Hotel Ideal Panorama

8.1Fantastisch

• All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

Hotel Ideal Panorama in Marmaris heeft een zwembad, animatie en een kinderzwembad met glijbaan. Het hotel ligt op een berg, dus als je slecht ter been bent is dit hotel minder geschikt. Vanwege de ligging op de berg heb je wel mooi uitzicht over zee. Voor jong en oud is de gezellige stad Marmaris geschikt. Hier kun je goed shoppen.

784 reviews over Hotel Ideal Panorama

• 2019
    9Saskia03-10-2019

Super hotel in een geweldige mooie badplaats.

Mooi en niet te groot complex met gezellig personeel. Vooral Mehmet was de topper. Wel veel trappen en niet elke kamer met mooi uitzicht. Maar een mooi uitzicht op de omgeving vanuit restaurant en zwembad.

• 8janneke van der laan02-10-2019

mooie vakantie gehad!

gezellig hotel tegen een heuvel gebouwd de vele trappen naar boven is een minpuntje vooral als je de de bovenste kamer hebt haha. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. animatie kon wat meer maar mehmet deed goed zijn best,wat jammer was dat alles s,avonds om 23.00 afgelopen was animatie ging dan weg muziek ging dan ook uit. Kamers waren schoon en netjes. wifi was overal behalve op de kamers. niet geschikt als je slecht ter been bent.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Jacqueline en Jaap24-09-2019

Nooit meer

Veel te veel russen en engelse vakantiegangers, veel dronken mensen, die ook in de nacht veel herrie maken. Voedsel wordt meegenomen uit het restaurant, manager ziet het en doet er niks aan. Wilde net de kamer langer aanhouden, dan wordt er 55 euro voor gevraagd. Terwijl we een dag gemist hebben na,aankomst. Zijn hier nu voor de 4e kerr, maar kom hier niet meer, wat is dit hotel achteruit gegaan qua service

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Jos23-09-2019

Fantastisch met een fenomenale uitzichten

Fantastisch hotel met heerlijk eten, voortreffelijke service niets is teveel. De Wi-Fi was goed bij het zwembad en terras en de lobby. Onze kamer lag beneden langs de receptie dus we hoefde geen trappen te lopen , voor mensen die slecht ter been zijn moeten hier niet naar toe. Het uitzicht is geweldig op heel het complex. Zwembad is perfect, animatie is goed niet overweldigend maar daar kwamen we niet voor, ze doen hun best en maken een praatje met de gasten. Het personeel is top zowel bediening als de koks zelfs onderling zie je dat ze plezier hebben.

• 9Carla20-09-2019

Geweldig!!!

Als je echt vakantie wil beleven is Ideal Panorama echt een aanrader. Het personeel loopt zich de benen onder de kont uit om het je naar de zin te maken. Zodra je drankje leeg is staan ze al weer bij je om bij te schenken. Het eten is werkelijk top. Alles doet het personeel met een lach en niets is teveel. Onze vaste ober was Mehmet. Wat een goedlachse jongen met een hart van goud. De kamers zijn wat gedateerd maar schoon en de bedden liggen lekker. Bij het hotel boek je een heerlijke Hammam- boeddha- behandeling voor 2,5 uur. Aanrader. Ga niet alleen naar Marmaris beach en jachthaven maar bezoek ook het strand van Icmeler een keer. Zo mooi daar. De excursie naar Dalyan:Turtle Beach is ook echt een aanrader. Kan nog wel even doorgaan maar ervaar het zelf maar. Wij hebben het top gehad. Bedankt aan al het personeel van Ideal Panorama. Tot ziens!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Lydia Van Veen16-09-2019

Zeker gaan als je aan dit hotel zit te denken.

Heel gezellig hotel, met prima eten. De wifi is rondom het zwembad en buitenbad prima. Ook in lounge “ beneden” prima. Overal staan handen- alcohol -automaatjes in de eetzaal en bij de toiletten. De muziek staat wel aan bij het zwembad , maar niet zo idioot hard. De animatie is okee, niet heel bijzonder maar dan moet je meer sterren boeken . Geen handdoeken service dus neem eigen handdoeken mee. Wij zijn niet bij het strand geweest, maar daar kan je bedjes huren en waterschroenen een advies. Wij keken uit op een grote vijgen boom direct vanaf balkon. Eerst mopperden wij erop, omdat wij totaal geen uitzicht hadden, later waren we er content mee, het hield de felle zon van ons weg en we genoten van de eekhoorntjes en Vlaamse gaaien die heerlijk van de rijpe vijgen smikkelden. Personeel heeft het naar hun zin om in dit hotel te mogen werken. De sfeer onderling es erg gemoedelijk. Hele goede prijs/ kwaliteits verhouding!

