KinderhotelWeer vandaag16°8°
8,3

Omschrijving
Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

732 reviews over Hotel Grand Cettia in het Nederlands

heel goed hotel een aanrader !!!!!

de smedt rita
5-7-2015

alles dik in orde alles was heel goed lekker eten

Gereisd met partner in juli 2015

In 1 woord geweldig! Eten is zeer gericht op de vele Engelse die er komen. Wij hebben daar absoluut geen last van gehad . Animatie geweldig voor de kinderen. Zulke leuke lieve mensen die het iedereen naar hun zin willen maken. Het kinderbad is super. Heel ondiep en wat een lol hebben ze daar. Kamers wat minder. Ouder en balkon klein. Schoonmaak goed en je bent maar weinig op je kamer als het goed is! Ligging is iets verder van centrum ongeveer 25 min lopen. Maar in de buurt al op 15 min heel leuk winkelcentrum en winkelstraat. Om de hoek paar winkeltjes. Wij zijn met dolmus paar keer naar centrum geweest voor 2 lira pp. Helemaal prima! Wij hebben genoten. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

goed 4 ster als je met kinderen bent.

kevin
17-6-2015

goed,

eten.

vriendelijk niet fooi gericht.

ruime kamers.

veel kleerkasten.

goede ligging niet ver van centrum elke dag wandeling van 15 min tot centrum.

leuke terras aan hotel waar altijd plaats is om te zitten en buiten te eten.

vlot om drank te halen aan de bar.

heel goede massages aan het hotel.

receptie heel goed en vriendelijk geholpen in het engels.

animatie voor kinderen super.

minder goed

veel te veel kinderen. Als je als mensen komt zonder kinderen niet aan te raden hotel. veel te druk.

te klein zwembad voor hoeveelheid mensen.

ligbedden tekort op elkaar. waardoor je amper nog ergens door kan.

soms vuile bekers of glazen waar ze u drank indoen.

handdoeken niet dagelijks worden vervangen vind ik niet echt kunnen. maar met vriendelijk woordje aan de receptie doen ze wel een extratje waardoor wij toch wel bijna elke dag verse hebben gekregen

Gereisd met vrienden in juni 2015

goede prijs - kwaliteit verhouding

rcvanvreeswijk
5-6-2015

Het eten is goed maar eentonig, maar je hoeft zeker geen honger te lijden. Het diner begint pas om 19.30 uur en dan is het voor de meeste mensen te laat om nog weg te gaan omdat je altijd met de dolmus moet want lopen is te ver. Kom je s'avonds na 23.00 uur terug is het all inclusief voorbij. De familie kamers hebben een klein balkonnetje,jammer omdat juist daar veel gebruik van gemaakt moet worden omdat de kinderen eerder dan de volwassenen naar bed gaan. Toch nog vanaf het balkon genieten van en onder het genot van een drankje is helaas niet mogelijk.

Gereisd met partner in mei 2015

Fantastisch hotel ( Great hotel )

Bert
28-5-2015

Een zeer fraai gelegen hotel met zeer vriendelijke bediening en personeel ( behulpzaam ) een 10

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Never again!

Kiki
1-2-2015

Vies zwembad.. Heb er een chloorallergie opgelopen omdat ze er kilo's chloor in doen.. (Nog nooit eerder meegemaakt)Omdat er zoveel bacterie inzitten!!

2x in de week was het zwembad daarmee afgesloten

Engelse boeren nemen elkaars handdoek mee en nemen om 7u smorgends alle stoelen aan het zwembad in beslag.

S avonds geen plaats in het restaurant,

Altijd hetzelfde eten ... En heel engels getint!

Als je geen engelsman bent , is het hotelpersoneel ronduit boertig tegen je.

Kamers werden niet gepoetst! Airco werkt niet hoe het moet (4x van kamer verhuisd rn nog altijd geen goede airco)

Animatieteam ondermaats

Ijsblokjes en water dat in de bakken zitten is kraantjes water!!!!

Dit is met eigen ogen gezien!!!

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard!!!

Let maar op dat je hier niet ziek word in het hotel ,

Dokters en ziekenhuizen werken samen met dit hotel om zoveel mogelijk geld binnen te krijgen!!!

Opletten geblazen dus

Ga hier Niet heen als u een ontspannen reisje wil.

Gereisd met partner in september 2014

Prima 4* hotel

Nicole Ypma
14-11-2014

Prima 4* all incl hotel, aan n hellende weg. Afstand tot strand en (begin van) winkelstraat ong 1 km. Fietshuur of dolmus is dus wel nodig. Het hotel is niet massaal groot, maar heeft wel alle voorzieningen, zelfs WIFI op de kamer. Eten was ook prima, genoeg variatie, warm en voor elke smaak iets. Kon zowel buiten zitten als binnen in het restaurant met airco. Personeel is vriendelijk en niet opdringerig, alleen bij de bar waren ze iets stugger. Gasten waren voor 80% engelsen met erg luidruchtige kinderen (wat ze niet van vreemden hadden). Animatie ook erg gericht op kinderen, dus voor gezinnen met kinderen is t ook een super leuk hotel. Bij aankomst in de avond krijg je altijd eerst een slechte kamer, maar zoals bij elk hotel in Turkije kun je de volgende dag verhuizen naar een betere kamer. Ik zat in het bijgebouw op de 7e verdieping met mooi uitzicht over Marmaris en de zee. Prima ruime kamer en goeie schoonmaak. Absoluut een aanrader dus.

Gereisd alleenreizend in september 2014

Prima hotel

Nicole
14-11-2014

In september (2014) 2 weken in dit hotel verbleven. Prima hotel. Wel veel engelsen met kinderen, wordt ook veel voor kinderen gedaan (oa animatie in de avond). Restaurant vond ik erg goed (veel ervaring met all-in), rijke keuze en goed warm. Kon zowel binnen als buiten zitten. Kamers (bijgebouw) ook prima (ze kunnen je bij aankomst een slechtere kamer geven, maar deze kan de dag erop altijd gewijzigd worden (zoals bij alle hotels). Ligging voor strandliefhebbers wat minder, ong 1 km van strand af (hellende weg). Met een gehuurde fiets is het prima te doen (ook het centrum).

Gereisd alleenreizend in september 2014

Nooit meer! 80% Engelsen

Esther
27-10-2014

Groot gedeelte oud en vies! Kom al jaren in Turkije met mijn kids en heb altijd 4 sterren maar dit hotel is echt Geen 4 sterren waard! Eerder 3 sterren en een 6,5 .eetzaal wel schoon en netjes net als de lobby. Eigenaar en meeste personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam. 80% is Engels en dat betekend aso gedrag alom!!! Moet je tegen kunnen. Wij gaan volgende keer weer naar een beter adresje.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

gezellig en goed hotel

Henri
21-10-2014

Eten was uitstekend, service was ook top en de entertainers deden het erg leuk. Kortom een zeer goed hotel, heb het met de familie erg naar mijn zin gehad was heel leuk en gezellig. later in de week waren er alleen wel veel mensen in het hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.