Hotel Grand Cettia

Tonen op kaart

743 reviews over Hotel Grand Cettia

• 2018
    7S29-07-2018

Leuk hotel, wel met minpunten

Kleinschalig hotel, ondanks dat is het wel een gezellig hotel. Je hebt 2 gebouwen, het hoofdgebouw en een bijgebouw, wij zaten in het bijgebouw, prima kamer en werd netjes schoongemaakt. Het restaurant personeel is erg vriendelijk, wil graag Nederlands leren en ze willen graag een praatje met je maken. Alleen wat we wel slecht vonden tijdens het eten was de hygiëne, bij sommige borden kon je dingen van de laatste keer zien zitten, hetzelfde als de glazen, we komen al jaren in Turkije maar hebben eigenlijk dit nog nooit meegemaakt, let daar dus goed op. Eten voorderest prima. Flessen water in het hotel kon je er niet krijgen, alleen bij betaling.. Wel kon je flesjes vullen in bet restaurant. Het animatieteam is super, leuke activiteiten voor jong en oud ook de avond shows zijn leuk. Zwembad is klein, maar wel prima. Marmaris korte afstand, 15 min met de dolmus. Leuke winkels en leuke boulevard.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Ruud van Vreeswijk14-06-2018

Een leuk hotel voor gezinnen met kleine kinderen

Kamers zijn netjes, de bedden prima, er wordt er goed schoongemaakt zowel binnen als buiten bij het zwembad. Het eten is middelmatig, eentonig, sommige dingen zagen er minder smakelijk uit. De drankjes waren beneden de maat qua smaak en keuze. Personeel was erg vriendelijk, hard werkend en behulpzaam. Goede animatie zeker voor de kleintjes. Alleen erg jammer dat er geen toezicht bij het zwembad was, s'morgens om 7.00 uur waren de stoelen al bezet door middel van handdoekje leggen, de zwembad regels werden totaal niet nageleefd wat soms gevaarlijk voor de kleintjes was. Jammer dat we net tijdens de vakantie van onze westen buren waren deze zijn niet prettig tijdens hun vakantie.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Van der Vegt29-05-2018

Al vele jaren lekker uitrust moment

Heerlijk hotel waar ze je herkennen en oprecht vriendelijk voor jou zijn wij hebben geen kinderen maar zien wel dat het animatie team meer dan hun best doet om kinderen en volwassenen het naar hun zin te maken... Er is niks wat ik slecht vind. Als je niet wil mee doen met de spellen of animatie laten ze je met rust... Wij werken 350 dagen per jaar en die 15 dagen willen we rust en dat krijgen wij daar echt fijn gevoel om daar weer elk jaar terug te komen....

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

10Piet19-09-2017

Super hotel komen hier al 11 jaar lang en nog steeds hebben we het naar ons zin het is een geweldig hotel vriendelijke mensen en heerlijk eten wij gaan volgend jaar gewoon weer 👍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Hetty31-08-2017

Het hotel is gewoon waanzinnig goed een heel goed familie hotel goed voor kinderen.wij komen daar al 17 jaar De management staff eten kamers zijn uitmuntend .heel vriendelijk personeel altijd lachen en staan klaar voor je

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Shantie Ritfeld18-08-2017

Zeer kindvriendelijk.....

......dát is in het kort gezegd hoe ik de afgelopen 3 weken weer heb ervaren in "ons" Grand Cettia. Al vijf jaar op rij vieren wij onze vakantie met veel plezier en vertrouwen in Grand Cettia. Ieder jaar weer de bekende gezichten van de medewerkers ontmoeten en soms kennismaken met een nieuwe gezichten. Zo vond ik het dit jaar érg verrassend om kennis te maken met een Nederlands sprekende en vrolijke dame van het animatieteam. Melanie Nolet, ik wil je heel erg danken voor de lol die mijn kinderen met jou hebben gehad. Irfan Özdemir, dank je wel voor alle glazen wijn die je mij gebracht hebt. (Nu moet ik zélf naar de keuken 😜). Dank allen voor deze, weer, heerlijke vakantie. Tot volgend jaar, dan hoop ik jullie allemaal weer te zien. Hartelijke groet, Shantie Ritfeld uit Voorhout.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9cassauw eric02-06-2017

fantastisch

mooie ligging op een heuvel met zicht op zee.de directie is heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9louise01-05-2017

fantastisch hotel

wij zijn nu een aantal keren geweest in dit hotel en wij zijn ng steeds enthousiast ze zijn erg behulpsaam en doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te hebben het hotel is schoon en het eten is wisselend en goed

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 8Vinodj21-04-2017

Goed hotel, personeel spa minder kindvriendelijk

Prachtig hotel. Prijs kwaliteitsverhouding goed. Eigenlijk niets te klagen. Tot aankomst bij de spa-afdeling. Water Jacuzzi erg koud. Kids moeten van personeel stil zijn omdat betalende klanten bij de hamam voorgaan. Spa-afdeling is te gretig om geld te verdienen en minder kindvriendelijk! En dit is dag 2. Ben benieuwd wat het verder wordt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 3paul20-10-2016

Nooit meer

Het is een lowend all inclusive geboekt via touroperator. Dus dat het eten niet goed zou zijn, het zwembad te klein voor het aantal gasten etc nam ik voorlief want er was een nederlandstalige kinderclub stond op de site van touroperator. Dat wilde ik voor mijn zoon.

Kom ik daar is er een duitstalige dame die via internet nederlands probeert te leren.... Mijn zoon zei "ik wil verven" en dat begreep ze al niet.

De reisleiding erkende het probleem door te zeggen dat ze al regelmatig had gezegd naar het hoofdkantoor dat het niet nederlands was. Dit heb ik gemeld en er werd niets gedaan in eerste instantie. Toen ik geirriteerd weer wat vroeg werd er gezegd dat is zou schreeuwen waardoor ze niets meer hoeven te doen. Call Center truc een van het handboek hoe kom ik van klagers af.

Dus hier ga ik nooit meer heen en touroperator is een klant kwijt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

30 tips over Hotel Grand Cettia

• Pieters Kamiel, 04-06-2014

Kamers op het vijfde met zeezicht geven een prachtig uitzicht op Marmaris en omgeving

• Sanne Marly, 26-11-2013

Even terug komen op de tip die ik had geplaatst, je moet niet bij dat kruispunt afslaan.. maar iets doorlopen voorbij het steakhouse. en dan rechts afgaan... dan loop je door aan het einde weer rechts afslaan. dan zie je een soort van tuintje aan je linkerkant overdekt met gaas... dan ga je weer links af. en dan helemaal doorlopen ( klinkt misschien lastig is het niet! ) je bent er echt in 10 minuten! Is heel erg makkelijk. Je loopt tussen allemaal kleine hotelletjes in straten.

• Sanne Marly, 18-10-2013

Het strand waar je heen word gebracht met het busje daar liggen erg grote stenen wat ontiegelijk pijn doet aan je voeten ( je komt niet eens meer overeind in de zee ) kan je beter 10 minuutjes lopen naar het strand achter het hotel ( op het kruispunt bij het steakhouse afslaan naar rechts ) verder top hotel! Ik ga over 4 dagen weer!

25 vragen over Hotel Grand Cettia

• Heidi, 11-07-2018

Hoelang is de transfer?

Hallo,

Wij gaan in sept naar cettia, weet iemand hoelang de transfer is van Milas bodrum naar Grand hotel Cettia?? We reizen namelijk met een klein kindje :)

• Mras, 27-09-2014

Handdoekenservice

Er zijn verschillende berichten, maar is er een handdoekenservice?

a_boer887, 21-10-2014

in de herfstvakantie iedere dag schone badlakens.

Mars, 14-11-2014

Bedankt voor uw reactie

NY, 14-11-2014

Nee, er zijn geen badlakens voor bij het zwembad.

joyce, 22-10-2014

Op de kamer wel iedere dag schone badlakens, maar voor het strand of zwembad moet je zelf meenemen.

nienke de boer, 21-10-2014

ja elke dag.

• Gina, 19-06-2014

Welke kosten bij aankomst

Is er misschien iemand die ons kan vertellen welke kosten we nog meer hebben bij aankomst? Wij vertrekken half juli voor de eerste keer naar dit hotel, en ik kan helaas nergens vinden wat de kosten voor een kluisje, internet op de kamer, airco en eventuele andere faciliteiten zijn. We zouden het namelijk fijn vinden om dit geld al apart kan leggen hiervoor! Als er nog eventuele andere dingen zijn waar we tegenaan kunnen lopen hoor ik dit ook graag!

Jolanda de Jong, 23-06-2014

Kluisje moet je betalen, de kosten weet ik helaas niet. Airco is gratis. En de Wifi is in de lobby etc. gratis. Op de kamer hadden wij geluk en hadden daar verbinden voor gratis Wifi. Of er ook betaalde wifi beschikbaar is durf ik niet te zeggen. Kosten vooraf: een visum.... (kan heel makkelijk via het internet en kost dan ook nog eens minder). Verder in het hotel inderdaad alleen bovengenoemde kosten, mocht je daar gebruik van willen maken.

a_boer887, 21-10-2014

voor 1 week waren we 16 euro kwijt voor het kluisje, het is een betrouwbaar hotel dus volgende geen kluis weer.

• Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.2 km
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats