Hotel Halici

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 466p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Brussel zaventem
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

528 reviews over Hotel Halici

• 2019
    8Lammert van Oene02-10-2019

Prima hotel gezien prijs/kwaliteitverhouding

Marmaris komen we al jaren en is een superlocatie. Voor de 1e keer in Halici geweest. Het hotel is zoals aangegeven prima mbt prijs /kwaliteit. Ontbijt en lunch is standaard maar voldoende variatie. Het diner zou wel iets uitgebreider mogen. Veel kip, rijst en patat. Veelal elke dag hetzelfde. We zijn in ieder geval een aantal maal uit eten geweest. Snack uurtje is ook al geen variatie in te vinden: tijdens ons verblijf was het meestal elke dag een broodje hamburger. Kamers zijn klein maar ja wanneer vertoef je daar. Bedden hard maar te doen. Badkamer aan renovatie toe maar voldeed verder. Er zijn al kamers gerenoveerd. Verder is de ligging natuurlijk perfect. Zwembad is ook geweldig. Voldoende ligbedjes dus geen tot weinig handdoekjes leggen al zijn er vooral nederlanders die dit toch volhouden.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Melanie19-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Hotel halici 1 is een schoon en fijn hotel met vriendelijk en gezellig personeel. Goede kamer, elke dag wordt er schoongemaakt en kregen ook nieuwe handdoeken, vriendelijke en lieve schoonmaakster! Airconditioning en minibar werken top! Ondanks het begin van het hoogseizoen genoeg eten en bedjes bij het zwembad. Voor je ontbijt je handdoek klaarleggen is wel aan te raden, maar anders heb je altijd een bedje, alleen dan iets verder achteraan.

Eten kan wel wat meer gevarieerd worden, daarom gingen wij soms ook uiteten. WiFi is niet altijd bereikbaar op de kamers, maar in de lobby is genoeg bereik en zijn er ook zitplaatsen.

Deze accommodatie ligt midden in het centrum waardoor je verschillende kanten op kunt om dingen te ondernemen. Strand ligt er op 5 minuten lopen. Leuke winkels en genoeg goede restaurants waaronder Jan de Wit een aanrader is. Voor cocktails kan je het beste naar My Way. Beide liggen in de haven.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Willem Van der Leer13-07-2019

Ga nooit naar zelfde hotel terug.

Leuk hotel voor een leuke prijs

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    6Henny26-10-2018

Hotel kan beter

Wij waren van 6 tot 19 oktober in dit hotel. We waren hier met 3 personen en kwamen ‘s nachts aan, dan blijkt dat er geen flesje water op de kamer staat en we met zijn drieën een half flesje water moeten delen om medicijnen in te nemen. Later zal ook blijken dat een flesje water nooit op de kamen geleverd wordt en alleen in het restaurant en bij de bar een glas water te krijgen is. Een bord verboden flesje te vullen wordt ook nog eens opgehangen. Ook alle drie, 3 dagen behoorlijk ziek geworden van het eten, zo ook andere Nederlandse en Duitse gasten. Voor het eerst in 26 jaar reizen een mindere review. Servies niet genoeg en bijna altijd nat aangeboden. Het eten is ook van mindere kwaliteit en de groenten proeven behalve de niet voorbereide groenten altijd zuur. Het hotel is niet duur, maar flesje water en goed bereid mag je toch verwachten. Wel fijn is de ligging van het hotel, alles zoals, centrum, zee, fontein etc. is in de buurt. D

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 6Kruiper17-10-2018

Geen aanrader!

Van 6 tot 13 oktober 2018 in op basis van All Inclusive in Halici hotel verbleven. Perfecte locatie, 300 meter van de boulevard en je loopt zo Marmaris in. Het zwembad was ook prima, genoeg vrije bedden. Kamers worden niet goed schoongemaakt. Geen enkele keer stof gezogen of schoon beddengoed gekregen. Weinig keus qua eten. Geen flesjes water te krijgen. Het is verboden om flesjes te vullen. Je mag enkel bekers vullen. Wij kwamen midden in de nacht aan in dit hotel, maar er was nergens water te krijgen en er stond ook niets in de koelkast. Erg slecht!

Wij zijn beiden, net als vrijwel alle andere Nederlanders die we gesproken hebben, ziek geworden. Vreselijk!! En dat terwijl we op dat moment enkel in het hotel gegeten hadden. Hierna nog dagenlang last gehad van buikkrampen. De rest van de vakantie niet meer bij het hotel gegeten... Geen aanrader dit hotel!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7a kasteel03-10-2018

nooit meer

alles goed behalve het eten dat was rond uit slecht.

Alleen gereisd in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Andries Rubingh29-09-2018

Prijsverhouding tot het hotel is goed

Halici hotel is een mooi en nette hotel. Aardige personeel en goede service...het is niet ver van de haven en het centrum van marmaris .wat een paar jaar geleden verbouwd is en nog steeds op 2 sterren staat terwijl ze een veel hogere beoordeling verdienen...

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Denise11-08-2018

In een woord geweldig.

Alles is heerlijk schoon elke dag schone baddoeken!De kamers worden elke dag schoon gemaakt!Het personeel is erg vriendelijk of het de meisjes zijn voor de kamers of de jongens in de bediening ze zijn geweldig,ze staan altijd voor je klaar.En het eten is erg lekker en warm elke dag wat anders!!Daarom begrijp ik de mensen niet als ze zeggen bijna altijd turks eten ja je bent toch in Turkije of niet!Ze doen hier echt alles voor je,ook de managers staan altijd voor je klaar.Daarom kom ik hier ook 2 maal per jaar heerlijke zwembaden mooie tuin dichtbij het centrum de haven en het strand.De kamers zijn goed ingericht airco gratis/koelkastje gratis wifi gratis wat wil je nog meer goede bedden en laminaat op de vloer prima badkamer niet te groot maar je kan er heerlijk douchen.Kortom kom zelf maar eens kijken en genieten van zoveel moois in en om Marmaris Hotel Halici!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

8Henny martens05-10-2017

Fantastische

Ik vind dat hotel halici zeker een prijs verdient...ik heb zelf geen 1 minpunt!!!!!! Ligging geef ik een 9...personeel vriendelijk en hulpvaardig...eten prima..elke dag schoongemaakt. En zeer gunstig in de prijs .. dit was mijn 2 de keer..En volgend jaar zeker weer...

Alleen gereisd in september 2017

• 8Dolman09-09-2017

Super vakantie

Alles was goed,vriendelijk personeel het avond eten is elke dag het zelfde behalve de zoep

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hotel Halici info