Hotel Grand Faros

4,2

Onvoldoende

20 tips over Hotel Grand Faros

RK, 15-6-2015
turtlebeach is een echt aan rader Pammukala valt tegen bijna geen kalkbaden meer te zien dorpen tocht is ook prachtig Of neem een boot taxtie naar omliggende plaatsen
Peter, 29-9-2014
Bij de receptie is een zeeeer trage niet-beveiligde WiFi verbinding die wel werkt. Nadeel is dat iedereen die wil internetten dan ook daar zit, met als gevolg dat de verbinding helemaal niet meer vooruit te branden is. Enter, haal koffie en bij terugkomst is de pagina mogelijk geladen.
Sunaina, 18-8-2014
Vergeet nooit bij de drankjes die je besteld de gele klantenbon te vragen. Beter is om alles contant af te rekenen.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Faros voor je op een rij gezet:

RK Folkerts, 5-8-2014
Wij hadden een kamer aan de voorkant Heerlijk rustig animatie duurt tot 00.00 uur Kamers waren goed geïsoleerd hierdoor hoorde je niks
Rutten, 13-6-2014
Travel agency Yagna aan de haven scheelt de helft van de prijs bij excursies dan bij je eigen reisorganisatie, staan zeer goed aangeschreven in Turkije.Wel engelse reisleiding.
helenakooistra, 27-10-2013
haven, kasteeltje van Marmaris. Met de taxiboot naar Turunc. Met de geel met blauwe touroperator dagje naar Akyaka, was de moeite waard.

Amanda, 21-10-2013
Hammam in hotel is goed, wel erg prive. Cocktails en lunch zijn erg lekker. Ga zeker savonds eens naar Yunus (het zusterhotel) erg gezellig!
paul haasnoot, 26-9-2013
Als je in Marmaris langs de haven loopt vergeet dan niet even langs te gaan bij restaurant Jan de Wit erg gezellig.Tevens erg leuk is de markt in icsmeler, deze is elke woensdag, zorg er wel voor dat je voor 10 uur ter plaatse bent anders kun je niet meer gewoon lopen ivm de drukte.
rob nieuwlands, 1-7-2013
wil je wat leuke goedkope kleding ga dan op wo. naar de markt in het nabij gelegen icmelèr. het kasteel is mooi en ook dagtrip Rhodos is een aanrader.
Maria, 25-6-2013
Als je lekker wilt eten. neem dan het gratis busje of de dolmus naar de boulevard en het strand. En ga heerlijk bij het restaurant Faros eten. Het is savonds ook erg gezellig zitten daar. Restaurant BONNO is van dezelfde eigenaar. die zit aan de andere kant van de boulevaar. Ook een leuk restaurant. Als je op het strand ligt aan de boulevard bij het Faros restaurant. En je geeft aan dat je in Hotel Grand Faros verblijft. Dan krijg je 10% korting op je eten en drinken

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Faros voor je op een rij gezet: