FamiliehotelWeer vandaag34°24°
7,2

Hotel Grand Yazici Club Turban vlakbij Içmeler is een luxe all-inclusive hotel met goede service. Het zwembad met ondiep gedeelte voor kinderen is prettig. Ook is er een fijn en rustig adult only zwembad. Hou er rekening mee dat er veel Russen komen bij Hotel Grand Yazici Club Turban in Marmaris. Met de bus ga je goedkoop naar Marmaris.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Yazici Club Turban voor je op een rij gezet:

786 reviews over Hotel Grand Yazici Club Turban in het Nederlands

super fantastisch hotel en omgeving

Rose
10-6-2019

dit hotel is zeker een aanrader. Lekker eten, variatie en warm, supervriendelijk personeel, alles wordt de ganse dag heel netjes gehouden. ook de 24 uur all in is aangenaam als je al eens langer wilt nablijven. Een absolute aanrader is de boottocht welke je in het hotel kan boeken op het pad naar het strand toe. Heel mooie omgeving. Men noemt dit niet voor niets de Turkse fjorden. Ook mooie lange promenade om te wandelen of te fietsen. we gaan zeker terug.....

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig en heerlijk eten

Linda
4-6-2019

Wij zaten op een familiekamer welke heerlijk was , lekker ruim en fijn dat als de kinderen eerder gingen slapen je de kamer kon afsluiten met de tussendeur. Het eten was geweldig en het personeel bijzonder vriendelijk. Ook complimenten voor de leuke yoga en pilatus lessen! Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Hotel goed eten een stuk minder, geen vijf sterren

Alaztne
25-9-2018

Voor de 3e keer in dit hotel geweest. De 1e twee keren waren geweldig! Helaas is deze derde keer minder bevallen. Het personeel was zoals altijd zeer vriendelijk. Het eten was helaas stukken minder. De salade- en toetjesbar waren weer prima, maar de rest........ Het eten was koud en het gegrilde vlees en vis waren compleet uitgedroogd! Ik vond het echt heel erg jammer omdat de vakantie daardoor een stuk minder was.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Tjingo

Russen verzieken dit prachtige hotel. Jammer

Jos Raaijmakers
25-6-2018

Minpunten: Heel veel Russen. Heel veel kinderen. Heel veel geluidsoverlast. Middelmatig eten in complete vreetschuur Geen rust

Pluspunten: Mooie kamers in Block B met heerlijk zwembad. Vriendelijk Turks personeel. Heerlijke koffie Mooi groen.

Super vakantie gehad

Lisanne
2-6-2018

Zeer goed hotel met goed eten, goed personeel en fijn zwembad ondiep in de schaduw voor mijn kleine meid van 14 maanden. Er zijn veel trappen maar met een klein beetje om lopen is alles te doen met de buggy. Wij hadden een superieur kamer geboekt, ik heb alleen nergens foto’s van kunnen vinden. Wij hebben een familieroom gekregen dus ik weet nog steeds niet hoe die eruit zien ;). De familieroom is erg mooi met 2 badkamers (1 met douche en de ander met bad), en 2 aparte kamers zodat de kleine en wij rustig konden slapen. Wij zaten aan de adult only pool waar het meestal erg rustig is maar af en toe waren daar toch kinderen en dan werd daar helaas niks van gezegd door de lifeguard. Er waren een paar minpunten: veel russen (dus eten werd erg ruim opgeschept), slechte wifi, gehorige kamers en erg hard bed. Verder erg naar ons zin gehad en misschien komen we nog wel eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absolute aanrader. Ondergedompeld in luxe.

Wilma
7-5-2018

Luxe ultra all inclusive. Schitterend gelegen in park. Lekker eten, goede en nette service, een heerlijk kop koffie naar keuze buiten laten bereiden. Mooi buitenterras. Veeeeeeel eten, maar lekkere variate. Heerlijk toetjes buffet. Ruime kamers. Verrast door de luxe.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig genoten

Sander
6-2-2018

Dit is een heerlijke vakantieplek. Veel ruimte waardoor je niet veel mensen ziet. Genoeg ligstoelen en ruimte aan het strand om te liggen. Ook heb je aan het strand heerlijke eettentjes zoals de pizzaria waar je pizza maar ook heerlijke pastas kunt eten. Dan nog maar te zwijgen over de steakhouse met heerlijke versbereide hamburgers en verse patat. De kamers zijn net en schoon. Personeel is vriendelijk. Marmaris is een leuke plek waar je heerlijk kan winkelen. Mijn koffer ging van 12 kilo naar 23. Het plaatsje aan de andere kant is ook heel gezellig. Kortom een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2017

Goed mooi.gelegen.hotel

Elly
2-10-2017

Komen er al jaren in mei en.september nieuwe directie kan wel wat aan.verbeterd worden.personeel receptie spreekt niet allemaal.engels wat lastig is.kamers en eten prima.personeel vriendelijk alleen.in.september veel russen geen.last van maar dab wordt er veel Russisch gepraat beetje lastig in september wel eind september was animatie slecht behalve de shows.wij blijven komen.maar onder de oude directie was wel beter

Gereisd Met partner in mei 2017

Hotel is sterk achteruit gegaan

Hacilar vedat
15-9-2017

Eten is niet meer van dezelfde kwaliteit,veel mensen met buikkrampen en maagproblemen. Annimatie is aanwezig maar doen niet veel. Al het personeel van vroeger zijn vervangen,personeel dat nog overblijft van vorig jaar,willen allemaal weg. De directie is ook vernieuwd,veel zaken anders zoals,comfortabele stoelen aan de bar zijn nu hoge barkrukken,langer dan 15min kan je hier niet blijven zitten,laat staan oudere mensen. De kamers in de bijgebouwen zijn te warm en je moet al 10 min stappen op steile weg om er te komen dan nog trappen eer je er bent,als je iets vergeten bent op je kamer?! Volgend jaar ander hotel.spijtig want de ligging is Ok.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Teleurstellende ervaring

TanjaW
20-8-2017

Dit hotel sloeg helaas tegen. Door de vele Russische gasten was het personeel totaal onverschillig, we voelden ons niet welkom. Tafels in het restaurant werden niet afgeruimd, drank moest je overal zelf gaan halen en werd meestal geserveerd in kartonnen bekers (ook wijn!) van slechte kwaliteit. Onze 3-persoonskamer had een minuscule badkamer, waarbij de badstop niet werkte. Na 4x klagen hebben we uiteindelijk een rubber stop gekregen. Personeel spreekt enkel Turks en Russisch. Bij een all-in vanaf 7 nachten is een avondmaal in één van de a-la-carte restaurants inbegrepen, wordt aangegeven. Echter dit is enkel geldig voor het Turks en Chinees restaurant. Het Italiaans, Steak en visrestaurant zijn zowiezo extra te betalen. Volgens de info is de minibar bij aankomst gevuld met frisdranken en bier, echter wij hadden enkel water. Ligbedden worden aan het zwembad gereserveerd door er een handdoek op te leggen, waardoor er geen bedden zijn voor mensen die écht aan het zwembad willen liggen. Al bij al een zeer teleurstellende ervaring, zeker geen 5 sterren hotel, zelfs geen 4 sterren. Enige positieve punt is dat de airco op de kamer zeer goed werkte.

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand250 m, 4 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Yazici Club Turban in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Yazici Club Turban zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.