kamers
    10Kindvriendelijk

Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 01-07-2019

Dear Manon, Thank you for taking the time to provide us with your kind feedback regarding your stay at Ideal Prime Beach. We are really delighted by the title of your review. Thank you!

It is great to hear that you fully enjoyed your holiday with us.

We hope we can welcome you soon again.

• 8Gary14-06-2019

Gewoon waar voor je geld

Prima hotel met een juiste prijs/kwaliteitsverhouding. Het eten is zeer gevarieerd en snap hierover geen enkele klacht. Ook het personeel incl animatie, doet zijn uiterste best om je te verzorgen, het schoon te houden en het naar je zin te maken. De nadelen zitten in de grote van het hotel (meer dan 600 kamers) waardoor het bij het zwembad/strand en tijdens het eten erg druk kan zijn, maar door slim te zijn kan men hier goed mee omgaan. Ons enigste echte minpuntje is dat er voor de vroegvertrekkende geen sandwich klaar ligt, dus honger tot aan de luchthaven.

8Prijs/kwaliteit
    8Zwembad

Guest Relation Ideal Prime Beach, MANAGER, 16-06-2019

Dear Gary, Thank you for posting your positive comment about our hotel on Zoover.

It’s a big pleasure for us to read you loved our hotel and your compliments are heartening for us.

Our team thank you for your kind words and we look forward to welcoming you back the next time you visit Marmaris.

Looking forward to your next stay.

122 tips over Hotel Ideal Prime Beach

• Marit , 11-05-2012

De koffie is wat minder maar 20 meter links van het hotel heb je in de supermarkt heerlijke ijskoffie! En de boot tocht is erg leuk om te doen.

• Amber, 20-06-2014

De omgeving van Marmaris is erg leuk. Een aanrader is een boottochtje door de baaien van Marmaris. En 's avonds de bazaar bezoeken en door de haven lopen in het oude Marmaris.

• s.vdvelden, 03-05-2014

de boottaxi's zijn hartstikke leuk en voordelig. Leggen aan vlakbij het hotel

146 vragen over Hotel Ideal Prime Beach

• Bo, 06-08-2019

Drankjes

Hoe zijn de drankjes in het hotel? ik las dat alles in kartonnen bekertjes zit? kun je ook drinken krijgen aan de zee?

• R, 28-11-2017

Shoppen

Kan je leuk shoppen en uitgaan in marmaris? Ook qua neppe merkkleding?

• Lilo Elsbergen, 17-07-2011

Busreis

Hallo beste mensen,

Wie kan mij vertellen hoelang de busreis ongeveer duurt vanaf Dalaman naar Ideal Prime Beach??? en zijn de douches en de kamers echt zo slecht??? Het zou toch helemaal gerenoveerd zijn??? Wij vertrekken na overboeking bij Ideal Pearl naar dit hotel met een dochter van 17 en het is mijn eerste vakantie en ben bang na sommige beoordelingen dat het in het water valt??

Anja, 18-07-2011

De transfer vanaf Dalaman is ongeveer 2 uur. Wij hadden een prima douche en een mooie kamer ( zeezicht ) Alleen de airco deed het niet goed. Wij waren ook overboekt bij Ideal Pearl maar ben blij dat we naar Ideal Prime beach zijn gegaan. Echt een super hotel !! Je hoeft niet bang te zijn dat het tegenvalt!! Veel plezier.

Lilo Elsbergen , 18-07-2011

Hallo Anita,

Bedankt voor je reactie en we zullen er zeker van gaan genieten!!! Wij vertrekken 16 augustus en ik laat uiteraard weten hoe het was.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald