KinderhotelWeer vandaag18°7°

13 reviews over Hotel Grand Panorama in het Nederlands

Fijn hotel

Anja
28-4-2013

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad afgelopen zomer..over een maand gaan we weer. We hebben helaas nu direct moeten boeken, want konden het niet vinden via een Nederlandse organisatie. Hopen dat dit volgend jaar wel weer kan.

Locatie is wat afgelegen, maar dat maakt het uitzicht helemaal goed, en met de dolmus ben je in n kwartiertje midden in het centrum! Fijn personeel en ook voor de kleine kindjes zit je hier ook goed.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Heerlijk verblijf

Noco
24-2-2012

Afgelopen oktober in Seray Forest geweest. Hadden een verrassingsreis geboekt. We hebben het heerlijk gehad, zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel is wat verder gelegen, maar je kunt zo instappen in het busje en dan ben je zo in het centrum. Voor het strand heeft het hotel een shuttleservice, ideaal! Kamers zijn heel ruim en mooi ingericht. Ook het Turkse buffet hebben wij ons goed laten smaken!

Gereisd met partner in januari 2012

RELAXEN

Es
16-10-2011

Als je echt wil relaxen is dit een uitgelezen plek. Ver van de drukte van het centrum, maar toch bereikbaar met de dolmus. Bovendien heeft het hotel een gratis shuttle-service. Het hotel ligt aan het einde van Marmaris (Armutalan) tegen de bergen aan. Vandaar een prachtig uitzicht over de plaats richting zee! De kamers zijn ruim en voldoende voorzien van het nodige. Het is een all-inclusive hotel met buffet. Er zijn met 2 zwembaden met ook een glijbaan. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Sinds dit seizoen is er een nieuwe eigenaar, heb ik mij laten vertellen. Dat betekent dat de oude recensies niet meer up-to-date zijn. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding kan je je hier heel goed en tot tevredenheid vermaken. Het wordt nog leuker als er meer Nederlanders zouden zijn! Af en toe een praatje in je eigen taal, dan Engels, is ook wel eens relaxed!

Gereisd met partner in augustus 2011

Ondergewaardeerd

Joco
11-10-2011

In september hebben wij gelogeerd in dit hotel. De oude indrukken kloppen echt niet meer! Sinds dit jaar is er een nieuwe eigenaar en blijkbaar heeft hij de wind er goed onder. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is in buffetvorm. En natuurlijk Turks eten, want we zijn er toch? Blijkbaar weten nog niet veel mensen dat het eten in Turkije nooit heet is: de smaak komt anders niet tot zijn recht. Het buffet is ruim voorzien. Het is all inclusive: dus de dranken zijn niet van de hoogste kwaliteit! Smaakt je wijntje niet; dan bestel je toch een fles wijn of Efesbiertje uit de fles. De kamers zijn ruim en als je aan het zwembad zit heb je een geweldig uitzicht. Nadeel is dan wel dat het wat rumoeriger is.

De afstand naar het strand is niet loopbaar: maar er is een gratis shuttle-service van het hotel of een dolmus. Al met al: Wij hebben genoten en dat willen we op deze manier laten weten. Niet meer die oude reacties lezen, want er is veel veranderd!

Gereisd met partner in september 2011

Heerlijke vakantie gehad

Liset
5-10-2011

Jammer van onderstaande reacties, maar wellicht komt dit omdat dit nog van 2010 is. Sinds 2011 heeft Seray forest een nieuwe eigenaar, zoals het personeel ons vertelde. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Afstand centrum is best ver, maar op korte afstand is er een dolmusbusje. Naar het strand gingen wij regelmatig met de gratis shuttlebus van het hotel! Het hotel heeft een prachtig uitzicht! Vraag dan ook zeker om een kamer met zwembadzijde! Eten vonden wij heerlijk, buffet met Turkse gerechten. Kortom wij hebben een heerlijke, rustige vakantie gehad in Seray Forest, absoluut een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2011

Welkom in HEL

Emma Rademaker
20-8-2010

35 keer in Turkije geweest, nog nooit in zo'n slecht hotel gezeten. Eten in 1 word: STRONT. Kamers ruim, lichten kapot. All inclusief is alleen cola etc zonder prik, voor ice tea etc al bijbetalen. Bar maar tot 23.00 open. Daarna niks meer te verkrijgen. Niks mag, voor alles regels. Drinken uit vieze plastic bekers. Hamam meneer erg opdringerig. Afstand tot centrum en strand 4km maar staat op site anders aangegeven. ALS JE DE MOGELIJKHEID HEBT--> ANNULEER OF BOEK OM!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

schandalig

anneke
18-8-2010

Bij boeking bleek dat informatie op site niet klopte,geen 50 m maar 4 km van strand.

Zwembad leek ok.maar water troebel en vettige randen en zwemtrapjes.Ruime kamers,maar slecht schoongemaakt en geen schpne handdoeken.Ruim balkon en prachtig uitzicht.Verlichting in kamers kapot en is-na verzoek-niet hersteld.1 v.d.2 liften buiten werking.All-inclusive zeer beperkt,goedkope frisdrank uit gezinsflessen,ice-tea bijbetalen,raki ok.Diner 1e avond:opgewarmde onbestemde prut(dat laat ik mijn kat nog niet eten),verlepte sla en oud fruit.Verder uit eten gegaan.2e ochtend ontbijt geprobeerd,zelfde zooi met OUD brood.Moesten we maar in enige toaster stoppen,maar helaas kapot!Klacht hielp niet,werd gezegd dat we 250e p.p.hadden betaald,maar dat was 575e p.p voor 1 week!Hostess gebeld en verder prima vakantie gehad in Art Marmaris,aan strand met kwalitatief goed eten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Een goed hotel zeker een aanrader voor iedereen

Marco & Debby
12-7-2009

Wij komen net terug en hebben een boeking gedaan via via een bingo 4**** het 1e hotel waar we zijn neer gezet is echt een verschrikkelijk hotel namelijk "club Viva" dat is echt een slecht hotel maar met overleg met de hostess over dit hotel zijn we hier beland en gelukkig hebbben we het hier erg naar ons zin gehad. Heel vriendelijk personeel intertaiment wordt elke dag wel iets gedaan waterpolo was erg leuk tegen de engelsen dus zeker een aanrader. het eten was zeer goed elke dag wat anders. kamers worden daagelijks verschoont en zijn groot en de douche was erg goed veel druk en warm water.

Gereisd met partner in juli 2009
2008

verval

vd vegt
19-8-2008

jammer dat dit hotel vervallen dreigd,4 jaar heen geweest en er een leuke tijd gehad,alleen ver van het centrum vooral voor de wat ouderen wel goed en rustig.

Vorig jaar terug geweest om te kijken wat er van over was,het leek wel verlaten,geen gasten bijna behalve engelse bingo verslaafden en de vroegere eetzaal stond vol met speelautomaten,waarschijnlijk dat ook hier de russische maffia floreert

Gereisd familie in augustus 2008
2005

mooie locatie

wel slecht bereikbaar maar vor degene die op vakantie gaan voor pure rust dan is dit de ideale locatie.

Gereisd anders in augustus 2005

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Panorama in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.