30 tips over Hotel Grand Cettia

• Pieters Kamiel, 04-06-2014

Kamers op het vijfde met zeezicht geven een prachtig uitzicht op Marmaris en omgeving

• Sanne Marly, 26-11-2013

Even terug komen op de tip die ik had geplaatst, je moet niet bij dat kruispunt afslaan.. maar iets doorlopen voorbij het steakhouse. en dan rechts afgaan... dan loop je door aan het einde weer rechts afslaan. dan zie je een soort van tuintje aan je linkerkant overdekt met gaas... dan ga je weer links af. en dan helemaal doorlopen ( klinkt misschien lastig is het niet! ) je bent er echt in 10 minuten! Is heel erg makkelijk. Je loopt tussen allemaal kleine hotelletjes in straten.

• Sanne Marly, 18-10-2013

Het strand waar je heen word gebracht met het busje daar liggen erg grote stenen wat ontiegelijk pijn doet aan je voeten ( je komt niet eens meer overeind in de zee ) kan je beter 10 minuutjes lopen naar het strand achter het hotel ( op het kruispunt bij het steakhouse afslaan naar rechts ) verder top hotel! Ik ga over 4 dagen weer!

• Toontje1964, 16-09-2013

Geef op tijd een tip/fooi en ze blijven lopen voor je

• Lilian, 07-09-2013

Wij hebben een dagje op een boot geboekt, via een agency vlakbij het hotel en dat was erg leuk. Geen schildpadden gezien, maar wel modderbad gedaan, Caunos gezien etc.

• Sanne Marly, 25-08-2013

Boek je trips niet bij "Batman" de man met zijn boekings geval meteen aan de overkant van het hotel. Hij beloofd van alles en je krijgt de helft niet van wat hij beloofd.... En als je het hem dan zegt word die nog kwaad op je ook. Kan je beter meteen rechts afslaan en iets verder lopen.. Die man is wel erg aardig en helpt je ook echt!

• Marc De Wit, 30-06-2013

De haven van Marmaris en de markten van Marmaris en Içmeler zijn de moeite alsook de fonteinshow 's avonds in het centrum.

• Jacqueline, 20-06-2013

De beachshuttle is erg handig naar Icmeler, hou er alleen rekening mee dat deze alleen in de ochtend en eind van de middag rijdt. Als je eerder weg wilt is de dolmus een goedkope optie. Restaurant Jan de Wit aan de boulevard is een supergezellig restaurant waar je heerlijk eten kan en waar ze geweldige cappuccino's serveren. En.. men spreekt Nederlands (geen Nederlanders overigens maar Turkse mensen). Een ervaring op zich zoals je daar begroet en onthaald wordt. Geweldig.

• Lusanne en Björn , 03-09-2013

De dorpentocht en jeepsafari zijn geweldig!! Geboekt bij corendon zelf echt toppie! We gaan dit jaar weer en doen weer de jeepsafari!!

• Leon, 04-12-2013

Het uitgaansgebied is te ver om te lopen, maar een taxi kost weinig en staat om de hoek klaar. Er zijn inderdaad veel Britten, maar daar is niks mis mee. Zij respecteren jou en je kan ook gewoon gezellig met ze praten. Je moet ook niet alles willen zien en horen. Bovendien waren er ook nog genoeg andere Nederlanders. Ze waren niet vervelend aanwezig en ze doen geen vlieg kwaad. Ik snap de ophef niet.

• jeweltje, 20-07-2013

Ga zeker eens op de all-in boot de hele dag weg. Fantastische ervaring om vanaf 5 meter zo van de boot in de zee te duiken. Lekker eten en drinken op de zee is een echte aanrader. Zou je willen uiteten wat wij ook een dag hebben gedaan dan is Tarkan een echte aanrader. Is op loopafstand te doen en spotgoedkoop. Tevens zal je grote ogen krijgen van alles wat hij op tafel zet.

• Robert, 06-05-2013

Paralel aan het hotel is een straatje met een supermarkt en een top kapper, een hele aardige vent. Ik liet me er om de dag lekker met de hand scheren voor tien liraatjes, een aanrader!

• Ilona Speelman, 10-09-2012

wissel in het begin van de vakantie je euro's om in turkse lira's het winkeltje/marktje onderaan het hotel wisseld tegen de gunstigste wisselkoers. Ook is onze tip om de hammam in het hotel te nemen, iets duurder maar er zijn geen andere gasten op dat moment en het is een stuk hygienischer!

• Laurie Jacquet, 09-07-2013

boek trips bij "David letsbooktrips 5m travel". = goede service en goede prijs

• Fam.Aerts, 22-08-2012

Het eten was top, keuze genoeg! Wij hebben de excursie Dalyan gedaan mooi om te zien, en het modderbad op zich leuke ervaring , s'avonds ben je dan wel uitgeteld. Als je in de Grandbazar gaat winkelen moet je zeker in de kledingswinkel van een zwartharige jongenman met krullen binnen gaan een keitoffe kerel! Murat noemt hij , doe hem de groeten, hij spreekt trouwens een aardig woordje nederlands.

• Leonie, 02-05-2013
    • Ga een keer eten bij ‘Jan de Wit’ richting de haven. Prachtig concept met lekker eten (zowel Nederlandse kroketten als streekgerechten uit Turkije).
    • Neem de dolmus in plaats van de taxi. (nummer 3 voor het hotel)
    • Ga met de taxiboot naar Içmeler voor de markt op woensdag.
    • Boek je excursies bij Firat, onderaan de weg bij het hotel.

• Theo van Rijn, 22-01-2012

Misschien een tip voor de mensen die stellen het personeel alles doet voor de Engelsen? Stel je zelf wat meer open op, moet je eens zien hoe vriendelijk je behandelt wordt, ze vliegen zowat voor je.

• Leemans, 25-05-2012

zeer goed van eten en entertainmeemt,(entert.mag wel eens iets anders zijn nu altijd het zelfde)volksdansen ,zwem sport ezov.

• R. Hasselt, 28-05-2012

Ga +/- 30 minuten na aanvang lunch en diner eten dan is de grootste drukte aan geweest

• w_visser27, 18-03-2012

Als je aankomt ga niet meteen aan de koude dranken maar ga thee of koffie drinken om je maag te laten wennen . drink geen kraanwater( geldt in heel TURKIJE) maar flessen water. Eet bij warm eten wat brood tussendoor ,alles is in de olie gekookt/ gebakken.

• tamara, 05-08-2012

Gebruik oordopjes. Excursie,s buiten het hotel boeken. hammam is goed.

• Iro, 09-10-2011

Wanneer je Marmaris zelf in gaat, kun je lekker eten en proef je de sfeer van het land/ de stad. Vakantie dus!

• Kiki, 01-02-2015

Eet hier geen salade! Deze worden met kraantjes water gewassen !!

• rcvanvreeswijk, 05-06-2015

Wil je een plekje bij het zwembad dan zul je handdoekje moeten leggen. Het "privé strand" van Cettia: je wordt gratis gebracht en gehaald - er zijn ligstoelen en parasols en kussens gratis - alleen kosten alle drankjes 3,00 euro ook het water, behalve in het restaurant, dus erg duur en all inclusief telt daar niet. De stranden zijn niet kindvriendelijk, fijn zwart grind en in het begin van de zee grote keien waar de kinderen moeilijk over kunnen.

• An Heyman, 10-08-2014

Meer ijs voorzien voor in de dranken, zorgen dat de glazen proper zijn, zorgen dat de glazen KOUD zijn want die kwamen soms pas uit de afwasmachine dus dat is niet smakelijk als je daar witte wijn uit drinkt of bier...enz...!

• Oosterlynck fabienne , 18-08-2014

Voor ons is alles naar wens kamer voor ons in nieuw gebouw is best groeten familie vanthournout - oosterlynck Oosterlynck - strobbe

• Edwin, 19-09-2014

Doe een boot tocht bij Lenie, met een "Jack sparrow" aan boord :-) Geweldige dag gehad (alleen vergeet niet te smeren...ervaring...)

• nienke de boer, 21-10-2014

veel leuke winkeltjes in de buurt en een mooi strand met veel om te huren b.v een bananenboot.

• Mariska, 23-09-2014

Boek je excursies goedkoop tegenover het hotel (op de hoek). Is ons goed bevallen. De animatie in het appartementencomplex van Cettia (naast het hotel) is vele malen leuker en gezelliger (als je geen kinderen hebt). Je mag hier aan het zwembad liggen en ook 's avonds een drankje doen, wel tegen betaling. Al het personeel daar is top!

• Nicole Ypma, 14-11-2014

Huur een fiets zodat je heel Marmaris kan ontdekken.