KinderhotelWeer vandaag15°5°
6,8

Omschrijving
Hotel Grand Yazici Club Turban vlakbij Içmeler is een luxe all-inclusive hotel met goede service. Het zwembad met ondiep gedeelte voor kinderen is prettig. Ook is er een fijn en rustig adult only zwembad. Hou er rekening mee dat er veel Russen komen bij Hotel Grand Yazici Club Turban in Marmaris. Met de bus ga je goedkoop naar Marmaris.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Yaz?c? Club Turban voor je op een rij gezet:

784 reviews over Hotel Grand Yaz?c? Club Turban in het Nederlands

Voor de 3e keer in dit hotel geweest. De 1e twee keren waren geweldig! Helaas is deze derde keer minder bevallen. Het personeel was zoals altijd zeer vriendelijk. Het eten was helaas stukken minder. De salade- en toetjesbar waren weer prima, maar de rest........ Het eten was koud en het gegrilde vlees en vis waren compleet uitgedroogd! Ik vond het echt heel erg jammer omdat de vakantie daardoor een stuk minder was.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Russen verzieken dit prachtige hotel. Jammer

Jos Raaijmakers,
25-6-2018

Minpunten:

Heel veel Russen. Heel veel kinderen. Heel veel geluidsoverlast.

Middelmatig eten in complete vreetschuur

Geen rust

Pluspunten:

Mooie kamers in Block B met heerlijk zwembad.

Vriendelijk Turks personeel.

Heerlijke koffie

Mooi groen.

Gereisd met partner in mei 2018

Super vakantie gehad

Lisanne,
2-6-2018

Zeer goed hotel met goed eten, goed personeel en fijn zwembad ondiep in de schaduw voor mijn kleine meid van 14 maanden. Er zijn veel trappen maar met een klein beetje om lopen is alles te doen met de buggy. Wij hadden een superieur kamer geboekt, ik heb alleen nergens foto’s van kunnen vinden. Wij hebben een familieroom gekregen dus ik weet nog steeds niet hoe die eruit zien ;). De familieroom is erg mooi met 2 badkamers (1 met douche en de ander met bad), en 2 aparte kamers zodat de kleine en wij rustig konden slapen. Wij zaten aan de adult only pool waar het meestal erg rustig is maar af en toe waren daar toch kinderen en dan werd daar helaas niks van gezegd door de lifeguard. Er waren een paar minpunten: veel russen (dus eten werd erg ruim opgeschept), slechte wifi, gehorige kamers en erg hard bed. Verder erg naar ons zin gehad en misschien komen we nog wel eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Tjingo

Luxe ultra all inclusive. Schitterend gelegen in park. Lekker eten, goede en nette service, een heerlijk kop koffie naar keuze buiten laten bereiden. Mooi buitenterras. Veeeeeeel eten, maar lekkere variate. Heerlijk toetjes buffet.

Ruime kamers. Verrast door de luxe.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Geweldig genoten

Sander,
6-2-2018

Dit is een heerlijke vakantieplek. Veel ruimte waardoor je niet veel mensen ziet. Genoeg ligstoelen en ruimte aan het strand om te liggen. Ook heb je aan het strand heerlijke eettentjes zoals de pizzaria waar je pizza maar ook heerlijke pastas kunt eten. Dan nog maar te zwijgen over de steakhouse met heerlijke versbereide hamburgers en verse patat. De kamers zijn net en schoon. Personeel is vriendelijk. Marmaris is een leuke plek waar je heerlijk kan winkelen. Mijn koffer ging van 12 kilo naar 23. Het plaatsje aan de andere kant is ook heel gezellig. Kortom een aanrader

Gereisd met partner in juli 2017

Goed mooi.gelegen.hotel

Elly,
2-10-2017

Komen er al jaren in mei en.september nieuwe directie kan wel wat aan.verbeterd worden.personeel receptie spreekt niet allemaal.engels wat lastig is.kamers en eten prima.personeel vriendelijk alleen.in.september veel russen geen.last van maar dab wordt er veel Russisch gepraat beetje lastig in september wel eind september was animatie slecht behalve de shows.wij blijven komen.maar onder de oude directie was wel beter

Gereisd met partner in mei 2017

Hotel is sterk achteruit gegaan

Hacilar vedat,
15-9-2017

Eten is niet meer van dezelfde kwaliteit,veel mensen met buikkrampen en maagproblemen. Annimatie is aanwezig maar doen niet veel. Al het personeel van vroeger zijn vervangen,personeel dat nog overblijft van vorig jaar,willen allemaal weg. De directie is ook vernieuwd,veel zaken anders zoals,comfortabele stoelen aan de bar zijn nu hoge barkrukken,langer dan 15min kan je hier niet blijven zitten,laat staan oudere mensen. De kamers in de bijgebouwen zijn te warm en je moet al 10 min stappen op steile weg om er te komen dan nog trappen eer je er bent,als je iets vergeten bent op je kamer?! Volgend jaar ander hotel.spijtig want de ligging is Ok.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Teleurstellende ervaring

TanjaW,
20-8-2017

Dit hotel sloeg helaas tegen. Door de vele Russische gasten was het personeel totaal onverschillig, we voelden ons niet welkom. Tafels in het restaurant werden niet afgeruimd, drank moest je overal zelf gaan halen en werd meestal geserveerd in kartonnen bekers (ook wijn!) van slechte kwaliteit.

Onze 3-persoonskamer had een minuscule badkamer, waarbij de badstop niet werkte. Na 4x klagen hebben we uiteindelijk een rubber stop gekregen.

Personeel spreekt enkel Turks en Russisch.

Bij een all-in vanaf 7 nachten is een avondmaal in één van de a-la-carte restaurants inbegrepen, wordt aangegeven. Echter dit is enkel geldig voor het Turks en Chinees restaurant. Het Italiaans, Steak en visrestaurant zijn zowiezo extra te betalen.

Volgens de info is de minibar bij aankomst gevuld met frisdranken en bier, echter wij hadden enkel water.

Ligbedden worden aan het zwembad gereserveerd door er een handdoek op te leggen, waardoor er geen bedden zijn voor mensen die écht aan het zwembad willen liggen.

Al bij al een zeer teleurstellende ervaring, zeker geen 5 sterren hotel, zelfs geen 4 sterren.

Enige positieve punt is dat de airco op de kamer zeer goed werkte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Matig

Melanie,
11-8-2017

Toen wij in dit hotel aankwamen kregen wij een kamer waar 'kots' voor de deur lag, hierover geklaagd en werd pas tegen middernacht opgeruimd. Niet echt een hele fijne binnenkomer dus.. Ook keek onze kamer uit op de bouwval achter het hotel, na 2 dagen mochten wij in een bungalow kamer die toen vrij was gekomen. Best netjes natuurlijk maar de manier waarop iets minder.. Wij moesten die dag van overplaatsing om 11 uur bij de receptie zijn maar naar 3x weggestuurd te zijn mochten wij dan om 14.00 uur eindelijk naar de andere kamer. Helaas wel een paar x kakkerlakken mogen vinden. De service in dit hotel was behoorlijk slecht, de medewerkers zagen je niet staan en de tafels in het hoofdrestaurant werden dan ook niet schoongemaakt. Te weinig personeel voor het aantal gasten. Ik ben dit niet gewend van de hotels in Turkije en het stelde mij best wel teleur. Wij hebben onze vakantie niet door laten verpesten maar het was wel erg jammer, ik kom hier alleen niet weer terug. Verder een mooi hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Helemaal top!!!

Joey&Elisa,
10-8-2017

Wij zijn hier van 2-08-2017 tot 9-08-2017 geweest en hebben echt een top vakantie gehad.

De kamer was werkelijk fantastisch!

Zaten in het adult only gebouw wat in drukke periodes voor iedereen gebruikt word. Daar kregen wij een prachtige kamer voor terug helemaal bovenin met een mooi uitzicht op de boulevard van Marmaris.

Personeel was heel vriendelijk en kon over het algemeen wel engels.

Ook bij het zwembad drankjes service op inlineskates super! Bijna geen wachttijden voor drinken halen en eten halen als je tenminste niet heel laat gaat eten.

Bedjes genoeg!

Het animatie team bij het zwembad en 's avonds ook top! Leuke mensen.

Ingehuurde shows vonden wat wij hebben gezien wel iets minder dan we gewend zijn maar in marmaris is genoeg te doen!

Eten was goed veel variatie alleen de patat altijd veel te slap gebakken.

Aanrader ga er een keer bij het steakhouse eten wel kleine vergoeding maar heerlijk gegeten!

Hygiene goed. Zwembad even afgesloten geweest om te reinigen omdat er iemand in het water overgegeven had. Nog nooit zoiets meegemaakt alleen maar top dat ze het even afsluiten om helemaal te reinigen heel goed dus!

Park ziet er heel mooi uit echt een paradijsje!

De zee is ook fantastisch met de pieren kunt er heerlijk zwemmen en snorkelen.

Kinderen kunnen hun geluk niet op want er is veel voor ze te doen zelfs een klein pretparkje en ze animeren de kinderen tot in de late uurtjes nog nooit eerder ergens gezien.

Wij zouden zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Yaz?c? Club Turban in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Yaz?c? Club Turban zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.