Hotel Grand Cettia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

743 reviews over Hotel Grand Cettia

• 4Kiki01-02-2015

Never again!

Vies zwembad.. Heb er een chloorallergie opgelopen omdat ze er kilo's chloor in doen.. (Nog nooit eerder meegemaakt)Omdat er zoveel bacterie inzitten!! 2x in de week was het zwembad daarmee afgesloten Engelse boeren nemen elkaars handdoek mee en nemen om 7u smorgends alle stoelen aan het zwembad in beslag.

S avonds geen plaats in het restaurant, Altijd hetzelfde eten ... En heel engels getint! Als je geen engelsman bent , is het hotelpersoneel ronduit boertig tegen je. Kamers werden niet gepoetst! Airco werkt niet hoe het moet (4x van kamer verhuisd rn nog altijd geen goede airco) Animatieteam ondermaats

Ijsblokjes en water dat in de bakken zitten is kraantjes water!!!! Dit is met eigen ogen gezien!!!

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard!!!

Let maar op dat je hier niet ziek word in het hotel , Dokters en ziekenhuizen werken samen met dit hotel om zoveel mogelijk geld binnen te krijgen!!! Opletten geblazen dus

Ga hier Niet heen als u een ontspannen reisje wil.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Nicole Ypma14-11-2014

Prima 4* hotel

Prima 4* all incl hotel, aan n hellende weg. Afstand tot strand en (begin van) winkelstraat ong 1 km. Fietshuur of dolmus is dus wel nodig. Het hotel is niet massaal groot, maar heeft wel alle voorzieningen, zelfs WIFI op de kamer. Eten was ook prima, genoeg variatie, warm en voor elke smaak iets. Kon zowel buiten zitten als binnen in het restaurant met airco. Personeel is vriendelijk en niet opdringerig, alleen bij de bar waren ze iets stugger. Gasten waren voor 80% engelsen met erg luidruchtige kinderen (wat ze niet van vreemden hadden). Animatie ook erg gericht op kinderen, dus voor gezinnen met kinderen is t ook een super leuk hotel. Bij aankomst in de avond krijg je altijd eerst een slechte kamer, maar zoals bij elk hotel in Turkije kun je de volgende dag verhuizen naar een betere kamer. Ik zat in het bijgebouw op de 7e verdieping met mooi uitzicht over Marmaris en de zee. Prima ruime kamer en goeie schoonmaak. Absoluut een aanrader dus.

Alleen gereisd in september 2014

• 8Nicole14-11-2014

Prima hotel

In september (2014) 2 weken in dit hotel verbleven. Prima hotel. Wel veel engelsen met kinderen, wordt ook veel voor kinderen gedaan (oa animatie in de avond). Restaurant vond ik erg goed (veel ervaring met all-in), rijke keuze en goed warm. Kon zowel binnen als buiten zitten. Kamers (bijgebouw) ook prima (ze kunnen je bij aankomst een slechtere kamer geven, maar deze kan de dag erop altijd gewijzigd worden (zoals bij alle hotels). Ligging voor strandliefhebbers wat minder, ong 1 km van strand af (hellende weg). Met een gehuurde fiets is het prima te doen (ook het centrum).

Alleen gereisd in september 2014

• 5Esther27-10-2014

Nooit meer! 80% Engelsen

Groot gedeelte oud en vies! Kom al jaren in Turkije met mijn kids en heb altijd 4 sterren maar dit hotel is echt Geen 4 sterren waard! Eerder 3 sterren en een 6,5 .eetzaal wel schoon en netjes net als de lobby. Eigenaar en meeste personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam. 80% is Engels en dat betekend aso gedrag alom!!! Moet je tegen kunnen. Wij gaan volgende keer weer naar een beter adresje.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 9Henri21-10-2014

gezellig en goed hotel

Eten was uitstekend, service was ook top en de entertainers deden het erg leuk. Kortom een zeer goed hotel, heb het met de familie erg naar mijn zin gehad was heel leuk en gezellig. later in de week waren er alleen wel veel mensen in het hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 10nienke de boer21-10-2014

erg mooi en goed

goed hotel, vriendelijk personeel leuk voor een gezin met jonge kinderen en pubers,we hebben erg genoten,en gaan dan weer naar grand cettia.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 10snarf28-09-2014

Beste hotel van Marmaris

we zijn nu net weer terug van een waanzinnige vakantie we zijn nu voor het 14e jaar en de 16e keer geweest de variaietie wordt met de jaren steeds beter en lekkerder weer nieuwe dingen erbij. we hebben zelf geen kleine kinderen maar het blijft kind vriendelijk. het personeel is waanzinnig er is niets te veel voor hun als je iets vraagd. ondanks de hitte blijven ze lachen en vriendelijk.

Als je voor de prijs gaat is het een aanbeveling de kamers zijn altijd schoon het retaurant binnen ziet er top uit buiten heb je een buiten keuken waar je voor ontbijt een heerlijk eitje kan krijgen wat je maar wilt in de middag een andere lekkernij en dan in de na middag word er weer alles uit de kast gehaald voor een lekkernij bij de koffie Dan heb je nog een aantal dagen dat er vers ijs gechept word of met heerlijke meloen staan

we hebben in de loop der jaren veel Engelse vrienden erbij gekregen . De ligging van het hotel is heel mooi je kijk zo over Marmaris heen .

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6Karin26-09-2014

Goed hotel maar elke keer slechter!

Samen met partner zijn we nu 3 keer als gast ontvangen in dit hotel! Er zijn een hoop goede dingen over te zeggen, zoals de bediening in het restaurant en terras. Ook zijn de boys van het entertainment ontzettend leuk! Met jong en oud wordt er vaak een grapje gemaakt en is het contact met de gast leuk en vriendelijk! Helaas zijn er ook negatieve punten te benoemen. Zoals het eten. Ondanks dat er elke dag keuze mogelijkheden zijn, blijft het wel elke avond hetzelfde. Er is bijna geen groente, als je de sla niet meerekend. Verder is er veel koud en niet gaar. Wat mij verder enorm stoorde waren de "straal bezopen" gasten. Ik persoonlijk vind het geen enkel probleem dat er al bier geschonken wordt vanaf 10:00 uur. Alleen vind ik het wel heel storend dat de bediening maar blijft bijschenken terwijl een gast niet eens meer rechtop kan staan. Het verstoord het normaal zo gezellige hotel doordat deze gasten zich vervelend gaan gedragen! Na 3 jaar hebben wij besloten niet meer terug te komen!

Gereisd met partner in september 2014

• 8Mariska23-09-2014

Goed hotel

2 weken in dit hotel geweest. Kamers en hotel zelf zijn schoon en netjes. Eten is goed en genoeg keuze. Enige minpunt was dat er tijdens de middagsnack eigenlijk alleen hamburgers waren. Het barpersoneel was erg onvriendelijk. Verdere personeel hartstikke aardig en behulpzaam. De animatie is erg gericht op kinderen. Hamam in het hotel zelf gedaan en is erg goed bevallen. Het hotel ligt best ver van het centrum, maar met de dolmus ben je er binnen no time en dat voor maar 2 lira. Strand is dichterbij en redelijk te lopen.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8Edwin19-09-2014

Leuke plek

Leuk hotel, goede animatie voor zowel jong als oud. De eerste week van ons verblijf was het nog relatief "rustig" maar de 2de week werd het wat drukker en had het personeel moeite om het hotel aan kant te houden. Eten is niet bijzonder, een 7, maar de show cooking maakt veel goed daarom een 8. Er is ook veel mogelijkheden voor de kinders, helaas is een groot deel van de animatie wel alleen voor "Thomas Cook" kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

30 tips over Hotel Grand Cettia

• Pieters Kamiel, 04-06-2014

Kamers op het vijfde met zeezicht geven een prachtig uitzicht op Marmaris en omgeving

• Sanne Marly, 26-11-2013

Even terug komen op de tip die ik had geplaatst, je moet niet bij dat kruispunt afslaan.. maar iets doorlopen voorbij het steakhouse. en dan rechts afgaan... dan loop je door aan het einde weer rechts afslaan. dan zie je een soort van tuintje aan je linkerkant overdekt met gaas... dan ga je weer links af. en dan helemaal doorlopen ( klinkt misschien lastig is het niet! ) je bent er echt in 10 minuten! Is heel erg makkelijk. Je loopt tussen allemaal kleine hotelletjes in straten.

• Sanne Marly, 18-10-2013

Het strand waar je heen word gebracht met het busje daar liggen erg grote stenen wat ontiegelijk pijn doet aan je voeten ( je komt niet eens meer overeind in de zee ) kan je beter 10 minuutjes lopen naar het strand achter het hotel ( op het kruispunt bij het steakhouse afslaan naar rechts ) verder top hotel! Ik ga over 4 dagen weer!

25 vragen over Hotel Grand Cettia

• Heidi, 11-07-2018

Hoelang is de transfer?

Hallo,

Wij gaan in sept naar cettia, weet iemand hoelang de transfer is van Milas bodrum naar Grand hotel Cettia?? We reizen namelijk met een klein kindje :)

• Mras, 27-09-2014

Handdoekenservice

Er zijn verschillende berichten, maar is er een handdoekenservice?

a_boer887, 21-10-2014

in de herfstvakantie iedere dag schone badlakens.

Mars, 14-11-2014

Bedankt voor uw reactie

NY, 14-11-2014

Nee, er zijn geen badlakens voor bij het zwembad.

joyce, 22-10-2014

Op de kamer wel iedere dag schone badlakens, maar voor het strand of zwembad moet je zelf meenemen.

nienke de boer, 21-10-2014

ja elke dag.

• Gina, 19-06-2014

Welke kosten bij aankomst

Is er misschien iemand die ons kan vertellen welke kosten we nog meer hebben bij aankomst? Wij vertrekken half juli voor de eerste keer naar dit hotel, en ik kan helaas nergens vinden wat de kosten voor een kluisje, internet op de kamer, airco en eventuele andere faciliteiten zijn. We zouden het namelijk fijn vinden om dit geld al apart kan leggen hiervoor! Als er nog eventuele andere dingen zijn waar we tegenaan kunnen lopen hoor ik dit ook graag!

Jolanda de Jong, 23-06-2014

Kluisje moet je betalen, de kosten weet ik helaas niet. Airco is gratis. En de Wifi is in de lobby etc. gratis. Op de kamer hadden wij geluk en hadden daar verbinden voor gratis Wifi. Of er ook betaalde wifi beschikbaar is durf ik niet te zeggen. Kosten vooraf: een visum.... (kan heel makkelijk via het internet en kost dan ook nog eens minder). Verder in het hotel inderdaad alleen bovengenoemde kosten, mocht je daar gebruik van willen maken.

a_boer887, 21-10-2014

voor 1 week waren we 16 euro kwijt voor het kluisje, het is een betrouwbaar hotel dus volgende geen kluis weer.

Hotel Grand Cettia info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.2 km
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats