Hotel Green Nature Resort & Spa

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag24°8°
Hotel Green Nature Resort & Spa
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Green Nature Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1865 reviews over Hotel Green Nature Resort & Spa in het Nederlands

Goed hotel, prima zwembad, leuke animatie.

Bijgebouwen gedateerd, schoonmaak niet optimaal (stelend personeel dus let op je spullen) en chaos bij een tafeltje zoeken bij het avondeten. Tip geef over een paar euro aan de ober en ze vliegen voor je. All in eind van het seizoen geen middernachtsoep meer. Veel bijen en wespen rond de zwembaden.

Niet voor herhaling vatbaar

Carin, 16-11-2017

Op zich een leuk hotel. Maar je moet dan wel in het hoofdgebouw zitten. Als je in een van de buiten gebouwen zit is het erg lawaaierig.!!! Ook zijn het oude kamers . Het is wel schoon. Maar na 2 nachten toch besloten om om te boeken naar het hoofdgebouw. We moesten daarvoor 135 euro voor bij betalen maar dat was het ons meer dan waard!!! De kamers in het hoofdgebouw zijn veel en veel beter!!! Eten was overigens goed. Wij zijn 15 dagen daar geweest. Het is geen 5 sterren zoals er word beschreven. Personeel is wel erg vriendelijk. Maar wij gaan nooit meer terug

Goed te doen maar geen 2e keer meer

Kelly, 27-10-2017

Erg vriendelijk personeel!! Schoonmakers erg aardig, restaurantmedewerkers ook, animatie ook top! Heb een goed verblijf gehad, zijn wel een paar op en aanmerkingen. Eten is bijna elke dag hetzelfde, en heb eigenlijk geen 1 dag gehad dat het eten gewoon goed warm is geweest, op de zelfgemaakte pizza's na (die heerlijk waren!!) Ik ben niet iemand die voor extreme luxe gaat maar eten viel mij wel erg tegen. Ontbijt was wel weer goed! Pasop met turkse lira's, je wordt opgelicht waar je bij staat. Als je er niet op let betaal je al snel teveel.Veel mensen bij de zwembaden die je van alles willen aansmeren, komen meerdere malen langs. Ik zelf vond dit niet heel prettig. Zwembad tè koud.Vloer spiegelglad.Elke dag minimaal 2 mensen onderuit zien gaan door de natte vloer waar verder niks meegedaanwordt.Verder fijn verblijf gehad maar zou zelf geen 2e keer voor dit resort kiezen. Geen 5 sterren waard, ik zou er 3 of maximaal 4 sterren voor geven.

Geweldig!

Lisa, 21-10-2017

Heeel goed! Kamer altijd netjes schoon, niks op aan te merken! Eten had weinig afwisseling maar over het algemeen was het prima. Animatie erg leuk! Pluspuntje het stappen savonds. Voor 5 lira (ongeveer €1.10) vervoer heen en terug plus een gratis drankje. Wij hebben zeer genoten en gaan zeker weten terug!

Prima hotel voor een keertje Marmaris.

Sandra, 18-10-2017

Leuk hotel maar geen 5 sterren. Locatie prima maar wat verouderd hotel. Eten volstaat maar helaas wel vaak lauw. Zonde.

Zwembad prima maar erg koud water. De wifi is inderdaad erg ondermaats maarja je bent op vakantie toch! Animatie ..de jongens waren erg aardig maar verwacht er niet teveel van. In de avond op terras na de dagelijkse bingo geen muziek meer en dus niet echt uitnodigend om daar te blijven zitten,alles in plastic bekers, dit drinkt iets minder lekker. Wij zijn dinsdag vertrokken in de herfstvakantie en had het idee dat er wel net even iets meer gedaan werd. Voor de jong volwassen wel leuk om de avonden vanuit hotel mee te gaan stappen, voor weinig geld vervoer en rond 3 uur weer netjes terug bij het hotel. Veel Engelsen rond deze tijd,persoonlijk fijner als russen. Al met al prima vakantie maar verwacht geen luxe..en nog even Memmet van de eetzaal een dikke plus voor gezelligheid en service!!

Ronduit smerig

Kroon, 18-10-2017

Bij aankomt leek alles oké. Wel een tyfuslange rit vanaf Bodrum maar goed daar kies je zelf voor.

Totdat we bij de kamer kwamen, de hele vloerbedekking zat onder de zwarte lange haren maar echt overal.

Bloed op de lamp het tapijt en de sprei, overal vieze vlekken op de vloerbedekking en afgebrokkelde hoeken aan de muren.

Wat een walgelijk smerige zooi.

Bed keihard net een houten plank.

Morgen kijken of de reisorganisatie iets voor ons kan doen. Want als je met je gezin zoveel geld heb betaald voor een "5sterren" hotel wat geen ster waard is en hier een halve maand moet verblijven is dit echt te goor voor woorden. Nooit meer.

Voor ons niet meer

Ano, 1-10-2017

Bij aankomst bleek dat wij in het oude gebouw zaten. Kamer was erg vies en er hingen nog haren van vorige gasten aan de muur in de badkamer. Wat erg jammer was dat het zwembadwater zowel binnen als buiten ijskoud was. Hierdoor weinig in het water gelegen. Het eten was niet lekker. Koud, slof. Ruim voordat het eten sluit, wordt er al niks meer bij gemaakt en alles opgeruimd met het verzoek te vertrekken.De faciliteiten op het resort zijn wel heel erg goed. Super kapper, tattoo shop, winkeltjes etc. De omgeving is prachtig, midden in de natuur en Marmaris is goed te bereiken met een Taxi. Personeel bij de receptie is erg onvriendelijk en tonen weinig begrip, in tegenstelling van het personeel in de restaurants, deze waren zeer vriendelijk. Wij zullen niet weer kiezen voor dit resort maar zeker wel voor Marmaris. De prijs/kwaliteitverhouding komt niet overeen.

Het slechtste hotel wat ik ooit heb meegemaakt

Ola-la, 1-10-2017

Aankomst zonder welkomstdrank of avondeten. In Egypte, zelfs kwamen wij om 4 uur s'morgens aan, was er altijd een mogelijkheid om iets te eten. Zelfs was het maar het bordje met vers fruit op de kamer en wat gebak.

De kamer: een horror. 3 bedden naast elkaar nemen alle plaats in beslag. Oud, vies, versleten tot en met. Het tapijt: zwart van de viezigheid, vol met gaten, afschuwelijk gewoon. Kortom, de kamer is 2 sterren waard, en dan ben ik nog begripvol geweest. Eerste nacht heb ik geen oog dicht gedaan, heel veel last gehad van marginale Engelsen die daar in overvloed zijn. En zo kan ik blijven doorgaan. Lieve mensen, ik voel mij duidelijk beduveld door de operator. Doe jezelf dat aub niet aan. Voor de managers van dit hotel een boodschap: dringende renovatie en extra geluidsisolatie van de kamers is een Must!

Zeer slecht hotel, zeker geen 5 sterren waard

Robert Kool, 26-9-2017

Oude kamers, eentonig eten, zeer slechte hygiene op kamers.

Zeer gehorige kamers. Zeer onvriendelijk personeel bij receptie.

geboekt via touroperator wat normaal wel goede hotels heeft, maar deze keer was het zeer slecht.

animatieteam sloeg ook nergens op.

Beter dat ze dit hotel eruit halen of verkopen te 2 a 3 sterren.

Geen 5 sterren maar wel top vakantie

LB, 19-9-2017

Wij vonden het hotel geen 5 sterren waard maar dat betekent nog niet dat je automatisch een slecht hotel hebt. Er hing een hele fijne en relaxte sfeer, personeel zeer vriendelijk. Het eten vonden wij wat minder maar dat ligt aan je smaak. De omgeving krijgt van ons een 10+ je bent binnen 10 minuten met de taxi op de boulevard en daar is genoeg te doen. Super schoon op straat en iedereen praat goed Engels zodat je jezelf ook goed wegwijs kunt maken. Het animatieteam was kleiner dan wij gewend zijn maar zij waren altijd vrolijk en probeerde er altijd was gezelligs van te maken. De kamers zijn inderdaad wel wat achterstallig maar ik vind het belachelijk hoe sommige mensen overal om zeuren. De wifi is inderdaad slecht daar kan ik niet omheen, gelukkig kom ik hier niet voor de wifi ;).

Heerlijke vakantie gehad en wie weet dat we ooit nog is terug komen, sowieso wel naar Marmaris!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Nature Resort & Spa scoort een 7.49 uit 10 op basis van 1883 reviews.