Hotel Ideal Piccolo

Hotel Ideal Piccolo
8,2

10 reviews over Hotel Ideal Piccolo in het Nederlands

Geweldig naar ons zin gehad.

Gerard &Christa
4-7-2017

Hotel is kleinschalig, rustig, wij kwamen heerlijk tot rust.

Personeel is supervriendelijk zonder uitzonderingen, schoonmaakdames zijn zeer vriendelijk en werken hard, respect.

Ontbijt, lunch en middageten is gewoon goed, voldoende keus, werd constant aangevuld.

Kamer is klein maar netjes, zaten op de vierde verdieping, plafonds lopen hier schuin, pas op je hoofd.

Douches zijn ruim en schoon, bedden zijn hard (vinden wij prettig, maar dat is persoonlijk) misschien wat extra opbergruimte zou prettig zijn.

Zwembad is groot genoeg, prettig vertoeven.

Hotel ligt wel op een heuvel, indien u slecht ter been bent niet aan te raden.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Tania Meaghan-Guest Relations Manager, MANAGER, 2-11-2017

Good morning,

Thank you for your review posted on Zoover.

I am very happy to read that you have enjoyed your holiday here with us and would like to thank you for your many wonderful comments. I do hope that you will join us again in the future and on behalf of my Team here at Ideal Piccolo, thank you for choosing our Hotel for your holiday.

Heerlijke vakantie

Sofie
16-3-2017

Het hotel had een fijne ligging. Dicht bij het strand en met een heel goedkoop taxibusje (€1) zit je binnen een kwartier in het centrum van Marmaris.

Het hotel zag er heel mooi en chique uit. Het eten vond ik minder. Vaak was het koud of de lekkere dingen waren al snel op.

Viel wat tegen

E en JW
1-9-2015

Kamers weinig bergruimte, verder prima, worden schoon gehouden door vriendelijke dames. Bedden zijn hard.

Op twee obers na viellen ze vies tegen, een barman presteert het om de gasten met een duim/vinger-knip tot bestellen te manen!

Dezelfde barman zet zijn eigen herrie aan als muziek. Ook muziek op tv maar als dat, dezelfde barman, niet bevalt zapt hij tot hij een dreun/piep vindt die hem aanstaat. De manager vind alles prima. Het sportkanaal staat aan ter vermaak van, jawel, de barman! Familie ofzo want een goede manager accepteert dit niet.

Het eten/ontbijt is gewoon anders. Wel een probleem is dat eten wat warm moet zijn vaak koud is en wat koud moet zijn vaak te warm.

De drankjes zijn erg chemisch van smaak.

Zonaanbidders: zon verdwijnt rond 15:30.

Recent goed gerenoveerd. Prima interieur, fijn zwembad, ligbedjes. Erg mooie maar gladde vloeren, pas op!

De locatie volgens de "map" op veel sites, een stukje boven de haven. Niet correct, Marmaris uitrijden richting Ismeler.

Tania Meaghan-Kiliç, MANAGER, 8-9-2015
Beste gast, ik wil u graag bedanken voor uw review die u deelde op Zoover. Het spijt me te vernemen dat uw vakantie niet volledig was wat u ervan verwacht had en dat uw ervaring met een van onze barmannen niet zo goed was. Toch wil ik u graag bedanken voor uw positieve feedback inzake de prima kamers, de vriendelijke poetsdames, het prima interieur, het fijne zwembed, de ligbedjes en de mooie renovatie. In naam van het management hier in hotel Ideal Piccolo bedank ik u om voor ons hotel te hebben gekozen. We hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.

Stip Reizen

Prima, schoon en goed verzorgd hotel.

Leon en tessa
17-8-2015

Hotel was zeer schoon en netjes. Voordeel kamer was redelijk klein, maar van alle gemakken voorzien. De kamer beschikte over een erg fijne douche, de schoonmaakservice voorzag ons ( als we wouden ) elke dag van schone handdoeken.

Het hotel beschikte over een leuk zwembad, niet al te groot maar groot genoeg voor alle gasten, tevens werd dit ook weer goed onderhouden.

Het eten was opzich prima, maar na een paar dagen heb je dat wel gezien. Na 5 dagen zijn wij nog 3x uit eten geweest omdat het buffet nogal eentonig was, hetzelfde geldt voor het ontbijt en de lunch.nverder was het eten wel prima!

Het personeel was erg vriendelijk, zijn in voor een praatje en willen en kunnen je overal bij helpen. Ook bij de receptie zijn ze erg vriendelijk. Groot pluspunt was de communicatie, het meeste personeel spreekt redelijk Engels, en bij de receptie kunnen ze allemaal goed Engels.

Tania Meaghan-kiliç, MANAGER, 8-9-2015
Beste gast, graag wil ik u bedanken voor uw review op Zoover. Ik bedank u ook graag voor uw positieve feedback inzake het nette hotel en de proper kamers, het leuke zwembad, het prima eten en het vriendelijke en communicatieve personeel. In naam van het management hier in hotel Ideal Piccolo bedank ik u om voor ons hotel te hebben gekozen. We hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.

Leuk kleinschalig hotel

Hetty Buitenwerf
10-6-2015

Hotel Ideal Piccolo is een schoon en net hotel. Het personeel is uiterst vriendelijk. Het buffet is prima. De kamers zijn niet groot, dageijks schone handdoeken. Het is een prima hotel. Wij hebben een hele gezellige vakantie gehad.

Tania Meaghan-Kiliç, MANAGER, 27-6-2015
Beste gasten, ik wil jullie graag bedanken voor jullie review die jullie recent deelden op Zoover. Het is uiterst aangenaam om te vernemen dat u genoot van uw verblijf in ons Hotel Ideal Piccolo. Bedankt voor jullie positieve feedback omtrent het uiterst vriendelijke personeel, het prima buffet en de netheid in het hotel. In naam van het management in Hotel Ideal Piccolo bedank ik jullie om voor ons hotel te hebben gekozen. We hopen dat we jullie in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.

Saai hotel geen 4 sterren waard

Fabienne & rachel
19-10-2014

Het eten is echt slecht, er is niet veel keus elke dag bijna hetzelfde. Er staat dat de bar open is tot 24.00 uur maar om 23.00 stoppen ze er al mee. Geen muziek bij het zwembad. Alleen maar de tv met steeds dezelfde nummers. Personeel ging opzich wel. Cocktails waren ook bar slecht zelf verzonne cocktails met koffie en chocomel. Er komen meer Russen dan Nederlanders. Hotelkamer was prima .Verder een geslaagde vakantie gehad buiten het hotel. Marmaris is een aanrader

Beste gasten,

Dank u voor uw beoordeling geplaatst op Zoover.

Ik zou graag opmerkingen uw beoordeling over het eten geserveerd in het restaurant toe te voegen. Alle menu's zijn gepland op een 14-daagse basis en trachten tegemoet te komen aan alle nationaliteiten gehost evenals met Turkse keuken. De all-inclusive bar is geopend van 10:00 tot 23:00 waardoor de gasten 13 uur van versnaperingen. We adverteren niet entertainment in het hotel. Ik hoop dat deze informatie voldoet aan uw beoordeling. Dank u voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie.

Niet voor herhaling vatbaar

JJ
31-7-2014

Dit hotel is voor mensen die: het geen probleem vinden om aan een klein zwembad te liggen, weinig prioriteit aan een mooi strand geven, graag een praatje maken met andere NL-ers, houden van traditioneel Turks eten, geen hekel hebben aan Russen en een kleine kamer prima vinden.

Het was absoluut niet het hotel voor ons. Op vakantie vinden we het prettig om te lezen en geen last te hebben van andere mensen. Omdat het zwembad klein is, lig je boven op elkaar. Dit is ook het geval bij het ieniemini strand. Op het strand last van luidruchtige Russen, bij het zwembad last van luidruchtige NL-ers die de obers (in het Nederlands! Waarom moeite doen als je op vakantie bent, niet waar?) roepen alsof het hondjes zijn. De moeite om van het eigen zonnebedje te komen en zes meter naar de bar te lopen was voor veel mensen absoluut te veel gevraagd. Het barpersoneel was erg vriendelijk, de receptie was ronduit onbeschoft. Een cursusje klantvriendelijkheid zou geen overbodige luxe zijn!

Tania Meaghan-Kiliç Guest Relations Manager, MANAGER, 7-6-2015
Beste gast, graag wil ik u bedanken voor uw vakantiereview die u plaatste op Zoover. Ik wil u ook bedanken voor de positieve reactive inzake het barpersoneel. De lunch en het diner die aangeboden worden in de all-in formule worden vastgelegd in een 14 dagen-schema. Het personeel doet zijn best om tegemoet te komen aan de wensen van onze gasten en dus ook aan de verschillende nationaliteiten. Dagelijks worden tijdens de lunch en het avondeten gerechten met lamsvlees, rundsvlees, kip en kalkoen en vis geserveerd. Namens het management wil u graag bedanken om voor ons te hebben gekozen en wens ik u veel succes bij het uitzoeken van uw volgende vakantiehotel.

Prima kleinschalig hotel

Henk den Butter
30-6-2014

Mooi en net gerenoveerd hotel van de IP groep.

Prima geregeld en alleen de kamers wat aan de kleine kant maar verder top!

Tania Meaghan-Kiliç Guest Relations Manager, MANAGER, 7-6-2015
Beste gast, hartelijk bedankt voor uw vakantiereview die u plaatste op Zover. Het is bijzonder aangenaam om te vernemen, dat u genoten heeft van uw vakantie in ons hotel Ideal Picollo. Namens het management bedank ik u graag om voor ons hotel te hebben gekozen. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Kleinschalig, zeer schoon hotel!

Jolanda
29-6-2014

Hotel Ideal Piccolo is een klein hotel en ligt tussen het centrum van Marmaris en Icemeler. Het strand ligt op 5 minuutjes lopen. Het is een rustig hotel zonder animatie en vanaf 23.00 uur worden er geen drankjes meer gegeven.Het strand is zoals overal in Marmaris vrij smal De kamers zijn klein en er is weinig bergruimte, dit vonden wij absoluut geen probleem. Het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijtbuffet is heel eenvoudig maar smakelijk. Het lunch- en het dinerbuffet is klein van keus maar tijdens ons 14-daags verblijf was er iedere dag iets anders. en verder alleen maar complimenten betreft het eten. Zeer smaakvol en warm! het zwembad is aan de kleine kant maar geen gezeur met handdoeken leggen en altijd een plaatsje! Er is in dit hotel geen handdoekservice! Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad!! Prijs/kwaliteit verhouding is absoluut goed!!

Tania Meaghan-Kiliç Guest Relations Manager, MANAGER, 7-6-2015
Beste gast, graag wil ik u bedanken voor uw review die u deelde op Zoover. Bedankt voor uw aardige feedback over onze buffetten en de vriendelijkheid van ons personeel. In naam van het team hier in Ideal Piccolo, wil ik u graag bedanken om voor ons hotel te hebben gekozen. We hopen van harte u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel Ideal Piccolo.

prima hotel voor een verblijf in Marmaris

marcel brouwer
28-6-2014

Piccolo te marmaris is een prachtig hotel.

Kleinschalig maar zeer schoon en keurig.

Dagelijks schone handdoeken en bedengoed.

Kamers niet al te groot maar wel fris en schoon.

Eten in buffet vorm is uitstekend. Dagelijks vers bereid en er wordt streng gecontroleerd op hygiene.

Personeel is uiterst vriendelijk alles wordt dagelijks schoongemaakt .

Zwembad wat klein maar goed genoeg om heerlijk af te koelen.

Strand van Marmaris op ± 200 meter je kunt hier gratis gebruik maken van de bedjes van de IP- hotel keten zelfs drankjes bij strand zijn inclusief.

Centrum marmaris goed bereikbaar per dolmus ( 2 lira = ± €0.55 ) en Centrum Icemeler ( 2.50 lira = ± € 0.65 ) ook uitstekend bereikbaar

Het piccolo is een uitstekende hotel voor mensen die voor een redelijke prijs een goede service willen.

Wifi is in het hele hotel gratis en werkt uitstekend. Als het niet werkt wordt het meteen opgelost.

Voor vakantiegangers met kinderen is het niet zo een geschikt hotel

geen animatie

Tania Meaghan-Kiliç Guest Relations Manager, MANAGER, 7-6-2015
Beste gast, ik wil u van harte bedanken voor uw vakantiereview over ons hotel Ideal Picollo. Uw feedback is belangrijk voor ons. Het is ontzettend fijn om te vernemen, dat u genoot van onze dagverse bereidingen en de netheid in het hotel. Bedankt voor uw positieve feedback over de vriendelijkheid van ons personeel en de bekomen service. Voor het seizoen 2015 hebben we een waterglijbaan geplaatst, zodat de allerkleinsten in ons hotel nog meer pret kunnen beleven. Namens het management hier in Ideal Picollo, wil ik u graag bedanken om voor ons hotel te hebben gekozen. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ideal Piccolo in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ideal Piccolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.