Hotel Green Nature Resort & Spa

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°14°
Hotel Green Nature Resort & Spa
7,6

Score uit 1935 reviews

Green Nature Resort en Spa is een mooi en net resort. Vooral het zwembad en de lobby springen er bovenuit. De kamers zijn wat gedateerd, maar sommige geven wel een prachtig uitzicht op het zwembad. Een permanente herinnering aan je vakantie? Laat een tattoo zetten in het hotel. Green Nature Resort & Spa is gelegen in Marmaris in Turkije.

We hebben een aantal aanbieders voor Green Nature Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1914 reviews over Hotel Green Nature Resort & Spa in het Nederlands

Viel tegen.

Jos
1-11-2018

Gedateerd hotel. Geen 5* waard.

Voor ons geen tweede keer meer

Frank Koggel
23-10-2018

Geen 5 sterren waard vind ik dit hotel.Wij zaten in het hoofdgebouw en zelfs daar waren de kamers vies en oud.Veel rumoer in de nacht vieze gangen waar mensen eten laten liggen op borden en vieze glazen vuilnis enz.Zwembad in de middag erg vies en veel losse tegels. Personeel van de bediening erg vriendelijk van de wellness erg opdringerig en totaal niet gekregen wat we ervan verwachten voor dat geld.Eten was goed.

nooit meer

robert Engelberts
14-10-2018

eten goed en ruim gesorteerd. Personeel vriendlijk

slaapkamer klein, gehorig, en wordt niet opgetreden 's nachts bij ruzie tussen 01.00 uur en 14.00 uur. (uberhaupt geen toezicht 's nachts in hotelgedeelte.

het roken verbieden ook buiten het eetgedeelte of duidelijk scheiden wel/niet rokers. ligbedden al om 07.00 uur dmv badlakens toegeeiogend en blijven de hele dsg liggen. We komen in iedergeval nooit meer in dit hotel. zwembad te koud

Preisdaler

Gewoon goed resort voor de prijs die je betaald

Teunissen
13-10-2018

Niet echt een super resort maar een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Eten, ruime keus en overeenkomstig wat je mag verwachten voor zo'n prijs. Stop eens met dat geklaag over weinig keus en elke dag hetzelfde. Dan moet je gewoon niet elke dag hetzelfde opscheppen ;-) . Buiten de deur eten is zeker een optie, veel keuze.

Verder netjes en comfortabel

Tegenvaller.

Ali
11-10-2018

Mooi, groot, schoon resort. Helaas zijn de kamers; in tegenstelling tot de lobby en het zwembad; erg gedateerd en vies. Slechtste service ooit meegemaakt! Hier heb je je hotel-toegangspas en zoek het maar uit waar de kamer zich bevindt. Helpen met je koffers? Absoluut niet, ze hebben het druk zat! Vanuit de badkamer de lobby bellen omdat je zonder toiletpapier zit; reken maar op 17 minuten wachten!

Wat betreft het eten; er is een groot scala aan gevarieerd eten. Echter is het de ene dag heerlijk en de andere dag niet te eten.

Wat betreft de omgeving; met de bus (2,75 lira) of taxi (28 lira) ben je binnen 15 minuten in het centrum. Genoeg te doen en genoeg leuke tentjes en winkels.

Fantastisch!

Amber
8-10-2018

Mijn vriend en ik hebben echt een top vakantie hier gehad! Kamer was precies goed, met een prachtig uitzicht op het zwembad. We hebben heerlijk gegeten veel variatie. Echt een top animatie super leuke en lieve mensen! Bar personeel en restaurant personeels is ook echt top. Ook hebben wij samen een tattoo laten zetten in het hotel. Echt een aanrader ze maken daar hele mooie tattoo’s en het is ook niet heel duur! Wij hebben echt van top tot teen genoten en we komen volgend jaar zeker terug!

Fantasties

Oudenhoven rene
8-10-2018

Een gezellig hotel veel te doen

goed voor ene keer niet meer

Ali azghar Husseini
6-10-2018

alles was goed,maar laatste dag moest ik 35 euro bij betalen voor 2uren laat uitcheken😞😞😞😞

Perfect

Claes De Groot
      5-10-2018

Heerlijk resort! Mooie ligging dichtbij de boulevard en de zee. Mooi zwembad met 4 glijbanen en heerlijk eten. Ook hadden we een fijne grote en luxe kamer in het hoofdgebouw (bijgebouwen zijn goedkoper maar schijnen kleiner en minder luxe te zijn)

Tip: huur aan de boulevard een quad of een scooter (erg goedkoop) en scheur over de mooie bergwegen naar Turunc.

Goed maar niet voor herhaling vatbaar.

Henk van berkel
      27-9-2018

Bijna was alles goed ,zoals eten uitmuntend .vriendelijkheid kan niet beter .acomodatie goed maar geen 5 sterren wat kamers betreft .en laat in avond en s, nachts heel remoerig , zwembaden zeer goed en mooie alleen een minpuntje ze hebben geen inloop van ondiep naar diep ,mijn vrouw kan niet zwemmen dus kan ook niet een stukje in het zwembad ,het is overal te diep voor haar. Dan kan ze er niet meer uit.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.