Hotel Green Nature Resort & Spa

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°21°
Hotel Green Nature Resort & Spa
7,5

Score uit 1920 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Green Nature Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1899 reviews over Hotel Green Nature Resort & Spa in het Nederlands

Anders

Nooit meer.

Hennie
10-9-2018

Matrassen keihard, normaal vraag ik een topmatras. Werd een dubbelgevouwen dekbed opgelegd. Scheelde ietsje. Eten was elke keer koud dat we besloten om buiten de deur te gaan eten. Ook omdat het elke dag hetzelfde was. Kamer was sterk verouderd, met tapijt. Iets wat ik erg vies vind. In mei in Pegasus World geweest in Side. Dit was echt niet te vergelijken qua luxe. Misschien ben ik daardoor verwend maar Green Nature nooit meer. Geen 5 sterren waard, eerder 3 **

Geweldig!!

Naomi
9-9-2018

Vriendelijk personeel, schone kamers. Er is genoeg te doen in de omgeving.

Ter
7-9-2018

Prima bereikbaar naar het centrum van marmaris met een dolbus. Voor excursies kan je beter buiten de deur boeken dan bij je reisorganisatie. Daar lichten ze je gewoon op. Wij verbleven 7 nachten en daarvan zijn wij 4 dagen uiteten geweest. Tip: Jan de Wit. Dan kan je wel raden dat het eten zwaar tegen valt. Eten is lauw/koud, droog, zit geen smaak aan en er is weinig keus. Kortom niet aan te raden!! We hebben het aan de reisleider doorgegeven na dag 3 maar er is helaas niks mee gedaan. En nu we toch aan het klagen zijn, het zwembad valt nog net niet uit elkaar.

Sarah
5-9-2018

Marmaris zelf is Super! Veel te doen, gezellige centrum.

Hotel:

Pluspunt: gezellig, leuke animatie, ruime familiekamer

Minpunt: schoonmaak kan beter, engelsen zijn luidruchtig

Gulhan
5-9-2018

Slecht hotel en dat noemt zich een resort met 5 sterren. Stelletje oplichters.. kamers zijn vies valt niks te doen jn het hotel.. elke dag is is zwembad met glijbanen gesloten!

Wij komen hier niet meer

Jan
26-8-2018

Hotel Green nature resort is een verouderd hotel die wel wat onderhoud kan gebruiken voor ons is dit hotel niet 5 sterren waard ,word niet dagelijks schoon gemaakt 2 maal in de week , kamers verouderd erg gehorig niet hygiënisch vies , personeel vriendelijk alleen voor klachten word er bij de receptie niet veel gedaan , eten is goed ruime keus al komt wel veel van het zelfde weer terug.

Zwembaden groot maar niet altijd even helder water regelmatig vies .

Er zijn genoeg bedjes bij het zwembad maar te weinig voor alle gasten erg druk waardoor je het bekende reserveren van bedjes krijgt .

Centrum is ongeveer een half uurtje lopen en de winkeliers doen alles om je naar binnen te trekken .

Super meer kan je niet wensen

Petra den toom
17-8-2018

Super hotel

Heerlijk eten en ook zi vriendelijk personeel niets is teveel

We gaan okt nog terug voor 12 dagen

Voor ons nooit meer

Fam Janssen
14-8-2018

Dankzij de hygiëne komen wij hier nooit meer de kamers zijn niet schoon ,het personeel werkt erg hard en is erg vriendelijk

Zwembad is erg aan renovatie toe veel tegels los in zwembad. 🏊‍♂️

De glijbaan in het zwembad heeft m’n man 3 zwembroeken gekost (kapot door schuren van de glijbaan 🏊‍♂️

Het eten is lauw en weinig smaak .... en best eenzijdig ...☹️☹️☹️

De animatie in het hotel is Oke.

Jammer dat dit als een 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️In de gidsen staat dit is zeker niet zo.

Rob
13-8-2018

Veel kapot tegels in het zwembad en tegels eruit rond het zwembad.

Eten vies koud en vaak t zelfde..op de Engelse gemaakt.

Ontbijt was wel goed.

Animatie na 5 a 6 jaar is er niet bijna.. veel stroomstoring vieze laag op t water s middags. Veel zieken gezien of gehoord.

Veel Nederlanders klaagde dus we waren niet de enige.

Voor ons nooit meer

Natasja
13-8-2018

Zijn hier geweest in augustus met 3 kinderen eens maar nooit meer !!

Slechte WiFi / geen WiFi op kamers

Oud en muffe kamer

Douche deur kapot

Zwembad niet schoon werd gewoon grote emmers met chloor in gegooid terwijl kinderen zwemmen tegel in zwembad laat los

Overal bij zwembad erg glad overal staan waarschuwingen borden

Kidsclub en speeltuin gedateerd

Glijbanen gaan je zwembroek van kapot !

Geen gezellige barretje met leuke cocktail kaart of iets dergelijks

Geen gratis ijsjes overdag voor kinderen kon je kopen bij winkeltje

Eten was ook niet geweldig

Dus zeker geen 5 sterren waard

2 a 3 sterren waardig

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.