Hotel Grand Cettia

KinderhotelWeer vandaag18°14°
Hotel Grand Cettia
8,3

Omschrijving
Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

Laatste review

Familiekamer in het bijgebouw was netjes, goed schoon, maar de vloerbedekking in de kamers vonden wij niet erg hygienisch. De luchtuitlaat van de airco op het balkon was onhandig, daardoor was het er niet te harden.

Het water in het grote zwembad werd 's middags warm en troebel, alsof de pomp het niet aan kon. De laatste dagen werd het iets beter. De glijbaan was maar beperkt open, evenals het waterspeelparkje. Het eten was goed, genoeg variatie. Minpunt van de eetzaal was, dat mensen er 's middags in natte badkleding gingen eten. Als je pech had, zat jij daarna op een natte stoel. Ook het feit dat kinderen zonder hun ouders de eetzaal in mochten, vonden wij niet kunnen. Er waren een paar kinderen die er een bende van maakten en het personeel schoffeerde.

Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar zullen niet snel naar dit hotel teruggaan. Met wat kleine aanpassingen is er veel meer van dit hotel te maken.

Kenmerken

68 reviews over Hotel Grand Cettia in het Nederlands

Goed hotel

Gerard Van den Berg,
3-9-2018

Prima hotel en leuk voor kinderen. Allen ver van het centrum af maar voor 2tl per persoon sta je zo met de dolmus in het centrum. Appart kinderbad met glijbaantjes en water speel plaats. Kamers zijn goed en schoon. Bedden liggen ook goed. Eten is prima maar erg op de engelse gasten gericht. Animatie team doen hun best om het voor iedereen leuk en gezellig te maken. Alleen de kok die sochtends de eitjes en pannekoeken aan het bakken is loopt altijd te klagen als je meer dan een keer terug komt. Wij zijn niet als sommige mensen die in een keer heel veel tegelijk pakken. Dat was het enigste minpuntje.

Prima, maar 1 keer was genoeg

Familie van Dongen,
17-8-2018

Hotel netjes, aardige locatie. Mamaris Centrum met dolmus (2TL) goed te bereiken. Familiekamers oud en versleten. Vraag gelijk een upgrade naar een suite. Wij kregen de grand suite. Zwembaden prima, wel kleiner dan ze op de foto leken. Zwembad met rode glijbaan was niet aanwezig. Alleen die met de regenboog glijbaan en het piratenbad. Handdoekje leggen werd niks aan gedaan. Eten buiten van de grill was lekker. Buffet erg engels. Sowieso is alles engels gericht en deze zijn er dan ook in overvloed. Reis vanaf Dalaman is bijna 2u, ipv de 40min overal vermeld. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Werken erg hard en lange dagen. Hotelbusje rijdt naar Tikibeach. Je krijgt daar gratis ligbedden en parasols. Eten en drinken is echter aan de prijs (15 TL voor een cola). Tip! Wissel in NL alvast geld want je kan met euro's betalen (of daar wisselen) maar dat is ongunstig.

Zeer kindvriendelijk.....

Shantie Ritfeld,
18-8-2017

......dát is in het kort gezegd hoe ik de afgelopen 3 weken weer heb ervaren in "ons" Grand Cettia. Al vijf jaar op rij vieren wij onze vakantie met veel plezier en vertrouwen in Grand Cettia. Ieder jaar weer de bekende gezichten van de medewerkers ontmoeten en soms kennismaken met een nieuwe gezichten. Zo vond ik het dit jaar érg verrassend om kennis te maken met een Nederlands sprekende en vrolijke dame van het animatieteam. Melanie Nolet, ik wil je heel erg danken voor de lol die mijn kinderen met jou hebben gehad. Irfan Özdemir, dank je wel voor alle glazen wijn die je mij gebracht hebt. (Nu moet ik zélf naar de keuken 😜). Dank allen voor deze, weer, heerlijke vakantie. Tot volgend jaar, dan hoop ik jullie allemaal weer te zien. Hartelijke groet, Shantie Ritfeld uit Voorhout.

Prachtig hotel. Prijs kwaliteitsverhouding goed. Eigenlijk niets te klagen. Tot aankomst bij de spa-afdeling. Water Jacuzzi erg koud. Kids moeten van personeel stil zijn omdat betalende klanten bij de hamam voorgaan. Spa-afdeling is te gretig om geld te verdienen en minder kindvriendelijk! En dit is dag 2. Ben benieuwd wat het verder wordt.

Nooit meer

paul
20-10-2016

Het is een lowend all inclusive geboekt via touroperator. Dus dat het eten niet goed zou zijn, het zwembad te klein voor het aantal gasten etc nam ik voorlief want er was een nederlandstalige kinderclub stond op de site van touroperator. Dat wilde ik voor mijn zoon.

Kom ik daar is er een duitstalige dame die via internet nederlands probeert te leren.... Mijn zoon zei "ik wil verven" en dat begreep ze al niet.

De reisleiding erkende het probleem door te zeggen dat ze al regelmatig had gezegd naar het hoofdkantoor dat het niet nederlands was. Dit heb ik gemeld en er werd niets gedaan in eerste instantie. Toen ik geirriteerd weer wat vroeg werd er gezegd dat is zou schreeuwen waardoor ze niets meer hoeven te doen. Call Center truc een van het handboek hoe kom ik van klagers af.

Dus hier ga ik nooit meer heen en touroperator is een klant kwijt.

niet goed

Creus
12-9-2015

Hotelkamers waren proper , dit is ook het enige lichtpunt in dit hotel . Eten was niet goed tot slecht koud uitgedroogd , op een bepaald moment vanaf de middag geen tonic , voor water op de kamer moest bijbetaald worden . Kinderanimatie was voor de Engelsen , Nederlandse kinderen geen kans meegemaakt met kleinzoon , Muziek tijdens de dag veel te luid . Zeer veel Engelsen . heb al verschillende all in hotels gedaan dit was het ALLERSLECHTSTE hotel . Wegblijven is hier de boodschap zeker geen vier sterren waard misschien drie maximum

In 1 woord geweldig! Eten is zeer gericht op de vele Engelse die er komen. Wij hebben daar absoluut geen last van gehad . Animatie geweldig voor de kinderen. Zulke leuke lieve mensen die het iedereen naar hun zin willen maken. Het kinderbad is super. Heel ondiep en wat een lol hebben ze daar. Kamers wat minder. Ouder en balkon klein. Schoonmaak goed en je bent maar weinig op je kamer als het goed is! Ligging is iets verder van centrum ongeveer 25 min lopen. Maar in de buurt al op 15 min heel leuk winkelcentrum en winkelstraat. Om de hoek paar winkeltjes. Wij zijn met dolmus paar keer naar centrum geweest voor 2 lira pp. Helemaal prima! Wij hebben genoten. Echt een aanrader!

Nooit meer! 80% Engelsen

Esther
27-10-2014

Groot gedeelte oud en vies! Kom al jaren in Turkije met mijn kids en heb altijd 4 sterren maar dit hotel is echt Geen 4 sterren waard! Eerder 3 sterren en een 6,5 .eetzaal wel schoon en netjes net als de lobby. Eigenaar en meeste personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam. 80% is Engels en dat betekend aso gedrag alom!!! Moet je tegen kunnen. Wij gaan volgende keer weer naar een beter adresje.

Leuke plek

Edwin
19-9-2014

Leuk hotel, goede animatie voor zowel jong als oud.

De eerste week van ons verblijf was het nog relatief "rustig" maar de 2de week werd het wat drukker en had het personeel moeite om het hotel aan kant te houden.

Eten is niet bijzonder, een 7, maar de show cooking maakt veel goed daarom een 8. Er is ook veel mogelijkheden voor de kinders, helaas is een groot deel van de animatie wel alleen voor "Thomas Cook" kinderen.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.