Hotel Grand Cettia

KinderhotelWeer vandaag18°14°
Hotel Grand Cettia
8,3

Omschrijving
Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

92 reviews over Hotel Grand Cettia in het Nederlands

Schoon, goed maar te druk

Leontine,
19-8-2018

We zijn nu in het hotel en het hotel is prima. Erg schoon. Voor 4 sterren uitgebreid all inclusive, hardwerkend personeel en ruime en schone kamers. Wij zijn voor het eerst in het hoogseizoen en vinden wel echt te druk. Met name het zwembad is erg klein en de bedjes op elkaar gepropt. Niet fijn met 2 kleine kinderen die nog niet kunnen zwemmen. Al met al een prima hotel

Leuk hotel, wel met minpunten

S,
29-7-2018

Kleinschalig hotel, ondanks dat is het wel een gezellig hotel. Je hebt 2 gebouwen, het hoofdgebouw en een bijgebouw, wij zaten in het bijgebouw, prima kamer en werd netjes schoongemaakt. Het restaurant personeel is erg vriendelijk, wil graag Nederlands leren en ze willen graag een praatje met je maken. Alleen wat we wel slecht vonden tijdens het eten was de hygiëne, bij sommige borden kon je dingen van de laatste keer zien zitten, hetzelfde als de glazen, we komen al jaren in Turkije maar hebben eigenlijk dit nog nooit meegemaakt, let daar dus goed op. Eten voorderest prima. Flessen water in het hotel kon je er niet krijgen, alleen bij betaling.. Wel kon je flesjes vullen in bet restaurant. Het animatieteam is super, leuke activiteiten voor jong en oud ook de avond shows zijn leuk. Zwembad is klein, maar wel prima. Marmaris korte afstand, 15 min met de dolmus. Leuke winkels en leuke boulevard.

Super hotel !

Sandra
20-9-2015

Super hotel !! personeel zeer vriendelijk, lekker eten en zeer gevarieerd !! zeer proper , echt een aanrader, animatieteam was ook top !

Prachtig hotel

Karin
6-8-2015

Super vriendelijke bediening. Snap niet wat er van opmerkingen over te vertellen valt. Ben er al een paar keer geweest. Kamers worden wel gekuist. Lekker eten. S' morgens kom je al vrolijk in het restaurant binnen. CHAPEAU.

goed 4 ster als je met kinderen bent.

kevin
17-6-2015

goed,

eten.

vriendelijk niet fooi gericht.

ruime kamers.

veel kleerkasten.

goede ligging niet ver van centrum elke dag wandeling van 15 min tot centrum.

leuke terras aan hotel waar altijd plaats is om te zitten en buiten te eten.

vlot om drank te halen aan de bar.

heel goede massages aan het hotel.

receptie heel goed en vriendelijk geholpen in het engels.

animatie voor kinderen super.

minder goed

veel te veel kinderen. Als je als mensen komt zonder kinderen niet aan te raden hotel. veel te druk.

te klein zwembad voor hoeveelheid mensen.

ligbedden tekort op elkaar. waardoor je amper nog ergens door kan.

soms vuile bekers of glazen waar ze u drank indoen.

handdoeken niet dagelijks worden vervangen vind ik niet echt kunnen. maar met vriendelijk woordje aan de receptie doen ze wel een extratje waardoor wij toch wel bijna elke dag verse hebben gekregen

gezellig en goed hotel

Henri
21-10-2014

Eten was uitstekend, service was ook top en de entertainers deden het erg leuk. Kortom een zeer goed hotel, heb het met de familie erg naar mijn zin gehad was heel leuk en gezellig. later in de week waren er alleen wel veel mensen in het hotel.

Goed hotel

Mariska
23-9-2014

2 weken in dit hotel geweest. Kamers en hotel zelf zijn schoon en netjes. Eten is goed en genoeg keuze. Enige minpunt was dat er tijdens de middagsnack eigenlijk alleen hamburgers waren. Het barpersoneel was erg onvriendelijk. Verdere personeel hartstikke aardig en behulpzaam. De animatie is erg gericht op kinderen. Hamam in het hotel zelf gedaan en is erg goed bevallen. Het hotel ligt best ver van het centrum, maar met de dolmus ben je er binnen no time en dat voor maar 2 lira. Strand is dichterbij en redelijk te lopen.

uitstekent hotel prijs kwaliteit.

eric cassauw
26-5-2014

hotel Grand Cettia is een uitstekend hotel er verblijven wel veel Engelsen met jonge kinderen en dat stoort soms,Het personeel is heel vriendelijk en de Managers zeer behulpzaam. Ik kom er al sinds 2006 en kom er nog steeds graag,wie het eten er niet lekker vind is niet veel gewoon?Men mag niet vergeten dat men in Turkije is, er word geen varkensvlees geserveerd.Tot ziens in 2015 Eric. ,

Top hotel!

Leon
4-12-2013

Bij binnenkomst werden wij direct vriendelijk begroet en werd ons van alles verteld, ook werd ons vertelt dat we ons bij die persoon konden melden als er wat was. Personeel maakt graag een praatje met je en houden van een grapje. Eten en drinken kan de hele dag door. Ondanks de vele Britten, waren ze niet vervelend aanwezig. Het eten is prima, niets op aan te merken. Elke dag was er een animatieteam, vooral gericht op de kinderen die daar ook zichtbaar van genoten. Voor ons persoonlijk was er nog een grote verrassing. Wij hadden twee kamers geboekt (die goed onderhouden zijn) maar omdat het vol zat besloten ze dat wij in de Presidential suite mochten zodat ze onze kamers konden door verhuren, dikke prima wat ons betreft! We hoefden tenslotte niks extra's te betalen en die kamer was prachtig! Wij hebben enorm genoten van onze vakantie, mede door de goede service van het personeel! Ook de hammam is een aanrader! Beetje onderhandelen en je hebt dat voor een mooi prijsje!

heerlijk

Andrea
25-9-2013

voor de 5e x in het heerlijke grand cettia geweest,aller hartelijkst ontvangst,fijne schone kamer en fantastiche obers/personeel oke eten was wat minder deze keer en entertaiment team ook maar ze deden wel hun best om er wat leuks van te maken.toch volgend jaar ander hotel omdat we in een ander deel van marmaris willen zijn maar we komen zeker terug,

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.