Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Hotel Grand Cettia ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Karin

Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Karin
11-9-2018

Familiekamer in het bijgebouw was netjes, goed schoon, maar de vloerbedekking in de kamers vonden wij niet erg hygienisch. De luchtuitlaat van de airco op het balkon was onhandig, daardoor was het er niet te harden.

Het water in het grote zwembad werd 's middags warm en troebel, alsof de pomp het niet aan kon. De laatste dagen werd het iets beter. De glijbaan was maar beperkt open, evenals het waterspeelparkje. Het eten was goed, genoeg variatie. Minpunt van de eetzaal was, dat mensen er 's middags in natte badkleding gingen eten. Als je pech had, zat jij daarna op een natte stoel. Ook het feit dat kinderen zonder hun ouders de eetzaal in mochten, vonden wij niet kunnen. Er waren een paar kinderen die er een bende van maakten en het personeel schoffeerde.

Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar zullen niet snel naar dit hotel teruggaan. Met wat kleine aanpassingen is er veel meer van dit hotel te maken.