Hotel Grand Cettia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

743 reviews over Hotel Grand Cettia

• 9Coopman Petra en Deplancke Dirk09-09-2014

Heerlijke vakantie!!

Iedereen was er echt vriendelijk: fijne ontvangst, mooie kamer, vriendelijke bediening, rustige buurt, veel animatie. Het eten was enorm gevarieerd en lekker. Je kon er van 07.00 uur eten tot s' avonds laat, er was voor iedereen iets. Was aan het zwembad wel gladdig en enorm veel inwoners van Engeland die wat grof konden zijn. Hebben enorm genoten en gaan zeker en vast nog terug! Was een super vakantie.

• 5Mister X02-09-2014

3 sterren hotel

Nee,dit hotel is op 2 jaar sterk achteruit gegaan. Een 3 sterren is dit waard. Het enige wat k goe kan zeggen,zen doen hun best. Voor de rest: slechte hygiene in het zwembad en de wc's aan het zwembad,engelsen die alreeds om 6u hun handdoek aan het zwembad leggen,bezetting hotel is teveel voor de plaatsen aan het zwembad en restaurant. Het eten is niet slecht maar geen 4 sterren waard. Werken samen met een prive ziekenhuis waar ze percent krijgen...wees dus opgepast eventuele opname. Qua animatie....ondermaats en elke dag bingo voor extra inkomsten. Dus.....voor herhaling vatbaar? Helaas niet.....dit is een 3sterren hotel dat uit is op geld.

• 9Ronnie19-08-2014

Leuk hotel met kinderen

Zijn op 9-8 hier aan gekomen. Mooi hotel en erg vriendelijk personeel. Leuk ontvangen. Wel erg op Engelsen gericht. Het eten vooral. Ik ben ziek geworden de dag van vertrek door eten buiten het hotel. Kon daardoor niet die dag terug reizen. Mochten gewoon op de kamer blijven zonder extra kosten, behalve de bel kosten. Super aardige mensen en wat een top service. Kunnen veel hotels nog een puntje aan zuigen! Shoppen in Marmaris is erg leuk, vooral de bazaar. Wel afdingen. De sunset cruise is ook een aanrader. Mooie boottocht. Zwembad aan de kleine kant, wel schoon. Omgeving zwembad erg glad. Diverse mensen onderuit zien gaan. Liggen matten speciaal tegen het vallen. Hygiëne goed. Directeur loopt regelmatig zelf rond. Ligging: op een heuvel, diverse supermarkten in de buurt. Ook restaurantjes.

Verder een super hotel, mooie omgeving, top service! Komen ooit nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Oosterlynck fabienne 18-08-2014

Fantastische. Plek

We voelen ons op ons gemak en een beetje thuis tot volgend jaar

• 10hellendoorn25012-08-2014

fantasties hotel

grand cettia is een goed hotel wij komen hier al 8 jaar en gaan elk jaar weer kinderen vermaken zich prima hier personeel is vriendelijk en de manergers zijn heel behulpzaam eten is ook goed er ligt voor iedereen wel wat bij leuk animatie team

• 8Ronny11-08-2014

Goed hotel, veel slecht opgevoede Engelse gasten

Het hotel op zich was niet veel op aan te merken. Bij aankomst werd gemeld dat er een probleem was op onze kamer en zolang dit niet in orde was kregen we een upgrade.

Personeel was vriendelijk, eten was OK.

Kamer was altijd snel en proper opgemaakt. Beddengoed in figuurtjes gevouwen.

Een grote domper was echter de vele toeristen uit Engeland die blijkbaar enkel naar daar kwamen om hun te pletter te zuipen. Hun kinderen werden totaal niet in het oog gehouden en deden wat ze wouden: -naast het zwembad hun broek aftrekken en in het water plassen -grote behoefte doen in het zwembad -met eten gooien -snachts door de gangen lopen en roepen -rustige kinderen hun speelgoed afnemen en vechten -enz.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7An Heyman10-08-2014

Geen aanrader voor mensen zonder kinderen

Grand cettia in Marmaris is gericht op mensen met kinderen.Ik ging samen met mijn partner en dat is geen aanrader, van 's morgens tot 's avonds krijsende kinderen. Bij de animatie 's avonds waren ALLE stoelen bezet, voor kinderen die toch op en rond het podium zaten, dus geen plaats om te zitten zodat we verplicht waren buiten het hotel te gaan niettegenstaande we ALL IN hadden !! Zowel op het terras als in het restaurant hebben we dagelijks klachten gehad over enorm vuile glazen, oa lippenstift, echt walgelijk, in het restaurant ontbraken steeds ofwel borden ofwel bestek !! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers waren altijd ontzettend proper. Een tegenvaller was ook de steile helling voor je aan het hotel kwam en daarbovenop ook nog de trappen tot de ingang, geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn!! De ALL IN formule is maar tot 23u en dat is spijtig, op de kamer is enkel water voorzien en de rest is betalend net zoals de kluis !!

