Hotel Green Nature Diamond

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Voor vermaak ga je naar Green Nature Diamond Hotel bij Marmaris in Turkije. Hier organiseert het animatieteam de hele dag door activiteiten en wordt elke dag afgesloten met een show. Er is een groot zwembad en veel keuze bij de maaltijden. Stap op de dolmus voor de deur om naar het centrum te gaan. Lopend is dit ook prima te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Green Nature Diamond voor je op een rij gezet:

123 reviews over Hotel Green Nature Diamond

• 9Peter Timmermans29-09-2019

Super hotel gigantisch zwembad vlak bij strand

Marmaris een drukke plaats vol restaurants en veel hotels . Iets te druk en te vol volgens ons. Boulevard leuk om te lopen naar de haven en centrum pak de taxi boot leuke ervaring. Mensen die niets om winkelen en uitgaan geven moeten hier niet zijn. Wel kan je leuke boottochten maken b.v. naar Turtle beach Dalyan al wordt dat wel enorm commercieel uitgebuit ten nadele van de schildpadden die er leven. Ons hotel Green nature diamond ronduit geweldig. Wij vinden die ene slechte recensie ook niet te begrijpen. Wij hadden een grote familiekamer die elke dag werd schoon gemaakt. Ontbijt was goed lunch en snackbar was niet gevarieerd. Maar het dinner maakte veel indruk. Turkse avond werd flink uitgepakt wat een keus en kwaliteit ook geweldig Chinees en Italiaans eten. Wat een goede service van de medewerkers vooral van Kermal. Meen loopt hele dag vriendelijk en hard te werken. Ook de barkeepers en de bezorgers op skates doen hun best .

• 7Laura15-09-2019

Heerlijke vakantie met een paar minpunten

Gisteren teruggekomen van 2 weken Green Nature Diamond. We waren met zn 4tjes en hebben een heerlijke vakantie gehad. Een paar puntjes: - we hadden van te voren als wens aangegeven dat we 2 kamers naast elkaar wilden hebben, helaas bleek dit niet mogelijk - zelfs niet op dezelfde verdieping. De volgende dag kregen we een andere kamer (op dezelfde verdieping, niet naast elkaar). Het zwembad is maarliefst 5x dicht geweest voor een paar uur en een keer zelfs de gehele dag (niet uit te houden met 37+ graden), omdat er in het water was gepoept (volwassenen....). Onze kamer was flink uitgewoond, erg zonde. Let goed op als je iets hij het mini supermarkt beneden in het hotel koopt, deze man houdt ervan om je een oor aan te naaien, Let ook op het wisselgeld wat je terug krijgt, want hij geeft graag te weinig terug. Verder een top vakantie gehad, vriendelijk personeel, goed eten en drinken, mooie shows savonds en heerlijk weer!

Met vrienden

• 9Asha14-09-2019

Fantastisch hotel als je wilt ontspannen, personeel ontzettend vriendelijk en wat werken ze hard om het jou zo goed mogelijk naar je zin te maken. Bij inchecken vroegen wij om een kamer met uitzicht en die ook gekregen zonder extra kosten. De ligging van het hotel is ook goed waardoor je in de avond als je lekker je buik vol heb gegeten aan het grote buffet een wandeling kan maken, of uitbuiken in de lounge zaal die echt groot is. Ik vond het er geweldig en ga zeker nog wel een keer terug!

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Diana04-09-2019

Fantastisch! Tot volgend jaar.

Samen met mijn dochter hebben we een super vakantie gehad! De ligging is super. Recht aan zee. Zo de boulevard op. Vlakbij het mooie gezellige centrum.(cafe dubai zeer zeker de moeite waard) Liever niet te voet,er stoppen om de paar minuten dolmusjes die je voor 4 lira overal naartoe brengen. Hebben wij veelvuldig gebruikt van gemaakt. Zeer vriendelijk personeel. De obers in het restaurant zijn in 1 woord geweldig. Met name mehmet amhet bariş. De kamers schoon en iedere dag schone handdoeken. Ook voor het strand. Het eten is ook goed. Voor ieders wat wils! Bbq buiten iedere avond. We hebben genoten. En we komen er zeer zeker nog terug!

• 9S Sneijder02-09-2019

Fantastische vakantie gehad!

Mooi,groot,luxe hotel met zeer vriendelijke medewerkers! Mooie ruime familiekamer hadden wij. Zeer schoon en werd goed onderhouden.Elke dag schone handdoeken. Mini koelkast op de kamer, elke dag werd water en frisdrank aangevuld. Dit was gratis.Kluis aanwezig en ook gratis. Het eten is zeer uitgebreid en erg lekker! Zeer leuk animatieteam en mooie shows in de avond door verschillende groepen. Dikke pluim voor de obers. Werken hard en maken lange uren. Mooi zwembad met 3 glijbanen apart.Klein peuterbadje. Genoeg ligbedden rond het zwembad. Strand valt tegen. Is heel smal.Bedjes liggen dicht op elkaar. Strand bestaat uit veel kiezels. De ligging is perfect. Aan de winkel/restaurant boulevard. Het oude centrum/haven is wel een stukje lopen.Maar met een taxi snel bereikt. Verschillende restaurants in het hotel. 1x gratis te bezoeken per verblijf. Italiaans eten was heerlijk. In het hotel zit een dokterspost, tatooshop, winkeltje, kapper.

• 3Gezin met 2 kinderen19-08-2019

NEVER NOOIT MEER!

Jammer dat ik geen fotos kan toevoegen, anders had ik het kunnen laten zien NOOIT MEER, Hotel is 5 jaar oud het ziet eruit! Badkamer vol schimmel, zwembad rooster zijn weg of kapot kinderen vallen. roosters vol schimmel, tegels in het zwembad op de vloer zijn weg waardoor je je voeten ophaalt. rondom het zwembad bezaait met drinkbekers en lege borden. word niet of nauwelijks opgeruimd. animatie is helemaal niks, organiseren ze waterpolo en diegene die het moet regelen heeft het te druk met zn telefoon. in de middag dansen er wat meisje rond van het animatie team 3 nummers en dat was het. zwembadbedjes erg vies! er skeeleren 2 dames rond die je als je gelukt hebt 1x per dag drinken komen brengen, als je hun gezicht ziet heb je al geen dorst meer. totaal geen zin in hun werk. eten bij het zwembad eentonig, friet,pizza broodje hamburger. eten in de avond GOED! glas splinters in de bar onder de tafel waardoor ik glas heb in me voet.

Met jonge kinderen

• 9José01-08-2019

Prima hotel, superschoon.

Marmaris heeft een mooie, levendige boulevard. Vanuit het hotel loop je in een half uurtje naar het centrum.Hotel Green Nature Diamond is in tegenstelling tot de meeste hotels waar we geweest zijn bij de receptie en in de gangen een beetje sober. Geen pracht en praal. De kamers zijn ruim en super schoon. De bbq buiten 's avonds tijdens het eten is ideaal. Er is altijd wel iets wat je lust.Storend zijn alleen de Russen, die de hele tafel vol met eten zetten.Er 2 happen er van eten en dan zo weglopen. Verschrikkelijk! De obers lopen de benen uit hun lijf, zijn vriendelijk en super snel.In de tijd dat wij er waren waren er weinig Nederlanders.Het zwembad is geweldig, zelfs om 10 uur nog ruimte genoeg. Het strand is smal, daar moet je wel vroeg naar toe om een bedje te bemachtigen. De buitenbar gaat om 23.00 u. dicht, tot 24.00 u. was de lobbybar open,daar kan je ook gezellig buiten zitten. Kortom, een prima hotel!

• 9Phaedra25-07-2019

Genoten! Hygiënisch, vriendelijk, lekker eten,..

Aangenaam verblijf. Vanaf de luchthaven van Dalaman is het ongeveer 1.5u rijden. Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Begeleiding naar de kamer, bagage wordt voor jullie meegenomen. Eten : Veel keuze. Voor elk wat wils. Wel veel kip. Na een weekje zie je wel wat terug komen maar je kan zelf variëren. Soms wel druk in het restaurant. Zwembad: Proper. Handdoek leggen niet nodig voor 10u. Zwembad is groot genoeg met enkele glijbanen en kinderzwembad. Kamer: Ruim genoeg, badkamer met grote inloopdouche, dagelijks grondig gepoetst. Te voet naar Marmaris in 45 min via boulevard. Içmeler beter met de bus, dan ben je er binnen de 10 min. Dolmusjes heel veel ter beschikking voor 4 lira (nog geen euro!). Ook voorkant hotel veel winkeltjes. Uitstappen: Dalyan, jeepsafari (+ raften), Sunset jeepsafari, boottocht, Rhodos, Fethiye, Pamukale, Efese,... Aanraders wanneer je in de streek bent : Efese, Dalyan en Pamukale !!

Kortom: genoten!

Met vrienden

• 8Hans & Diana30-06-2019

Mooi hotel met levendige omgeving.

Mooi groot hotel met levendige omgeving, goed eten maar heel veel "kip", haven/bazaar op korte afstand, winkels en barretjes zowel op boulevard als langs strand, excursies geboekt bij een turk links bij het strand genaamd " Koos Alberts", hoef je niet ver te zoeken namelijk, massages bij hotel lekker. Animatie wel leuk, personeel heel vriendelijk en werkt hard, met name in de bediening, geef ze wat fooi en ze vliegen voor je. Wifi wel slecht maar is niet echt belangrijk. Mooi groot schoon hotel wat zeer is aan te raden is. Voor lekker eten ga je naar Jan de Wit in de haven met name een chateau brian, een heerlijk stukje vlees. Zowel voorkant en achterkant van het hotel levendige omgeving. Mensen in de bazaar in de haven wel opdringerig , zijn daar maar paar x geweest om die reden , rest van marmaris valt wel mee Kortom hotel en marmaris een aanrader als je van levendig houd maar ook rust.

• 9Angelique12-06-2019

Heerlijk!!

Gevlogen op Bodrum, 2,5uur transfer - prachtige rit, heerlijk resort waar ons aan niks ontbrak, eten was prima, bediening was top, geen Nederlandse jeugd voor onze 17 jarige zoon (4-11juni), Marmaris is echt leuk en het weer was geweldig

14 tips over Hotel Green Nature Diamond

• Danny, 08-07-2018

Met de dolmus naar het centrum van Marmaris of naar Icmeler voor maar 3 TL. Dat is omgerekend nog geen 60 cent. De dolmus naar Icmeler herken je aan de oranje bies. Vroeger hadden de dolmussen naar Marmaris blauw/groene biezen maar die zijn vervangen voor nieuwere busjes waar de hotels opstaan. Je kan ook met het openbaar vervoer en kost evenveel.

• Danny, 08-07-2018

Het diner begint om 19:00 uur maar dan zijn de meeste tafeltjes al bezet. Om 18:45 is er nog voldoende plaats dus zorg dat je op tijd bent.

• petra_overmeer, 23-10-2014

Pak de dolmus (2 lira pp = 70 eurocent) naar het centrum/de haven om lekker te winkelen of om een mooie boottocht te gaan maken. Eten kan op diverse plaatsen en is niet duur.

16 vragen over Hotel Green Nature Diamond

• Dikken, 05-05-2019

Boerkini

Ik kom al jaren in Marmaris maar de laatste keer dat wij er waren zaten heel veel vrouwen in een Boerkini aan het zwembad. mijn vraag is is dit nog steeds. ???????

• Dikken, 05-05-2019

Moslims

Ik ben 2 jaar geleden daar geweest. mijn vraag is zijn daar nog steeds van die mensen die in burkas rondlopen vooral bij het zwembad.

• Angelique van den Berg, 20-02-2019

transfer

Kan iemand mij zeggen hoe lang de transfer is van Dalaman naar dit hotel?

Shantie, 10-04-2019

Hoi Angelique,

Ik heb begrepen dat het 1,5 uur is.

Groetjes, Shantie

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht