Hotel Green Nature Resort & Spa

Hotel Green Nature Resort & Spa
7,5

Score uit 1904 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Green Nature Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1884 reviews over Hotel Green Nature Resort & Spa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super goed en weer vriendelijk 5 sterren hotel

EMMEKE OOSTERBEEK
13-7-2018

Geweldig hotel, net buiten het centrum, dus van alles te doen maar ook rust. TOP TOP keuken, teveel om op te noemen. Medewerkers allen: een dikke tien met een griffel. Hygiëne? daar kan menigeen nog wat van leren, nimmer zo schoon gezien t/m de kinderstoelen aan toe. Ookal waren er veel gasten, er is geen overlast, niet bij het eten, ruimte genoeg, bij het zwembad genoeg plaats te vinden, en wil je rust kan je dat vinden op allerlei plaatsjes in het complex. Muziek is nimmer te hard, behalve bij de animatie op gezette alleszins redelijke tijden. Club kamers zijn goed ingericht, wellicht het oorspronkelijke hotel, zeer goede bedden!! balkon meubilair prima. Douche, toilet, airco, koelkast prima. Kluisje te huur. Mooie lobby met wifi en ja één minpuntje, niet zulke goede ontvangst daar. Maar ja, je gaat ook niet om de hele dag te internetten? Op genoeg locaties te drinken te halen, en altijd beleefd geholpen.

Super leuke en goed vakantie hier!

Anne-marie vander..
13-7-2018

we hebben genoten van dit hotel! we hebben dan ook niks te klagen!eten was ruim schoots en redelijk varierend.maar zeker lekker! relax en spa is erg goed maar zeker ook de kapper. echt

een hele goede aanrader.laat je scheren.je haar knippen,en als je interresse hebt laat dan zeker haar extensions zetten!!!!!!! ik heb het gedaan en zo mooi heb ik het nog nergens gezien. de kapper heet Suleyman en zit in het hotel.. echt een topper. wij gaan terug!!!!!

Mooi gelegen rustig niet ver van strand

Patriciz
12-7-2018

Onvriendelijk .... kakkerlakken zie je lopen.

Ziek geworden.

Is zijn sterren niet waart

Never ga ik nog.

Geweldig

Patty
11-7-2018

Prima hotel

Vriendelijk personeel

Kamers prima te doen en schoon

Genoeg bedjes bij t zwembad

Eten prima genoeg keus

Entertainment leuk

10 min lopen naar de hoofdstraat

Fantastisch ❤️✨

Bianca
10-7-2018

Ik wil even een dikke 10 geven aan het animatie team van Green nature. Ik heb dankzij hun een mega leuke vakantie gehad in Marmaris. Zowel overdag als 's avonds zorgde ze voor gezelligheid, gekkigheid en super leuk vermaak.✨🎉💕

Niels krijgsman
9-7-2018

Wij zijn nu op vakantie in het hotel,het gaat echt super leuk,goede mensen,zij werken heel hard om jou zo blij te maken,er is ook iemand die Nederlands kan,hij heet Gokhan en hij werkt voor de Spa van het hotel,door hem hebben wij ook de Spa geboekt,het was prima gegaan,echt 10 uit 10

Wij hebben heel goed gehad

Wilma
7-7-2018

Wij zijn nog steeds op vakantie in het hotel, vandaag is het onze laatste dag,straks gaan wij terug en wij gaan gelijk weer booken voor green nature,zo vaak zijn wij in Turkije geweest en wij hebben hier gewoon het best gehad,heel vriendelijke personeel , Alex van de bar en Gokhan van spa waren echt super

Top vakantie

Debbie wasling
6-7-2018

Iedere dag goed schoon schone handdoeken

Eten was iedere dag goed gevarieerd en vers

Leuk en heel vriendelijk personeel zowel bij het eten receptie als schoonmaaksters mooie zwembaden met ligbedden en parasols

Prima accomodatie

Super hotel
6-7-2018

Geweldig hotel met geweldige mensen. Het personeel is super behulpzaam. Staan met alles voor je klaar.

Hele leuke vakantie 😊

Iris
23-6-2018

Wij zijn net een paar dagen terug, en hebben een hele leuke vakantie gehad. 1 ober heeft ons eigenlijk altijd voorzien van een tafel (Emin) eten was goed, is het te flauw aan smaak dan kan je dit zelf aanpassen met kruiden die er staan. Kamer was prima, goed bed en badkamer (meer hebben wij niet nodig omdat wij meer buiten zijn) Animatieteam leuk en gezellig. Voor onze kleine ook fijn dat er een NL sprekend meisje was. De mannen bij het zwembad ook zeer vriendelijke en behulpzaam. Prijs/ kwaliteit was gewoon goed. WiFi niet overal top (maar eigenlijk ook wel fijn juist omdat we met vakantie waren). Wij hebben een hele leuke vakantie gehad , wil je meer Luxe.... dan moet je naar bijvoorbeeld green nature daimond gaan maar daar betaal je dan ook uiteraard meer voor.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Nature Resort & Spa scoort een 7.53 uit 10 op basis van 1904 reviews.