Hotel Grand Cettia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

743 reviews over Hotel Grand Cettia

• 8Jolanda de Jong23-06-2014

Goed hotel! Aanrader

Grand Cettia is een erg leuk hotel. Het eten is goed, goed van kwaliteit. Wat minder keuze als in een luxe resort (daar betaal je ook naar). Animatie is super leuk! Hotel kamers zijn erg mooi. Er zijn erg veel Engelsen in het hotel... vond ik wat minder. Zwembad is ruim zat, alleen de bedjes er om heen zijn wat dicht op elkaar. Handdoekje leggen om 07:00 (dag van vertrek hebben wij dit opgemerkt). Wij kwamen vaak rond 09:30 uur en ook dan hadden wij nog bedjes (wel laagseizoen uiteraard)/ Kortom ik vind dit een aanrader. Boulevard en strand zijn aan te lopen ca. 20 min. (maar door leuke straten etc. dus goed te doen). Centrum van Marmaris is ook aan te lopen maar ong. 45 min lopen. Erg gezellig over de Boulevard. Leuke eettentjes in de nabije omgeving. Zeker de prijs-kwaliteit verhouding is hier super.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Pieters Kamiel04-06-2014

Zeer goed vier sterren hotel

Beste hotel in zijn klasse , de netheid, het eten, de bereidwilligheid en vriendelijkheid van het personeel zijn top. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Joyce en Els04-06-2014

geweldige vakantie

Wij zijn 8 dagen in Grand Cettia geweest.Alles was naar wens, zeer net en vriendelijk personeel, werden s'nachts in een regenbui vanaf de lobby onder een grote parasol naar ons complex gebracht. Wat een service! En niet te vergeten het animatieteam , top. Allemaal bedankt.

Gereisd in mei 2014

• 9eric cassauw26-05-2014

uitstekent hotel prijs kwaliteit.

hotel Grand Cettia is een uitstekend hotel er verblijven wel veel Engelsen met jonge kinderen en dat stoort soms,Het personeel is heel vriendelijk en de Managers zeer behulpzaam. Ik kom er al sinds 2006 en kom er nog steeds graag,wie het eten er niet lekker vind is niet veel gewoon?Men mag niet vergeten dat men in Turkije is, er word geen varkensvlees geserveerd.Tot ziens in 2015 Eric. ,

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8sara07-05-2014

Geweldige vakantie gehad met kind van 4 jaar

Geweldige vakantie gehad. Mijn zoontje van 4 heeft zich optimaal vermaakt bij het kinderzwembad en de kidsworld. Helaas was dit wel in het engels maar mijn kind vond dat geen punt. Zwembad was wel koud maar voldoende bedjes. Personeel is heel vriendelijk en restaurant geven ze altijd wat extra aandacht aan de kids. Eten was echt heerlijk. Veel variatie en vers. Buiten werd ook altijd iets lekkers op de grill bereid. Toetjes in overvloed en het diner kan je zo 2 uur overdoen. Drankjes waren wel beetje eentonig als je geen alcohol drinkt. Sap was meer aangelengde limonade en de rest was prik. Jammer dat alles in het engels gaat vooral voor de kinderen maar mijn zoontje scheen daar geen problemen mee te hebben. Kamers worden slecht schoongemaakt. Alleen de bedden werden opgemaakt en de hele vakantie niet verschoond (zag ik later pas). Handdoeken worden 1 x in de 3/4 dagen verschoond.Dat was minder. bij regen is er helaas niet veel te doen. Personeel vraagt niet om een fooi en dat was fijn

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8Leon04-12-2013

Top hotel!

Bij binnenkomst werden wij direct vriendelijk begroet en werd ons van alles verteld, ook werd ons vertelt dat we ons bij die persoon konden melden als er wat was. Personeel maakt graag een praatje met je en houden van een grapje. Eten en drinken kan de hele dag door. Ondanks de vele Britten, waren ze niet vervelend aanwezig. Het eten is prima, niets op aan te merken. Elke dag was er een animatieteam, vooral gericht op de kinderen die daar ook zichtbaar van genoten. Voor ons persoonlijk was er nog een grote verrassing. Wij hadden twee kamers geboekt (die goed onderhouden zijn) maar omdat het vol zat besloten ze dat wij in de Presidential suite mochten zodat ze onze kamers konden door verhuren, dikke prima wat ons betreft! We hoefden tenslotte niks extra's te betalen en die kamer was prachtig! Wij hebben enorm genoten van onze vakantie, mede door de goede service van het personeel! Ook de hammam is een aanrader! Beetje onderhandelen en je hebt dat voor een mooi prijsje!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8elly20-10-2013

een goed hotel met goed eten

het eten was heel goed, de animatie vonden wij minder. het werd heel goed schoon gehouden. helaas hebben ook wij de brand meegemaakt, het personeel was vrij snel aanwezig en rond 6 uur gingen we naar het terras bij het zwembad en kregen we tafellakens en handdoeken om ons warm te houden. rond tien voor 7 kwam met schalen met iets te eten. het was natuurlijk op dat moment sowiezo een chaos. de brand was al geblust maar de rook moest nog uit het hoofdgebouw voor we erin mochten om 7 uur.we hebben na veel moeite wel een andere kamer gekregen omdat het geen doen was in de stank van het gebouw te blijven dit dankzij de belboy.maar al met al toch wel een hotel om terug naar toe te gaan. ook een aanrader is om 's avonds maar het centrum te gaan kijken naar de fontein met de licht en muziekshow om 9 uur of half 11

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8frans17-10-2013

goed hotel

Niet op nederlanders gericht. Er is brand onstaan in het hotel en moesten om kwart voor 5 ,snachts onze kemer uit, wij werden aan ons lot overgelaten. geen enkele informatie.Omdat we om 07.00 uur werden opgehaald voor de thuisreis konden we in de rook onze koffers van de kamer halen. Zijn zonder ontbijt moeten vertrekken, zeer slechte afreis

Gereisd met partner in oktober 2013

• 5matty01-10-2013

niet voor herhaling

wat een tegenvaller, wist dat ik in moest leveren als je van een 5 naar een 4gaat. Hotel is erg gericht op de UK, personeel heeft dar ook alleen maar oog voor. Ruimte rond zwembad ZEER klein, je ligt als sardientjes dtrak tegenelkaar aan en dan 5 rijen dik. Er wordt veel verschil gemaakt tussen mensen die al langer komen bv. vanaf 19.30 kreeg je pas drinken uit een glas, vaste gasten kregen wel een glas. Bediening was erg jong en meer met elkaar aan het praten dan de gasten te bedienen. als ze dan al bediende werd gelijk alles weggehaald als je nog een keer eten ging halen. dit incl. bestek, drinken. Tafels slecht ingedekt, moest meerdere malen zelf bestek, peper, zout en servetten halen. Eten voor 4*redelijk,vooral voorgerechten waren erg lekker. toetjes erg vers. Buffet erg eentonig en vaak lauw. kamers klein maar zeker prima en keurig schoon. Hotel is aan renovatie toe. Omgeving makkelijk bereikbaar door goed geregelde dolmus. Erg groene en bergachtige omgeving. Watertaxi is leuk

Gereisd in januari 2013

• 8Andrea25-09-2013

heerlijk

voor de 5e x in het heerlijke grand cettia geweest,aller hartelijkst ontvangst,fijne schone kamer en fantastiche obers/personeel oke eten was wat minder deze keer en entertaiment team ook maar ze deden wel hun best om er wat leuks van te maken.toch volgend jaar ander hotel omdat we in een ander deel van marmaris willen zijn maar we komen zeker terug,

Gereisd met vrienden in september 2013

30 tips over Hotel Grand Cettia

• Pieters Kamiel, 04-06-2014

Kamers op het vijfde met zeezicht geven een prachtig uitzicht op Marmaris en omgeving

• Sanne Marly, 26-11-2013

Even terug komen op de tip die ik had geplaatst, je moet niet bij dat kruispunt afslaan.. maar iets doorlopen voorbij het steakhouse. en dan rechts afgaan... dan loop je door aan het einde weer rechts afslaan. dan zie je een soort van tuintje aan je linkerkant overdekt met gaas... dan ga je weer links af. en dan helemaal doorlopen ( klinkt misschien lastig is het niet! ) je bent er echt in 10 minuten! Is heel erg makkelijk. Je loopt tussen allemaal kleine hotelletjes in straten.

• Sanne Marly, 18-10-2013

Het strand waar je heen word gebracht met het busje daar liggen erg grote stenen wat ontiegelijk pijn doet aan je voeten ( je komt niet eens meer overeind in de zee ) kan je beter 10 minuutjes lopen naar het strand achter het hotel ( op het kruispunt bij het steakhouse afslaan naar rechts ) verder top hotel! Ik ga over 4 dagen weer!

25 vragen over Hotel Grand Cettia

• Heidi, 11-07-2018

Hoelang is de transfer?

Hallo,

Wij gaan in sept naar cettia, weet iemand hoelang de transfer is van Milas bodrum naar Grand hotel Cettia?? We reizen namelijk met een klein kindje :)

• Mras, 27-09-2014

Handdoekenservice

Er zijn verschillende berichten, maar is er een handdoekenservice?

a_boer887, 21-10-2014

in de herfstvakantie iedere dag schone badlakens.

Mars, 14-11-2014

Bedankt voor uw reactie

NY, 14-11-2014

Nee, er zijn geen badlakens voor bij het zwembad.

joyce, 22-10-2014

Op de kamer wel iedere dag schone badlakens, maar voor het strand of zwembad moet je zelf meenemen.

nienke de boer, 21-10-2014

ja elke dag.

• Gina, 19-06-2014

Welke kosten bij aankomst

Is er misschien iemand die ons kan vertellen welke kosten we nog meer hebben bij aankomst? Wij vertrekken half juli voor de eerste keer naar dit hotel, en ik kan helaas nergens vinden wat de kosten voor een kluisje, internet op de kamer, airco en eventuele andere faciliteiten zijn. We zouden het namelijk fijn vinden om dit geld al apart kan leggen hiervoor! Als er nog eventuele andere dingen zijn waar we tegenaan kunnen lopen hoor ik dit ook graag!

Jolanda de Jong, 23-06-2014

Kluisje moet je betalen, de kosten weet ik helaas niet. Airco is gratis. En de Wifi is in de lobby etc. gratis. Op de kamer hadden wij geluk en hadden daar verbinden voor gratis Wifi. Of er ook betaalde wifi beschikbaar is durf ik niet te zeggen. Kosten vooraf: een visum.... (kan heel makkelijk via het internet en kost dan ook nog eens minder). Verder in het hotel inderdaad alleen bovengenoemde kosten, mocht je daar gebruik van willen maken.

a_boer887, 21-10-2014

voor 1 week waren we 16 euro kwijt voor het kluisje, het is een betrouwbaar hotel dus volgende geen kluis weer.

Hotel Grand Cettia info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.2 km
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats