Hotel Grand Cettia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

743 reviews over Hotel Grand Cettia

• 10Sandra20-09-2015

Super hotel !

Super hotel !! personeel zeer vriendelijk, lekker eten en zeer gevarieerd !! zeer proper , echt een aanrader, animatieteam was ook top !

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Wilma kremer20-09-2015

Geweldig

Echt een familie hotel waar veel engelstalige mensen komen. Annimatieteam is super, staf zéér vriendelijk en behulpzaam. Al voor de 3e keer terug gegaan, dat zegt genoeg!

Gereisd met partner in september 2015

• 4Creus12-09-2015

niet goed

Hotelkamers waren proper , dit is ook het enige lichtpunt in dit hotel . Eten was niet goed tot slecht koud uitgedroogd , op een bepaald moment vanaf de middag geen tonic , voor water op de kamer moest bijbetaald worden . Kinderanimatie was voor de Engelsen , Nederlandse kinderen geen kans meegemaakt met kleinzoon , Muziek tijdens de dag veel te luid . Zeer veel Engelsen . heb al verschillende all in hotels gedaan dit was het ALLERSLECHTSTE hotel . Wegblijven is hier de boodschap zeker geen vier sterren waard misschien drie maximum

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 10Karin06-08-2015

Prachtig hotel

Super vriendelijke bediening. Snap niet wat er van opmerkingen over te vertellen valt. Ben er al een paar keer geweest. Kamers worden wel gekuist. Lekker eten. S' morgens kom je al vrolijk in het restaurant binnen. CHAPEAU.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Oomen Karin 26-07-2015

Prachtig gelegen

Vriendelijke mensen, goede sfeer niks op aan te merken. Muziek om 10 u een mens wordt er gelukkig van. Kinderen zijn echt hun hartediefjes. Bediening altijd met een glimlach. Dit is een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10de smedt rita05-07-2015

heel goed hotel een aanrader !!!!!

alles dik in orde alles was heel goed lekker eten

Gereisd met partner in juli 2015

• 8marloes24-06-2015

hele fijne plek. zeker met kinderen aanrader

In 1 woord geweldig! Eten is zeer gericht op de vele Engelse die er komen. Wij hebben daar absoluut geen last van gehad . Animatie geweldig voor de kinderen. Zulke leuke lieve mensen die het iedereen naar hun zin willen maken. Het kinderbad is super. Heel ondiep en wat een lol hebben ze daar. Kamers wat minder. Ouder en balkon klein. Schoonmaak goed en je bent maar weinig op je kamer als het goed is! Ligging is iets verder van centrum ongeveer 25 min lopen. Maar in de buurt al op 15 min heel leuk winkelcentrum en winkelstraat. Om de hoek paar winkeltjes. Wij zijn met dolmus paar keer naar centrum geweest voor 2 lira pp. Helemaal prima! Wij hebben genoten. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8kevin17-06-2015

goed 4 ster als je met kinderen bent.

goed, eten. vriendelijk niet fooi gericht. ruime kamers. veel kleerkasten. goede ligging niet ver van centrum elke dag wandeling van 15 min tot centrum. leuke terras aan hotel waar altijd plaats is om te zitten en buiten te eten. vlot om drank te halen aan de bar. heel goede massages aan het hotel. receptie heel goed en vriendelijk geholpen in het engels. animatie voor kinderen super.

minder goed veel te veel kinderen. Als je als mensen komt zonder kinderen niet aan te raden hotel. veel te druk. te klein zwembad voor hoeveelheid mensen. ligbedden tekort op elkaar. waardoor je amper nog ergens door kan. soms vuile bekers of glazen waar ze u drank indoen. handdoeken niet dagelijks worden vervangen vind ik niet echt kunnen. maar met vriendelijk woordje aan de receptie doen ze wel een extratje waardoor wij toch wel bijna elke dag verse hebben gekregen

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8rcvanvreeswijk05-06-2015

goede prijs - kwaliteit verhouding

Het eten is goed maar eentonig, maar je hoeft zeker geen honger te lijden. Het diner begint pas om 19.30 uur en dan is het voor de meeste mensen te laat om nog weg te gaan omdat je altijd met de dolmus moet want lopen is te ver. Kom je s'avonds na 23.00 uur terug is het all inclusief voorbij. De familie kamers hebben een klein balkonnetje,jammer omdat juist daar veel gebruik van gemaakt moet worden omdat de kinderen eerder dan de volwassenen naar bed gaan. Toch nog vanaf het balkon genieten van en onder het genot van een drankje is helaas niet mogelijk.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Bert28-05-2015

Fantastisch hotel ( Great hotel )

Een zeer fraai gelegen hotel met zeer vriendelijke bediening en personeel ( behulpzaam ) een 10

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

30 tips over Hotel Grand Cettia

• Pieters Kamiel, 04-06-2014

Kamers op het vijfde met zeezicht geven een prachtig uitzicht op Marmaris en omgeving

• Sanne Marly, 26-11-2013

Even terug komen op de tip die ik had geplaatst, je moet niet bij dat kruispunt afslaan.. maar iets doorlopen voorbij het steakhouse. en dan rechts afgaan... dan loop je door aan het einde weer rechts afslaan. dan zie je een soort van tuintje aan je linkerkant overdekt met gaas... dan ga je weer links af. en dan helemaal doorlopen ( klinkt misschien lastig is het niet! ) je bent er echt in 10 minuten! Is heel erg makkelijk. Je loopt tussen allemaal kleine hotelletjes in straten.

• Sanne Marly, 18-10-2013

Het strand waar je heen word gebracht met het busje daar liggen erg grote stenen wat ontiegelijk pijn doet aan je voeten ( je komt niet eens meer overeind in de zee ) kan je beter 10 minuutjes lopen naar het strand achter het hotel ( op het kruispunt bij het steakhouse afslaan naar rechts ) verder top hotel! Ik ga over 4 dagen weer!

25 vragen over Hotel Grand Cettia

• Heidi, 11-07-2018

Hoelang is de transfer?

Hallo,

Wij gaan in sept naar cettia, weet iemand hoelang de transfer is van Milas bodrum naar Grand hotel Cettia?? We reizen namelijk met een klein kindje :)

• Mras, 27-09-2014

Handdoekenservice

Er zijn verschillende berichten, maar is er een handdoekenservice?

a_boer887, 21-10-2014

in de herfstvakantie iedere dag schone badlakens.

Mars, 14-11-2014

Bedankt voor uw reactie

NY, 14-11-2014

Nee, er zijn geen badlakens voor bij het zwembad.

joyce, 22-10-2014

Op de kamer wel iedere dag schone badlakens, maar voor het strand of zwembad moet je zelf meenemen.

nienke de boer, 21-10-2014

ja elke dag.

• Gina, 19-06-2014

Welke kosten bij aankomst

Is er misschien iemand die ons kan vertellen welke kosten we nog meer hebben bij aankomst? Wij vertrekken half juli voor de eerste keer naar dit hotel, en ik kan helaas nergens vinden wat de kosten voor een kluisje, internet op de kamer, airco en eventuele andere faciliteiten zijn. We zouden het namelijk fijn vinden om dit geld al apart kan leggen hiervoor! Als er nog eventuele andere dingen zijn waar we tegenaan kunnen lopen hoor ik dit ook graag!

Jolanda de Jong, 23-06-2014

Kluisje moet je betalen, de kosten weet ik helaas niet. Airco is gratis. En de Wifi is in de lobby etc. gratis. Op de kamer hadden wij geluk en hadden daar verbinden voor gratis Wifi. Of er ook betaalde wifi beschikbaar is durf ik niet te zeggen. Kosten vooraf: een visum.... (kan heel makkelijk via het internet en kost dan ook nog eens minder). Verder in het hotel inderdaad alleen bovengenoemde kosten, mocht je daar gebruik van willen maken.

a_boer887, 21-10-2014

voor 1 week waren we 16 euro kwijt voor het kluisje, het is een betrouwbaar hotel dus volgende geen kluis weer.

• Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.2 km
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats