Hotel Grand Cettia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

743 reviews over Hotel Grand Cettia

• 2019
    9Lianne van Waas07-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn net een week terug en hebben hier 15 dagen doorgebracht, aangezien ik in een rolstoel zit is het soms moeilijk om een hotel te vinden dat aan onze verwachtingen voldoet, het is zeer zeker de moeite waard om naar dit hotel te gaan. Op 3 plaatsten zijn er "heuveltjes" aangebracht zodat ik mezelf in en om het hotel kon redden. Het eten was prima en genoeg keuze. Personeel werkt erg hard en is erg vriendelijk, wilden met van alles helpen. Kamers zijn functioneel, wij hadden het geluk dat er een badkamer was omgebouwd met een inloopdouche, ik loop nl nog wel kleine stukjes. Hotel was verder schoon. De boulevard van Marmaris is uitermate geschikt voor rolstoelen op een paar " heuveltjes" na. Daar kun je met een taxi heel goed komen.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Dierickx Ann06-10-2019

Meer dan fantastisch

Super hotel... super eten... animatie goed behalve het gebrul elke avond over de bingo dat je 180 tl kon winnen... personeel doet zijn uiterste best om het echt naar je zin tr maken. Managers allemaal 1 voor 1 top. Niets te veel en hielpen je bij alles wat je vroeg! Enige nadeel is dat er veel Engelsen zitten die het nu en dan wel te bont maakten. Prima omgeving . Bus stopt net voor het hotel. Wij komen zeker terug. Thanks aan Martha , adim, engin ,Habib voor jullie gastvrijheid en jullie goede zorgen. See you next year! ❤️💋

Gereisd met partner in september 2019

• 10Ingeborg horsten Stekelenburg04-10-2019

Geweldig

Geweldig familie hotel, waar je je meteen thuis voelt. Komen hieral sinds 2010. En het voelt als thuis. Alles en iedereen is even aardig en goed.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Dennis31-07-2019

Goed hotel!

Goed verzorgd hotel, personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Eten ook goed warm en lekker. Als je voor 7 uur en handdoek neer legt en weg gaat, leggen ze briefjes op de handdoek. Binnen 1 uur niet terug word de handdoek bij de receptie neer gelegd. Voor 7 uur moet je op je handdoek zitten anders word deze meteen verwijderd. Familiekamers ook ruim en schoon. Alleen veel Engelse gasten dat vonden wij minder fijn. erg leuk hotel verder!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7mandy21-06-2019

Prima

Hygiëne in de algemene ruimtes en rondom het zwembad super! Hygiëne in de kamer minder. Handdoeken worden niet dagelijks verschoont. Wanneer je handdoek vies is word deze opnieuw opgevouwen en terug gelegd(niet verschoont) Beddengoed om de 3 dagen als je na 3 dagen je bed zelf afhaalt en deze op de grond neerlegt om verschoont te worden word met hetzelfde beddengoed het bed opnieuw opgemaakt(bah) Voor nog geen €3,- ben je met de taxi aan het strand. Gezellige boulevard. Kamer zijn erg gehorig. Personeel zeer vriendelijk en gezellig. Ruime keuze in het eten, kwaliteit is minderen omdat het er een lange tijd ligt. Er verblijven veel Engelse en Russen in het hotel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Karin11-09-2018

Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Familiekamer in het bijgebouw was netjes, goed schoon, maar de vloerbedekking in de kamers vonden wij niet erg hygienisch. De luchtuitlaat van de airco op het balkon was onhandig, daardoor was het er niet te harden. Het water in het grote zwembad werd 's middags warm en troebel, alsof de pomp het niet aan kon. De laatste dagen werd het iets beter. De glijbaan was maar beperkt open, evenals het waterspeelparkje. Het eten was goed, genoeg variatie. Minpunt van de eetzaal was, dat mensen er 's middags in natte badkleding gingen eten. Als je pech had, zat jij daarna op een natte stoel. Ook het feit dat kinderen zonder hun ouders de eetzaal in mochten, vonden wij niet kunnen. Er waren een paar kinderen die er een bende van maakten en het personeel schoffeerde. Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar zullen niet snel naar dit hotel teruggaan. Met wat kleine aanpassingen is er veel meer van dit hotel te maken.

• 7Gerard Van den Berg03-09-2018

Goed hotel

Prima hotel en leuk voor kinderen. Allen ver van het centrum af maar voor 2tl per persoon sta je zo met de dolmus in het centrum. Appart kinderbad met glijbaantjes en water speel plaats. Kamers zijn goed en schoon. Bedden liggen ook goed. Eten is prima maar erg op de engelse gasten gericht. Animatie team doen hun best om het voor iedereen leuk en gezellig te maken. Alleen de kok die sochtends de eitjes en pannekoeken aan het bakken is loopt altijd te klagen als je meer dan een keer terug komt. Wij zijn niet als sommige mensen die in een keer heel veel tegelijk pakken. Dat was het enigste minpuntje.

• 10Hetty Vernie02-09-2018

Een waanzinnig hotel

Me man en ik komen nu al 18 jaar in het hotel heb zelf geen kleine kinderen maar het is een fantastisch familie hotel. Het managment entertament staff kamers het eten is er heel erg goed,er is elke dag weer wat anders in. Het restaurant om te kunnen kiezen betreft keuze. Elke avond entertament en voor de kinderen ook.de kamers zijn schoon ,het personeel staat altijd klaar voor je ,niets is te veel . Kan een ding zeggen ga er naar toe en Ie en onder het met eigen ogen We gaan elke jaar voor 4 weken ,terwijl ik dit schrijf ben ik er nog ,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Leontine19-08-2018

Schoon, goed maar te druk

We zijn nu in het hotel en het hotel is prima. Erg schoon. Voor 4 sterren uitgebreid all inclusive, hardwerkend personeel en ruime en schone kamers. Wij zijn voor het eerst in het hoogseizoen en vinden wel echt te druk. Met name het zwembad is erg klein en de bedjes op elkaar gepropt. Niet fijn met 2 kleine kinderen die nog niet kunnen zwemmen. Al met al een prima hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Familie van Dongen17-08-2018

Prima, maar 1 keer was genoeg

Hotel netjes, aardige locatie. Mamaris Centrum met dolmus (2TL) goed te bereiken. Familiekamers oud en versleten. Vraag gelijk een upgrade naar een suite. Wij kregen de grand suite. Zwembaden prima, wel kleiner dan ze op de foto leken. Zwembad met rode glijbaan was niet aanwezig. Alleen die met de regenboog glijbaan en het piratenbad. Handdoekje leggen werd niks aan gedaan. Eten buiten van de grill was lekker. Buffet erg engels. Sowieso is alles engels gericht en deze zijn er dan ook in overvloed. Reis vanaf Dalaman is bijna 2u, ipv de 40min overal vermeld. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Werken erg hard en lange dagen. Hotelbusje rijdt naar Tikibeach. Je krijgt daar gratis ligbedden en parasols. Eten en drinken is echter aan de prijs (15 TL voor een cola). Tip! Wissel in NL alvast geld want je kan met euro's betalen (of daar wisselen) maar dat is ongunstig.

30 tips over Hotel Grand Cettia

• Pieters Kamiel, 04-06-2014

Kamers op het vijfde met zeezicht geven een prachtig uitzicht op Marmaris en omgeving

• Sanne Marly, 26-11-2013

Even terug komen op de tip die ik had geplaatst, je moet niet bij dat kruispunt afslaan.. maar iets doorlopen voorbij het steakhouse. en dan rechts afgaan... dan loop je door aan het einde weer rechts afslaan. dan zie je een soort van tuintje aan je linkerkant overdekt met gaas... dan ga je weer links af. en dan helemaal doorlopen ( klinkt misschien lastig is het niet! ) je bent er echt in 10 minuten! Is heel erg makkelijk. Je loopt tussen allemaal kleine hotelletjes in straten.

• Sanne Marly, 18-10-2013

Het strand waar je heen word gebracht met het busje daar liggen erg grote stenen wat ontiegelijk pijn doet aan je voeten ( je komt niet eens meer overeind in de zee ) kan je beter 10 minuutjes lopen naar het strand achter het hotel ( op het kruispunt bij het steakhouse afslaan naar rechts ) verder top hotel! Ik ga over 4 dagen weer!

25 vragen over Hotel Grand Cettia

• Heidi, 11-07-2018

Hoelang is de transfer?

Hallo,

Wij gaan in sept naar cettia, weet iemand hoelang de transfer is van Milas bodrum naar Grand hotel Cettia?? We reizen namelijk met een klein kindje :)

• Mras, 27-09-2014

Handdoekenservice

Er zijn verschillende berichten, maar is er een handdoekenservice?

a_boer887, 21-10-2014

in de herfstvakantie iedere dag schone badlakens.

Mars, 14-11-2014

Bedankt voor uw reactie

NY, 14-11-2014

Nee, er zijn geen badlakens voor bij het zwembad.

joyce, 22-10-2014

Op de kamer wel iedere dag schone badlakens, maar voor het strand of zwembad moet je zelf meenemen.

nienke de boer, 21-10-2014

ja elke dag.

• Gina, 19-06-2014

Welke kosten bij aankomst

Is er misschien iemand die ons kan vertellen welke kosten we nog meer hebben bij aankomst? Wij vertrekken half juli voor de eerste keer naar dit hotel, en ik kan helaas nergens vinden wat de kosten voor een kluisje, internet op de kamer, airco en eventuele andere faciliteiten zijn. We zouden het namelijk fijn vinden om dit geld al apart kan leggen hiervoor! Als er nog eventuele andere dingen zijn waar we tegenaan kunnen lopen hoor ik dit ook graag!

Jolanda de Jong, 23-06-2014

Kluisje moet je betalen, de kosten weet ik helaas niet. Airco is gratis. En de Wifi is in de lobby etc. gratis. Op de kamer hadden wij geluk en hadden daar verbinden voor gratis Wifi. Of er ook betaalde wifi beschikbaar is durf ik niet te zeggen. Kosten vooraf: een visum.... (kan heel makkelijk via het internet en kost dan ook nog eens minder). Verder in het hotel inderdaad alleen bovengenoemde kosten, mocht je daar gebruik van willen maken.

a_boer887, 21-10-2014

voor 1 week waren we 16 euro kwijt voor het kluisje, het is een betrouwbaar hotel dus volgende geen kluis weer.

Hotel Grand Cettia info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.2 km
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats