Hotel Grand Cettia

KinderhotelWeer vandaag19°15°
Hotel Grand Cettia
8,3

Omschrijving
Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

Laatste review

Prima 4* hotel

Nicole Ypma,
14-11-2014

Prima 4* all incl hotel, aan n hellende weg. Afstand tot strand en (begin van) winkelstraat ong 1 km. Fietshuur of dolmus is dus wel nodig. Het hotel is niet massaal groot, maar heeft wel alle voorzieningen, zelfs WIFI op de kamer. Eten was ook prima, genoeg variatie, warm en voor elke smaak iets. Kon zowel buiten zitten als binnen in het restaurant met airco. Personeel is vriendelijk en niet opdringerig, alleen bij de bar waren ze iets stugger. Gasten waren voor 80% engelsen met erg luidruchtige kinderen (wat ze niet van vreemden hadden). Animatie ook erg gericht op kinderen, dus voor gezinnen met kinderen is t ook een super leuk hotel. Bij aankomst in de avond krijg je altijd eerst een slechte kamer, maar zoals bij elk hotel in Turkije kun je de volgende dag verhuizen naar een betere kamer. Ik zat in het bijgebouw op de 7e verdieping met mooi uitzicht over Marmaris en de zee. Prima ruime kamer en goeie schoonmaak. Absoluut een aanrader dus.

Kenmerken

Nicole Ypma

Prima hotel

Nicole
14-11-2014

In september (2014) 2 weken in dit hotel verbleven. Prima hotel. Wel veel engelsen met kinderen, wordt ook veel voor kinderen gedaan (oa animatie in de avond). Restaurant vond ik erg goed (veel ervaring met all-in), rijke keuze en goed warm. Kon zowel binnen als buiten zitten. Kamers (bijgebouw) ook prima (ze kunnen je bij aankomst een slechtere kamer geven, maar deze kan de dag erop altijd gewijzigd worden (zoals bij alle hotels). Ligging voor strandliefhebbers wat minder, ong 1 km van strand af (hellende weg). Met een gehuurde fiets is het prima te doen (ook het centrum).

Mooi hotel

Toontje1964
16-9-2013

Grand cettia,

Helemaal compleet voor u vakantie van receptie medewerker tot het verse eten in het restaurant

Uitstekend hotel

Guillemyn
7-8-2010

het hotel is rustig gelegen, met de dolmus ben je zo in het centrum van Marmaris, maar ook te voet is het te doen, er rijdt ook dagelijks een busje naar het strand van Icmeler, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, het eten is heel goed, behalve het dessertbuffet vond ik persoonlijk iets minder, de hamman is zeker een aanrader, de kamers zijn ruim en proper, het zwembad is niet zo groot, en er staan ook niet zoveel ligzetels.

Mooi en verzorgd hotel

Anja
21-7-2010

Grand Cettia is een mooi hotel boven op een berg (voor mensen die slecht ter been zijn, niet zo geschikt)

Het eten was er verrukkelijk en heel erg afwisselend. Bediening en personeel was een beetje Engels gericht.

Kamer die ik had was zeer ruim en netjes verzorgd. Zwembad erg druk, maar je kon met een gratis shuttlle busje vanuit het hotel naar een prive srand gaan in Iclemer.

Hier kun je ook iets te eten en drinken krijgen (wel tegen betaling) Wel goede bediening aan het strand.

Al met al een goed hotel gezien kwaliteit en prijs.

vriendelijk personeel

Dorit Meents
18-6-2010

personeel is erg vriendelijk en proberen je zo goed mogelijk te helpen

geweldig

mary
8-1-2009

heel goed hotel uitstekend eten veel variatie

aardig personeel heel behulpzaam

leuk voor de kinderen word s,avonds veel gedaan echt een aanrader

ga zeker weer terug

2008

Voor een last-minute vakantie een prima acco!!!

Claudia Taks
19-11-2008

Ik ben van 22 tot en met 29 oktober in Grand Cettia geweest. Het hotel ziet er netjes uit, heeft een goede ligging op loopafstand van het centrum van Marmaris voor mensen die goed ter been zijn en heeft prima eten. Het is jammer dat het privéstrand in Icmeler ligt en niet te belopen is, want als dat dichterbij zou zijn, zou de drukte aan het zwembad beduidend minder zijn. Ik ben onverwachts een weekje er tussenuit gegaan en dan is Cettia een goede accommodatie, maar ik zou bij een langer verblijf gillend gek worden.

was redelijk goed

gina
17-7-2008

het hotel was redelijk goed, Alleen aan de balie wisten ze soms niet zo veel of verstonden ze het niet.Kamers proper ook vriendelijk personeel

wel veel russen en engelsen die veel kabaal maken over dag en savond

zwembad wel een beetje te klein bij al die drukte ook goed van eten niet veel varaitie

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.