Hotel Grand Cettia

KinderhotelWeer vandaag18°14°
Hotel Grand Cettia
8,3

Omschrijving
Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

34 reviews over Hotel Grand Cettia in het Nederlands

Piet,
19-9-2017

Super hotel komen hier al 11 jaar lang en nog steeds hebben we het naar ons zin het is een geweldig hotel vriendelijke mensen en heerlijk eten wij gaan volgend jaar gewoon weer 👍

fantastisch hotel

louise,
1-5-2017

wij zijn nu een aantal keren geweest in dit hotel en wij zijn ng steeds enthousiast ze zijn erg behulpsaam en doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te hebben het hotel is schoon en het eten is wisselend en goed

Fantastisch hotel

Ria en Fred Termonen
7-6-2016

Grand Cettia is een schoon en goed familie hotel in Marmaris een aanrader om te bezoeken

uitstekend hotel

louise
5-5-2016

Het is een uitstekend en prima hotel . het eten is lekker en goed als je hulp nodig heb hoef je maar een seintje te geven en ze staan klaar . we hadden een prima kamer ruim en netjes het was nog rustig wat wij goed vonden .

wij zijn erg tevrede en zijn met een goed gevoel thuis gekomen

fantastisch hotel

visje
11-3-2016

dit is een heel goed hotel waar het personeel heel vriendelijk is en als je wat vraagt doen ze het ook.

het is allemaal goed onderhouden en Schoon .

het eten is uitstekend en smaakt goed .

Er is ook een nieuw waterspeel parkje wat erg leuk is voor de kids

Wij gaan eerdaags weer heen en hebben er veel zin in om iedereen weer te zien

Er zijn veel engelse maar daar ga wij ons niet aan storen zonde van de vakantie

Kortom het is Schoon en Netjes en als er is geef het aan dan wordt er iets aan gedaan

Fantastisch hotel ( Great hotel )

Bert
28-5-2015

Een zeer fraai gelegen hotel met zeer vriendelijke bediening en personeel ( behulpzaam ) een 10

erg mooi en goed

nienke de boer
21-10-2014

goed hotel, vriendelijk personeel leuk voor een gezin met jonge kinderen en pubers,we hebben erg genoten,en gaan dan weer naar grand cettia.

Echt een aanrader!

Lilian
7-9-2013

Wij hadden een appartement met tuintje en balkon. Werkelijk zeer ruim. En aan de rustige kant, dus uitslapen tot 11 uur. Je kunt de hele dag eten, dus geen probleem als je early, gewoon of late breakfast mist. Ontzettend vriendelijke obers en receptie personeel. Animatie vonden wij vrij matig. Afgezien van aantal avonden waarbij er ingehuurde shows waren. Het eten is heerlijk, en er is voor elk wat wils. B.v. rijst, pasta, patat, aardappels, vele soorten vlees, groenten, sla en zelfs af en toe sushi. Zelfs als je laat komt, is er nog een bedje vrij doordat mensen niet mogen reserveren! Perfect!

Super vakantie gehad!!!!

Debbie
5-6-2013

Geweldige vakantie gehad! Leuke mensen ontmoet. Het personeel was super vriendelijk. Mooie kamer en mooi uitzicht!

In de goudshop in het hotel een gouden ring gekocht. Met een super prijs veel beter dan in Marmaris. Dus een aanrader.

Enige nadeel voor mensen die slecht ter been zijn. Je moet een stevige bult op om bij het hotel te komen.

Top week

L.T.Roessen
6-5-2013

Net terug van een TOP weekje, nette kamers, aardige bediening, lekker gevarieerd eten, genoeg te doen voor groot en klein, een aanrader de hamman in het hotel.

Met het busje naar Mamaris een belevenis, excursie naar div. Turkse dorpen met NL/ Turkse sprekende gids, kom je veel te weten over Turkije.

Zeker voor herhaling vatbaar en misschien nog wel DIT jaar.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.