Hotel Green Nature Diamond *****

Hotel Green Nature Diamond *****

Hotel Green Nature Diamond
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Green Nature Diamond voor je op een rij gezet:

12 tips over Hotel Green Nature Diamond

Ton, 21-6-2015
Ga zo vroeg mogelijk ontbijten, lunchen en dineren, dan zijn de tafels en het restaurant nog schoon.
M Maquine, 2-6-2015

Bij Farros Beach kan je echt heerlijk eten, als je een keer uit eten gaat is dit zeker een aanrader!

De boottocht die wij gedaan hebben, met het eten was ook erg leuk! Je krijgt de tijd om lekker in de zee te zwemmen.

Willem en Be, 25-4-2015
Een kamer met zeezicht is prachtig.

Ann, 25-2-2015

- Ga eens naar icemeler met het dolmusje een gezellig stadje

- Het dolmusje naar de haven nemen is ook leuk voor te shoppen

- Een hamann laten doen helemaal niet duur en zalig !

yavuz, 15-2-2015
We raden het iedereen aan, het is waard om te zien en om een leuke vakantie te houden, met je familie, vrienden...Ze hebben eigen strand, zit tegenover de zee.
Cengiz dogan , 9-2-2015
In de buurt valt heel veel te beleven zoals een cafe op de hoek waar je altijd voetbal kon kijken en lekker eten en drinken in de buurt voor ieder zijn wil is er wel wat (personeel van de hotel kan je goed adviseren over waar wat te beleven valt

Kolonist, 29-10-2014

Huur een scooter en doe een rondje naar de waterfall. Prachtige rit.

Marmaris staat bekend om zijn honing maar daardoor zitten er ook veel wespen/ bijen. Neem zalfje mee.

petra_overmeer, 23-10-2014

Pak de dolmus (2 lira pp = 70 eurocent) naar het centrum/de haven om lekker te winkelen of om een mooie boottocht te gaan maken.

Eten kan op diverse plaatsen en is niet duur.

Els van Kampen Terpsma, 20-10-2014

Het hotel is het mooiste hotel van marmaris. mensen blijven echt stilstaan.

Ik zou altijd wel zichtzicht boeken, anders zit je aan de straatkant, daar is veel herrie in de avond. muziek en verkeer. er is heel veel watersport. en leuke en mooie boottochten

Kristel, 14-10-2014
Ga in de haven naar het terras van Jan de Wit voor een gezellige avond.