Hotel Ideal Piccolo

12 reviews over Hotel Ideal Piccolo in het Nederlands

Excellent, highly recommend!

Shona Kerr
26-9-2017

Highly recommend this hotel, it is spotlessly clean, the rooms are cleaned & towels changed, daily. The staff are all great, good fun & very attentive. The food has been delicious, very varied. The hotel is only a short walk from the lovely Marmaris beach, which has stunning views of the mountains around it. The whole place is spotless! There are lots of bars & shops within walking distance. We are already planning our next holiday here, next year as just loved the hotel & staff so much. We highly recommend this hotel.

Tania Meaghan-Guest Relations Manager, MANAGER, 2-11-2017

Good morning,

Thank you for your review posted on Zoover.

It is a pleasure to read the many comments that you have made regarding your holiday here with us and I do hope that you will visit us again in the future. On behalf of my Team here at Ideal Piccolo, thank you for choosing our Hotel for your holiday.

Join us on facebook Ideal Piccolo (closed group)

Follow us on instagram #idealpiccolo

Geweldig naar ons zin gehad.

Gerard &Christa
4-7-2017

Hotel is kleinschalig, rustig, wij kwamen heerlijk tot rust.

Personeel is supervriendelijk zonder uitzonderingen, schoonmaakdames zijn zeer vriendelijk en werken hard, respect.

Ontbijt, lunch en middageten is gewoon goed, voldoende keus, werd constant aangevuld.

Kamer is klein maar netjes, zaten op de vierde verdieping, plafonds lopen hier schuin, pas op je hoofd.

Douches zijn ruim en schoon, bedden zijn hard (vinden wij prettig, maar dat is persoonlijk) misschien wat extra opbergruimte zou prettig zijn.

Zwembad is groot genoeg, prettig vertoeven.

Hotel ligt wel op een heuvel, indien u slecht ter been bent niet aan te raden.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Tania Meaghan-Guest Relations Manager, MANAGER, 2-11-2017

Good morning,

Thank you for your review posted on Zoover.

I am very happy to read that you have enjoyed your holiday here with us and would like to thank you for your many wonderful comments. I do hope that you will join us again in the future and on behalf of my Team here at Ideal Piccolo, thank you for choosing our Hotel for your holiday.

Heerlijke vakantie

Sofie
16-3-2017

Het hotel had een fijne ligging. Dicht bij het strand en met een heel goedkoop taxibusje (€1) zit je binnen een kwartier in het centrum van Marmaris.

Het hotel zag er heel mooi en chique uit. Het eten vond ik minder. Vaak was het koud of de lekkere dingen waren al snel op.

Ideal Pikollo

Ирина
22-9-2015

Все очень понравилось. Вежливость и внимательность персонала. Официанты все просто супер! Шеф повар очень вкусно готовил, но сладостей было всего 4 вида .) Море 200 метров от отэля. Не понравились только напитки, имели химический привкус. Номер маленький , но очень комфортный и уютный. Ставлю смело 4 ****

Отэль абсолютно справедливо заслуживает звание четырёх звезд!!!! РЕКОМЕНДУЮ , тихий ,семейный , Классный!

Tania Meaghan-Kiliç, MANAGER, 6-11-2015

Дорогой гость,

Благодарим Вас за отзывов, размещенных на Zoover.

Я очень рад читать, что вам понравилось свой отпуск здесь, с нами, и я бы поблагодарить вас за ваши комментарии относительно персонала и питание подается здесь. Я надеюсь, что вы будете посетить нас снова в будущем, и от имени моей команды здесь, в идеальной Пикколо, благодарим Вас за выбор нашего отеля для вашего отдыха.

Перевод с английского Google

Facebook группа Идеально Пикколо (закрытая группа)

Viel wat tegen

E en JW
1-9-2015

Kamers weinig bergruimte, verder prima, worden schoon gehouden door vriendelijke dames. Bedden zijn hard.

Op twee obers na viellen ze vies tegen, een barman presteert het om de gasten met een duim/vinger-knip tot bestellen te manen!

Dezelfde barman zet zijn eigen herrie aan als muziek. Ook muziek op tv maar als dat, dezelfde barman, niet bevalt zapt hij tot hij een dreun/piep vindt die hem aanstaat. De manager vind alles prima. Het sportkanaal staat aan ter vermaak van, jawel, de barman! Familie ofzo want een goede manager accepteert dit niet.

Het eten/ontbijt is gewoon anders. Wel een probleem is dat eten wat warm moet zijn vaak koud is en wat koud moet zijn vaak te warm.

De drankjes zijn erg chemisch van smaak.

Zonaanbidders: zon verdwijnt rond 15:30.

Recent goed gerenoveerd. Prima interieur, fijn zwembad, ligbedjes. Erg mooie maar gladde vloeren, pas op!

De locatie volgens de "map" op veel sites, een stukje boven de haven. Niet correct, Marmaris uitrijden richting Ismeler.

Tania Meaghan-Kiliç, MANAGER, 8-9-2015
Beste gast, ik wil u graag bedanken voor uw review die u deelde op Zoover. Het spijt me te vernemen dat uw vakantie niet volledig was wat u ervan verwacht had en dat uw ervaring met een van onze barmannen niet zo goed was. Toch wil ik u graag bedanken voor uw positieve feedback inzake de prima kamers, de vriendelijke poetsdames, het prima interieur, het fijne zwembed, de ligbedjes en de mooie renovatie. In naam van het management hier in hotel Ideal Piccolo bedank ik u om voor ons hotel te hebben gekozen. We hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.

Prima, schoon en goed verzorgd hotel.

Leon en tessa
17-8-2015

Hotel was zeer schoon en netjes. Voordeel kamer was redelijk klein, maar van alle gemakken voorzien. De kamer beschikte over een erg fijne douche, de schoonmaakservice voorzag ons ( als we wouden ) elke dag van schone handdoeken.

Het hotel beschikte over een leuk zwembad, niet al te groot maar groot genoeg voor alle gasten, tevens werd dit ook weer goed onderhouden.

Het eten was opzich prima, maar na een paar dagen heb je dat wel gezien. Na 5 dagen zijn wij nog 3x uit eten geweest omdat het buffet nogal eentonig was, hetzelfde geldt voor het ontbijt en de lunch.nverder was het eten wel prima!

Het personeel was erg vriendelijk, zijn in voor een praatje en willen en kunnen je overal bij helpen. Ook bij de receptie zijn ze erg vriendelijk. Groot pluspunt was de communicatie, het meeste personeel spreekt redelijk Engels, en bij de receptie kunnen ze allemaal goed Engels.

Tania Meaghan-kiliç, MANAGER, 8-9-2015
Beste gast, graag wil ik u bedanken voor uw review op Zoover. Ik bedank u ook graag voor uw positieve feedback inzake het nette hotel en de proper kamers, het leuke zwembad, het prima eten en het vriendelijke en communicatieve personeel. In naam van het management hier in hotel Ideal Piccolo bedank ik u om voor ons hotel te hebben gekozen. We hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.

Leuk kleinschalig hotel

Hetty Buitenwerf
10-6-2015

Hotel Ideal Piccolo is een schoon en net hotel. Het personeel is uiterst vriendelijk. Het buffet is prima. De kamers zijn niet groot, dageijks schone handdoeken. Het is een prima hotel. Wij hebben een hele gezellige vakantie gehad.

Tania Meaghan-Kiliç, MANAGER, 27-6-2015
Beste gasten, ik wil jullie graag bedanken voor jullie review die jullie recent deelden op Zoover. Het is uiterst aangenaam om te vernemen dat u genoot van uw verblijf in ons Hotel Ideal Piccolo. Bedankt voor jullie positieve feedback omtrent het uiterst vriendelijke personeel, het prima buffet en de netheid in het hotel. In naam van het management in Hotel Ideal Piccolo bedank ik jullie om voor ons hotel te hebben gekozen. We hopen dat we jullie in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.

Saai hotel geen 4 sterren waard

Fabienne & rachel
19-10-2014

Het eten is echt slecht, er is niet veel keus elke dag bijna hetzelfde. Er staat dat de bar open is tot 24.00 uur maar om 23.00 stoppen ze er al mee. Geen muziek bij het zwembad. Alleen maar de tv met steeds dezelfde nummers. Personeel ging opzich wel. Cocktails waren ook bar slecht zelf verzonne cocktails met koffie en chocomel. Er komen meer Russen dan Nederlanders. Hotelkamer was prima .Verder een geslaagde vakantie gehad buiten het hotel. Marmaris is een aanrader

Beste gasten,

Dank u voor uw beoordeling geplaatst op Zoover.

Ik zou graag opmerkingen uw beoordeling over het eten geserveerd in het restaurant toe te voegen. Alle menu's zijn gepland op een 14-daagse basis en trachten tegemoet te komen aan alle nationaliteiten gehost evenals met Turkse keuken. De all-inclusive bar is geopend van 10:00 tot 23:00 waardoor de gasten 13 uur van versnaperingen. We adverteren niet entertainment in het hotel. Ik hoop dat deze informatie voldoet aan uw beoordeling. Dank u voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie.

Niet voor herhaling vatbaar

JJ
31-7-2014

Dit hotel is voor mensen die: het geen probleem vinden om aan een klein zwembad te liggen, weinig prioriteit aan een mooi strand geven, graag een praatje maken met andere NL-ers, houden van traditioneel Turks eten, geen hekel hebben aan Russen en een kleine kamer prima vinden.

Het was absoluut niet het hotel voor ons. Op vakantie vinden we het prettig om te lezen en geen last te hebben van andere mensen. Omdat het zwembad klein is, lig je boven op elkaar. Dit is ook het geval bij het ieniemini strand. Op het strand last van luidruchtige Russen, bij het zwembad last van luidruchtige NL-ers die de obers (in het Nederlands! Waarom moeite doen als je op vakantie bent, niet waar?) roepen alsof het hondjes zijn. De moeite om van het eigen zonnebedje te komen en zes meter naar de bar te lopen was voor veel mensen absoluut te veel gevraagd. Het barpersoneel was erg vriendelijk, de receptie was ronduit onbeschoft. Een cursusje klantvriendelijkheid zou geen overbodige luxe zijn!

Tania Meaghan-Kiliç Guest Relations Manager, MANAGER, 7-6-2015
Beste gast, graag wil ik u bedanken voor uw vakantiereview die u plaatste op Zoover. Ik wil u ook bedanken voor de positieve reactive inzake het barpersoneel. De lunch en het diner die aangeboden worden in de all-in formule worden vastgelegd in een 14 dagen-schema. Het personeel doet zijn best om tegemoet te komen aan de wensen van onze gasten en dus ook aan de verschillende nationaliteiten. Dagelijks worden tijdens de lunch en het avondeten gerechten met lamsvlees, rundsvlees, kip en kalkoen en vis geserveerd. Namens het management wil u graag bedanken om voor ons te hebben gekozen en wens ik u veel succes bij het uitzoeken van uw volgende vakantiehotel.

Prima kleinschalig hotel

Henk den Butter
30-6-2014

Mooi en net gerenoveerd hotel van de IP groep.

Prima geregeld en alleen de kamers wat aan de kleine kant maar verder top!

Tania Meaghan-Kiliç Guest Relations Manager, MANAGER, 7-6-2015
Beste gast, hartelijk bedankt voor uw vakantiereview die u plaatste op Zover. Het is bijzonder aangenaam om te vernemen, dat u genoten heeft van uw vakantie in ons hotel Ideal Picollo. Namens het management bedank ik u graag om voor ons hotel te hebben gekozen. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Hotel Ideal Piccolo 8.15 10 12 .