Hotel Grand Cettia

732 reviews over Hotel Grand Cettia in het Nederlands

een heel goed gezellig Hotel

Nelly Vinju
11-5-2016

Mijn man en ik komen er al velen jaren en ook nog eens 2x per jaar, dus dat zegd genoeg. Het is er net of we thuis komen

Iedereen altijd even vrienlijk als je iets nodig staan ze meteen voor je klaar

Zeker een aanrader om naar naar Grand Cettia te gaan

uitstekend hotel

louise
5-5-2016

Het is een uitstekend en prima hotel . het eten is lekker en goed als je hulp nodig heb hoef je maar een seintje te geven en ze staan klaar . we hadden een prima kamer ruim en netjes het was nog rustig wat wij goed vonden .

wij zijn erg tevrede en zijn met een goed gevoel thuis gekomen

fantastisch hotel

visje
11-3-2016

dit is een heel goed hotel waar het personeel heel vriendelijk is en als je wat vraagt doen ze het ook.

het is allemaal goed onderhouden en Schoon .

het eten is uitstekend en smaakt goed .

Er is ook een nieuw waterspeel parkje wat erg leuk is voor de kids

Wij gaan eerdaags weer heen en hebben er veel zin in om iedereen weer te zien

Er zijn veel engelse maar daar ga wij ons niet aan storen zonde van de vakantie

Kortom het is Schoon en Netjes en als er is geef het aan dan wordt er iets aan gedaan

nooit meer

desplenter
8-10-2015

vriendelijk maar meer niet

kamer niet proper gepoetst, er lag nog een tshirt van vorigen,badkamer een grote ramp:

water aan lavabo liep op rand van het meubel maar niet in de lavabo onmogelijk om uw handen te wassen

water liep niet weg in lavabo zelfs na 2 weken nog niet

bijna nooit druk genoeg op water om u op een deftige manier te wassen

een ongelooflijke stank in de badkamer deur moest steeds dicht blijven

Wc doorspoelen lukte niet altijd soms tot 20 maal drukken voor hij doorspoelde

Grandioos

hetty vernie
5-10-2015

Het is het beste hotel van marmaris we zijn net weer een week terug van onze 4 weekse vakantie in grand cettia

We zijn daar nu voor het 15e jaar geweest en het heel uitbundig gevierd wag we van heg howtel gekregen hebben een waanzknnig diner en afscheid

Het is nog steeds een zeer kind vriendelkjk hotel elk jaar word er weef wat nieuws bij gemaakt lm de kinderen te plezieren zelf hebben we geen kleine kinderen maar dat maak niet uit.

Het managment staff entertament team zijn nog steecs geweldig er is niets te veel voor hem.

Kamer meisjes zijn geweldig eten steeds afwisselend niefs het zelfde.

De gaste klmen elk jaar weer terug en iemand die je spreek en voor de eerste keer zijn zeggen allemaal volgend jaar zijn we terug

Dus min advies is ga naar Grand Cettia

Super hotel !

Sandra
20-9-2015

Super hotel !! personeel zeer vriendelijk, lekker eten en zeer gevarieerd !! zeer proper , echt een aanrader, animatieteam was ook top !

Geweldig

Wilma kremer
20-9-2015

Echt een familie hotel waar veel engelstalige mensen komen. Annimatieteam is super, staf zéér vriendelijk en behulpzaam. Al voor de 3e keer terug gegaan, dat zegt genoeg!

niet goed

Creus
12-9-2015

Hotelkamers waren proper , dit is ook het enige lichtpunt in dit hotel . Eten was niet goed tot slecht koud uitgedroogd , op een bepaald moment vanaf de middag geen tonic , voor water op de kamer moest bijbetaald worden . Kinderanimatie was voor de Engelsen , Nederlandse kinderen geen kans meegemaakt met kleinzoon , Muziek tijdens de dag veel te luid . Zeer veel Engelsen . heb al verschillende all in hotels gedaan dit was het ALLERSLECHTSTE hotel . Wegblijven is hier de boodschap zeker geen vier sterren waard misschien drie maximum

Prachtig hotel

Karin
6-8-2015

Super vriendelijke bediening. Snap niet wat er van opmerkingen over te vertellen valt. Ben er al een paar keer geweest. Kamers worden wel gekuist. Lekker eten. S' morgens kom je al vrolijk in het restaurant binnen. CHAPEAU.

Prachtig gelegen

Oomen Karin
26-7-2015

Vriendelijke mensen, goede sfeer niks op aan te merken. Muziek om 10 u een mens wordt er gelukkig van. Kinderen zijn echt hun hartediefjes. Bediening altijd met een glimlach. Dit is een aanrader.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.