Hotel Green Nature Resort & Spa

Score uit 1978 reviews

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

7.6Goed

Score uit 1978 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Green Nature Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Green Nature Resort en Spa is een mooi en net resort. Vooral het zwembad en de lobby springen er bovenuit. De kamers zijn wat gedateerd, maar sommige geven wel een prachtig uitzicht op het zwembad. Een permanente herinnering aan je vakantie? Laat een tattoo zetten in het hotel. Green Nature Resort & Spa is gelegen in Marmaris in Turkije.

1978 reviews over Hotel Green Nature Resort & Spa

• 2019
    8Said17-11-2019

Super aleen kamers zijn erg gehoorig Verder super

Super aleen kamers zijn erg gehoorig Verder super mooie omgeving

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Sebastien Van Hus04-11-2019

Een super vakantie gehad!!

Wij zijn hier in dit resort geweest en wij hebben al besloten om hier volgend jaar weer terug te komen zo goed is het ons bevallen!! wij hebben werkelijk hier een fantastische vakantie gehad alles was goed geregeld aan eten en drinken kwamen we niks te kort.. iedereen op het resort was heel aardig en beleeft, het enige minpuntje was dat de bedden vrij hard zijn, maar daar wen je ook wel aan als je het super naar je zin hebt gehad..

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4E M28-10-2019

Never again

Het was onze vierde keer. Normaal gesproken genieten wij hier echt van maar dit keer was het anders. Wij kregen een kamer naast de terrace bar. Super gehorig, dronken gasten die continue schreeuwen midden in de nacht en op deuren bonken en vervolgens wegrennen. Wij hebben dit meerdere malen aangegeven en elke ochtend was het weer “wij hebben geen plek”. Dit was voor ons een heel nare situatie, wij komen voor ons rust en niet om elke uur in de nacht wakker te worden. Er is ook elke dag, elk jaar hetzelfde eten en dat wordt ook een beetje gewoontjes. Er wordt nooit wat aangepast qua animatie, eten etc. Wij komen hier niet meer terug. (Ook hebben wij gemerkt dat de personeel alleen Engelse gasten bedient tijdens lunch/diner )

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Wil17-10-2019

Geweldig

Ik vond het er heerlijk alleen waar ik mij erg aan stoorde waren de ligbedden die veel te dicht op elkaar stonden en als je een bedje wilde moest je de avond ervoor al je handdoek neer leggen maar toch een hele fijne vacantie gehad het eten was goed en veel de shows waren ook heel goed het was een leuk animatieteam

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Sylvia08-10-2019

Ideaal resort

Goede service, mooi resort en alles dichtbij

• 8Ilona van Roosmalen05-10-2019

Geweldig hotel!

Wij zijn met de familie (6 volwassenen en 2 kinderen van 4,5 jaar) geweest. Het hotel was goed onderhouden. Ook het eten was prima. Het diner had vaak iedere avond weer een ander thema waardoor het gevarieerd bleef. De familiekamer (en ook de gewone kamers) waren heel ruim. Het personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam. In het bijzonder de barman van de zwembadbar Gürkan. Dat is een aanwinst voor het hotel. De animatie was ook prima. Overdag werden er meerdere activiteiten aangeboden. De shows die ‘s avonds werden gegeven waren ook top. Veel externe shows waar niet op bezuinigd is. Vanuit het hotel is het ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum en de haven van Marmaris. Meteen vanuit het hotel kom je op de boulevard en kun je via de boulevard naar het centrum lopen. Op de boulevard bij het hotel vind je al veel winkeltjes en restaurants. Ook een aanrader is lopen naar Icmeler. Een prachtige wandelroute. Wij komen zeker terug!

• 10Anita25-09-2019

Het was een super mooi hotel super eten goeie service all- inclusive

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Peeters21-09-2019

Groot maar mooi resort !

Mooi, zeer groot hotel. Kamers waren prima. Wel wat gehorig. Zeer grote buffetten en voor ieder wat wils. Elke avond andere gerechten. Animatie is erg ‘ flauw ‘ maar dat is smaak verschil.

Zwembad was mooi schoon ( minpuntje : enorm veel bedjes aan het zwembad , je ligt bij je buurman op de handdoek ) maar ja , dan moet je maar veel in het zwembad gaan liggen.

Personeel erg vriendelijk!

Kortom; een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Niet erg duur en een mooi resort. Je kunt dit gerust boeken.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Sleebos14-09-2019

Mooi,groot resort ,goede service vriendelijke bediening, eten ruime keuze en goed heb na 8 dagen nog niet alles kunnen proeven. De obers in het restaurant zijn echt super . Er is een gratis shuttlebus om 10 en 11 uur naar turkuaz beach (icmeler)waar je gratis gebruik kunt maken van de strandstoelen en het strand. Kamer gedateerd maar wel schoon . enigste minpunt is de gehorigheid in kamer . Je kunt de hele dag door eten als je wil ,er is een grote snackbar en een gözleme "vrouwtje".en er zijn verschillende bars op het resort waar je allerlei cocktails "all inclusief" kunt krijgen . Handdoeken voor het zwemmen is gratis , je betaalt alleen bij verlies van de handdoek of de kaart. Het resort ligt ong. 500 van het strand en de hoofdstraat.vanaf de hoofdstraat kun je met de dolmus overal heen b.v. naar de haven of naar Icmeler voor 4 lira.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jo Gustin14-09-2019

Gewoon Geweldig

Geweldig Resort mooie zwembaden die goed onderhouden worden. Het personeel is super vriendelijk en doen alles voor jou. De serveerster Buket in de zwembadbar is echt super. De kamers zijn beetje gedateerd maar worden goed schoongemaakt, iedere dag nieuwe handdoeken en de koffie en shampoo wordt goed aangevuld. Ben voor de vierde keer in dit resort geweest maar het wordt alleen maar beter.

106 tips over Hotel Green Nature Resort & Spa

• h, 08-05-2012

Heerlijk een keer gegeten bij restaurant Dennis.Aan de haven.Erg vriendelijk personeel.Watertaxi van Iscemeler naar marmaris centrum(45 min).Ook erg leuk en genieten van het mooie uitzicht.Markt in iscemeler is daar op woensdag, erg grote markt.Een aanrader.

• Nathalie, 16-06-2014

Aanrader: ga met de Dolmus naar centrum van Marmaris en loop door de gezellige barstreet en over de boulevard! Je kijkt je ogen uit. Nog een aanrader: ga in het hotel eten bij het ala cart restaurant! Moet je wel voor betalen, maar je kunt er heerlijk eten met 2 personen voor €15,-. Is even wat anders dan het all-inclusive eten en de man bij het restaurant is erg gezellig en vind het super leuk als je komt eten!

• Jeanet Smedeman, 02-05-2012

Als men voetbal wil zien of lekker wil eten, ga de achteruitgang uit recht door naar beneden, bij de kruizing kijk links op de hoek aan de overkant DIANA een heel leuk cafe restaurant, engels sprekend , gezellig en goeie prijzen en heerlijk eten. Gewoon effen wat anders dan kip en toch betaalbaar, met 8 man wezen eten , Tbone en steak, vooraf en sommigen toetje voor € 138,- incl. royaal drinken. oja 8 volwassenen. dus ook bier en mixjes. Groetjes Richard en Jeanet

143 vragen over Hotel Green Nature Resort & Spa

• Jarno, 30-07-2019

Dranken & Snack

Zitten er cocktails en wodka bij de all in? En hoe is het qua eten tussen de buffetten door? Is er een snackbar of iets dergelijks?

• Elly Broekhuizen, 11-06-2018

Familie club kamer

Weet iemand wat je uitzicht is vanuit deze kamers

• Ronald, 20-03-2018

Eten en kamers

Ik had een vraagje. Ik ga hiero naar toe op 6 ocktober 2018 nu wou ik graag weten hoe de buffeten zijn ingedeeld is er middenacht soep en is er genoeg animatie. Graag hoop ik meer info te krijgen bvd groetjes ronald

• Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand11 minuten lopen, 900 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Engels, Fast food, Internationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen