Hotel Grand Ideal Premium

Hotel Grand Ideal Premium

7.2Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Ideal Premium voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

Overnacht in een mooie en schone kamer bij Sunconnect Grand Ideal Premium in Turkije. Hier geniet je elke avond van een afwisselende maaltijd dankzij de verschillende thema-avonden. Na het eten schuif je aan voor de professionele show van het animatieteam. Sunconnect Grand Ideal Premium is gelegen in Marmaris.

703 reviews over Hotel Grand Ideal Premium

• 2019
    6sonja28-08-2019

nooit meer

het hotel is wel netjes maar de gasten die er zitten zijn engels .het is eten is matig en s middags ondermaats . s avonds valt het wel mee .om op rust te komen moet je hier niet zijn luidruchtig aan zwembad eten drinken overal op de grond van gasten. een mooi lobbybar met bediening is er niet. aan het zwembad wel poolbar waar je enkel drank krijgt in kartonnen bekers wat toch niet past in een 5 sterren hotel . het is absoluut zijn sterren niet waardig voor mij iets meer dan drie maar zeker geen 4.het is een hotel voor engels luidruchtig toogvolk.de prijs is teveel voor wat je krijgt .dus zeker nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam. Baki02-08-2019

Goed hotel, niet uitstekend

Hotel is heel netjes en schoon. Kamers zijn wel wat oud maar is niet storend. Personeel is heel vriendelijk, ze bouwen graag een band met je op. Wel veel kinderen maar dat is in principe niet storend. Eten is voor een All-inclusive wel goed, het blijft massa-food maar we vonden het niet slecht. Locatie is heel goed en fijn, strand is op 2 minuten lopen, winkeltjes/supermarkt ook op 2 minuten loopafstand. Naar het centrum kan je met een busje gaan, die rijd om de circa 20 seconde een langs. Het kost 4 lira pp, omgerekend iets minder dan 70 cent.

Wel waren er een aantal wat minder fijne/leuke dingen. De bedden waren heel hard en ze zijn voor mij (1,95m) wat aan de korte kant. Het zwembad is zeker in de eerste dagen al 4 à 5 keer afgesloten omdat er kinderen hun ontlasting erin hadden gedaan, wel hygiënisch maar dit hoeft niet 2 maal op een dag te gebeuren. Douche word warm en koud soms en is wat kleiner maar niet heel erg.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Heidi Klein23-11-2018

Ontzettend heerlijke vakantie

Fantastisch hotel, lekker eten, mooie schone kamers, leuke animatie. Een mooi land, vriendelijk personeel, komen graag terug.

• 9Kurt09-11-2018

Op en top aan te raden

Een zeer goed hotel en proper. We zijn 12 dagen geweest wat voor ons ook het maximum, maar het was er zo goed meegevallen dat het zelfs langer mocht duren. Het was op en top. Het eten iedere avond zowat verschillend, mooi zwembad, zeer verzorgd en het animatieteam was de hele dag op en top, we hebben ons geen moment verveeld

• 9Daphne Pilotto21-09-2018

Aanrader!

Onze gehele vakantie in dit hotel was super! We zijn goed ontvangen en begeleidt naar onze kamer. Op het eerste zicht leek de kamer klein maar eens geïnstalleerd hadden we niet te klagen! Alles was superproper! Het eten was erg divers met verschillende thema avonden en steeds lekker en verzorgd! Een extra bonus was het animatieteam! Zij zorgde voor een tal activiteiten door de dag en de shows 's avonds waren zeer leuk om naar te kijken! Iedereen is erg vriendelijk en je voelt je er direct thuis!

Een echte aanrader !

• 10Benjamin dirix21-09-2018

Super vakantie gehad !

Echt een top vakantie gehad ! Van dag 1 tot de laatste dag op handen en voeten gedragen . Ik snap niet waarom er slechte recensies zijn over dit hotel . Het enigste kleine minpunt was de kamer , we lagen op het 5de (hoogste) verdiep , dus hadden wij een schuin dak , en het bed was iets aan de kleinere kant . Voor de rest niets op aan te merken , steeds proper en verzorgd . De ligging is zo goed als perfect , op 10 minuutjes van het centrum . En ook het strand . Al het personeel , van de balie tot de bar tot de obers e.d super vriendelijk en behulpzaam ! Het animatie team krijgt een dikke dikke pluim van ons ! Super mensen ! Van sochtends tot savonds is er wel iets te beleven !! (Voor jong en oud) Van de Engelse mensen die er waren zeker en vast geen last van gehad ! Zelfs vrienden mee gemaakt !

Ik raad dit hotel zeker en vast aan ! Ik heb een topvakantie gehad !

• 8Petra13-09-2018

Goed hotel prijs/kwaliteit

Kleiner hotel, goede prijs/kwaliteitverhouding. Animatieteam is TOP! De ganse dag door valt er wel wat te beleven. Eten is zeker oké. Er valt de hele dag door wel iets te verkrijgen, van buffetvorm tot Turkse specialiteiten. Personeel aan de bar, in het restaurant, balie,... zijn allemaal zeer vriendelijk. Kamers zijn aan de kleine kant.. Het hotel is ook gelegen aan een drukke straat. Hierdoor kan je op de kamer wel wat last hebben van lawaai van buitenaf. Er zijn inderdaad veel Engelse aanwezig in het hotel maar dit ervaren wij niet als een minpunt. Ze zijn allemaal even vriendelijk. Wi-Fi verbinding is goed op de kamer, daar buiten valt hij zeer regelmatig weg.

• 8nathalie13-09-2018

fantastisch

wij hier klaagt heeft geen reden vriendelijk personeel. eten zeer lekker en verschild je hebt toch thuis ook geen 6 verschilden gerechten . mss wat meer vuilnis bakken aan het zwembad maar dat de mensen eens zelf geen bekers weg gooien en niet wachten tot het er iemand komt op kuisen .een min putje dat de vloer in ons slaapkamer niet proper was

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Niels04-09-2018

Normaal hotel

Wij verbleven met onze 3 kinderen op twee apparente kamer met een tussen deur, groot genoeg voor ons 5. De kamers lagen aan de straat kant maar daar hadden we geen last van, de mini bar wordt enkel bij gevuld met water. voor een plaatsje aan het zwembad moet je wat vroeger opstaan, er zijn voldoende ligbedden maar te weinig plaats. Het zwembad is ook net iets te klein voor dit hotel ook het gebruik van opblaas matrassen is hier zeer populair. Door dat de meerderheid Britten zijn is hier ook de animatie enkel in het engels jammer voor onze kinderen. De animatie is vooral gericht op volwassen.Het eten is oke elke dag iets anders zowel s'morgens als s'avonds tijdens de middag kan je buiten nogal druk of binnen op je gemak eten. Wat wij wel misten waren ijsjes die kan je enkel kopen in het winkeltje in het hotel. buiten het hotel kom je nogal snel tussen de winkels en de bar's terecht, pas wel op bij het oversteken van de straat want de chauffeurs kijken naar geen voetgangers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 5Natasja16-08-2018

Nooit meer

Klein schalig hotel. Te volgepropt aan het zwembad om te liggen. Kamers verschillen enorm als je dan klaagt krijg je eentje die 10x beter is. WiFi valt steeds weg wat enorm vervelend is. Het eten is zeer eentonig tonijn kennen ze ni eens en je kan al snel je buffet toog vullen met 5 schalen tomaat op verschillende wijzen gesneden. We waren 11 keer in Turkije dit is echt geen 5 sterren waard. Kwestie van netheid is het hotel wel dik in orde.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hotel Grand Ideal Premium info