Hotel Grand Cettia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

743 reviews over Hotel Grand Cettia

• 10Ingeborg Horsten09-10-2016

Ons 2 de huis

Een top hotel. Hier al voor het 6 jaar geweest, en zeker niet het laatste jaar!!! Heerlijk eten, iedereen is even vriendelijk, schoon, netjes en voor ieders wat wils. En een top Magnement die het je heel erg graag naar de zin maken, maar ook zeker de tijd voor je nemen.

In de loop van de jaren hier al heel veel mensen leren kennen, en ieder jaar komen er weer veel leuke mensen bij. Je ziet ook heel veel mensen die iedere jaar terug komen, echt gezellig. Een soort reunie dan.

In dit hotel hoor je echt bij de Cettia familie!!! Tot volgend jaar weer

Gereisd met partner in september 2016

• 10Petra van der Laan25-09-2016

Heerlijk,geweldig,gastvrij, mooi net hotel.

We zijn hier nu voor de derde keer geweest ,wat zijn ze gastvrij.Goeie service,goed vriendelijk personeel.Kamers zijn netjes,eten is goed.Leuk animatieteam .Wij vermaken ons prima en hopen volgend jaar weer terug te komen.Het hotel verdiend van mij een dikke 10😀😀

Gereisd met partner in september 2016

• 9Danny siemelink18-06-2016

Fantastische plek

Fantastisch hotel zeer vriendelijk personeel zeker de moeite waard ! Het strand is ongeveer 10 minuten verderop en langs het strand zijn een boel goede restaurants waaronder tiffany's .

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Ria en Fred Termonen07-06-2016

Fantastisch hotel

Grand Cettia is een schoon en goed familie hotel in Marmaris een aanrader om te bezoeken

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Hetty Philipse04-06-2016

Waanzinnig hotel ik kan hier veel over zeggen

Dat als je aan komt je gelijk welkom en thuis voelt zowel door de managment als door de rest van de staff ik heb geen negatieve punten over Grand Cettia Ik kom met me man al jaren in het hotel en ik vind dat als het niet goed is je niet terug gaat . In de loop der jaren veel mensen ontmoet en heb heeeeel veel Engelse vrienden aan over gehouden. Het zijn de leukste en gezelligste mensen . Zijn een dag terug van 2 weken maar aug weer terug voor 4 weken Het entertaint team is geweldig op de dag houden ze je bezig en voor ieder wat wils is er in de avond ook wat te beleven .voor de kleintjes is er de kids club en in de vroege avond mini disco waar ze allemaal gek op zijn het eten is voor ieder wat niet eentonig desserts om je vingers bij af te likken de kamers zijn keurig schoon worden iedere dag gedaan hele lieve dames die daar lopen . Lieve mensen aarzel niet gewoon boeken want als je een keer geweest ben ga je gewoon weer terug heel veel plezier

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Nelly Vinju11-05-2016

een heel goed gezellig Hotel

Mijn man en ik komen er al velen jaren en ook nog eens 2x per jaar, dus dat zegd genoeg. Het is er net of we thuis komen Iedereen altijd even vrienlijk als je iets nodig staan ze meteen voor je klaar Zeker een aanrader om naar naar Grand Cettia te gaan

Gereisd met partner in april 2016

• 10louise05-05-2016

uitstekend hotel

Het is een uitstekend en prima hotel . het eten is lekker en goed als je hulp nodig heb hoef je maar een seintje te geven en ze staan klaar . we hadden een prima kamer ruim en netjes het was nog rustig wat wij goed vonden . wij zijn erg tevrede en zijn met een goed gevoel thuis gekomen

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 8visje11-03-2016

fantastisch hotel

dit is een heel goed hotel waar het personeel heel vriendelijk is en als je wat vraagt doen ze het ook. het is allemaal goed onderhouden en Schoon . het eten is uitstekend en smaakt goed . Er is ook een nieuw waterspeel parkje wat erg leuk is voor de kids Wij gaan eerdaags weer heen en hebben er veel zin in om iedereen weer te zien Er zijn veel engelse maar daar ga wij ons niet aan storen zonde van de vakantie Kortom het is Schoon en Netjes en als er is geef het aan dan wordt er iets aan gedaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5desplenter08-10-2015

nooit meer

vriendelijk maar meer niet kamer niet proper gepoetst, er lag nog een tshirt van vorigen,badkamer een grote ramp: water aan lavabo liep op rand van het meubel maar niet in de lavabo onmogelijk om uw handen te wassen water liep niet weg in lavabo zelfs na 2 weken nog niet bijna nooit druk genoeg op water om u op een deftige manier te wassen een ongelooflijke stank in de badkamer deur moest steeds dicht blijven Wc doorspoelen lukte niet altijd soms tot 20 maal drukken voor hij doorspoelde

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10hetty vernie05-10-2015

Grandioos

Het is het beste hotel van marmaris we zijn net weer een week terug van onze 4 weekse vakantie in grand cettia We zijn daar nu voor het 15e jaar geweest en het heel uitbundig gevierd wag we van heg howtel gekregen hebben een waanzknnig diner en afscheid Het is nog steeds een zeer kind vriendelkjk hotel elk jaar word er weef wat nieuws bij gemaakt lm de kinderen te plezieren zelf hebben we geen kleine kinderen maar dat maak niet uit. Het managment staff entertament team zijn nog steecs geweldig er is niets te veel voor hem. Kamer meisjes zijn geweldig eten steeds afwisselend niefs het zelfde. De gaste klmen elk jaar weer terug en iemand die je spreek en voor de eerste keer zijn zeggen allemaal volgend jaar zijn we terug Dus min advies is ga naar Grand Cettia

Gereisd met partner in augustus 2015

30 tips over Hotel Grand Cettia

• Pieters Kamiel, 04-06-2014

Kamers op het vijfde met zeezicht geven een prachtig uitzicht op Marmaris en omgeving

• Sanne Marly, 26-11-2013

Even terug komen op de tip die ik had geplaatst, je moet niet bij dat kruispunt afslaan.. maar iets doorlopen voorbij het steakhouse. en dan rechts afgaan... dan loop je door aan het einde weer rechts afslaan. dan zie je een soort van tuintje aan je linkerkant overdekt met gaas... dan ga je weer links af. en dan helemaal doorlopen ( klinkt misschien lastig is het niet! ) je bent er echt in 10 minuten! Is heel erg makkelijk. Je loopt tussen allemaal kleine hotelletjes in straten.

• Sanne Marly, 18-10-2013

Het strand waar je heen word gebracht met het busje daar liggen erg grote stenen wat ontiegelijk pijn doet aan je voeten ( je komt niet eens meer overeind in de zee ) kan je beter 10 minuutjes lopen naar het strand achter het hotel ( op het kruispunt bij het steakhouse afslaan naar rechts ) verder top hotel! Ik ga over 4 dagen weer!

25 vragen over Hotel Grand Cettia

• Heidi, 11-07-2018

Hoelang is de transfer?

Hallo,

Wij gaan in sept naar cettia, weet iemand hoelang de transfer is van Milas bodrum naar Grand hotel Cettia?? We reizen namelijk met een klein kindje :)

• Mras, 27-09-2014

Handdoekenservice

Er zijn verschillende berichten, maar is er een handdoekenservice?

a_boer887, 21-10-2014

in de herfstvakantie iedere dag schone badlakens.

Mars, 14-11-2014

Bedankt voor uw reactie

NY, 14-11-2014

Nee, er zijn geen badlakens voor bij het zwembad.

joyce, 22-10-2014

Op de kamer wel iedere dag schone badlakens, maar voor het strand of zwembad moet je zelf meenemen.

nienke de boer, 21-10-2014

ja elke dag.

• Gina, 19-06-2014

Welke kosten bij aankomst

Is er misschien iemand die ons kan vertellen welke kosten we nog meer hebben bij aankomst? Wij vertrekken half juli voor de eerste keer naar dit hotel, en ik kan helaas nergens vinden wat de kosten voor een kluisje, internet op de kamer, airco en eventuele andere faciliteiten zijn. We zouden het namelijk fijn vinden om dit geld al apart kan leggen hiervoor! Als er nog eventuele andere dingen zijn waar we tegenaan kunnen lopen hoor ik dit ook graag!

Jolanda de Jong, 23-06-2014

Kluisje moet je betalen, de kosten weet ik helaas niet. Airco is gratis. En de Wifi is in de lobby etc. gratis. Op de kamer hadden wij geluk en hadden daar verbinden voor gratis Wifi. Of er ook betaalde wifi beschikbaar is durf ik niet te zeggen. Kosten vooraf: een visum.... (kan heel makkelijk via het internet en kost dan ook nog eens minder). Verder in het hotel inderdaad alleen bovengenoemde kosten, mocht je daar gebruik van willen maken.

a_boer887, 21-10-2014

voor 1 week waren we 16 euro kwijt voor het kluisje, het is een betrouwbaar hotel dus volgende geen kluis weer.

• Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.2 km
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats