Hotel Grand Cettia

KinderhotelWeer vandaag18°14°
Hotel Grand Cettia
8,3

Omschrijving
Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

173 reviews over Hotel Grand Cettia in het Nederlands

Een waanzinnig hotel

Hetty Vernie,
2-9-2018

Me man en ik komen nu al 18 jaar in het hotel heb zelf geen kleine kinderen maar het is een fantastisch familie hotel.

Het managment entertament staff kamers het eten is er heel erg goed,er is elke dag weer wat anders in. Het restaurant om te kunnen kiezen betreft keuze.

Elke avond entertament en voor de kinderen ook.de kamers zijn schoon ,het personeel staat altijd klaar voor je ,niets is te veel .

Kan een ding zeggen ga er naar toe en Ie en onder het met eigen ogen

We gaan elke jaar voor 4 weken ,terwijl ik dit schrijf ben ik er nog ,

Een leuk hotel voor gezinnen met kleine kinderen

Ruud van Vreeswijk,
14-6-2018

Kamers zijn netjes, de bedden prima, er wordt er goed schoongemaakt zowel binnen als buiten bij het zwembad.

Het eten is middelmatig, eentonig, sommige dingen zagen er minder smakelijk uit. De drankjes waren beneden de maat qua smaak en keuze.

Personeel was erg vriendelijk, hard werkend en behulpzaam. Goede animatie zeker voor de kleintjes. Alleen erg jammer dat er geen toezicht bij het zwembad was, s'morgens om 7.00 uur waren de stoelen al bezet door middel van handdoekje leggen, de zwembad regels werden totaal niet nageleefd wat soms gevaarlijk voor de kleintjes was.

Jammer dat we net tijdens de vakantie van onze westen buren waren deze zijn niet prettig tijdens hun vakantie.

Al vele jaren lekker uitrust moment

Van der Vegt,
29-5-2018

Heerlijk hotel waar ze je herkennen en oprecht vriendelijk voor jou zijn wij hebben geen kinderen maar zien wel dat het animatie team meer dan hun best doet om kinderen en volwassenen het naar hun zin te maken... Er is niks wat ik slecht vind.

Als je niet wil mee doen met de spellen of animatie laten ze je met rust... Wij werken 350 dagen per jaar en die 15 dagen willen we rust en dat krijgen wij daar echt fijn gevoel om daar weer elk jaar terug te komen....

Hetty,
31-8-2017

Het hotel is gewoon waanzinnig goed een heel goed familie hotel goed voor kinderen.wij komen daar al 17 jaar

De management staff eten kamers zijn uitmuntend .heel vriendelijk personeel altijd lachen en staan klaar voor je

fantastisch

cassauw eric,
2-6-2017

mooie ligging op een heuvel met zicht op zee.de directie is heel vriendelijk en behulpzaam.

Ons 2 de huis

Ingeborg Horsten
9-10-2016

Een top hotel. Hier al voor het 6 jaar geweest, en zeker niet het laatste jaar!!!

Heerlijk eten, iedereen is even vriendelijk, schoon, netjes en voor ieders wat wils. En een top Magnement die het je heel erg graag naar de zin maken, maar ook zeker de tijd voor je nemen.

In de loop van de jaren hier al heel veel mensen leren kennen, en ieder jaar komen er weer veel leuke mensen bij. Je ziet ook heel veel mensen die iedere jaar terug komen, echt gezellig. Een soort reunie dan.

In dit hotel hoor je echt bij de Cettia familie!!!

Tot volgend jaar weer

Heerlijk,geweldig,gastvrij, mooi net hotel.

Petra van der Laan
25-9-2016

We zijn hier nu voor de derde keer geweest ,wat zijn ze gastvrij.Goeie service,goed vriendelijk personeel.Kamers zijn netjes,eten is goed.Leuk animatieteam .Wij vermaken ons prima en hopen volgend jaar weer terug te komen.Het hotel verdiend van mij een dikke 10😀😀

Fantastische plek

Danny siemelink
18-6-2016

Fantastisch hotel zeer vriendelijk personeel zeker de moeite waard ! Het strand is ongeveer 10 minuten verderop en langs het strand zijn een boel goede restaurants waaronder tiffany's .

Waanzinnig hotel ik kan hier veel over zeggen

Hetty Philipse
4-6-2016

Dat als je aan komt je gelijk welkom en thuis voelt zowel door de managment als door de rest van de staff ik heb geen negatieve punten over Grand Cettia

Ik kom met me man al jaren in het hotel en ik vind dat als het niet goed is je niet terug gaat . In de loop der jaren veel mensen ontmoet en heb heeeeel veel Engelse vrienden aan over gehouden. Het zijn de leukste en gezelligste mensen .

Zijn een dag terug van 2 weken maar aug weer terug voor 4 weken Het entertaint team is geweldig op de dag houden ze je bezig en voor ieder wat wils is er in de avond ook wat te beleven .voor de kleintjes is er de kids club en in de vroege avond mini disco waar ze allemaal gek op zijn het eten is voor ieder wat niet eentonig desserts om je vingers bij af te likken

de kamers zijn keurig schoon worden iedere dag gedaan hele lieve dames die daar lopen .

Lieve mensen aarzel niet gewoon boeken want als je een keer geweest ben ga je gewoon weer terug heel veel plezier

een heel goed gezellig Hotel

Nelly Vinju
11-5-2016

Mijn man en ik komen er al velen jaren en ook nog eens 2x per jaar, dus dat zegd genoeg. Het is er net of we thuis komen

Iedereen altijd even vrienlijk als je iets nodig staan ze meteen voor je klaar

Zeker een aanrader om naar naar Grand Cettia te gaan

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.