Hotel Grand Cettia

KinderhotelWeer vandaag18°14°
Hotel Grand Cettia
8,3

Omschrijving
Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

Laatste review

geweldige vakantie

Joyce en Els,
4-6-2014

Wij zijn 8 dagen in Grand Cettia geweest.Alles was naar wens, zeer net en vriendelijk personeel, werden s'nachts in een regenbui vanaf de lobby onder een grote parasol naar ons complex gebracht. Wat een service! En niet te vergeten het animatieteam , top. Allemaal bedankt.

Kenmerken

4-6-2014

niet voor herhaling

matty
1-10-2013

wat een tegenvaller, wist dat ik in moest leveren als je van een 5* naar een 4*gaat. Hotel is erg gericht op de UK, personeel heeft dar ook alleen maar oog voor. Ruimte rond zwembad ZEER klein, je ligt als sardientjes dtrak tegenelkaar aan en dan 5 rijen dik. Er wordt veel verschil gemaakt tussen mensen die al langer komen bv. vanaf 19.30 kreeg je pas drinken uit een glas, vaste gasten kregen wel een glas. Bediening was erg jong en meer met elkaar aan het praten dan de gasten te bedienen. als ze dan al bediende werd gelijk alles weggehaald als je nog een keer eten ging halen. dit incl. bestek, drinken. Tafels slecht ingedekt, moest meerdere malen zelf bestek, peper, zout en servetten halen. Eten voor 4*redelijk,vooral voorgerechten waren erg lekker. toetjes erg vers. Buffet erg eentonig en vaak lauw. kamers klein maar zeker prima en keurig schoon. Hotel is aan renovatie toe. Omgeving makkelijk bereikbaar door goed geregelde dolmus. Erg groene en bergachtige omgeving. Watertaxi is leuk

Geweldige vakantie

Sanne Marly
3-8-2013

Geweldige vakantie gehad in Grand Cettia met mijn moeder.

Het eten was goed, de kamers waren heel erg netjes. En het personeel is super vriendelijk. Totaal niet flirterig in tegenstelling tot andere hotels laten zij je wel met rust. Zijn altijd in voor een praatje! Ook is het animatie team super gezellig. Altijd wat te doen.. En..... niet geheel onbelangrijk er is ECHTE cola. Wel jammer dat je na 11 uur moet betalen voor de drankjes. Had wel tot 12 gemogen. Verder is Marmaris zelf heel erg leuk en mooi.

Wij gaan sowieso nog een keer ( of meer ) terug, voor oktober al weer geboekt!

2008

Mooi netjes hotel,me groot zwembad gratis busjes naar het strand van marmaris en icmeler dus makkelijk te bereiken.Je mag ook in het zwembad van het app zwemmen aan de overkant vaak rustiger.

Animatie was heel leuk vanf kw 10 smorgens tot 11 uur savonds werden er dingen georganiseert savonds elke avond een andere show.

dolmoes stopt voor het hotel beneden aan de bult voor 1,25 lire word je er heen gebracht.

kapper,hamam,fitnis,juwelier alles zit in het hotel.Je zou er eigenlijk niet vanaf hoeven.

Eten gevarieert ma naar een paar dagen wel zat(smaken verschillen)

Grand Cettia zeker een aanrader!

juist terug van 2 weken grand cettia we hebben het erg goed gehad

het eten was lekker al raak je er na een tijdje wel op uitgekeken!

mensen waren vriendelijk maar ook niet super vriendelijk!

coctails waren niet zo spectaculair fanta met wodka en grenadine

op de kamer waar wij lagen was de airco kapot en blies alleen warme lucht het was er snikheet!

al bij al wel een goed hotel zeker aan die lage prijs

Wij zijn juni 2007 geweest was goed warm het personeel is vriendelijk en de kinderen staan op de eerste plaats. Wel is het zo dat wij hebben gezien dat de kinderen van het personeel had gestolen speelgoed en vooral zonnebrand. Er is meteen een klacht tegen hun ingedient er werd iks mee gedaan terwijl wij en nog 10 andere mensen hun bezig hebben gezien.

Als dit niet was gebeurd waren we dit jaar weer gegaan.

Hygiene is voor hun ook belangrijk.

Het eten zag er goed uit het was alleen vooral veel buitenlands en het was snel koud en de patat was slap en lauw.

De animatie was leuk om te zien alleen voor de kids jonger dan 4 a 5 jaar is er weinig aan animatie

2007

2 jaar terug in cettia geweest en als t erg warm was zeiden we tegen de schoonmaaksters relax onze kamer hoeft niet, leg thuis ook niet iedere dag schoon beddegoed. kregen we van die lieverd wel mooi 2 schone handdoeken haha, missch tip,verder tophotel ,niks op aan te merken

Prima hotel en zeker in de periode dat wij er waren (19-6-3-7) was 't rustig. Weinig Russen des te meer Engelsen maar weinig last van.

Genoeg bedjes bij 't zwembad alleen reserveren mensen er toch een (en komen de hele dag niet).

Verzorging prima: verse buffetten en showcooking buiten. Elke avond een thema dus afwisseling.

Centrum Dolmus prima (kost 1 lira p.p.) Lopend 10 minuten.

Drukte bij bar ('s avonds) tijdens kinderdisco en entertainment. Voor kleine kinderen (tot 3 jaar) is Cettia niet zo geschikt: entertainment doet weinig met ze en wil in de belangstelling staan. Zijn wel aanwezig de gehele dag.

Prima hotelkamer (familiekamer)+(ouder)slaapkamer zonder aparte airco.

Service van huishouding en receptie aardig.

Aanrader: neem om 10uur vanaf het hotel bus naar GreenBeach. Aardige mensen en leuk strand.

Mail voor tips en opvattingen.

hallo vakantiegangers van grand cettia!

wij zijn vorig jaar 15dgn in dit hotel geweest.

mooi hotel! alleen ik raad u aan om niet in het hoogseizoen naar dit hotel te gaan , er is een bijgebouw bij! en dat zorgt voor 200 meer mensen dus ook bij het zwembad! dat is niet zo aangenaam als je ook geen privéstrand hebt en het warm is.

de all-inclusive is top!

mooie ruime kamers.

je hebt naast het hotel een paar winkeltjes, en met een dolmus bent u zo in marmaris een goede aanrader is het waterpretpark.

groetjes

Zijn pas terug van 14dagen vakantie

Annie
28-6-2007

Zijn pas terug van 14dagen vakantie.Proper hotel,animatie was eentonig{bingo4x,elke avond 30min. zelfde dansjes voor kinderen}.Vriendelijk personeel vooral tegen de jonge meisjes.Eten was oké en voldoende.Ligbedjes aan zwembad waren er na 9u nog vrij.Aan zwembad drank in glazen en plastiek bekers te krijgen.Nu veel mensen uit de oostblok aanwezig.Was zeer storend.{rumoerig+onbeleefd+gulzig}

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.