Gereisd met partner in juli 2014

• 6vanessa07-08-2014

dit nooit meer!

hotel Grand Cettia is niet aan te raden voor mensen die echt van rust willen genieten na hun activiteiten. muziek staat veel te hard op tot 2uur s'morgens Engelsmannen zitten te kressen tot bekan s'morgens vroeg! ontbijt wordt opgemaakt volgens hun smaken dwz: witte bonen in tomatensaus, zwanworsten in tomatensaus, enzo....

avondactiviteiten: O!!! niks interessant voor kinderen wij zijn 10 avonden naar het centrum geweest was daar veel interessanter!

eten geen variëteit. kamer kuisen ok, niet echt moeite gedaan er iets moois van te maken zelf met een "tips".

zwembad voor kleuters en peuters ok, volwassenen ok. maar één enkel schuifaf in groot zwembad en 2 in klein zwembadje.

personeel was nog fijn.

maar is voor ons geen aanrader....

• 6michael30-07-2014

staat zeker niet op ons terugkeer lijstje

plus punten: mooi hotel, mooie verzorgde en netjes onderhouden kamer, lekkere smaken van de warme maaltijden

min punten: te jong personeel (weinig zin om te werken), vette borden en glazen gezien, dessert gehad met schimmel (na melding werd deze schotel direct weggehaald), hierdoor hebben wij ons wel de vraag gesteld "hoe verloopt de netheid in de keuken", bij aankomst bleven koffers lange tijd op straat staan en bij vertrek mochten wijzelf alle koffers trap afsleuren, veel te druk rond zwembad, met eigen ogen gezien hoe engels meisje aangemaand werd door ouders om behoefte in het zwembad te doen, ondermaats animatie team

voor een volgende reis mikken wij zeker terug een stapje hoger naar een vijf sterren hotel, waar wij in het verleden deze toestanden nooit meegemaakt hebben

• 8j_treling26-06-2014

Goed hotel.

Goed hotel. Leuk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het zwembad is in het hoog seizoen wat aan de kleine kant. Maar men mag dan ook gebruik maken van het zwembad van het Cettia hotel aan de andere kant van de straat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

30 tips over Hotel Grand Cettia

• Pieters Kamiel, 04-06-2014

Kamers op het vijfde met zeezicht geven een prachtig uitzicht op Marmaris en omgeving

• Sanne Marly, 26-11-2013

Even terug komen op de tip die ik had geplaatst, je moet niet bij dat kruispunt afslaan.. maar iets doorlopen voorbij het steakhouse. en dan rechts afgaan... dan loop je door aan het einde weer rechts afslaan. dan zie je een soort van tuintje aan je linkerkant overdekt met gaas... dan ga je weer links af. en dan helemaal doorlopen ( klinkt misschien lastig is het niet! ) je bent er echt in 10 minuten! Is heel erg makkelijk. Je loopt tussen allemaal kleine hotelletjes in straten.

• Sanne Marly, 18-10-2013

Het strand waar je heen word gebracht met het busje daar liggen erg grote stenen wat ontiegelijk pijn doet aan je voeten ( je komt niet eens meer overeind in de zee ) kan je beter 10 minuutjes lopen naar het strand achter het hotel ( op het kruispunt bij het steakhouse afslaan naar rechts ) verder top hotel! Ik ga over 4 dagen weer!

25 vragen over Hotel Grand Cettia

• Heidi, 11-07-2018

Hoelang is de transfer?

Hallo,

Wij gaan in sept naar cettia, weet iemand hoelang de transfer is van Milas bodrum naar Grand hotel Cettia?? We reizen namelijk met een klein kindje :)

• Mras, 27-09-2014

Handdoekenservice

Er zijn verschillende berichten, maar is er een handdoekenservice?

a_boer887, 21-10-2014

in de herfstvakantie iedere dag schone badlakens.

Mars, 14-11-2014

Bedankt voor uw reactie

NY, 14-11-2014

Nee, er zijn geen badlakens voor bij het zwembad.

joyce, 22-10-2014

Op de kamer wel iedere dag schone badlakens, maar voor het strand of zwembad moet je zelf meenemen.

nienke de boer, 21-10-2014

ja elke dag.

• Gina, 19-06-2014

Welke kosten bij aankomst

Is er misschien iemand die ons kan vertellen welke kosten we nog meer hebben bij aankomst? Wij vertrekken half juli voor de eerste keer naar dit hotel, en ik kan helaas nergens vinden wat de kosten voor een kluisje, internet op de kamer, airco en eventuele andere faciliteiten zijn. We zouden het namelijk fijn vinden om dit geld al apart kan leggen hiervoor! Als er nog eventuele andere dingen zijn waar we tegenaan kunnen lopen hoor ik dit ook graag!

Jolanda de Jong, 23-06-2014

Kluisje moet je betalen, de kosten weet ik helaas niet. Airco is gratis. En de Wifi is in de lobby etc. gratis. Op de kamer hadden wij geluk en hadden daar verbinden voor gratis Wifi. Of er ook betaalde wifi beschikbaar is durf ik niet te zeggen. Kosten vooraf: een visum.... (kan heel makkelijk via het internet en kost dan ook nog eens minder). Verder in het hotel inderdaad alleen bovengenoemde kosten, mocht je daar gebruik van willen maken.

a_boer887, 21-10-2014

voor 1 week waren we 16 euro kwijt voor het kluisje, het is een betrouwbaar hotel dus volgende geen kluis weer.

Hotel Grand Cettia info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.2 km
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats