Hotel Halici

570 reviews over Hotel Halici in het Nederlands

Hotel kan beter

Henny,
26-10-2018

Wij waren van 6 tot 19 oktober in dit hotel. We waren hier met 3 personen en kwamen ‘s nachts aan, dan blijkt dat er geen flesje water op de kamer staat en we met zijn drieën een half flesje water moeten delen om medicijnen in te nemen. Later zal ook blijken dat een flesje water nooit op de kamen geleverd wordt en alleen in het restaurant en bij de bar een glas water te krijgen is. Een bord verboden flesje te vullen wordt ook nog eens opgehangen. Ook alle drie, 3 dagen behoorlijk ziek geworden van het eten, zo ook andere Nederlandse en Duitse gasten. Voor het eerst in 26 jaar reizen een mindere review. Servies niet genoeg en bijna altijd nat aangeboden. Het eten is ook van mindere kwaliteit en de groenten proeven behalve de niet voorbereide groenten altijd zuur. Het hotel is niet duur, maar flesje water en goed bereid mag je toch verwachten. Wel fijn is de ligging van het hotel, alles zoals, centrum, zee, fontein etc. is in de buurt. D

Gereisd met vrienden in oktober 2018

nooit meer

Margreet,
24-10-2018

van 5-10 tot 14-10 hier verbleven. Hotel ligt op een prima locatie maar daar is ook alles mee gezegd. Zwembadwater was aan de koude kant. Wel genoeg bedjes. Onze kamer was aan de kleine kant. Niet genoeg bergruimte. Eten slecht. Weinig keus en vaak hetzelfde. Geen broodrooster of tosti ijzer aanwezig. Bruin brood altijd snel op en soms droog. Geen flesjes water verkrijgbaar en die mag je ook niet vullen mocht jezelf een leeg flesje hebben. Veel nederlanders ziek geworden waaronder ook mijn man. Kan van het eten komen maar het servies was ook ronduit smerig. Soepkommen waar het water nog in stond of etensresten aan de onderkant vastgeplakt. Tafels worden ook niet snel leeggeruimd. Wel lekkere cappucino. En we mochten onze kamer langer reserveren voor 20 euro omdat we 's avonds laat vertrokken. Wij zijn de laatste paar dagen uit eten gegaan omdat het eten steeds tegen viel. Het advies is dus: neem geen all in. Uit eten is erg goedkoop.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geen aanrader!

Kruiper,
17-10-2018

Van 6 tot 13 oktober 2018 in op basis van All Inclusive in Halici hotel verbleven. Perfecte locatie, 300 meter van de boulevard en je loopt zo Marmaris in. Het zwembad was ook prima, genoeg vrije bedden. Kamers worden niet goed schoongemaakt. Geen enkele keer stof gezogen of schoon beddengoed gekregen. Weinig keus qua eten. Geen flesjes water te krijgen. Het is verboden om flesjes te vullen. Je mag enkel bekers vullen. Wij kwamen midden in de nacht aan in dit hotel, maar er was nergens water te krijgen en er stond ook niets in de koelkast. Erg slecht!

Wij zijn beiden, net als vrijwel alle andere Nederlanders die we gesproken hebben, ziek geworden. Vreselijk!! En dat terwijl we op dat moment enkel in het hotel gegeten hadden. Hierna nog dagenlang last gehad van buikkrampen. De rest van de vakantie niet meer bij het hotel gegeten... Geen aanrader dit hotel!

Gereisd met partner in oktober 2018

nooit meer

a kasteel,
3-10-2018

alles goed behalve het eten dat was rond uit slecht.

Gereisd alleenreizend in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prijsverhouding tot het hotel is goed

Andries Rubingh,
29-9-2018

Halici hotel is een mooi en nette hotel. Aardige personeel en goede service...het is niet ver van de haven en het centrum van marmaris .wat een paar jaar geleden verbouwd is en nog steeds op 2 sterren staat terwijl ze een veel hogere beoordeling verdienen...

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

In een woord geweldig.

Denise,
11-8-2018

Alles is heerlijk schoon elke dag schone baddoeken!De kamers worden elke dag schoon gemaakt!Het personeel is erg vriendelijk of het de meisjes zijn voor de kamers of de jongens in de bediening ze zijn geweldig,ze staan altijd voor je klaar.En het eten is erg lekker en warm elke dag wat anders!!Daarom begrijp ik de mensen niet als ze zeggen bijna altijd turks eten ja je bent toch in Turkije of niet!Ze doen hier echt alles voor je,ook de managers staan altijd voor je klaar.Daarom kom ik hier ook 2 maal per jaar heerlijke zwembaden mooie tuin dichtbij het centrum de haven en het strand.De kamers zijn goed ingericht airco gratis/koelkastje gratis wifi gratis wat wil je nog meer goede bedden en laminaat op de vloer prima badkamer niet te groot maar je kan er heerlijk douchen.Kortom kom zelf maar eens kijken en genieten van zoveel moois in en om Marmaris Hotel Halici!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Fantastische

Henny martens,
5-10-2017

Ik vind dat hotel halici zeker een prijs verdient...ik heb zelf geen 1 minpunt!!!!!! Ligging geef ik een 9...personeel vriendelijk en hulpvaardig...eten prima..elke dag schoongemaakt. En zeer gunstig in de prijs .. dit was mijn 2 de keer..En volgend jaar zeker weer...

Gereisd alleenreizend in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie

Dolman,
9-9-2017

Alles was goed,vriendelijk personeel het avond eten is elke dag het zelfde behalve de zoep

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Ray,
7-9-2017

Hotel Halici is verschrikkelijk!!!!!! Oud, kamers worden niet goed schoongemaakt, dagelijks geen nieuwe aanvulling van de toilet rollen etc etc. Eten is altijd lauw en buffet is eentonig. Tevens geen goede koeling van het eten met 33 graden gemiddeld.

Personeel praat gebrekkig engels en dingen worden niet gedaan. De eerste dag een vies bed met vies kussen. Na 3 klachten was het nóg niet gedaan.... er ging een nacht overheen.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een verdrietige verknalde vakantie

marjolein muthing,
22-8-2017

hotel kamers zijn ronduit smerig worden nauwelijks of niet schoongemaakt je ligt 11 dagen in het zelfde beddengoed. nieuw matras gevraagd i.v.m. rugklachten kreeg een nieuw matras met bed wantsen er voor terug. Het eten wat warm moet zijn is koud en wat koud moet zijn is warm, bij klagen wordt het even opgewarmd in magnetron, maar overige blijft wel in de bakken liggen,voor de andere gasten op=op wordt niet bijgevuld brood om half 9 al op. bedradingen hangen los in de douche ontlasting van de buren komt om hoog in de wc, met een verschrikkelijke lucht als gevolg. douche stroomt over. douche kop na vervanging nog steeds kapot reisleidster die je niet wil helpen en respectloos behandeld voor ons nooit deze touroperator en halici 1 meer .

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Halici in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Halici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.