Hotel Grand Cettia

KinderhotelWeer vandaag18°14°
Hotel Grand Cettia
8,3

Omschrijving
Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

Laatste review

Cettia kan echt beter !!

sharmila,
12-11-2008

Wij hebben met ons gezin een goede vakantie gehad. Er zijn ons veel dingen opgevallen, samengevat: het personeel heeft alles voor je over heeft als je er maar uitdagend/aantrekkelijk uitziet. Anders zoek je het maar zelf uit. Erg storen mag ik wel zeggen. Dit komt in vele hotels voor, niet alleen in Cettia. Het personeel had er duideijk geen zin meer in, maar moeten de vakantiegangers er last van hebben?? Wij kwamen in de nacht aan in het hotel, iedereen werd uitgebreid ingechecked. Het zou prettiger zijn geweest als er 1 iemand van het gezin kon inchecken en de rest alvast naar de kamer kon. Er kan nog veel verbeterd worden maar ondanks alles hebben we het zelf leuk gemaakt.

Kenmerken

12-11-2008

Super Toffe Vakantie

Maria & Dineke
3-11-2008

Een heerlijke tijd gehad met mijn dochter, goed hotel vriendelijk personeel SUPER!!!!

Wij komen zeker terug.

Groetjes van

Maria & Dineke

Topper!!!

Selma Jeremy Giorgio
30-10-2008

superhotel 3de keer geweest in 2008,superservice alles is perfect geregeld mensen blijven vriendelijk,veel variatie in eten en uitgebreid ontbijt,mooie schone kamers,toiletten worden elk half uur schoongemaakt in een woord SUPER

niet meer heen gaan

j. van hoek
27-10-2008

hotel was redelijk de rest liet allemaal te wensen over, kreeg de indruk dat wij duidelijk de laatste gasten van het seizoen waren. Eten zeer matig en eentonig en weinig smaakvol.bij ontbijt slechts koffie of thee

in een woord geweldig!!

Fam. Bolink
25-10-2008

Geweldig omdat de mensen vriendelijk en goed zijn voor de gasten. Het eten is van een hoog kwaliteit en zeer smakelijk en afwisselend!

Super super super !!

nes
29-9-2008

Beste mensen,

wat ik van ons 15 dagen vakantie hier kan bijvoegen is dat wij super vakantie hebben gahad, en natuurlijk met een juiste keus hotel,

kamers , eten , bediening alles er omheen wat goed.

wij kwamen binnen hen hadden gelijk het indruk dat wij goed zaten.onze kamer werd elke dag nettjes schoongemaak.Met eten hadden wij veel keuzen.s'avond heel gezellig na het eten.heel erg gastvrij en hulpzame medewerkers.wij zijn ook met de dolmus (bus) naar het strand gebracht en daar weer opgehaalt met vaste tijden.zwembad was groot, onze kinderen hebben het naar hun zin gehad en denken nog volgen jaar als het ons uitkomt het zelfde hotel te nemen , want wat zeker is !! marmaris is het plaats waar wij wel vaker willen zijn .

is goed hotel

arie en nancy
18-9-2008

ik heb meerder 3 sterren allincl hotels meegemaakt in spanje,en als ik dan het eten ga vergelijken,viel dit me tegen,veelrauwkost.het eten zelf bestaat uit aardappel puree of patat kip 1 of 2 soorten groenten weer kip maar dan anders klaargemaakt,buiten vlees gegrild wat wel lekker is.de hamman van het hotel is fantastische goed(echt een aanrader)vooral de masseur zeer goed (medich)animatie ook zeer leuk zowel voor kinderen als voor ouderen.ook om 0.930 smorgens veel stoelen vrij.met een vol hotel.dus waar al die verhalen vandaan komen om 7 uur is alles al bezet.

goed hotel 10 sep tot 17 sep

arie
18-9-2008

ik vond het voor kinderen een primahotel, leuke animatie voor kinderen en ouderen.het moment dat ik er was ,was het hotel vol.smorgens om o9.30 waren er nog steeds lig bedden vrij ,dus waar de verhalen vandaan komen dat alles al om 7 uur bezet is?het eten als ik die gaat vergelijken met een 3 sterren all incl hotel in spanje,is dit minder.veel rauwkost, als je een konijn bent is dat natuurlijk heerlijk.je kreeg aardappel puree een of 2 soorten groenten kip en patat en nog wat anderen vleeswaren.en dat was het.buiten hadden ze soms wel wat lekeren dingen die gegrild werden.

tof hotel

Dujacquier Rudi
13-9-2008

heel leuk hotel,toffe mensen die er werken,leuke en stille kamer,all-in in orde volgens prijs,beetje afgelegen,dit komt te goede van de rust,eten goed tot zeer goed,wel veel kip,maar dat was overal,wij komen terug

Zeer tevreden!

Familie B
3-9-2008

Wij hebben een week Cettia achter de rug van 22-29/8. We zijn zeer tevreden over het hotel. Het eten was zeer goed en gevarieerd, er was telkens keuze uit meerdere gerechten. Het hotel ligt een stuk buitenaf, Marmaris is idd. makkelijk te bereiken met de dolmus. De kamers zijn netjes en het onderhoud is ok.

De kinderen hadden dadelijk vriendjes. Idd. vervelend dat je 's morgens al om 7u aan 't zwembad moet liggen om zetels te hebben en dat je om 18u een tafel moet bezetten als je buiten wil eten. Het zwembad viel goed in de smaak bij de kinderen, zij vonden de glijbaan heel leuk.

De animatie 's avonds is wat flauw, maar de kinderen vonden het geweldig. De fire-show en breakdance waren wel heel tof.

Prijs/kwaliteit is dit een uitstekend hotel!

Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf en gaan zeker nog terug.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.