• 9peter en angela10-09-2019

fantastisch

We hebben er een top tijd gehad in het hotel de mensen zijn erg vriendelijk en als er een probleem is en je meld het aan hun wort het meteen gedaan. En het eten is zeer goed elke dag variatie in het lopend buffet. De house keeping zeer goed elke dag werdt het appartement schoon gemaakt. En elke avond mooie entertaiment van hat animatieteam. Alleen de bedden zijn erg hard en aan de korte kante kant maar goed vertoeft in het hotel een aan rader en voor herhalling vatbaar .

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Familie Lentjes08-08-2019

Droomvakantie

Wij hebben met ons gezin 8 dagen mogen verblijven bij Ideal Panorama en hebben een droom vakantie gehad!! Ontzettend aardig personeel die voor je klaar staan, heel erg lekker eten en veel keuze, het resort en kamers worden goed schoon gehouden en het animatie team is echt top! Wij hadden ons geen betere vakantie kunnen wensen en komen volgend jaar dan ook zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam dekker29-07-2019

Erg leuk hotel op een mooie plek.

Wij zijn hier 2 weekjes geweest en vonden het Super! Personeel is erg aardig en helpt je met alles. Animatie was prima maar overdag wel meer voor volwassenen. Het zwembad is prima. Niet te groot en niet te klein. Het eten is heerlijk. Erg variërend en erg veel keus. Inderdaad zijn de vele trappen een minpunt maar ondanks dat hebben wij een erg leuke vakantie gehad bij Ideal Panorama.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Jose van Veen28-07-2019

Topvakantie!

Wij zijn hier met 8 personen naar toe geweest. Van 13 juli 2019 tot en met 27 juli. Wij hebben een topvakantie gehad. De kamers zijn wat gedateerd. Maar naar ik begreep pakt het hotel elk jaar iets nieuws aan. Het zwembad lijkt wat klein, maar is juist erg gezellig als je er eenmaal bent. Een tip is wel: Boven waar de 2 leren banken staan kunnen ook wat ligbedjes geplaatst worden en ook waar de hoge barkruktafels staan. Dan is er meer plaats voor de mensen om lekker te liggen. Die kunnen s avonds ook weer opgestapeld worden als er een show gegeven wordt. Animatieteam was super!! Personeel was heel erg vriendelijk. En het eten was heerlijk! Elke dag was er genoeg variatie. Ben in heel veel echte resorts geweest in Turkije...maar daar was vaak het eten lang zo goed niet als hier in dit hotel. De helling was iets minder, maar wel te doen. Werd van te voren goed aangegeven. Terugkomen doen wij zeer zeker. Was een topvakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2019

46 tips over Hotel Ideal Panorama

• elisa, 10-06-2014

Boek je excursies bij Thomas. Beneden, in de straat, naast een cafe. Hij heeft een groen grasmat. Excursies waren daar 3x zo goedkoop als bij Sunweb zelf! En is zeker betrouwbaar! Ook hier onderhandelen ;-)

• B., 12-11-2013

Onder aan de berg van Halici Semera Holiday Village ligt een super gezellige bar, Apple Bar. Cetin spreekt heel goed Nederlands, en Ibo spreekt bijna vloeiend Engels. Deze mensen zijn zo gezellig! Elke avond entertainment, ze dansen gewoon lekker mee, en maken het iedereen naar hun zin. Wij zijn hier elke avond geweest (vaak om erna nog door te gaan naar Barstreet, maar dan gingen ze ook mee!)

• Christel40, 29-06-2012

Laat mooie fotos maken door de fotograaf Adnan Eker, fotograaf van het hotel. Het is absoluut het geld waard en zeg nou zelf; mooi gebruind op de foto na een relaxte vakantie laat je toch niet gaan?

59 vragen over Hotel Ideal Panorama

• coppens willy, 03-05-2019

trappen

is het mogelijk om niet teveel trappen te moeten opklimmen daar ik heel veel last heb van mijn knieen en ik anders verkeerd geboekt heb voor mij en mijn man .bedankt op voorhand en graag een antwoord mr en mevr coppens - verslype

• Duan, 10-04-2018

Restaurant

Moeten de mannen lange broek aan tijdens diner?

• nel van der zanden, 29-08-2017

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel